Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Διάλεξη11η: Επαναληπτική Διάλεξη

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Διάλεξη11η: Επαναληπτική Διάλεξη"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Διάλεξη11η: Επαναληπτική Διάλεξη
Μάρκετινγκ Διάλεξη11η: Επαναληπτική Διάλεξη Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.: E-class μαθήματος:

2 Δομή Γραπτής Εξέτασης Διάρκεια 2 ώρες Χωρίς διάλλειμα
Επιλογή ερωτήσεων (2 από 3 ή 3 από 4) Τύποι ερωτήσεων: Ανάλυση Μελετών περίπτωσης Ερωτήσεις ανάπτυξης (π.χ., η φετινή 1η εργασία) Ερωτήσεις με υπο-ερωτήματα Δεν επιτρέπονται: Κινητά Ανταλλαγή υλικού | αναλώσιμων Έξοδος από την αίθουσα Εξετάζουμε: Κατανόηση υλικού Σύνδεση υλικού Κριτική ικανότητα Γνώση πληροφορίας (χρήση παραδειγμάτων)

3 Οδηγίες Διαβάστε προσεκτικά και πολλές φορές τις ερωτήσεις. οι ίδιες οι ερωτήσεις θα σας δίνουν κατευθύνσεις σχετικά με το τι και πώς θα (το) γράψετε Δώστε παραδείγματα και προσπαθήστε να είστε ακριβείς για το τι γράφετε. Προσπαθήστε να απαντήσετε την κάθε ερώτηση έχοντας υπόψη σας ότι αυτός/η που θα διορθώσει το γραπτό σας δεν έχει καμιά γνώση με το αντικείμενο Για τη βαθμολογία της τελικής εξέτασης θα ληφθούν υπόψη τα παρακάτω στοιχεία: Ορθή χρήση (επίκαιρων) παραδειγμάτων Ποιότητα ανάλυσης και σχολιασμού των απαντήσεων σας (απαντήσεις σε μορφή bullet point δεν θα γίνονται αποδεκτές Ακρίβεια στην έκφραση Ικανότητα συνδυασμού υλικού και εννοιών από διαφορετικές ενότητες – διαλέξεις (δημιουργία νοητικού χάρτη) Κατανοητή γραφή (εξίσου σημαντικό με το τι γράφετε, είναι να μπορώ να το διαβάσω κιόλας…) Κατά πόσο απαντάτε την ερώτηση που σας έχει τεθεί (λόγω στενότητας χρόνου, πρέπει να είστε επιλεκτικοί στο υλικό που θα χρησιμοποιήσετε στην απάντηση σας).

4 1η Διάλεξη: Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ (Ι και ΙΙ)
Ιστορική αναδρομή μάρκετινγκ Τωρινή εξέλιξη (ποια είναι;;;) Πηγές προστιθέμενης αξίας Λογική και σημασία του μάρκετινγκ Μυωπία μάρκετινγκ Διάγραμμα και παραδείγματα Μελέτη περίπτωση (Honda CR-V)

5 3η Διάλεξη: Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα
Διαφορές στον προσανατολισμό του μάρκετινγκ Διαφορές αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας Παραδείγματα και διάγραμμα Απαιτούμενοι παράγοντες για διατηρούμενο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα Θεωρίες (διατηρούμενου) ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος Ν/Κ θεωρία Θεωρία Συγκριτικού Πλεονεκτήματος Δρόμοι ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος Στρατηγικές Ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος Ασκήσεις Πράξης Μελέτη Περίπτωσης

6 4η Διάλεξη: Συμπεριφορά / Ανάλυση Πελατών
Ερωτήσεις σχετικά με τη κατανόηση των καταναλωτών Ερωτήσεις σχετικά με τους ρόλους των καταναλωτών Διαδικασία λήψης απόφασης καταναλωτών Διαδικασία λήψης απόφασης οργανισμού Σύγκριση και διαφορές Παράγοντες επηρεασμού λήξης απόφασης οργανισμού Μελέτη περίπτωσης

7 5η Διάλεξη: Τμηματοποίηση Ζήτησης
Σημασία την ανάλυση του καταναλωτή Τμηματοποίηση Στόχευση Τοποθέτηση Στάδια ανάλυσης και σημασία τους (σύνδεση με άλλες διαλέξεις) Οφέλη τμηματοποίησης Κριτήρια επιτυχημένης τμηματοποίησης Ανάλυση, σχολιασμός στρατηγικών στόχευσης Διαφορές και παραδείγματα Σημασία και σημαντικότητα τοποθέτησης Παράμετροι επιτυχημένης τοποθέτησης Διαδικασία δημιουργίας αντιληπτικού χάρτη Στρατηγικές επανατοποθέτησης Παραδείγματα Μελέτη περίπτωσης Ασκήσεις πράξης

8 6η Διάλεξη: Αξία μέσω Προϊόντων και Μαρκών
Περιγραφή προϊόντος 3 στάδια προϊόντος Διαφοροποίηση προϊόντος Οφέλη που προκύπτουν από τη μάρκα/επωνυμία Παράγοντες που επηρεάζουν τη τοποθέτηση της μάρκας Μήτρα ανάλυσης χαρτοφυλακίου BCG Σχολιασμός + ανάλυση Παραδείγματα Μελέτη περίπτωσης

9 7η Διάλεξη: Αξία μέσω Τιμολόγησης
Ανάλυση και σχολιασμός μεθόδων τιμολόγησης Παράγοντες που επηρεάζουν την τιμολογιακή πολιτική Παράγοντες κλειδιά που επηρεάζουν τις αποφάσεις τιμολόγησης παραδείγματα Price skimming vs penetration pricing

10 8η Διάλεξη: Στρατηγικές Ανάπτυξης Αγοράς
Σχολιασμός στρατηγικών ανάπτυξης Συσχέτιση με μήτρα Ansoff (5 όχι 4) Σχολιασμός και ανάπτυξη (στόχος κτλ) Στρατηγικές Μεριδίου Αγοράς Γενικές Στρατηγικές Μεριδίου Αγοράς Στρατηγικές Χαμηλού Μεριδίου Αγοράς Στρατηγικές Υψηλού μεριδίου Αγοράς

11 9η Διάλεξη: Στρατηγικές για Φθίνουσες Αγορές
Στρατηγικές Επιλογές σε Περ. Κρίσης Χαρακτηριστικά Ανταγωνισμού σε Φθίνουσες Αγορές Εμπόδια εξόδου από μια Αγορά Στρατηγικές για Φθίνουσες Αγορές Στρατηγική Ηγεσίας (Niche) Στρατηγική Συγκομιδής

12 10η Διάλεξη: Κανάλια Διανομής
Βασικά Κριτήρια για τον Καθορισμό Καναλιών Διανομής Βασικοί Φορείς Διανομής Τα Κόστη Καναλιών Διανομής Στρατηγική των Δικτύων Διανομής Στρατηγική έλξης Στρατηγική πίεσης Στρατηγικές Κάλυψης Αγοράς


Κατέβασμα ppt "Διάλεξη11η: Επαναληπτική Διάλεξη"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google