ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ «Ταξιδεύοντας με ασφάλεια στο Διαδίκτυο»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εργασία στην Κ.Π.Α. Γ’ Γυμνασίου Θέμα: «ΤΑ ΜΜΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ» Διδάσκουσα καθηγήτρια: Μαγαλιού Λαμπρινή Γυμνάσιο Κολινδρού Τμήμα Γ1 Σχολικό έτος:
Advertisements

Δρ. Μιχάλης Παρασκευάς Δ/ντης Διεύθυνσης Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Δικτυακών Τεχνολογιών, ΙΤΥΕ-ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ «Υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης και κοινωνικής.
Μονάδες Διασφάλισης Ποιότητας: Από τους τετραετείς κύκλους αξιολόγησης στους διαχρονικούς κύκλους ποιότητας Ημερίδα «Διασφάλιση της Ποιότητας στην Ανώτατη.
Πώς μπορεί ένας νέος Δερματολόγος να είναι Αποτελεσματικός και Ανταγωνιστικός, με το λιγότερο δυνατό κόστος? Νικόλαος Γ. Αποστολάκης.
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ Γ’ – Δ’ ΤΑΞΕΩΝ.
Κανονικά πολύγωνα. Κανονικά πολύγωνα στη φύση, τέχνη, ανθρώπινες κατασκευές, Μαθηματικά …
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΛΥΚΕΙΟΥ
ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΖΟΥΝ ΣΤΟ FACEBOOK
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Ερευνητική εργασία Διαδίκτυο και Επικοινωνία
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Εφηβοι Στο διαδικτυο Cyber Bullying Phishing Διαδικτυακός εθισμός.
Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη
Τι είναι το Sexting; Το sexting είναι η ανταλλαγή προκλητικών µηνυµάτων ή γυµνών φωτογραφιών µέσω διαδικτύου ή µέσω κινητών τηλεφώνων, που λανθασμένα.
Η Κοκκινοσκουφίτσα σε νέες περιπέτειες
Παρουσίαση επιστημονικής εκδήλωσης
Ερωτήσεις 1. Στην ευθύγραμμη ομαλά επιταχυνόμενη κίνηση: α. η ταχύτητα είναι σταθερή β. ο ρυθμός μεταβολής της ταχύτητας είναι σταθερός γ. ο ρυθμός μεταβολής.
Αν ταξίδευε το σεντούκι το 2016, ποιες περιοχές της γης θα επισκεπτόταν και τι θα συναντούσε εκεί; Σε αυτό το ερώτημα τα παιδιά της Δ, Ε και Στ των.
Κοινωνικά Δίκτυα ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΓΡΑΠΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Τίτλος της έρευνας : Ο τίτλος της έρευνας πρέπει να είναι σύντομος και ακριβής (12-15 λέξεις). Ο τίτλος πρέπει να περιλαμβάνει.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Ένα ζευγάρι ηλικιωμένων παίρνει διαζύγιο…..
Κάτω ο διαδικτυακός εκφοβισμός
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ - PROJECT
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Θρησκευτικά Α Γυμνασίου
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ Ν.ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΠΡΟΙΚΑ
«Ο εθισμός των νέων στο διαδίκτυο»
Ρομαντισμός.
Ορισμός, μέσα και χαρακτηριστικά φαινομένου
Παρατακτική και υποτακτική σύνδεση, ασύνδετο σχήμα
ΘΕΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ
“Εφαρμογές Κοινωνικής δικτύωσης & Σύγχρονης ανταλλαγής μηνυμάτων”
Διαδικτυακός εκφοβισμός (Cyber-bullying)
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
Ανάλαβε δράση για ένα καλύτερο Διαδίκτυο
Μεςα κοινωνικης δικτυωςης
7Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ Π.Ε. ΑΧΑΙΑΣ 10o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΙΟΥ
Υπολογιστικό φύλλο Microsoft Excel.
Ερευνητική Εργασία «Εφηβεία και προβλήματα»
Ερευνητική εργασία ταξίδι στο Διαδίκτυο 20/7/
Σχολικός Εκφοβισμός: Μορφές – Θύτες – Θύματα
Ά Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Α.
Διαδικτυακός εκφοβισμός
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Επαγγελματική Εκπαίδευση και Αγορά Εργασίας
Μαρία Αμπατζή, Ε2, Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ
ETWINNING.
Προφίλ Facebook.
Εργασία Πληροφορικής Ασφαλής Πλοήγηση στο Διαδίκτυο
Κοινωνικά Δίκτυα και Ανήλικοι Χρήστες: Κίνδυνοι και Προφυλάξεις
Ασφαλής Χρήση του Διαδικτύου: Πως και Γιατί!
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ???
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Επικοινωνούμε; Από τα σήματα καπνού… στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Κατανοώντας τις συνέπειες μίας θετικής ψηφιακής ταυτότητας
(ΠΔ71) ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2018
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Ιάσμου Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ
ΣΥΛΛΟΓΗ ΠΟΙΗΜΑΤΩΝ Οι μαθητές του ΣΤ2.
Οι μαθητές του ΣΤ’1 Ποιήματα για την καταπολέμηση του διαδικτυακού εκφοβισμού και της ρητορικής μίσους.
Οι μαθητές του ΣΤ’1 Ποιήματα για την καταπολέμηση του διαδικτυακού εκφοβισμού και της ρητορικής μίσους.
Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 2019 Microsoft Office Specialist
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Παρουσίαση επιστημονικής εκδήλωσης
Επίπεδα ενσωμάτωσης ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα
Αρχικά.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Κατανοώντας τις συνέπειες μίας θετικής ψηφιακής ταυτότητας
Μεσα Κοινωνικησ Δικτυωσησ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 2019 Microsoft Office Specialist
Β΄ Δημοτικό Σχολείο Παλουριώτισσας (Κ.Β)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ «Ταξιδεύοντας με ασφάλεια στο Διαδίκτυο» ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: Σκούμπη Αφροδίτη ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΣΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ: Λιάβα Φωτεινή, Φιλίππου Αικατερίνη ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ: 24 μαθητές- μαθήτριες και των τριών τάξεων του Γυμνασίου

ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΟΜΑΔΑΣ Σε όλη τη διάρκεια του προγράμματος δουλέψαμε σε ομάδες των τριών ή τεσσάρων ατόμων Το συμβόλαιο της ομάδας στηρίχτηκε στα εξής: Ειλικρίνεια Εμπιστοσύνη Εχεμύθεια Προσεκτική ακρόαση Συνεργασία Αλληλοβοήθεια Έλλειψη εγωισμού

ΠΟΡΕΙΑ ΖΩΗΣ Καταγράψαμε το σχέδιο «πορεία ζωής» αναφέροντας τα πιο σημαντικά γεγονότα και πρόσωπα στη ζωή μας μέχρι σήμερα και τι μας έκανε να νιώθουμε ευτυχισμένοι ή δυστυχισμένοι Αφού συζητήθηκε σε κάθε ομάδα η πορεία της ζωής μας, ο συντονιστής κάθε ομάδας ανέφερε ποια από αυτά τα γεγονότα ή πρόσωπα θα ήθελε ο κάθε ένας μας να δημοσιοποιήσει στο διαδίκτυο μέσα από τις υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης ΤΕΘΗΚΑΝ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ Ποια στοιχεία της ταυτότητάς μας θέλουμε να φαίνονται στο διαδίκτυο; Γιατί πρέπει να είμαστε αρεστοί στον βωμό μιας τέλειας εμφάνισης;

Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης –Social Network Facebook Youtoube Twitter Skype Myspace Blogs  Viber

ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ Ύστερα από συζήτηση καταλήξαμε στα εξής: Ενώ στην αρχή προσέλκυσαν νέους ηλικίας 18-30 ετών, σήμερα προσελκύουν ανθρώπους κάθε ηλικίας Καλύπτουν τις κοινωνικές επιθυμίες των ανθρώπων Παρατηρούνται φαινόμενα παρενόχλησης, δυσφήμισης, προσπάθειας χειραγώγησης μέσω των κοινωνικών δικτύων Ασκούν επιρροή στον ψυχολογικό κόσμο της νεολαίας και αλλάζουν τη μορφή και τη λειτουργία των σχέσεων

