Εξωδικαστικός Μηχανισμός Ρύθμισης Οφειλών - Ελεύθεροι Επαγγελματίες

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ομαδική Παιδαγωγική Σύσκεψη Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων 53 ης Περιφέρειας Σχολικής Συμβούλου Προσχολικής Αγωγής – Ε. ΜΟΥΣΕΝΑ με θέμα: « Διοικητική λειτουργία.
Advertisements

ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΥΤΟΜΑΤΗΣ ΜΙΣΘΩΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΩΝ.
Πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ «Ενίσχυση της διαφάνειας με την υποχρεωτική ανάρτηση νόμων και πράξεων των κυβερνητικών, διοικητικών και αυτοδιοικητικών οργάνων στο.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Δ/ΝΣΗ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Β΄ΑΘΗΝΑΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Ν. ΙΩΝΙΑΣ, Παπαφλέσσα 6Α, Ν. Ιωνία,
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η Ι Α Σ Ω Ν Α Σ Τ Α Σ Σ Η Σ.
ΕΡΕΥΝΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Ιωάννης Δούρβας, εκπαιδευτικός ΠΕ20 Κύριες Πηγές Πληροφόρησης eureka.lib.teithe.gr:8080/bitstream/handle/.../Methodologia.doc.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Επιμέλεια Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
Δρ. Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης.
Πλατφόρμες Ηλεκτρονικής Μάθησης Η Πλατφόρμα OpeneClass Οφηλία Νεοφύτου Σταύρος Καουκάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ 1.
Ενημέρωση για φοιτητές/τριες
ΚΑ2 Στρατηγικεσ ΣΥΜΠΡΑΞΕΙσ Μεταξυ Σχολειων
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 4η: Διαμόρφωση Ερευνητικού Σχεδιασμού
Εφαρμογές – Γεωργική Πολιτική και Εμπορία Αγροτικών Προϊόντων
ΕΠΑ.Λ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΜΑΔΑ Α΄
ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ
GABRIEL GARCÍA MÁRQUEZ
Τύποι εργασιών ιστοεξερεύνησης
Το αθλητικό ιδεώδες στην ποίηση: η ταύτιση του κάλλους με το αγαθό
Αξιοποίηση Σύγχρονης και Ασύγχρονης Τηλεεκπαίδευσης στις Κυκλάδες
Ιστορία και εικονογραφημένο βιβλίο
ΟΡΙΣΜΟΣ Το φαινόμενο του θερμοκηπίου είναι η διαδικασία κατά την οποία η ατμόσφαιρα ενός πλανήτη συγκρατεί θερμότητα και συμβάλλει στην αύξηση της θερμοκρασίας.
Ορισμός, μέσα και χαρακτηριστικά φαινομένου
Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες
“Επιχειρηματικότητα σε περίοδο οικονομικής κρίσης”
Πελοπίδας, Φαίδωνας, Νεφέλη, Μαρία.
Η τέχνη της σωστής πλοήγησης
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
Πράξη με τίτλο «Συλλογική Δράση για την Απασχόληση Στην Κορινθία »
ΜΕΡΟΣ ΙV: Καθοριστικοί παράγοντες και Εμπόδια υιοθέτησης ΤΠΕ
Εθισμός στα ηλεκτρονικά παιχνίδια
ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΥΕΞΙΑΣ
Σχέδιο προσέγγισης και υλοποίησης online μαθημάτων
Ηλεκτρονική Υποβολή Φορολογικών Δηλώσεων μέσω της Υπηρεσίας TAXISnet
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΜΑΔΑ: ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ:
Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤμΗμα ΔιοΙκησηΣ &ΔιαχεΙρισηΣ Εργων
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Επαγγελματική Εκπαίδευση και Αγορά Εργασίας
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 4η (2016 – 17) Εξυπηρέτηση Πελατών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 5η (2017 – 18) H Ελληνική Επιχειρηματικότητα: Η Περίοδος της Κρίσης Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Project: Εθισμός στο Internet
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 4η: Κριτική Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
Ασφαλής Χρήση του Διαδικτύου: Πως και Γιατί!
Μεθοδολογία Έρευνας Επαναληπτική Διάλεξη
για τη σύνταξη των ερωτήσεων εργάστηκε ολόκληρο το τμήμα
«ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ»
ΦΟΡΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Δυσγραφίας : Αξιολόγηση και Αντιμετώπιση Μαρτίου 2018 Ονοματεπώνυμο:_____________________________________________.
Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 2η (2017 – 18) Τα Συστήματα Ταξινόμησης των Υπηρεσιών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Nέο Πρόγραμμα Αθήνα, Ιούνιος 2014.
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Ανιχνεύοντας τη ρητορική online πληροφοριών:
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
 Ένας άντρας και μια γυναίκα που δεν γνωριζόνουσαν, έτυχε συμπτωματικά να βρεθούν στην ίδια δίκλινη καμπίνα (που είχε μείνει τελευταία) ενός Ferry..
Ερώτηση της Δευτέρας 03 – 05 Δεκεμβρίου 2018 σε συνεργασία με την.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΈΝΑ WIKI ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ ΣΕ 9 ΑΠΛΑ ΒΗΜΑΤΑ
Γιατι ζηταμε ΕΙΡΗΝΗ.
Αρχικά.
Από την επικύρωση στην εφαρμογή
Ερώτηση της Δευτέρας 21 – 23 Ιανουαρίου 2019 σε συνεργασία με την.
Ερώτηση της Δευτέρας 15 – 17 Οκτωβρίου 2018 σε συνεργασία με την.
ερώτηση της εβδομάδας του Newpost.gr
Ερώτηση της Δευτέρας 21 – 23 Ιανουαρίου 2019 σε συνεργασία με την.
Συγγραφή Βιογραφικού Σημειώματος
ερώτηση της εβδομάδας του Newpost.gr
Social Media Networks.
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Ηλεκτρονικές εφαρμογές Φορολογίας Κεφαλαίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εξωδικαστικός Μηχανισμός Ρύθμισης Οφειλών - Ελεύθεροι Επαγγελματίες Ειδική Γραμματεία Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους Εξωδικαστικός Μηχανισμός Ρύθμισης Οφειλών - Ελεύθεροι Επαγγελματίες Ηλεκτρονική Πλατφόρμα Χαμηλού Π. Προϊσταμένη Δ/νσης Ενημέρωσης – Υποστήριξης Δανειοληπτών Κουρμπάνης Β. Προϊστάμενος Τμήματος Στρατηγικής & Συντονισμού Καραμπατσόλης Ι. Στέλεχος Τμήματος Στρατηγικής & Συντονισμού

