7ο Δημοτικό Σχολείο Χίου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Advertisements

Κανόνες χρήσης του Διαδικτύου για μαθητές
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Ειρήνη Παππά Η αξιολόγηση του μαθητή/τριας στο μάθημα των Θρησκευτικών.
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
  Ενιαίο  Αναμορφωμένο  Εκπαιδευτικό  Πρόγραμμα Ε. Α. Ε. Π (961)
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ «ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΒΗΜΑΤΑ»
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Κριτική παιδαγωγική & δημιουργία σχολικού κήπου
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Συντονιστική.
Ο ρόλος του βοηθού διευθυντή στο σημερινό σχολείο. Ψηλές προσδοκίες – Σκληρή πραγματικότητα Σχολική Ηγεσία Σάββατο 10 Μαρτίου 2012 Δημοτικό Κωνσταντινουπόλεως.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Κοινωνιολογία της εκπαίδευσης (β)
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ μμμμμμμμμμμμμμμ.
ΕΚΔΟΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ»
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
Η ΥΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Το κείμενο είναι από την υπ’ αριθμ. Φ.12/428/85241/Γ1/ εγκύκλιο με τον ίδιο τίτλοίδιο τίτλο.
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
1 ο Δημ. Σχ. Αμπελοκήπων. « Οι μικροί γεωργοί » Την Τρίτη τα τμήματα της Β και Δ τάξης του σχολείου μας πήραν μέρος σε εκπαιδευτικό βιωματικό.
Σχολικά Μαθηματικά, Δάσκαλος των Μαθηματικών, Μαθητής Καθηγητής Μαθηματικών Μαθητής Σχολικά Μαθηματικά Ακαδημαϊκά Μαθηματικά Φροντιστήρια ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Διδακτική Πληροφορικής
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Γιώργος Σούλτης.
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
Με αφορμή το Πρόγραμμα Αριάδνη: Ομάδα τάξη & ένα δημιουργικό εργαστήρι για γονείς Καικιλία Γ. Κατσιβαρδά Ψυχολόγος, MSc Εκπαιδευτικός ΠΕ
Αντικείμενο και κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήμης.
Σχολικές πρακτικές για την καλλιέργεια θετικού κλίματος Φραντζή Αντιόπη Διευθύντρια 70 ου Δ.Σ Αθηνών Σάββατο, 16 Μαΐου ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών.
Άντρη Μιχαήλ (Διευθύντρια Δημοτικού Σχολείου)
Πώς επιτυγχάνεται η μάθηση καλύτερα;
Η ταυτότητα και η δράση του Εκπαιδευτικού οργανισμού Φωτόγραμμα
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Το αναλυτικό πρόγραμμα του μέλλοντος
KAINOTOMA ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
 . Αρχές, ιδέες, πρωτοβουλίες, δράσεις της σχολικής κοινότητας του 132ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών.
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
«Αυτοαντίληψη, επικοινωνία και συνεργατικότητα στο σχολικό περιβάλλον»
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Δήμητρα Μυλωνάκη Τάξη: Δ1
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εθισμός σε αυτά
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο»
Ευρωπαϊκο προγραμμα comenius
Βαζουμε χρωμα Στην αυλη μαΣ, δινουμε χρωμα Στη ζωη μαΣ!!!
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
Ομαλη μεταβαΣη απο το νηπιαγωγειο Στο δημοτικο
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ 2ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο 2.0»
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΤΑΞΗ Διερεύνηση με συζήτηση
3Ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου (Αγίου Μάρκου)
Συνεργασία νηπιαγωγείου -οικογένειας
Ο κλασικός Αθλητισμός στο Δημοτικό Σχολείο
Θεωρίες γύρω από το Αναλυτικό Πρόγραμμα
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Δήμητρα Μυλωνάκη Τάξη: Δ1
Το διαδίκτυο που θέλουμε !
Συνέντευξη σε εκπαιδευτικούς για ΑΠ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

7ο Δημοτικό Σχολείο Χίου Σχολικη ΕΦημεριδα 7ο Δημοτικό Σχολείο Χίου Οι μαθητές του Σχολείου

Τίτλος «Ο μαθητόκοσμος του 7ου» Τίτλος «Ο μαθητόκοσμος του 7ου» Χίος, 16-18/6/2015 "Καλές Πρακτικές".

Σκοπός της καλής πρακτικής. Ο Φρενέ έλεγε πως ο μόνος λόγος να γράψει το παιδί είναι για να φτάσει η  σκέψη του εκεί που δεν φτάνει η φωνή του. Χίος, 16-18/6/2015 "Καλές Πρακτικές".

Στόχοι της καλής πρακτικής (1/2). Τα παιδιά για  τις ανάγκες  της εφη- μερίδας  γίνονται ρεπόρτερ, βγαίνουν από  την τάξη, μετέχουν ως παρατηρητές ή  και ως δρώντα πρόσωπα  στα γεγονότα, της  σχολικής, συνοικιακής  και κοινωνικής  ζωής. Χίος, 16-18/6/2015 "Καλές Πρακτικές".

Στόχοι της καλής πρακτικής (1/2). Μέσα από την βιβλιογραφική έρευνα, μαθαίνουν από βιβλία, εφημερίδες, περιοδικά, από το διαδίκτυο, αλλά και από την ίδια  την  πραγματικότητα και οδηγούνται σε προσωπικές  κρίσεις και συμπεράσματα με σεβασμό στη διαφορετική άποψη και τη συνεργασία. Αποκτούν αυτοσεβασμό και αυτοκυριαρχία.

Στόχοι της καλής πρακτικής (1/3) Η  εφημερίδα  βρίσκεται σε  άμεση  σχέση  με  το αναλυτικό πρόγραμμα  καθώς η  θεματολογία της προκύπτει σ’ ένα μεγάλο βαθμό απ’ αυτό. Χίος, 16-18/6/2015 "Καλές Πρακτικές".

Ρόλος του εκπαιδευτικού. Ο δάσκαλος σ’ αυτή  τη διαδικασία  επιλέγει, προβλέπει, οργανώνει καταστάσεις, στις  οποίες η γνώση  μπορεί να δομηθεί από κοινού. Χίος, 16-18/6/2015 "Καλές Πρακτικές".

Ρόλος των μαθητών. Οι μαθητές  εργάζονται σε  ομάδες  και μαθαίνουν σιγά  σιγά  πως  η  συνεργασία  απαιτεί κάποιους κανόνες  και αρχές .  οι μαθητές είναι αναγκασμένοι να βρίσκονται μαζί και ώρες εκτός  του  σχολικού  ωραρίου  και αυτή  είναι μια συνθήκη που  επαναπροσδιορίζει  τις  σχέσεις  μεταξύ  τους έτσι όπως  αυτές  διαμορφώνονται στο  σχολείο. Χίος, 16-18/6/2015 "Καλές Πρακτικές".

Εμπλοκή τρίτων στην καλή πρακτική. Οι γονείς  μέσα  στα  πλαίσια  της  εφημερίδας  συμβουλεύουν, βοηθούν, στηρίζουν τα  παιδιά τους και την  ομάδα  τους, τόσο στο  σπίτι, όσο και σε  άλλες  περιοχές  της  κοινωνίας  που  τα  παιδιά  καλούνται για  τις  ανάγκες της εφημερίδας  να δράσουν. Η παρουσία τους είναι διακριτική. Χίος, 16-18/6/2015 "Καλές Πρακτικές".