ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕ ΣΑΚΧΑΡΩΔΗ ΔΙΑΒΗΤΗ ΤΥΠΟΥ ΙΙ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Προσωπικές δεξιότητες
Advertisements

ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.3 Χαρακτηριστικά των δικτύων για τα προγράμματα κινητικότητας: IVT, PLM, VETPRO.
Εκτίμηση εκπαιδευτικών αναγκών και εφαρμογή εκπαιδευτικού προγράμματος
Πρόληψη και Διαχείριση εργασιακού άγχους
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
ΚΑΠΝΙΣΜΑ; ΌΧΙ ΕΜΕΙΣ! SİGARA MI? BİZDEN UZAK!
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Τα Clinical Decision Support Systems (CDSSs) είναι προγράμματα σχεδιασμένα να παρέχουν εξειδικευμένη υποστήριξη σε επιστήμονες υγείας που καλούνται να.
Ο επικοινωνιακός ρόλος του εκπαιδευτικού σε συμβατικά, υπολογιστικά και δικτυακά περιβάλλοντα μάθησης Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.ED.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΟΥΡΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Ανάδειξη της σχέσης Κοινωνίας, Τεχνολογίας και Φυσικών Επιστημών.
Πώς φθάσαμε εδώ…; ΜΑΣΟΥΡΑΚΗ ΑΡΙΣΤΕΑ
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Στόχοι και επιδιώξεις της εκπαίδευσης ενηλίκων(L6)
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ & ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΣΤ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ – ΘΡ. ΤΣΙΑΤΣΟΣ Θέματα Σχεδίασης Μέρος 2ο Χρηστοκεντρική & Συμμετοχική Σχεδίαση.
Μοντέλο Kaiser Το μοντέλο στηρίζεται στην αρχή της προληπτικής δράσης.
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΓΝΩΣΗ.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ: Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ Δρ. Παρασκευή Χατζηπαναγιώτου Επίκουρη Καθηγήτρια Τμήμα Επιστημών της.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 3: Νοσηλευτική Διεργασία. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
1 Σχέδια Εργασίας & Φυσική Αγωγή. 2 Σκοπός της συνάντησης η παρουσίαση, ανάπτυξη & εφαρμογή της μεθόδου διδασκαλίας με σχέδια εργασίας στη Φυσική Αγωγή.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 4: Στρες και Στρατηγικές Αντιμετώπισης – Νοσηλευτική Φροντίδα. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής,
Σύστημα ικανοποίησης χρηστών και εκτίμησης αναγκών: Στόχος να αξιολογήσουμε τον βαθμό ικανοποίησης του ασθενή και να εντοπίσουμε τις πιθανές μελλοντικές.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR – CHAPTER 18 ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ (ORGANIZATIONAL CULTURE)
Σκοποί αγωγής υγείας-συμβουλευτικής  Διατήρηση σωματικής ισορροπίας ατόμου: υγιεινή, διατροφή, άσκηση  Διατήρηση ψυχικής-κοινωνικής ισορροπίας ατόμου-
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ: Παράγων Ποιότητας στον Τουρισμό Εσπερίδα στα πλαίσια του 5ου MONEY SHOW 8 Δεκεμβρίου 2002Νίκος Σκουλάς.
Επαγγελματική ανάπτυξη: κάποια γενικά χαρακτηριστικά
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΥΠΟΓΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Μάθηση σημαίνει τροποποίηση συμπεριφοράς & σχηματισμό συνηθειών
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Ραχήλ Μαρτίδου Σχ. Σύμβουλος 37ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
Διαπολιτισμική Νοσηλευτική Το Μοντέλο της Πολιτισμικής Ικανότητας
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
«Ιατρική Εκπαίδευση και εξατομικευμένα ιατρικά συστήματα»
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΥΠΟΓΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Α ΕΞΑΜΗΝΟ ΚΑΥΚΙΑ ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ.
ΑΑ 061 ΠΡΟΛΗΨΗ ΛΟΙΜΩΞΕΩΝ ΣΕ ΟΥΔΕΤΕΡΟΠΕΝΙΚΟΥΣ ΑΣΘΕΝΕΙΣ
ΑΓΧΟΣ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ
Τσιγκάρη Κυριακή1, Τζιαφέρη Στυλιανή2 , Καλατζή Παναγιώτα3
Συνεργασία νηπιαγωγείου -οικογένειας
Πληροφορίες – Αναλυτικό πρόγραμμα:
Η ΔΙΑΧΥΣΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 1. Τσώνη Αλεξία, Μετ. Φοιτήτρια , Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Τμήμα.
