10ο Λύκειο Ηρακλείου Ερευνητική Εργασία (PROJECT) Ά ΤΑΞΗ Μάιος 2012

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το νέο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Advertisements

Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Ρ Α Δ Ι Ο Φ Ω Ν Ο.
Ο αγαπημένος μου τραγουδιστής-συνθέτης
10 Δημοτικό σχολείο Κατερίνης Τμήμα Δ’1 ΓΙΩΡΓΟΣ,ΝΙΚΟΣ,ΞΑΝΘΗ,ΝΙΚΟΣ.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΦΥΛΟ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΕΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ 11 ο ΓΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Τάξη Β΄
Διερευνητική εργασία (Project) Β’Λυκείου σχολικό έτος
2ο ΕΠΑΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ :
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
1ο Πρότυπο Πειραματικό Σχολείο Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θεσσαλονίκης Ε2 Τάξη
12. Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ
Μελετώντας το πρώτο διάγραμμα όλοι οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι μέσα στην οικογένεια υπάρχει διάκριση σε όλους τους τομείς δήλωσαν περισσότεροι ότι.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Εντεχνο (συγχρονο) λαικο τραγουδι
1o ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
ΚΙΘΑΡΑ Η κιθάρα ανήκει στην κατηγορία των έγχορδων μουσικών οργάνων. Αποτελείται συνήθως από έξι χορδές. Κατασκευάζεται από ξύλο σε διάφορους χρωματισμούς,
project: οψεις της ψυχολογιας
2ο Γενικό Λύκειο Κέρκυρας Σχ. έτ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ : ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ
Καλλιτέχνες που συνεργάστηκαν με τον Μάνο Λοΐζο: Γιώργος Νταλάρας Τμήμα: ΣΤ΄1 Βασίλης Βρ. Βασίλης Β.
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
Καλλιτέχνες που συνεργάστηκαν με τον Μάνο Λοΐζο: Στέλιος Καζαντζίδης Τμήμα: ΣΤ’1 Ορέστης Χ. Νίκος Κ.
ΑΠΌ ΤΟΝ ΚΩΣΤΗ ΓΟΥΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΩΝΑ ΚΑΤΣΟΓΙΑΝNΟ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT) ΘΕΜΑ: ΜΟΥΣΙΚΗ ΘΕΜΑ ΟΜΑΔΑΣ: ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ (ΑΙΓΥΠΤΟΣ)
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Εκπαιδευτικές & Επαγγελματικές Φιλοδοξίες Μαθητών Α’ Λυκείου Αμαρουσίου.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
Tα πρωτα βήματα Μετά τον Β΄ παγκόσμιο πόλεμο, κατά τα τέλη της δεκαετίας του 1940 το μπουζούκι έχει καθιερωθεί στη συνείδηση των κατώτερων οικονομικά.
Καλλιτέχνες που συνεργάστηκαν με τον Μάνο Λοΐζο: Γιάννης Πάριος
ΕΦΗΒΕΙΑ: Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΣ! Εμμανουέλα Γαβριηλάτου Ελεoνώρα Χασάνη
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
TO ΡΕΜΠΕΤΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΣΥΝΘΕΤΕΣ-ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ. Τα άτομα που συνέβαλαν σημαντικά στην εξέλιξη και κοινωνικοποίηση του ρεμπέτικου τραγουδιού. Ο Μάρκος Βαμβακάρης.
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Γ΄ Τρίμηνο
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ- ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Σεπτέμβριος 2015 Στ΄1. Λουίζα Μέι Άλκοτ  Τέσσερεις αδερφές η Μέγκ, η Τζό, η Μπέθ και η μικρή Άμμυ. Η κάθε μια με τις φιλοδοξίες της ζει την εφηβεία.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΖΕΡΒΟΧΩΡΙΩΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ ● ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΜΑΡΙΑ ● ΚΑΠΡΑΝΗ ΜΑΡΙΑ.
ΣΔΕ ΝΑΟΥΣΑΣ Σχέδιο Δράσης Β’ Τετραμήνου Μελοποιημένη ποίηση.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
Grundtvig Learning Partnership Parents-School-Children: Learning by doing together Γονείς – Σχολείο – Παιδιά: Μαθαίνουμε μέσα από κοινές δραστηριότητες.
Τότε και τώρα. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η επιλογή του θέματος του Project έγινε από εμάς τους μαθητές, που επικράτησε ανάμεσα σε 3 θέματα. Οι λόγοι που επιλέξαμε το θέμα.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
Μουσική παράσταση μνήμης για τον αγώνα του Οκτώβρη του 1940 ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΤΑΣ 27 Οκτώβρη 2016 Υπεύθυνος εκπαιδευτικός : Γιαννούτσος Παναγιώτης Επιμέλεια.
Τα μουσικά φθογγόσημα (τέταρτα-όγδοα-μισό) Τάξη: Γ’ Δημοτικού Ανδρέας Σκιαδάς.
Το ψέμα Ζωρζ Σαρή Μπουσμαλή Ξανθή Α’ Γυμνασίου Σχ. Έτος
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Πρόσφυγες και ρεμπέτικο τραγούδι
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ Σχολικό έτος : Τμήμα : Β2 ΜΑΘΗΤΕΣ: Κακαργιάς Βαγγέλης Θηραίος Γιάννης Γιαννακόδημος Ηλίας.
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Δήμητρα Μυλωνάκη Τάξη: Δ1
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Στέφανος Σκαρπέλλος (Φιλόλογος) Σωτηρία Διαμαντοπούλου (Φιλόλογος)
Το μουσικό ερωτηματολόγιο
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης.
Καλλιτέχνες που συνεργάστηκαν με τον Μάνο Λοΐζο: Χρήστος Λεοντής
El Greco Η ιστορία του Έλληνα Ζωγράφου 1541–1614.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Δήμητρα Μυλωνάκη Τάξη: Δ1
Η εκπαίδευση στο Βυζάντιο Κεφ. 12 Ούρδας Ιωάννης 2013.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

