ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
Advertisements

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΜΑΘΗΣΗΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Η σημασία της σχέσης παιδιού-περιβάλλοντος Είναι αποδεδειγμένο ότι τα παιδιά είναι ευαίσθητα απέναντι στο δομημένο χώρο. Οι διάφορες αρχιτεκτονικές μορφές.
Επιστημονική - Επιμορφωτική Συνάντηση Εκπ/κων Μουσικής Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης 2014 θέμα: ''Η διδασκαλία τραγουδιών σχετικά με τις σχολικές εορτές.
Ποιότητα και αποτελεσματικότητα στην εκπαίδευση. Παράγοντες που την επηρεάζουν Δρ Ειρήνη Ροδοσθένους, ΕΜΕ Φιλολογικών Μαθημάτων.
1 Η Σημερινή Κατάσταση της Κυπριακής Οικογένειας Κέντρο Ερευνών και Ανάπτυξης, Intercollege.
Η 25 η Μαρτίου Σχέδιο Εργασίας Δ’ Δημοτικό Σχολείο Λεμεσού Κωνσταντίνου Άντρη Νικολάου Πολύμνια Στυλιανού Μαριλένα.
Η δημιουργικότητα στη μάθηση Εργάστηκαν οι: Κωνσταντέλλου Μαρίνα Θεοτόκη Ελένη Ελευθερίου Κριστέλη Υπεύθυνη Καθηγήτρια:
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω σωστά,μεγαλώνω σωστά» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
1 Ζαρικάκη Ελισάβετ. 2 Διακόσμηση τάξης και δημιουργία παραμυθογωνιάς και βιβλιοθήκης μέσα στην τάξη Με μαξιλάρια, χαλάκι και παραμυθάκια που έφεραν τα.
ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ (1883 – 1957) ΜΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΗΝ ΚΝΩΣΟ
 Καταργείται η θεώρηση (ή αλλιώς η διάτρηση) των βιβλίων, είτε αυτά τηρούνται χειρόγραφα, είτε μηχανογραφικά.  Καταργείται και δεν θα ενημερώνεται πλέον.
Μεταρρύθμιση Φορολογίας Εισοδήματος. Νέες Κλίμακες Φορολογίας Εισοδήματος Το εισόδημα από μισθούς ( συντάξεις ) και επιχειρηματική δραστηριότητα φορολογείται.
Πληροφορική στο Νηπιαγωγείο Ιστορική αναδρομή Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση + Προσχολική Εκπαίδευση (2003), με την καθιέρωση ενός προγράμματος σπουδών.
Φιλοσοφία & Κανόνες ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΡΗΤΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Τάξη:Τμήμα: KΑΘΗΓΗΤΗΣ………………………………………………… ΕΤΗΣΙΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Της διδακτέας ύλης στο μάθημα…………………………………………… Η ύλη αυτή κατανέμεται.
Δημήτριος Κυφωνίδης Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας.
Τεχνικές Εξοικονόμησης Χρόνου Αναφέρετε κάποιες τεχνικές που μπορούν να βοηθήσουν στην εξοικονόμηση χρόνου.
1 ΝΕΟΠΛΑΣΙEΣ ΣΕ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ Χρήστος Ν. Χριστόπουλος, MD Ακτινοθεραπευτής - Ογκολόγος Ογκολογική Νοσηλευτική ΑΤΕΙ Πάτρας 2009.
Διαχείριση του άγχους των μικρών μαθητών της Α’ δημοτικού κατά τις πρώτες μέρες του σχολείου με τη μέθοδο των σκεπτόμενων καπέλων του De Bono εκπ. Αθηνά.
ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ Αγροδιατροφικών Προϊόντων. Συσκευασία ενός πρωτογενούς αγροτικού προϊόντος ονομάζεται η περικάλυψη του από κάποιο ειδικό υλικό που χρησιμοποιείται.
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΑΡΧΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΩΤΣΙΟΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ 2015/2016.
ΚΥΠΡΟΣ ΗΛΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑΥΡΟΣ ΛΑΖΑΡΟΥ. Η Κύπρος, η οποία βρίσκεται στο βορειοανατολικό τμήμα της Μεσογείου Θαλάσσης και νότια της Τουρκίας, είναι το μεγαλύτερο.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - ΠΟΛΥΜΕΣΑ Δημήτριος Γ. Λιόβας.
 Γιάννης Παχάκης  Νικόλας Δαγαλάκης ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ Τάξη Α’, Σχ. Έτος
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ Νίκος Σελλας, Μελετητής Workshops Αλεξανδρούπολη 15 Ιανουαρίου 2016.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Χαράλαμπος Πουλόπουλος
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Anastasia Panagiotidou Learning by six thinking hats
Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας
Πίνακας Ουσιαστικότητας
Δομημένος Προγραμματισμός
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας Δρ Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης
«Επαγγελματικές Μονογραφίες» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μόσχου Σοφία
ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Η ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣΥΝΗ
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία ( )
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
Η εποχή των επαναστάσεων
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΠΟΙΗΣΗ VS ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΠΟΙΗΣΗ.
Κλασικό τμήμα Σχολικό έτος «Η Αγγελική και ο Αλέξης παντρεύονται» Μια ιστορία που συνέθεσαν τα νήπια βλέποντας τους πίνακες του λαϊκού ζωγράφου.
Συμβουλές για ένα υγιές βάρος
Βιωματικό Εργαστήρι με θέμα: Λιασίδη Θέκλα, Μηνά Φλωρεντία
Απάτες στα Τρόφιμα και Ασφάλεια Τροφίμων Γιώργος Σάββα, Υγειονομικός Λειτουργός Υγειονομικές Υπηρεσίες, Ιατρικές Υπηρεσίες και υπηρεσίες Δημόσιας Υγείας,
Χρυσάφι μέσα σε μπουκάλι
1 τσιγάρο στερεί 5,5 λεπτά ζωής…
1ο Γενικό Λύκειο Μεγάρων
Γεώργιος Στριλιγκάς, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ01
ΝΈΟ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΙΑΝ14) VS. ΕΓΚΡΙΘΕΝ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΑΥΓ13)
Kλυτία, η νύμφη που έγινε ηλιοτρόπιο
Δημιουργώντας Εικονικές Συλλογές σε Ψηφιακές Βιβλιοθήκες
Το Παναθηναϊκο Σταδιο.
15/11/2018 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (1) Ενότητα A1.1 Ο Δάσκαλος.
Νοσηλευτική φροντίδα ασθενών που βιώνουν Απώλεια, Θρήνο και Θάνατο
Ένα γεγονός που συγκλονίζει τη Βυζαντινή Αυτοκρατορία
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής Εκπαιδευτικός: Κυριακή Ζαφείράκη Επιστημονική Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Μαρία Γραμματίκα Τάξη: Στ Αριθμός Παιδιών:
Ζορμπάς – Καζαντζάκης Συναίσθημα – Λογική
Βιωματική άσκηση λήψης απόφασης: 6 καπέλα σκέψης
ΜΑΘΗΜΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
H ΒΙΩΣΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΑΣΚΛΗΠΙΕΙΩΝ
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ-ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Magna Graecia Ένα μοντέλο ανάπτυξης της Ε.Ε.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΗΘΙΚΗ Ζ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ
Σεμινάριο -e – Τασούλα Βερβενιώτη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Μαίρη Κουτσελίνη Πανεπιστήμιο Κύπρου

