Αντικειμενοστρεφής Προγρ/σμός

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κεφάλαιο 6 Threads. 2 Στον παραδοσιακό προγραμματισμό όταν ένα πρόγραμμα εκτελείται ονομάζεται process (διεργασία) και οι εντολές του εκτελούνται σειριακά.
Advertisements

ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ ΜΥΪΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Αντικειμενοστρεφής Προγραμματισμός, Αντώνιος Συμβώνης, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Slide 1 Week 13: Review Εβδομάδα 13: Ανασκόπηση.
Μεθοδολογίες Προγραμματισμού ΙΙ
ΜΟΝΤΕΛΟ Ο-Σ ΜΑΘΗΜΑ 2.
Ανταρκτική.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΜΑ 1.
ΣΗΜΑ ● Οι άνθρωποι έχουν την δυνατότητα να αναγνωρίζουν πρότυπα στο περιβάλλον τους. ● Η οργάνωση των προτύπων παράγει νόημα και η συλλογή τους τις γλώσσες.
Μια φορα κι eναν καιρο στο Διαδικτυο…
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
Όψεις της Πραγματικότητας Ερευνητική Εργασία Α΄ τάξης Γενικό Λύκειο Σπήλιου Μελέτη Περίπτωσης με αποτελεσματικές πρακτικές.
To περιβάλλον kodu Σενάριο διδασκαλίας.
Εννοιολογική αναπαράσταση δεδομένων. Οντότητα Είναι κάθε αντικείμενο, πρόσωπο, γεγονός κατάσταση ή και αφηρημένη έννοια που προσδιορίζεται από την ανεξάρτητη.
Εισαγωγή στον αντικειμενοστραφή προγραμματισμό Κλάσεις και αντικείμενα Κλάσεις και αντικείμενα Κατασκευαστές κλάσεων (constructors) Κατασκευαστές κλάσεων.
Το Εκτεταμένο Μοντέλο Οντοτήτων - Συσχετίσεων
Σεμινάριο Οργάνωσης και Διοίκησης της Εκπαίδευσης Διδάσκουσα: Ελευθερία Αργυροπούλου.
Πώς κατασκευάζουμε ένα εννοιολογικό χάρτη
ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ ΠΛΗΘΗΣΜΟΙ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ1.
Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά 1 Μετατροπή Σχήματος Ο/Σ σε Σχεσιακό.
ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΗ 26 Οκτωβρίου Αντικειμενοστρεφής Προγραμματισμός Ένα νέο προγραμματιστικό μοντέλο (paradigm) το οποίο στηρίζεται στις κλάσεις και τα.
Πληροφοριακά Συστήματα και Επιχείρηση
Στο τετράδιό σου, βάλε τις παρακάτω εικόνες σε δύο ομάδες
Η αλυσίδα αποτελείται από κρίκους.
Γραφικό Περιβάλλον Συγγραφής Κανόνων στο Σημασιολογικό Διαδίκτυο Διπλωματική Εργασία της Βασιλικής Ζερβάκη Επιβλέπων Καθηγητής: Νικόλαος Βασιλειάδης Θεσσαλονίκη.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Η/Υ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ Ι. Σαρρής, τηλ. Εαρινό εξάμηνο.
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλίας Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός Ι Ενότητα 9: Κληρονομικότητα. Διδάσκων: Νικόλαος Θ Λιόλιος, Καθηγητής. Τμήμα.
Σπονδυλωτά και ασπόνδυλα ζώα
Εργασία από τους μαθητές:
Η παράγραφος Είναι το βασικό δομικό στοιχείο ενός κειμένου.
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός Ι
OΡΚΑ ΦΑΛΑΙΝΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΑΝΤΡΕΑΣ ΛΥΡΑΣ ΚΑΙ ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΟΪΖΟΥ.
ΤΑ ΖΩΑ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΑΝΝΑ.
Μαθήματα των ΤΕΕ ßΧρήση Η/Υ (για όλους τους τομείς) ßΥλικό Υπολογιστών (Α’ τάξη - 1ος κύκλος) ßΕργασιακό Περιβάλλον (Α’ τάξη - 1ος κύκλος) ßΣυντήρηση Υπολογιστών.