10ο Λύκειο Ηρακλείου Ερευνητική Εργασία (PROJECT) Ά ΤΑΞΗ Μάιος 2012 ΘΕΜΑ: «Οι μουσικές προτιμήσεις των εφήβων»

ΥΠΟΑΞΟΝΕΣ 1ος Πως η μουσική επηρεάζει την ψυχολογία και την προσωπικότητα των νέων 2ος Οι μουσικες προτιμήσεις των νέων και η σχέση τους με του μουσική 3ος Μουσικά reality 4ος Λαική μουσική και νέοι

Συνεργαζόμενοι μαθητές Συνεργαζόμενοι μαθητές Μαρία Κουτσομπόύ Ιωάννα Μανιά Ελένη Καρουζάκη Βάλια Καρυώτη Μαρία Κλινάκη Κλέα Ταμπάκου Κολιαδέλη Μαρία Κορνελάκη Εύη Κυριακάκη Αντωνία Μαρκάκη Δήμητρα Μποιτση Μαρίνα Καλτσίδη Ελισάβετ Λαγογιάννη Γεωργία Κρυοβρυσανάκη Μαρία Κορνηλάκης Στέλιος Κορνηλάκης Μάνος Κουτσούμπας Αχιλλέας Κοροβέσης Αλέξανδρος Μιχαλάκη Ελένη Μπελαδάκης Μάριος Μαυροειδής Γεώργιος Λαποκωνσταντάκης Φρίξος Μανουσάκης Γεώργιος

Υπεύθυνος καθηγητής: Σπηλιόπουλος Σπήλιος

Σκοπός έρευνας: Να καταγράψουμε τις μουσικές προτιμήσεις των εφήβων Να καταγράψουμε το πόσο η μουσική επηρεάζει τη ψυχολογία των νέων Να εξετάσουμε γιατί τα μουσικά reality είναι τόσο δημοφιλή στους νέους Να εξετάσουμε τη σχέση των νέων με τη λαική μουσική