«Το Διαδίκτυο είμαστε εμείς…» «Το Διαδίκτυο είμαστε εμείς…» «Αν αποκαλύπτετε τα μυστικά σας στον άνεμο, δεν θα πρέπει να τον κατηγορείτε για την αποκάλυψή τους στα δέντρα» «Αραβική Παροιμία» Πηγή : infographic της google

ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΑΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΩΡΕΣ/ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟΙ ΣΕ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΡΑΦΗΜΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΌΤΙ ΣΤΗΝ Α΄ ΤΑΞΗ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΑΙ Η ΤΙΜΗ ΜΕΣΟΥ ΟΡΟΥ 2 ΩΡΕΣ /ΗΜΕΡΑ, ΣΤΗΝ Β΄ ΤΑΞΗ 3,2 ΩΡΕΣ/ΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Γ΄ ΤΑΞΗ 3,3 ΩΡΕΣ /ΗΜΕΡΑ. ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΣΤΟ MS-EXCEL ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΤΗΣ Β΄ΤΑΞΗΣ

ΠΟΣΟΣΤΟ ΩΡΩΝ/ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟΙ ΣΕ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ

ΠΟΣΟΣΤΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΝΑΙ Ή ΟΧΙ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ "ΠΑΙΖΕΤΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ;"

ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΑΣ Ή ΣΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΣΥΜΜΑΘΗΤΩΝ ΣΑΣ ΛΟΓΩ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ; ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ 51% ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΑΛΛΑΓΗ , ΕΝΩ 49% ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΑΛΛΑΓΗ ΛΟΓΩ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ

ΘΕΡΜΟΜΕΤΡΟ ΚΙΝΔΥΝΩΝ ΚΙΝΔΥΝΟΙ - ΑΠΕΙΛΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Οι μαθητές της ομάδας μας βαθμολόγησαν τους κινδύνους - απειλές που ελλοχεύουν στο διαδίκτυο και κατασκεύασαν ένα «θερμόμετρο κινδύνων» δίνοντας μεγαλύτερη τιμή στην «Επικοινωνία με αγνώστους» και μικρότερη τιμή στους «Ιούς υπολογιστών» Ακολουθείται η σειρά από τον μεγαλύτερο στον μικρότερο κίνδυνο ΘΕΡΜΟΜΕΤΡΟ ΚΙΝΔΥΝΩΝ

ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ «το διαδίκτυο» Παρακολουθήσαμε τη βραβευμένη ταινία μικρού μήκους «Παντοπωλείον το διαδίκτυο» της SaferInternet Χωριστήκαμε σε ομάδες και συζητήσαμε τα μηνύματα της ταινίας σε κάθε επεισόδιο

Τρεις βασικοί κανόνες οι οποίοι συμβάλλουν στη σωστή αναζήτηση στο διαδίκτυο Πληκτρολογούμε, ελέγχουμε και μετά κάνουμε κλικ Διαβάζουμε, σκεφτόμαστε και μετά κάνουμε κλικ Κλείνουμε τις ιστοσελίδες που επισκεφτήκαμε και συζητάμε τις αξιοσημείωτες πληροφορίες

Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΙΚΗ ΣΚΗΝΗ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΤΕΧΝΗΣ ΚΑΡΟΛΟΥ ΚΟΥΝ – ΥΠΟΓΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ «Με λένε Σάντρα»

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΗΘΟΠΟΙΟΥΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΗΘΟΠΟΙΟΥΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΡΙΑ ΒΙΝΤΕΟ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΑ ΕΞΗΣ ΘΕΜΑΤΑ CYBERBULLYING(ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ) ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ PHISHING(ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΨΑΡΕΜΑ)

ΠΗΓΕΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟΣ ΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΤΟΠΟΣ «ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ» ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ - SAFERINTERNET