Πού μπορώ να υποβάλω την αίτησή μου; Πού μπορώ να υποβάλω την αίτησή μου; Η αίτηση ρύθμισης οφειλών υποβάλλεται στην ιστοσελίδα της Ειδικής Γραμματείας Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους (ΕΓΔΙΧ): www.keyd.gov.gr Πιο συγκεκριμένα, αξιοποιείται η Ηλεκτρονική Πλατφόρμα του εξωδικαστικού μηχανισμού ρύθμισης οφειλών: www.keyd.gov.gr/np_ocw_aithsh-link

Δικτυακός τόπος της ΕΓΔΙΧ

Δικτυακός τόπος της ΕΓΔΙΧ

Πληροφορίες και βοήθεια Απαντήσεις σε Συχνές Ερωτήσεις (FAQs) στην ιστοσελίδα της ΕΓΔΙΧ: http://www.keyd.gov.gr/#professionals Λίαν συντόμως θα αναρτηθεί και το εγχειρίδιο χρήσης της πλατφόρμας για τους ελεύθερους επαγγελματίες. Για πληροφορίες και υποστήριξη μπορείτε να απευθύνεστε στα Κέντρα ή τα Γραφεία Εξυπηρέτησης - Υποστήριξης Δανειοληπτών (ΚΕΥΔ / ΓΕΥΔ). Τηλέφωνο για ραντεβού: 213 2125 730

Χρήστες της Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας Οφειλέτης (Φυσικά Πρόσωπα) Συνοφειλέτης (Πρόσωπα που ευθύνονται για την εξόφληση μέρους ή του συνόλου των οφειλών του οφειλέτη) Πιστωτής (Δημόσιο, Φορείς Κοινωνικής Ασφάλισης,) Διαχειριστής της ΕΓΔΙΧ