Μεθοδολογία: Η επιλογή του θέματος έγινε καθαρά με κριτήριο τα ενδιαφέροντα των παιδιών Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη μορφή δημοσκοπήσεων στους τρεις από τους τέσσερις υποάξονες Η συμβολή του μαθήματος της Πληροφορικής ήταν σημαντική σε αυτή την προσπάθεια των μαθητών

Όρια της έρευνας Νέοι ηλικίας 16 ετών Μαθητές του σχολείου μας Το χρονικό διάστημα Μάρτιος 2014

Εισαγωγή «Χωρίς μουσική η ζωή θα ήταν ένα λάθος» Νίτσε

«Θέμα: οι μουσικές προτιμήσεις των νέων ηλικίας 16 ετών» 1ος Ερευνητικός άξονας «Θέμα: οι μουσικές προτιμήσεις των νέων ηλικίας 16 ετών» Συνεργαζόμενοι μαθητές: Λαγογιάννη Γεωργία Κρυοβρυσανάκη Μαρία Κορνηλάκης Στέλιος Κουτσούμπας Αχιλλέας Κοροβέσης Αλέξανδρος Μιχαλάκη Ελένη

Θεωρητικό μέρος Η μουσική στη ζωή των εφήβων Θεωρητικό μέρος Η μουσική στη ζωή των εφήβων Ο σύγχρονος έφηβος χρειάζεται κάποιες στιγμές χαλάρωσης για να ξεφύγει από την απαιτητική καθημερινότητα. Η μουσική είναι ένα μέσο που του προσφέρει αυτή τη δυνατότητα. Η μουσική είναι ένα μέσο έκφρασης για τους έφηβους για να εκφράσουν μέσω αυτής τα συναισθήματα τους, τους φόβους τους , τις επιθυμίες τους, τον πόνο τους, τα όνειρα τους. Η μουσική αποσπά σημαντικό χρόνο από τη ζωή του εφήβου και του προσφέρει συντροφιά για κάθε φάση της ζωής του που περνάει.

Δραστηριότητα Σκοπός μας: Να καταγράψουμε τις μουσικές προτιμήσεις των νέων ηλικίας 16 ετών. Υλικά : Ερωτηματολόγια: ΜΕΘΟΔΟΣ: Αφού δόθηκαν οι απαραίτητες διευκρινήσεις μοιράστηκαν στα παιδιά συνολικά 43 ερωτηματολόγια. Από αυτά 25 μοιράστηκαν σε αγόρια και 18 σε κορίτσια.

Αποτελέσματα έρευνας: Τι είδους μουσική ακούτε Από το παραπάνω διάγραμμα παρατηρούμε ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των κοριτσιών που απάντησαν στα ερωτηματολόγια ακούνε ροκ ενώ στα αγόρια το μεγαλύτερο ποσοστό προτιμούν τα λαικά. Υψηλά στις προτιμήσεις των αγοριών είναι και η κρητική μουσική.

Προτιμάτε ξένη η ελληνική μουσική Παρατηρούμε στο παραπάνω διάγραμμα ότι τα αγόρια προτιμούν την ελληνική κυρίως μουσική ενώ τα κορίτσια προτιμούν λιγότερο την ελληνική μουσική.

Ασχολείστε με κάποιο μουσικό όργανο Στο παραπάνω διάγραμμα παρατηρούμε ότι τα αγόρια ασχολούνται σε μεγαλύτερο ποσοστό με ένα μουσικό όργανο από ότι τα κορίτσια.

Ένα τραγούδι το επιλέγεται με βάση : Παρατηρούμε ότι σε υψηλό ποσοστό και τα αγόρια και τα κορίτσια επιλέγουν ένα τραγούδι Παρατηρούμε ότι σε μεγάλο ποσοστό ότι τα αγόρια και τα κορίτσια επιλέγουν ένα τραγούδι με βάση τη μουσική και το στίχο σε συνδιασμό.

