Μεθοδολογία Έρευνας Επαναληπτική Διάλεξη

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ομαδική Παιδαγωγική Σύσκεψη Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων 53 ης Περιφέρειας Σχολικής Συμβούλου Προσχολικής Αγωγής – Ε. ΜΟΥΣΕΝΑ με θέμα: « Διοικητική λειτουργία.
Advertisements

Διάλεξη 3 η (2014– 15) Θεωρητικά Μοντέλα Ανάπτυξης Καινοτομίας Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Δ/ΝΣΗ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Β΄ΑΘΗΝΑΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Ν. ΙΩΝΙΑΣ, Παπαφλέσσα 6Α, Ν. Ιωνία,
ΕΡΕΥΝΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Ιωάννης Δούρβας, εκπαιδευτικός ΠΕ20 Κύριες Πηγές Πληροφόρησης eureka.lib.teithe.gr:8080/bitstream/handle/.../Methodologia.doc.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Επιμέλεια Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
Δρ. Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης.
Διάλεξη 5 η (2013 – 14) Επιχειρηματικοτητα και Καινοτομια Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Πλατφόρμες Ηλεκτρονικής Μάθησης Η Πλατφόρμα OpeneClass Οφηλία Νεοφύτου Σταύρος Καουκάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ 1.
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 1η: Εισαγωγή στη Μεθοδολογία Έρευνας
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 3η ( ) Από την Ευκαιρία, στη Δημιουργία μίας Επιχείρησης Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 4η: Διαμόρφωση Ερευνητικού Σχεδιασμού
Εφαρμογές – Γεωργική Πολιτική και Εμπορία Αγροτικών Προϊόντων
Ενημέρωση για το Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
ΕΠΑ.Λ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΜΑΔΑ Α΄
Διάλεξη11η: Επαναληπτική Διάλεξη
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ
Λογοτεχνία και Ιδεολογία
Τουρισμός Πολιτιστικής Κληρονομιάς
Τύποι εργασιών ιστοεξερεύνησης
Σεμιναριακό μάθημα: Σύγχρονα Περιβαλλοντικά Ζητήματα
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 8η ( ) Ύλη Εξετάσεων
Τουρισμός Πολιτιστικής Κληρονομιάς
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Επιχειρηματικότητα και Οικονομικό Περιβάλλον
Το αθλητικό ιδεώδες στην ποίηση: η ταύτιση του κάλλους με το αγαθό
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ
Ιστορία και εικονογραφημένο βιβλίο
Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες
“Επιχειρηματικότητα σε περίοδο οικονομικής κρίσης”
Πελοπίδας, Φαίδωνας, Νεφέλη, Μαρία.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 1η ( ) Ο Τουρισμός Σαν Σύνολο Υπηρεσιών – Η Σημασία του Μάρκετινγκ Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
Πράξη με τίτλο «Συλλογική Δράση για την Απασχόληση Στην Κορινθία »
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 2η: Το Ερευνητικό Αντικείμενο
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΜΑΔΑ: ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ:
Στοιχεία Ναυπηγίας για Αξιωματικούς Πολεμικών Πλοίων
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 4η (2016 – 17) Εξυπηρέτηση Πελατών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 5η (2017 – 18) H Ελληνική Επιχειρηματικότητα: Η Περίοδος της Κρίσης Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 4η: Κριτική Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 10η (2017 – 18) Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης E-class μαθήματος:
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 7η: Ποιοτική Έρευνα
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 8η (2017 – 18) Δικαιοχρήση (Franchising) Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Οδηγίες σύνταξης σχεδίου μαθήματος
Συνοδευτικό Υλικό «Ανακυκλούπολη», ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Εξωδικαστικός Μηχανισμός Ρύθμισης Οφειλών - Ελεύθεροι Επαγγελματίες
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
ΦΟΡΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Δυσγραφίας : Αξιολόγηση και Αντιμετώπιση Μαρτίου 2018 Ονοματεπώνυμο:_____________________________________________.
ΔΟΜΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΓΛΩΣΣΑ C
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 2η (2017 – 18) Τα Συστήματα Ταξινόμησης των Υπηρεσιών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 2η: Το Ερευνητικό Αντικείμενο
Μέθοδοι Αναλύσεως των Λογιστικών Καταστάσεων (Λ.Κ)
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 3η ( ) Ποιότητα Υπηρεσιών
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Μάθημα 1ο- Παρουσίαση του μαθήματος και διάρθρωση της ύλης
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΈΝΑ WIKI ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ ΣΕ 9 ΑΠΛΑ ΒΗΜΑΤΑ
Γιατι ζηταμε ΕΙΡΗΝΗ.
ΑΝΑΣΤΟΛΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑΤΡΕΠΤΙΚΟΥ ΕΝΖΥΜΟΥ ΤΗΣ ΑΓΓΕΙΟΤΕΝΣΙΝΗΣ (α-μεα)
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
Ασφάλεια προσωπικών δεδομένων
ΔΟΜΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΓΛΩΣΣΑ C
Από την επικύρωση στην εφαρμογή
Συγγραφή Βιογραφικού Σημειώματος
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μεθοδολογία Έρευνας Επαναληπτική Διάλεξη Μεθοδολογία Έρευνας Επαναληπτική Διάλεξη Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Email: aapostolakis@staff.teicrete.gr Τηλ.: 2810379621 E-class μαθήματος: https://eclass.teicrete.gr/courses/DSH208/