Οι κάτοικοι των παγωμένων περιοχών
Β’τετράμηνο, Γ’ Λυκείου, Έκφραση – Έκθεση ΕΠΑΛ Ζακύνθου.
Υλοποίηση εφαρμογών σε προγραμματιστικά περιβάλλοντα Κεφάλαιο 7.
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Υπολογιστών Β’ τάξη Γενικού Λυκείου Γενικής παιδείας Καθηγητής: Τζουμάκα Χριστίνα.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Ηλίας και Σταύρος Λαζάρου Εσκιμώοι.  Οι Εσκιμώοι είναι άνθρωποι χαμηλού ή μέσου αναστήματος, με ελαφρά κίτρινο δέρμα και χαρακτηριστικά σχιστά μάτια.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Εισαγωγή στη C# Μαρίνος Θεμιστοκλέους Ανδρούτσου 150 Γραφείο 206 Τηλ Ώρες Γραφείου: Τετάρτη 5-6 μμ.
ΣΚΟΠΟΙ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΚΟΠΟΙ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Βασικοί στόχοι: 1. να αναπτύσσει ερμηνείες της πραγματικότητας.
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Ανδρέου Βασίλης.
Οντοκεντρικός Προγραμματισμός
Κληρονομικότητα [inheritance]
Η φάση του εννοιολογικού σχεδιασμού
Κλάσεις και αντικείμενα
4 ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Πλήρης αναφορά Βιβλιογραφίας θα αναρτηθεί με την ολοκλήρωση των σημειώσεων.
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε.
Που και πως ψάχνουμε.
Εργασία Σχ έτος: Λίλα -Ελένη
Εισαγωγή στον Προγ/μό Υπολογιστών
Δεκαδικοί Αριθμοί και Ποσοστά
Βασικές Έννοιες και Ορισμοί
Στοιχεία Δομημένου Προγραμματισμού
ΤΙ ΟΝΟΜΑΖΟΥΜΕ ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΩΝ ΒΡΑΣΝΩΝ
ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ ΕΝΟΤΗΤΑ 3
Πληροφοριακά Συστήματα Και Επιχείρηση
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά ‘Ο Άγιος Παύλος’
Αξιοβίωτη Ολοκληρωμένη Ανάπτυξη
ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΖΩΗ.
Ειδικά Θέματα στον προγραμματισμό Υπολογιστών
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Μελετήστε το απόσπασμα από άρθρο του Ortiz και απαντήστε στα παρακάτω ερωτήματα: -Ποια είναι τα επιχειρήματα που προβάλλει ο συγγραφέας; -Τι προτείνει;
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Νοσηλευτική Μονάδα Κρεστένων
ΕΝΑ ΜΙΚΡΟΒΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΘΕΜΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΣΤΟ ΠΑΡΟΝ......
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αντικειμενοστρεφής Προγρ/σμός ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΕΙΔΙΚΟ ΕΠΑΛ Αντικειμενοστρεφής Προγρ/σμός Καθηγητής: Α. Μιχαλάκης

Υπερκλάσεις – Υποκλάσεις - Αντικείμενα Βασική αρχή πάνω στην οποία στηρίζεται ο Αντικειμενοστρεφής Προγραμματισμός είναι η προσέγγιση του πραγματικού κόσμου, ο οποίος αποτελείται από αντικείμενα. Τα αντικείμενα έχουν ένα σύνολο χαρακτηριστικών. Η ιδέα είναι να υπάρχει μια υπερκλάση, με κάποια χαρακτηριστικά, από την οποία μπορούμε να ορίσουμε παραλλαγές της (υποκλάσεις). Η επέκταση των υπερκλάσεων σε υποκλάσεις ονομάζεται κληρονομικότητα.

Υπερκλάση και υποκλάσεις

Δραστηριότητα Ταξινομήστε τις παρακάτω οντότητες σε μια ιεραρχία: Φάλαινα, Ψάρι, Παθολόγος, Θηλαστικό, Φώκια, Ελάφι, Τσιπούρα, Άνθρωπος, Εργαζόμενος, Γιατρός, Δικηγόρος, Ζωντανοί οργανισμοί, Οφθαλμίατρος.