Από ποιες πηγές ενημερώνεστε για τη μουσική: Παρατηρούμε ότι η κύρια πηγή ενημέρωσης για τη μουσική για τα αγόρια και τα κορίτσια είναι το διαδίκτυο. Αυτό δείχνει τον σημαντικό ρόλο που παίζει το διαδίκτυο στη ζωή των εφήβων.

Μαρία Κουτσομπόύ Ιωάννα Μανιά Ελένη Καρουζάκη Βάλια Καρυώτη 2ος Ερευνητικός άξονας Θέμα: « Πως επηρεάζει η μουσική την ψυχολογία και την προσωπικότητα των νέων» Συνεργαζόμενοι μαθητές: Μαρία Κουτσομπόύ Ιωάννα Μανιά Ελένη Καρουζάκη Βάλια Καρυώτη Μαρία Κλινάκη Κλέα Ταμπάκου

Θεωρητικό μέρος Επιδράσεις της μουσικής Σύμφωνα με μελέτες η μουσική: Βελτιώνει την επίδοση στα διάφορα tests Μειώνει τον απαιτούμενο χρόνο εκμάθησης Ηρεμεί τα υπερκινητικά παιδιά Βελτιώνει τη δημιουργικότητα Επιταχύνει την ανάρρωση από ασθένειες και ατυχήματα

Αποτελέσματα έρευνας: Πιστεύετε πως η μουσική επηρεάζει τη διάθεση και τη ψυχολογία σας: Από το παραπάνω διάγραμμα φαίνεται πως η διάθεση και η ψυχολογία των νέων επηρεάζεται σε μεγάλο ποσοστό από τα μουσικά τους ακούσματα.

Πιστεύετε πως η μουσική επηρεάζει τις μαθητικές σας επιδόσεις: Από το παραπάνω διάγραμμα διαπιστώνουμε ότι οι μαθητές δεν πιστεύουν ιδιαίτε ρα ότι οι μαθητικές τους επιδόσεις επηρεάζονται από τη μουσική.

Επηρεάζεστε από μουσικά είδωλα και τραγούδια: Από το παραπάνω διάγραμμα παρατηρούμε ότι τα αγόρια επηρεάζονται σε σημα ντικό βαθμό από τα μουσικά είδωλα ενώ τα κορίτσια σχεδόν καθόλου

3ος Ερευνητικός άξονας Θέμα: Μουσικά reality , γιατί είναι τόσο δημοφιλή στους νέους. Συνεργαζόμενοι μαθητές: Κολιαδέλη Μαρία Κορνελάκη Εύη Κυριακάκη Αντωνία Μαρκάκη Δήμητρα Μποιτση Μαρίνα

Μουσικά reality Χρόνια τώρα το ελληνικό τηλεοπτικό κοινό υποβάλλεται σε ένα συνεχή βομβαρδισμό ανερχόμενων μουσικών ταλέντων που προέρχονται από τις προσπάθειες των καναλιών με τα εκάστοτε shows να χτίσουν μουσικές καριέρες, ανάλογες με διασήμων ελλήνων και ξένων τραγουδιστών. Από την αρχή αυτής της δεκαετίας έως και σήμερα από μουσικά reality έχουν περάσει δεκάδες φέρελπεις τραγουδιστές φιλοδοξώντας να κάνουν επιτυχία, κάποιοι από αυτούς δεν κατάφεραν να ξεχωρίσουν, άλλοι αποτέλεσαν πυροτεχνήματα με τα περιστασιακά hits τους και την εξαφάνισή τους μετά από αυτό, ενώ λίγοι ήταν εκείνοι που παραμένουν μέχρι και σήμερα στην πρώτη γραμμή της μουσικής βιομηχανίας. Ενδεικτικά αναφερόμαστε σε κάποια από αυτά τα show: Το 2002 ο τηλεοπτικός σταθμός Antenna φιλοξενεί το Fame Story 1, που με παρουσιάστρια την Ναταλία Γερμανού καταφέρνει να πείσει το κοινό και σημειώνει επιτυχία. Νικητής του παιχνιδιού ο Νότης Χριστοδούλου, που αφού κυκλοφόρησε το Cd που αποτελούσε το έπαθλο της νίκης του, δεν συνέχισε τα μουσικά του βήματα αν και παραμένει στην τηλεόραση ως συμπαρουσιατής στην εκπομπή του Άλφα ‘Δέστε τους’. Από το ίδιο show ξεχώρισαν ο Νίνο και ο Θάνος Πετρέλης που συνεχίζουν ανοδικά μέχρι και σήμερα.  