Διάλεξη 1η: Εισαγωγή στη Μεθοδολογία Έρευνας Αναφέρετε τα χαρακτηριστικά της έρευνας Εξηγείστε τις διαφορές μεταξύ των τριών τύπων έρευνας. Που χρησιμοποιούμε την κάθε μια. Διαφορές βασικής και εφαρμοσμένης έρευνας Χαρακτηριστικά της επιστημονικής ερευνητικής μεθόδου

Διάλεξη 2η: Το Ερευνητικό Αντικείμενο Ποια είναι τα χαρακτηριστικά ενός «καλού» ερευνητικού προγράμματος; Σε τι μας βοηθά (ποια η χρησιμότητα) ενός ερευνητικού ερωτήματος; Ποια είναι τα χαρακτηριστικά ενός ερευνητικού ερωτήματος; Περιγραφή ενός ερευνητικού στόχου – σκοπού σε ένα επιστημονικό κείμενο Ποια είναι η σημασία των ερευνητικών ερωτημάτων; Τι προβλήματα μπορεί να προκύψουν σε μια πτυχιακή; Ερωτήσεις ασκήσεων πράξης 2ης διάλεξης

Διάλεξη 4η: Κριτική Βιβλιογραφική Επισκόπηση Τι «κάνει», και ποιες οι λειτουργίες της βιβλιογραφικής επισκόπησης; Ποιος ο σκοπός της βιβλιογραφικής επισκόπησης; Ποιες οι διαφορές μεταξύ περιγραφικής και κριτικής βιβλιογραφικής επισκόπησης; Αναφέρετε παραδείγματα και διαφορές μεταξύ πρωτογενών, δευτερογενών και τριτογενών βιβλιογραφικών πηγών Πιθανά πλεονεκτήματα (και μειονεκτήματα) των διαφόρων βιβλιογραφικών πηγών Αναφέρετε τους βασικούς κανόνες της βιβλιογραφικής επισκόπησης/αναφοράς

Διάλεξη 5η: Δειγματοληψία Αναφέρετε και εξηγείστε την ανάγκη για σωστή δειγματοληψία Αναφέρετε τις διαφορές (ή τη διαφορά) μεταξύ δειγματοληψίας με πιθανότητα και δειγματοληψίας χωρίς πιθανότητα Σε ποιες περιπτώσεις ενδείκνυται η μία και σε ποιες η άλλη; Εξηγείστε τι είναι το πλαίσιο δειγματοληψίας και ποια η χρησιμότητα στον ερευνητικό σχεδιασμό Να μπορείτε να περιγράψετε τη διαδικασία διάφορων τεχνικών δειγματοληψίας με πιθανότητα Τι είναι το ποσοστό απόκρισης και πως προκύπτει; Διαφορές μεταξύ διαφόρων τεχνικών τυχαίας δειγματοληψίας Ασκήσεις πράξης 5ης διάλεξης

Διάλεξη 6η: Δευτερογενή Δεδομένα Αναφέρετε πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα δευτερογενών δεδομένων Από πού αντλούμε δευτερογενή δεδομένα (πηγές); Ασκήσεις πράξης 6ης διάλεξης

Διάλεξη 7η: Ποιοτική Έρευνα Πλεονεκτήματα (γιατί να τη χρησιμοποιήσουμε) και μειονεκτήματα (γιατί να μην τη χρησιμοποιήσουμε) ποιοτικής έρευνας Αναφορά και περιγραφή μεθόδων ποιοτικής έρευνας Διαφορές μεταξύ περιγραφική, διερευνητικής και επεξηγηματικής συνέντευξης Αναφέρετε το σκοπό και τη χρησιμότητα της ποιοτικής έρευνας Θέματα ποιότητας που προκύπτουν για τις ημι-δομημένες και εις βάθος συνεντεύξεις Πως αντιμετωπίζουμε τα θέματα ποιότητας δεδομένων από ποιοτικές έρευνες; Ασκήσεις πράξης 7ης διάλεξης

Διάλεξη 8η: Ποσοτική Έρευνα Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα ποσοτικών μεθόδων συλλογής δεδομένων Ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ δομημένων και μη-δομημένων ερωτηματολογίων; Διαδικασία σχεδιασμού ενός ερωτηματολογίου Ποιες μπορεί να είναι οι πηγές επηρεασμού των ερωτήσεων σε ένα ερωτηματολόγιο; Ποιοί παράγοντες επηρεάζουν την επιλογή ενός τύπου ερωτηματολογίου έναντι ενός άλλου (αυτοσυμπληρούμενο – υποβοηθούμενο) Αναφέρετε και σχολιάστε τους διάφορους τύπους ελέγχου εγκυρότητας ενός ερωτηματολογίου Αναφέρετε και σχολιάστε τους διάφορους τύπους ελέγχου αξιοπιστίας ενός ερωτηματολογίου Αναφέρετε και σχολιάστε τα διάφορα στάδια σύνταξης ενός ερωτηματολογίου Τι μπορεί να πάει ‘λάθος|στραβά’ σε ένα ερωτηματολόγιο και γιατί;