Βασικά χαρακτηριστικά της Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας Βασικά χαρακτηριστικά της Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας Σύνδεση στην πλατφόρμα με τους κωδικούς του TAXISnet Κάθε χρήστης επιλέγει το ρόλο για τον οποίο θέλει να συνδεθεί στην πλατφόρμα Εργαλείο επικοινωνίας των χρηστών το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο Κάθε χρήστης της εφαρμογής έχει στη διάθεσή του οθόνη παρακολούθησης των διαθέσιμων διαδικασιών και των εκκρεμών ενεργειών

Σύνδεση στην πλατφόρμα με τους κωδικούς του TAXISnet

Ενημερωτικό μήνυμα προς τον οφειλέτη Ενημερωτικό μήνυμα προς τον οφειλέτη – πατάμε Συνέχεια

Επιλογή Ρόλου οφειλέτη Επιλέγου τον ρόλο Οφειλέτης με σκίαση της αντίστοιχης εγγραφής. Πατάμε Είσοδος.

Βήμα 1 - Εισαγωγή στοιχείων Τα στοιχεία του χρήστη ανακτώνται αυτόματα από το TAXISnet εκτός από το τηλέφωνο και το email.

Βήμα 1 - Εισαγωγή στοιχείων Εισάγουμε τηλέφωνο και email. Πατάμε Ενημέρωση.

Βήμα 2 - Επιπρόσθετα στοιχεία Συμπληρώνουμε τα επιπρόσθετα στοιχεία.

Βήμα 2 - Επιπρόσθετα στοιχεία Το πιο σημαντικό στοιχείο που πρέπει να συμπληρώσετε.

Βήμα 2 - Επιπρόσθετα στοιχεία Αφού πατήσουμε Αποθήκευση, αναδύεται το μήνυμα στο κίτρινο πλαίσιο. Μετά πατάμε Επόμενο βήμα

Βήμα 3 - Κριτήρια υπαγωγής Εάν ισχύουν τα κριτήρια που αναγράφονται, τσεκάρουμε τα αντίστοιχα κουτάκια.

Βήμα 3 - Κριτήρια υπαγωγής Πατάμε έλεγχος online κριτηρίων προκειμένου να ελεγχθούν αυτόματα τα κριτήρια 6 και 7 (οφειλές προς Δημόσιο και ΦΚΑ).

Βήμα 3 - Κριτήρια υπαγωγής Παράδειγμα: Το απενεργοποιημένο κουτάκι του κριτηρίου 7 συμπληρώθηκε αυτόματα.

Βήμα 3 - Κριτήρια υπαγωγής

Βήμα 3 - Κριτήρια υπαγωγής Όταν πατήσουμε Επόμενο βήμα, εμφανίζεται μήνυμα επιβεβαίωσης (γιατί μετά δεν θα μπορούμε να κάνουμε αλλαγές)

Βήμα 4 - Ανάκτηση online δεδομένων

Βήμα 4 - Ανάκτηση online δεδομένων Εμφανίζονται αυτά τα αναδυόμενα μηνύματα. Μέχρι να ανακτηθούν οι οφειλές από Τειρεσία, ΑΑΔΕ και ΚΕΑΟ τα κουμπιά με τα οποία προσθέτουμε πιστωτές, συνοφειλέτες και οφειλές είναι απενεργοποιημένα

Βήμα 4 - Ανάκτηση online δεδομένων

Βήμα 4 - Ανάκτηση online δεδομένων Τα αρχεία που έχουν ανακτηθεί αυτόματα έχουν αποθηκευτεί στην καρτέλα Επισυναπτόμενα αρχεία

Βήμα 4 - Ανάκτηση online δεδομένων

Βήμα 4 - Προσθήκη πιστωτή Τα κουμπιά Προσθήκη πιστωτή, Προσθήκη Συνοφειλέτη, Προσθήκη οφειλής θα ενεργοποιηθούν

Βήμα 4 - Προσθήκη πιστωτή Προσθήκη πιστωτή (απλού). Εισάγουμε το ΑΦΜ. Τα στοιχεία συμπληρώνονται αυτόματα εκτός από τηλέφωνο και ιμέιλ

Βήμα 4 - Προσθήκη πιστωτή Τσεκάρουμε το τετράγωνο Επιλογή από λίστα Θεσμικών Πιστωτών

