Θεματική Ενότητα: Αξίες Τάξη: A’ Λυκείου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Advertisements

Κόλλιας Αναστάσιος – Μπελίτσου Νατάσσα
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
«Τι είναι αυτό που σας εκπλήσσει περισσότερο στους ανθρώπους;»
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΑΣ «Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΕΡΕΣΙΩΤΩΝ»
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΗΘΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΜΑΡΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
Φλώρος Αθανάσιος Καθηγητής ΠΕ 19 Υποδιευθυντής 32 ο ΓΕ. Λ. Θεσσαλονίκης.
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Εισαγωγή στην ασφάλεια στο διαδίκτυο
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
Οι βασικές ρουτίνες σκέψης
Πρόγραμμα Kidspiration
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
Ας θυμηθώ τις βασικές έννοιες που έμαθα!
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Ο ΕΦΗΒΟΣ ΚΑΙ Ο «ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΑΛΛΟΣ»
Ματίνα Αλεξίου Ανθή Χαλού Βασίλης Ζαχόπουλος Θοδωρής Μορέλλας
ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
ENOTHTA ΠΡΩΤΗ: H IΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ENOTHTA ΠΡΩΤΗ: H IΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ.
Η λέξη Wiki ερμηνεύεται μερικές φορές ως ακρώνυμο για το "What I know is" δηλαδή "Αυτό που εγώ ξέρω είναι"
ΜΑΘΗΜΑ 4ο (Κοινωνικές ομάδες)
Tο project από τα μάτια των μαθητών  ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Tο σχολείο χώρισε τους μαθητές της Α’ Λυκείου σε 9 διαφορετικά project, ανάλογα με το.
Ενότητα 20 Ζώα υπό εξαφάνιση Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Ας ελέγξω το γραπτό μου!.
Ά Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Α.
Διδασκαλια και Μαθηση με Χρηση ΤΠΕ
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
Γεωλογία – Γεωγραφία Β ΄ Γυμνασίου
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Εκπαιδευτικοί σχεδιασμοί και παιδαγωγικές πρακτικές στο νηπιαγωγείo & Σχεδιασμός, οργάνωση και διαχείριση περιβαλλόντων μάθησης στις μικρές ηλικίες Μ.
Εργασία της ομάδας Εφήβων Συμβούλων Συνήγορου του Παιδιού Πρώτη περίοδος: Ιανουάριος – Μάρτιος 2009 ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Το δικαίωμα έκφρασης.
 ΑΓΟΡΕΥΣΕΙΣ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ  Οικονομικός Λόγος  Φιλοσοφικός Λόγος  Λόγος των ενδιάμεσων.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
4 Μαίου 2012 Ομάδα 7 Βολιανίτη Γεωργία-Βαλεντίνα Καμπόλη Μαρίνα Κοντογιώργη Ιωάννα Τρίκολα Μαρίνα.
1 ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΑΚΕ «ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ: ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Ελληνισμος και χριστιανισμοσ
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Γεωργιοσ Στριλιγκασ, Σχολικοσ Συμβουλοσ Θεολογων
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου
Λαδόπουλος Γεώργιος – Θεολόγος του 2ου Γυμνασίου Ευκαρπίας
ΘΕ 2: Η συνάντηση του Χριστιανισμού με τον Ελληνισμό
ΚΕΦ 8 ΣΕΛ 43 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΦ 11 ΣΕΛ 53 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ 4
Δ.Ε.21: ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΕΞΙΘΡΗΣΚΙΑ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ μαθηματοσ ΜΑΡΙΟΣ ΚΟΥΚΟΥΝΑΡΑΣ-ΛΙΑΓΚΗΣ
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
Γραφή της πρόσθεσης με τη χρήση συμβόλων
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΙΛΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
Αποτελεσματικές Στρατηγικές Μάθησης
Δομή Παρουσίασης Γνωριμία με το βιβλίο Γεωγραφίας Α’ Γυμνασίου
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γεωγραφίας
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
ΜΝΗΜΗ: ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Θεματική Ενότητα: Αξίες Τάξη: A’ Λυκείου

«Έντεχνος συλλογισμός (Artfulthinking): Βλέπω , ισχυρίζομαι , αναρωτιέμαι»

Tι βλέπεις; Τι σκέφτεσαι γι αυτό που βλέπεις; Τι είναι αυτό που σε κάνει να αναρωτιέσαι; Pawel Kuczynski

Tι βλέπεις; Τι σκέφτεσαι γι αυτό που βλέπεις; Τι είναι αυτό που σε κάνει να αναρωτιέσαι; Pawel Kuczynski

Τι σκέφτεσαι γι αυτό που βλέπεις; Pawel Kuczynski Τι βλέπεις; Τι σκέφτεσαι γι αυτό που βλέπεις; Τι είναι αυτό που σε κάνει να αναρωτιέσαι;

Μαλάλα Γιουσαφτζάι

«Το πιο ισχυρό εργαλείο σας, το πιο ισχυρό όπλο σας είναι η φωνή σας» Η 16χρονη Μαλάλα, πυροβολήθηκε στο κεφάλι από Ταλιμπάν στο Πακιστάν τον Οκτώβριο του 2012, ως τιμωρία για την συμμετοχή της στην εκστρατεία υπέρ του δικαιώματος των κοριτσιών στην εκπαίδευση. «Το πιο ισχυρό εργαλείο σας, το πιο ισχυρό όπλο σας είναι η φωνή σας»

Ευθύνη

Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. «Να αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δεν σωθεί, εγώ φταίω». Ν. Καζαντζάκης, Ασκητική

«Έντεχνος συλλογισμός (Artfulthinking): Συνδέοντας, επεκτείνοντας, προκαλώντας» Ατομική και συλλογική ευθύνη. Η ευθύνη στο Χριστιανισμό. Σύνδεσε-επέκτεινε-προκάλεσε με αφορμή ….

Ατομική και συλλογική ευθύνη. Η ευθύνη στο Χριστιανισμό. Σύνδεσε-επέκτεινε-προκάλεσε με αφορμή …. Αφού συνδέσετε το κείμενο σας με όσα μάθατε, να επεκτείνετε τη σκέψη σας σε δράσεις και να προτείνετε τρόπους για δημιουργικότερη συμμετοχή στη ζωή της θρησκευτικής σας κοινότητας.

Αξιολόγηση: Γράψτε ένα κείμενο 100 λέξεων, όπου θα παρουσιάσετε σε πρόσωπο της οικογένειά σας τα τρία πιο βασικά πράγματα που μάθατε από αυτό το μάθημα, κάτι νέο που μάθατε και σας εξέπληξε και κάτι χρήσιμο που μάθατε και θα χρησιμοποιήσετε στο μέλλον.

Αναστοχασμός Ας θυμηθούμε τι κάναμε ….

Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα Οι μαθητές/ μαθήτριες να: ερμηνεύουν τη χριστιανική αντίληψη της ευθύνης (Θεός – άνθρωπος – κόσμος), συνδυάζουν την ευθύνη που προσδίδει η θρησκευτική ταυτότητα με την αντιμετώπιση προβλημάτων του σύγχρονου κόσμου.

Σας ευχαριστώ Μένεγα Βιολέττα ΠΕ01 3ο ΓΕΛ. Ν.Σμύρνης