Η δομή της εισήγησης Τι είναι η δημιουργικότητα Πώς «διδάσκεται» Η τεχνολογία και η δημιουργικότητα: προϋποθέσεις συνύπαρξης

Τι είναι η δημιουργικότητα; Η ικανότητα του ατόμου να βλέπει τα πράγματα με ένα νέο και ασυνήθιστο τρόπο, να διακρίνει την ύπαρξη προβλημάτων εκεί που οι άλλοι δεν μπορούν να τα επισημάνουν, να δίνει νέες, ασυνήθιστες και αποτελεσματικές λύσεις στα προβλήματα, οι οποίες οδηγούν σε καινοτόμα αποτελέσματα

«Η εκπαίδευση σκοτώνει τη δημιουργικότητα» “Sir Ken Robinson” (2008) Τεχνολογία που σκοτώνει και Τεχνολογία που ελευθερώνει τη δημιουργικότητα

« Η προσαρμογή στην ορθή απάντηση» (right answer fixation) Treffinger (1984) Ενώ μεταξύ των 4χρονων η δημιουργική παραγωγή των ιδεών βρίσκεται στο 50%, πέφτει στο 25% κατά τη διάρκεια της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και επανέρχεται στο 50% στα χρόνια της ανώτατης εκπαίδευσης Οι αμοιβές παρεμβαίνουν αρνητικά στη δημιουργική διαδικασία μειώνοντας την ευελιξία.