΄΄ Τον επόμενο χρόνο την επιτυχημένη πορεία του πρώτου Fame Story έρχεται να συνεχίσει το δεύτερο -και κατά πολλούς το πιο επιτυχημένο από τα τέσσερα που έγιναν- παρουσιαστής του οποίου αυτή τη φορά είναι ο Ανδρέας Μικρούτσικος. Η Καλομοίρα στέφεται νικήτρια έχοντας καταφέρει να κερδίσει τον κόσμο παρά τις φωνητικές τις αδυναμίες. Η Καλομοίρα έχει ήδη κυκλοφορήσει τέσσερις επιτυχημένους προσωπικούς δίσκους, έχει παρουσιάσει τηλεοπτικές εκπομπές ενώ εκπροσώπησε επάξια την Ελλάδα στη Eurovision του 2008 κατακτώντας την τρίτη θέση. Επίσης, η Ραλλία Χρηστίδου και ο Κώστας Καραφώτης ήταν ανάμεσα σε εκείνους που έκαναν και κάνουν επιτυχία και μετά το τέλος του.

΄   Το 2004 στο ίδιο κανάλι παρουσιάστηκε το Fame Story 3. Παρουσιάστρια η Τατιάνα Στεφανίδου και νικητής ο Περικλής Στεργιανούδης. Ο Περικλής δεν ακολούθησε μουσική πορεία μετά το show, προτιμώντας να επιστρέψει στη Γερμανία όπου έμενε και εργαζόταν. Κατά πολλούς αυτή ήταν η πιο άδικη ανάδειξη νικητή συγκριτικά με τα υπόλοιπα παιχνίδια αυτού του είδους. Από αυτό το Fame Story ξεκίνησαν την καριέρα τους αξιόλογοι τραγουδιστές όπως ο Γιώργος Λιανός και η Δόμνα Κουντούρη.

΄ Τη φετινή σεζόν παρουσιάστηκε στον Αντέννα ένα εξαιρετικά δημοφιλές μουσικό talent show. Αυτό ήταν το the Voice, πράγμα που δείχνει την ανθεκτικότητα τέτοιων μουσικών εκπομπών στο χρόνο. Το τηλεοπτικό κοινό έδωσε μεγάλα νούμερα θεαματικότητας στην εν λόγω εκπομπή, γεγονός που δείχνει το ενδιαφέρον του κόσμου και ιδιαίτερα του νεανικού κοινού για τέτοιου είδους εκπομπές. Το νεανικό κοινό συμμετέχει γενικά μέσω μηνυμάτων sms στην ψηφοφορία για την ανάδειξη των τραγουδιστών που θέλουν να παραμείνουν στα μουσικά παιχνίδια και συμβάλλει με αυτό τον τρόπο στην εξέλιξή τους . Ίσως το ότι ο νέος με τη ψήφο του διαμορφώνει το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας των μουσικών παιχνιδιών είναι ένας επιπλέον λόγος που τα καθιστά για αυτόν γοητευτικά.

Λαποκωνσταντάκης Φρίξος Μανουσάκης Γεώργιος Κορνηλάκης Μάνος 4ος ερευνητικός άξονας Θέμα: Λαική μουσική και νέοι. Συνεργαζόμενοι μαθητές: Μπελαδάκης Μάριος Μαυροειδής Γεώργιος Λαποκωνσταντάκης Φρίξος Μανουσάκης Γεώργιος Κορνηλάκης Μάνος .