Βήμα 4 - Προσθήκη πιστωτή Επιλέγουμε τον θεσμικό πιστωτή και όλα τα στοιχεία συμπληρώνονται αυτόματα

Βήμα 4 - Προσθήκη πιστωτή Περιγραφή των 3 κουμπιών. 1) «Ανάλυση οφειλής» (προβολή), 2) «Ενημέρωση οφειλής» (επεξεργασία), 3) «Διαγραφή οφειλής»

Βήμα 4 - Προσθήκη πιστωτή Ρυθμισμένες οφειλές με Ν. Κατσέλη

Βήμα 4 – Προσθήκη συνοφειλέτη Ο πίνακας Δεδομένα οφειλών με τις 3 καρτέλες έχει συμπληρωθεί αυτόματα - Συνοφειλέτες

Βήμα 4 - Προσθήκη συνοφειλέτη Εισάγουμε το ΑΦΜ του συνοφειλέτη. Τα στοιχεία συμπληρώνονται αυτόματα εκτός από το τηλέφωνο και το ιμέιλ

Βήμα 4 - Προσθήκη συνοφειλέτη

Βήμα 4 - Προσθήκη συνοφειλέτη Πατάμε το κουμπί ειδοποίηση συνοφειλετών

Βήμα 4 - Προσθήκη συνοφειλέτη

Βήμα 4 – Προσθήκη οφειλής Ο πίνακας Δεδομένα οφειλών με τις 3 καρτέλες έχει συμπληρωθεί αυτόματα - Οφειλές

Βήμα 4 - Προσθήκη οφειλής Από την καρτέλα οφειλών πατάμε το κουμπί Προσθήκη. Στο πεδίο Πιστωτής επιλέγουμε τον πιστωτή, την οφειλή του οποίου θέλουμε να εισάγουμε

Βήμα 4 - Προσθήκη οφειλής Συμπληρώνουμε τα στοιχεία της οφειλής

Βήμα 4 – Σύνδεση οφειλής με συνοφειλέτη Για να συνδεθεί ένας συνοφειλέτης με μια οφειλή, ο χρήστης επιλέγει στον πίνακα «Οφειλές» την ένδειξη της προτελευταίας στήλης «Πλήθος: 0». Στην καρτέλα που αναδύεται, επιλέγει το συνοφειλέτη από τη λίστα, τον προσθέτει στην οφειλή με το πλήκτρο «Προσθήκη» και πατώντας «ΟΚ» αποθηκεύει την επιλογή

Βήμα 4 – Αμφισβήτηση οφειλής Σε περίπτωση που διαφωνείτε με τον πιστωτή, επιλέγετε «Ενημέρωση οφειλής»

Βήμα 4 - Επισύναψη δικαιολογητικών

Βήμα 4 - Επισύναψη δικαιολογητικών

Βήμα 4 - Επισύναψη δικαιολογητικών

Βήμα 4 - Επισύναψη δικαιολογητικών

Βήμα 4 - Υπεύθυνη δήλωση

Βήμα 4 - Ολοκλήρωση

Βήμα 4 - Ολοκλήρωση

Βήμα 4 - Ολοκλήρωση

Βήμα 4 - Ολοκλήρωση

Βήμα 4 - Ολοκλήρωση Θα ενημερωθείτε και μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Βήμα 6 – Επεξεργασία του αιτήματος από πιστωτή

Βήμα 6 - Επεξεργασία του αιτήματος από πιστωτή Εάν υποβληθεί πρόταση από ΑΑΔΕ ή ΚΕΑΟ, θα λάβετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Βήμα 6 - Επεξεργασία του αιτήματος από πιστωτή Στην οθόνη σας θα εμφανιστεί η επιλογή έγκρισης/απόρριψης της πρότασης ρύθμισης.

Βήμα 6 - Επεξεργασία του αιτήματος από πιστωτή

Δικτυακός τόπος της ΕΓΔΙΧ

Εξωδικαστικός Μηχανισμός Ρύθμισης Οφειλών – Ελεύθεροι Επαγγελματίες Ειδική Γραμματεία Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους Εξωδικαστικός Μηχανισμός Ρύθμισης Οφειλών – Ελεύθεροι Επαγγελματίες Ευχαριστούμε πολύ για την προσοχή σας