2. Πώς «διδάσκεται»=ελευθερώνεται

ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Παθητικό περιβάλλον: ο μαθητής ακολουθεί αλγοριθμικές διαδικασίες/ απλά κινείται σ΄ ένα κόσμο που τον περιβάλλει: τον παρακολουθεί ή τον μιμείται

2. Εξερευνητικό περιβάλλον: Αυτό συνήθως προσφέρουμε σε μαθήματα στα οποία η διαδικασία είναι σημαντική Πλήρης ελευθερία εξερεύνησης σε πραγματικό ή εικονικό περιβάλλον- χωρίς επέμβαση στα δρώμενα π.χ. προσομοιώσεις στις οποίες ο μαθητής ενισχύει τις εμπειρίες του για να κατανοήσει πώς λειτουργούν τα πράγματα

Δεν εξηγούμε το Νόμο της βαρύτητας- Δημιουργούμε τις προϋποθέσεις και το περιβάλλον μέσα στο οποίο ο εφευρέτης διατύπωσε το Νόμο και παρωθούμε να παρατηρήσουν, να προβλέψουν και να ανακαλύψουν

Να μάθουν να παρατηρούν, να συμπεραίνουν και να βρίσκουν λύσεις, αλλά και να αναπτύσσουν τις θεωρίες π.χ. Το φως: αντικείμενα σε ένα τραπέζι με μια λάμπα που τα φωτίζει από πάνω: τι παρατηρούν- άλλα φωτίζονται περισσότερο, άλλα λιγότερο, γιατί, δοκιμάστε να μετακινήσετε τη λάμπα, τι γίνεται; Πώς δουλεύει ένα CD- πώς είναι δυνατό να περιέχει τόσα δεδομένα

Πώς μπορώ να αντικαταστήσω το ένα υλικό με το άλλο 3. Αλληλεπιδραστικό περιβάλλον- δημιουργικό περιβάλλον Υπάρχει η δυνατότητα καινοτομίας και αλλαγής της δοσμένης πραγματικότητας Νέες ιδέες σε περιβάλλον που γίνονται αποδεκτές Περιβάλλον στο οποίο ο μαθητής μπορεί να θέσει ερωτήσεις που οδηγούν σε καινοτομία: Τι μπορώ να αλλάξω; Πώς μπορώ να αντικαταστήσω το ένα υλικό με το άλλο

Παραγωγική: Πρόβλεψη και πρόληψη, πρόταση εναλλακτικών και ανασταλτικών λύσεων Δεν έχει τόση σημασία ο μαθητής να γνωρίζει τα διάφορα Οικοσυστήματα ούτε τα χαρακτηριστικά τους (=Γνώση-πληροφορία, απομνημόνευση) ούτε ακόμη να τα συγκρίνει και να βγάζει απαραίτητα συμπεράσματα (= Δεξιότητα και Παραγωγή της Γνώσης)

Αυτό που έχει σημασία είναι να προβλέπει αν αλλάξουν διάφορες συνθήκες στα οικοσυστήματα, ποιες θα είναι οι αλυσιδωτές αλλαγές και πώς αυτές επηρεάζουν τη χλωρίδα, την πανίδα και τη συμπεριφορά του ανθρώπου Πώς σταματούμε τις αλυσιδωτές επιπτώσεις

Ποιο περιβάλλον υποστηρίζει δημιουργικότητα; Περιβάλλον αλληλεπίδρασης Προώθηση της παρατήρησης, της περιέργειας, των «εκτός μαθήματος» ερωτήσεων Ανοικτού τύπου προγράμματα Δραστηριοποίηση του συναισθήματος και των γνωστικών λειτουργιών Άνεση χρόνου Αποδοχή της διαφορετικότητας Ποικιλία ερεθισμάτων και κινήτρων

Ποιο περιβάλλον υποστηρίζει δημιουργικότητα; Χώρος και χρόνος για εξατομικευμένη αλλά και υποστηρικτική συνεργασία και αλληλεπίδραση Επιτρέπει τα «λάθη» και δουλεύει σ΄ αυτά Χρησιμοποιεί προβλήματα από την πραγματική ζωή Δίνει έμφαση στη διαδικασία παρά στο αποτέλεσμα Δραστηριοποιείται τόσο η συγκλίνουσα όσο και η αποκλίνουσα σκέψη (ανοικτού τύπου προβλήματα)

Ποιο περιβάλλον περιορίζει τη δημιουργικότητα; Υπερφορτωμένο πρόγραμμα και καταπιεστική, “ακαδημαϊκή” κλειστού τύπου κατ΄ οίκον εργασία Κλειστά γραμμικά προγράμματα και διαδικασίες Πειθαρχία συμμόρφωσης σε κατευθυνόμενη εργασία- τεχνολογία, μηχανικά επαναλαμβανόμενη Ψυχολογική ανασφάλεια και πίεση χρόνου Έπαινος μόνο στη συμμόρφωση/ στην παραγωγή ιδίου τύπου προϊόντος