΄ ΙΣΤΟΡΙΑ Η μουσική χρονολογεί και εξελίσσει την ιστορία της ως παράλληλη μ' εκείνη της Γλώσσας, κατ' ουσία ως παράλληλη με την ανθρώπινη εξέλιξη. Καθώς ο έναρθρος λόγος ως ηχητικό μέσο δεν δύναται να αποδώσει το φάσμα των αποχρώσεων των προσωπικών ανθρώπινων σκέψεων και συναισθημάτων ο άνθρωπος ανέπτυξε ένα νέο ηχητικό μέσο έκφρασης: τον Μουσικό Λόγο. Καθώς η Γλώσσα χρησιμοποιείται στην έκφραση παραστάσεων και εννοιών, στην ονομασία των πραγμάτων, έτσι, και η Μουσική, αποδεικνύεται ως απαραίτητη ανάγκη για την ανθρώπινη έκφραση.

Σημαντικοί καλλιτέχνες ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ Ο Μάνος Χατζιδάκις γεννήθηκε στην Ξάνθη, γιος του δικηγόρου Γεωργίου Χατζιδάκι, από τον Μύρθιο Αγίου Βασιλείου Ρεθύμνου και της Αλίκης Αρβανιτίδου.Η μουσική του εκπαίδευση ξεκινά σε ηλικία τεσσάρων ετών και περιλαμβάνει μαθήματα πιάνου από την αρμενικής καταγωγής πιανίστρια Αλτουνιάν. Παράλληλα, εξασκείται στο βιολί και το ακορντεόν. Ο Χατζιδάκις εγκαθίσταται οριστικά στην Αθήνα, με τη μητέρα του, το 1932 έπειτα από το χωρισμό των γονέων του. Λίγα χρόνια αργότερα, το 1938, ο πατέρας του πεθαίνει σε αεροπορικό δυστύχημα, γεγονός που σε συνδυασμό με την έναρξη του Β' Παγκοσμίου πολέμου επιφέρει μεγάλες οικονομικές δυσχέρειες στην οικογένεια και αναγκάζει τον Χατζιδάκι να εργαστεί από αρκετά νεαρή ηλικία. Συγχρόνως επεκτείνει τις μουσικές του γνώσεις παρακολουθώντας ανώτερα θεωρητικά μαθήματα με τον Μενέλαο Παλλάντιο, την περίοδο 1940 – 1943, ενώ ξεκινά και σπουδές Φιλοσοφίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, τις οποίες όμως δεν θα ολοκληρώσει. Την ίδια περίοδο συνδέεται με άλλους καλλιτέχνες και διανοούμενους, μεταξύ των οποίων ο Νίκος Γκάτσος, οι ποιητές Γιώργος Σεφέρης, Οδυσσέα Ελύτης, Άγγελος Σικελιανός και ο ζωγράφος Τσαρούχης. Ο Μάνος Χατζιδάκις ήταν ένας από τους σημαντικότερους Έλληνες μουσικοσυνθέτες. Θεωρείται πως συνέδεσε τη λόγια με τη λαϊκή μουσική και περιλαμβάνει δεκάδες ηχογραφήσεις πολλές από τις οποίες αναγνωρίζονται σήμερα ως κλασικές.

΄ ΜΑΡΚΟΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ Ο Μάρκος Βαμβακάρης υπήρξε ιδιαίτερα σημαντικός Έλληνας μουσικός του ρεμπέτικου.Γεννήθηκε στις 10 Μαΐου, του 1905 στον Δανακό της Σύρου από οικογένεια Καθολικών .Οι γονείς του ήταν φτωχοί αγρότες και ήταν ο πρωτότοκος από έξι αδέλφια. Ο παππούς του έγραφε τραγούδια και ο πατέρας του έπαιζε ζαμπούνα ενώ πολλές φορές από μικρή ηλικία τον συνόδευε ο μικρός Μάρκος παίζοντας τουμπί (νησιώτικο τύμπανο) σε διάφορα πανηγύρια. Λόγω της κακής οικονομικής κατάστασης της οικογένειάς του, ο Μάρκος αναγκάστηκε να αφήσει το σχολείο και να εργαστεί ως λούστρος, εφημεριδοπώλης, εργάτης σε κλωστήρια, βοηθός σε οπωροπωλεία και άλλα. Σε ηλικία 12 ετών έφυγε από τη Σύρο, αφού έριξε άθελά του ένα βράχο πάνω στη σκεπή ενός σπιτιού και πήγε στον Πειραιά, όπου αργότερα τον ακολούθησε και η οικογένειά του. Εκεί ασχολήθηκε με διάφορα επαγγέλματα, όπως λιμενεργάτης (φορτοεκφορτωτής, εργάτης γαιανθράκων στα λεγόμενα «καρβουνιάρικα») και περίπου από το 1925 μέχρι το 1935 ως εκδορέας στα δημοτικά σφαγεία Πειραιά και Αθηνών. Εκείνη την εποχή ο Μάρκος Βαμβακάρης ερωτεύτηκε και παντρεύτηκε την πρώτη του γυναίκα, Ελένη Μαυροειδή. Παράλληλα, ενώ είχε ορκιστεί ότι αν δε μάθει να παίζει θα κόψει τα δάχτυλα του με χασαπομάχαιρο, άρχισε να μαθαίνει μπουζούκι και να γράφει τα πρώτα του τραγούδια, εντυπωσιάζοντας με την ταχύτητα που έμαθε το όργανο και με την ικανότητα, την ευρηματική πενιά, τη δεξιοτεχνία και τη στιχογραφία του.

΄ ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ Ο Στέλιος Καζαντζίδης (1931-2001) ήταν Έλληναςλαϊκός τραγουδιστής. Συγκαταλέγεται στους σημαντικότερους τραγουδιστές του ελληνικού λαϊκού τραγουδιού. Ο πρώτος άνθρωπος που εκτίμησε την φωνή του ήταν κάποιο αφεντικό του, που καθώς τον άκουσε την ώρα της δουλειάς του χάρισε μια κιθάρα. Δάσκαλος του Καζαντζίδη υπήρξε ο Στέλιος Χρυσίνης, ένας τυφλός συνθέτης.Στα 1952, ο Καζαντζίδης κάνει το δισκογραφικό ντεμπούτο του με ένα τραγούδι του Απόστολου Καλδάρα. Το τραγούδι αυτό έφερε τον τίτλο "Για μπάνιο πάω". Ήταν ένα τραγούδι γραμμένο για τον καύσωνα που επικρατούσε εκείνο το καλοκαίρι στην πρωτεύουσα. Ο δίσκος δεν πούλησε γιατί μιμήθηκε τη φωνή του Πρόδρομου Τσαουσάκη και η καριέρα του Στέλιου Καζαντζίδη θα έσβηνε πριν καλά καλά αρχίσει. Αυτός που αντιλήφθηκε τις δυνατότητες της φωνής του Καζαντζίδη ήταν ο συνθέτης Γιάννης Παπαϊωάννου. Το τραγούδι του Οι βαλίτσες γίνεται μεγάλη επιτυχία και το φαινόμενο Καζαντζίδης αρχίζει να παίρνει σάρκα και οστά.

Αποτελέσματα έρευνας Αγόρια Ά Λυκείου Αποτελέσματα έρευνας Αγόρια Ά Λυκείου

΄

Αποτελέσματα έρευνας Κορίτσια Α Λυκείου

΄

Βιβλιογραφία: Διαδίκτυο(γενικά) http://www.in2greece.com/english/opinions/2008/12/elliniki-mousiki.html http://gym-mous-agrin.ait.sch.gr/index.php http://www.scribd.com/doc http://digitalschool.minedu.gov.gr/modules/ebook/show http://www.grammo.gr/Anthrwpos_Mousiki.htm http://forum.vergis.org http://el.wikipedia.org/wiki