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΥΠΟΓΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΥΠΟΓΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕ ΣΑΚΧΑΡΩΔΗ ΔΙΑΒΗΤΗ ΤΥΠΟΥ ΙΙ          ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕ ΣΑΚΧΑΡΩΔΗ ΔΙΑΒΗΤΗ ΤΥΠΟΥ ΙΙ Μπαλοπήτου Ραφαηλία 1, Ηλιοπούλου Ευαγγελία 1, Πολυκανδριώτη Μαρία2   Φοιτήτριες Νοσηλευτικής ΤΕΙ, Αθήνας Επίκουρος Καθηγήτρια Νοσηλευτικής ΤΕΙ, Αθήνας ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Η εκπαίδευση ασθενών με ΣΔ τύπου ΙΙ συμβάλλει σημαντικά στη σωστή μεταβολική ρύθμιση και στην πρόληψη των επιπλοκών. Θέτει ρεαλιστικούς στόχους ως προς την αλλαγή στη συμπεριφορά και βοηθά αποτελεσματικά τους ασθενείς στη διαχείριση της νόσου.  Η εκπαίδευση στοχεύει στον αυτοέλεγχο της νόσου (self management) για τη διατήρηση της νορμογλυκαιμίας. Η αποτελεσματική εκπαίδευση αναγνωρίζει το ίδιο το άτομο ως κύριο υπεύθυνο της φροντίδας του και ενθαρρύνει την ενεργό συμμετοχή του στη λήψη αποφάσεων από κοινού με τους επαγγελματίες υγείας (participatory decision making, PDM). Επιπλέον, θα πρέπει να εστιάζεται σε πρακτικά θέματα ή καταστάσεις που αντιμετωπίζουν οι ασθενείς στην καθημερινή τους πραγματικότητα ώστε να αυξάνεται η εμπιστοσύνη τους στις ικανότητες αυτοδιαχείρισης της νόσου. Ωστόσο, η μάθηση ποικίλει από άτομο σε άτομο καθώς βασίζεται στην στάση, στις πεποιθήσεις και στα κίνητρα του κάθε εκπαιδευόμενου, στην ικανότητα κατανόησης των θεραπευτικών οδηγιών, θα πρέπει να εστιάζεται στον κάθε ασθενή ξεχωριστά (patient-centered approach) και να διερευνά λεπτομερώς τις εκπαιδευτικές του ανάγκες και τις προσδοκίες του, τον τρόπο που αντιλαμβάνεται τη νόσο, την ικανότητα αυτοδιαχείρησης της νόσου και άλλους δημογραφικούς, κοινωνικούς, κλινικούς και ψυχολογικούς παράγοντες.  Η εκπαιδευτική διαδικασία περιλαμβάνει τα εξής στάδια : α) ιεράρχηση των αναγκών και καθορισμός ρεαλιστικών στόχων, β) προσδιορισμός των περιεχομένων, γ) επιλογή των μεθόδων διδασκαλίας και δ) τακτική επανεκτίμηση της αποκτηθείσας γνώσης. Η χρήση κατανοητής γλώσσας με αποφυγή επιστημονικών όρων, η διάθεση επαρκούς χρόνου για, ο συνδυασμός προφορικού και γραπτού λόγου και οι σύγχρονοι τρόποι μετάδοσης γνώσης όπως η χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή και η αποστολή ηλεκτρονικών μηνυμάτων (e-mail) αναδύονται ολοένα και περισσότερο , παρότι συχνά τίθεται το ερώτημα της εξοικείωσης με αυτές τις μεθόδους.  ΕΙΣΑΓΩΓΗ O σακχαρώδης διαβήτης (ΣΔ) είναι μια χρόνια, εξελισσόμενη μεταβολική νόσος που σχετίζεται με υψηλή νοσηρότητα και θνησιμότητα. Ως εκπαίδευση ορίζεται η διαδικασία βελτίωσης της γνώσης και των δεξιοτήτων του ατόμου η οποία έχει ως σκοπό την τροποποίηση της ανθρώπινης συμπεριφοράς για τη διατήρηση ή βελτίωση της υγείας. Ως ανάγκη για εκπαίδευση ορίζεται το κενό ανάμεσα στην επάρκεια γνώσης και το παρών επίπεδο γνώσης του μαθητευόμενου. Το ουσιαστικότερο βήμα στην εκτίμηση αυτού του κενού είναι η προσωπική άποψη του εκπαιδευόμενου όσον αφορά την διαφορά μεταξύ του σημείου που βρίσκεται και του σημείου που θα πρέπει να φθάσει. Σκοπός της εργασίας ήταν η ανασκόπηση της βιβλιογραφίας σχετικά την εκπαίδευση ασθενών με ΣΔ τύπου ΙΙ.  Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε περιελάμβανε βιβλιογραφική αναζήτηση στις ηλεκτρονικές βάσεις δεδομένων MEDLINE, CINAHL και SCOPUS.   ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Η εκπαίδευση αποτελεί σημείο-κλειδί για την προαγωγή της αυτοφροντίδας, την πρόληψη των επιπλοκών και κατά συνέπεια τη βελτίωση της ποιότητας ζωής ασθενών με ΣΔ.