Η δημιουργική σκέψη ως δεξιότητα Ροή ιδεών: Ικανότητα για εύκολη και γρήγορη ανάκληση, παραγωγή και χρησιμοποίηση πληροφοριών, ιδεών, διαδικασιών Ευελιξία: Πνευματική ευλυγισία και Ικανότητα ανάπτυξης εναλλακτικών προτάσεων, λύσεων. Πρωτοτυπία: Ικανότητα ανάπτυξης μοναδικών και ασυνήθιστων ιδεών, λύσεων, σχέσεων, μοντέλων, θεωριών Ποικιλόμορφη επεξεργασία: Ικανότητα για εναλλακτικές μορφές προτάσεων και λύσεων- Ικανότητα παραγωγής κριτηρίων για την αξιολόγηση της διαδικασίας και του αποτελέσματος Ικανότητα μετασχηματισμών

Προγράμματα δημιουργικότητας Αλληλεπιδραστικό περιβάλλον Για Αλληλεπιδραστικό περιβάλλον Odyssey of Mind CoRT Thinking Program ( de Bono) The “Ray of Light” Atelier ειδικά για Επιστήμη

Μπορούμε να είμαστε και Δημιουργικοί Μια πρώτη κριτική… Μπορούμε να είμαστε και Δημιουργικοί και να έχουμε εκπαίδευση «συγκρίσιμη» με βασικούς δείκτες σε δεξιότητες και μετρήσιμες ικανότητες;

Η δημιουργική σκέψη ΔΕΝ είναι αυθαίρετη, ακόμα και αν είναι ανατρεπτική. Πάντα τα δημιουργικά μυαλά βρίσκονται σε ένα συνεχή διάλογο με τους κανόνες, τις αρχές, τις βασικές γνώσεις, δεξιότητες και διαδικασίες Τις υπερβαίνουν και τις ανατρέπουν

Διασχολική πολιτική και μέσα από όλα τα μαθήματα Η έρευνα έχει δείξει σημαντική συσχέτιση μεταξύ των δεξιοτήτων σκέψης και των δεξιοτήτων δημιουργικής σκέψης Διασχολική πολιτική και μέσα από όλα τα μαθήματα Υποβάλλω ερωτήσεις-καθορίζω σκοπούς-διευκρινίζω και επεξηγώ-αναπτύσσω σχέδιο δράσης- υποστηρίζω με επιχειρήματα- αξιολογώ Αναλύω-συνθέτω-συγκρίνω-εξετάζω-αξιολογώ- θέτω σε αμφισβήτηση – συμπεραίνω – επαναπροσδιορίζω

Ποιοι είναι δημιουργικοί και καινοτόμοι; Αυτοί που έχουν αυτοπεποίθηση, πρωτότυπη και αυθεντική σκέψη, στάση αμφισβήτησης αλλά και ελευθερία να δοκιμάσουν κάτι πέρα από αυτό που όλοι μπορούν να κάνουν.

Η δημιουργική σκέψη ως στάση Καταξίωση της καινοτομίας Vs Αποξένωση από εργασία Περιέργεια Ερευνητική στάση Επιμονή και θετική στάση απέναντι στο νέο Προθυμία για δοκιμή επίλυσης μη δομημένων προβλημάτων Εσωτερικό κίνητρο

Ποιος είναι ο ενθαρρυντικός εκπαιδευτικός Είναι ο ίδιος δημιουργικός Ανοίγει νέες οπτικές γωνίες στους μαθητές Αφήνει περιθώρια φαντασίας Καλλιεργεί την αποκλίνουσα σκέψη και τα ανοικτού τύπου προβλήματα Διαθέτει ο ίδιος χιούμορ και ξέρει να χαμογελά με τις «εξυπνάδες» των μαθητών του Προτιμά να τον ερωτούν παρά να ερωτά Χρησιμοποιεί προβλήματα παρά εφαρμογές

Δραστηριότητες Η παραγωγή όσων το δυνατό περισσότερων ιδεών είναι ο καλύτερος τρόπος για ανάπτυξη της δημιουργικότητας Η αποδοχή τους έξω από ένα κλίμα αξιολόγησης οδηγεί σε περισσότερη παραγωγή αλλά και αυτοαξιολόγηση για ιδέες ποιοτικά αναβαθμισμένες Η ποσότητα και ποιότητα είναι θετικά συσχετισμένες

ΕΠΙΛΟΓΙΚΑ Η δομή, το περιεχόμενο και ο χρόνος του σχολικού προγράμματος πρέπει να αναδομηθεί Η δημιουργικότητα μπορεί να καλλιεργηθεί και μέσα στην τάξη, όχι, όμως ΜΟΝΟ μέσα στην τάξη. Ο χρόνος για δημιουργικές δραστηριότητες ως ενδοσχολική και διασχολική πολιτική πρέπει να αξιοποιηθεί

Θέλουμε να είστε πιο δημιουργικοί στη δουλειά σας, γι΄ αυτό θα σας δείξουμε πώς να το κάνετε!