Μαθητής: G3SN Τμήμα: Γ3 Καθηγητής: CV

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πίνακες και επεξεργασία τους
Advertisements

Προγραμματισμός Ι Παράδειγμα: Παράδειγμα: Να γραφεί πρόγραμμα που επιλύει δευτεροβάθμιες εξισώσεις. Να δέχεται ως είσοδο τους συντελεστές της εξίσωσης.
CROSS-ΜΗ ΠΑΓΙΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
Επιμέλεια: Κατσιμαγκλής Ηλίας Αβραμίδου Φωτεινή
Σοφία Πιτέρη, Μαθηματικός, M.Sc., Ph.D.
Για τη διδασκαλία της Τριγωνομετρίας
Επιστημονικός Συνεργάτης ΤΕΙ Καβάλας
Να υπολογισθούν τα γινόμενα: 2  0 = 0 0  3 = 0 0  0 = 0 2  3  0 = 0 α  0 = 0 0  3  1  β  α = 0 (x - 1)  0 = 0 0  x  (x - 1)  (x + 2) 
Μάθημα 14ο «Ισοδύναμα κλάσματα» Δάσκαλος: Γιάννης Στυλιανού
Τα 5 μέτρα ύφασμα κοστίζουν 30 €. Πόσο κοστίζουν τα 12 μέτρα ύφασμα; ? Σκέφτομαι: Τα ποσά είναι ανάλογα. Το πρόβλημα μπορεί να λυθεί με 3 τρόπους. Ο πρώτος.
Τι είναι συνισταμένη δύο ή περισσοτέρων δυνάμεων;
ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΣΟΦ ΤΖΑ.
Όνομα: G3MU05 όνομα καθηγητή: C.V. τμήμα: Γ3 έτος:2014.
ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΓΕΒΡΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ο Μάθημα:Μαθηματικά Καθηγητής:CV Τμήμα:Γ’3 Έτος:2014.
Εξισώσεις – Ανισώσεις Θεωρία
ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΓΕΒΡΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο
Μια εξίσωση της μορφής αχ + βχ = γ όπου α,β,γ είναι πραγματικοί αριθμοί και x, y μεταβλητές, ονομάζεται γραμμική εξίσωση με δύο αγνώστους.
Αρμάος Κωνσταντίνος Βίνος Μιχάλης
Διάλεξη 9η: Εφαρμογή της μεθόδου Simplex στο γραμμικό προγραμματισμό κατά τη μεγιστοποίηση Μέθοδος Simplex 1.Όταν υπάρχουν μέχρι πέντε κλάδοι παραγωγής.
Κάνε τη ζωή σου comic «Μια μέρα στο σχολείο»
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Εξισώσεις-Ανισώσεις Σχολικό έτος G4XP
2/4/2015Γ' ΤΑΞΗ Υπολογισμός Ριζών Τριωνύμου1 Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO.
TO ΛΕΥΚΩΜΑ ΜΑΣ !!!!!!!!!.
Ενότητα 1.2 Αναδρομικές Σχέσεις Σχεδίαση & Ανάλυση Αλγορίθμων.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΓΡΑΜΜΙΚΩΝ ΕΞΙΣΩΣΕΩΝ Καθηγητής : CV Τμήμα : Γ ‘ 5
Μαθηματικά Γ΄Γυμνασίου
Σχολικά Μαθηματικά, Δάσκαλος των Μαθηματικών, Μαθητής Καθηγητής Μαθηματικών Μαθητής Σχολικά Μαθηματικά Ακαδημαϊκά Μαθηματικά Φροντιστήρια ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Η ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ.
Επίλυση Διακριτών Γραμμικών Συστημάτων Νικόλαος Καραμπετάκης Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Μαθηματικών, Α.Π.Θ.
Πρακτικη Ασκηση προοδος ΘΕΜΑ : κρισιμα συμβαντα
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Μπιλίνη Ελένη.
3 η διδασκαλία. Παραγοντοποίση- Χρήση ταυτοτήτων- Επίλυση εξισώσεων Τάξη: Γ’ Γυμνασίου Αριθμός Μαθητών: 28.
ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΦΩΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΠΙΓΝΩΣΗΣ Γεώργιος Μανωλίτσης Επίκουρος Καθηγητής ΠΤΠΕ Παν/μίου Κρήτης.
ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΓΕΒΡΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ :G5TA15-16 ΜΑΘΗΜΑ : ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: CV ΕΤΟΣ :
ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΓΕΒΡΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ :G5TA15-16 ΜΑΘΗΜΑ : ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: CV ΕΤΟΣ :
ΤΡΙΓΩΝΟΜΕΤΡΙΚΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΠΑΡΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΩΝ ΓΩΝΙΩΝ Μαθήτρια:G5DA06 Καθηγητής :CV Τμήμα: Γ’5.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βασίλης Γκιμίσης
Συναρτήσεις Add Your Image Here
ΙΕΚ Γαλατσίου Στατιστική ΙΙ Μάθημα 6
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΝΕΟΦΥΤΟΥ
Θέματα Θεωρητικής επιστήμης των Υπολογιστών
ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ - ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ
ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΓΕΒΡΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο
Εφαρμογές Πληροφορικής
Κεφάλαιο 14: Πρώτοι και Σύνθετοι αριθμοί Στόχοι:
Διαφορικές εξισώσεις τάξης ανώτερης της πρώτης
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Εργασία στο μάθημα των Μαθηματικών (Kεφάλαιο 3ο)
Ερευνητική εργασία (Project)
«Τα ψηφιακά εργαλεία στη διδακτική πράξη»
Δυσκολίες των Μαθηματικών
Ο ΡΟΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΗ
Η ΕΞΙΣΩΣΗ.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ 13ο ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
έχει δύο άνισες λύσεις τις:
ENOTHTA 2. ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Πρωτότυπα προβλήματα Κατσανού Μαρία.
ΒΕΡΒΕΛΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ (Α.Μ. Δ201620)
Πρακτική Άσκηση στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Ποια είναι η προπαίδεια;
الفصل الثانى المجالات الكهربائية توليد المجالات الكهربائية وقياسها . الدرس الأول توليد المجالات الكهربائية وقياسها .
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ 14ο ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
ΣΤΟΙΧΕΙΟΜΕΤΡΙΑ. Λύση ΣΤΟΙΧΕΙΟΜΕΤΡΙΑ Λύση.
Κεφάλαιο 2ο: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Φυσική για Μηχανικούς Ηλεκτρικό Δυναμικό
(χωριζόμενων μεταβλητών, γραμμικές 1ης τάξης)
Η έννοια του γραμμικού συστήματος και η γραφική επίλυσή του. Γ΄Γυμνασίου.
Βιω-μαθηματικά.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μαθητής: G3SN16 16-17 Τμήμα: Γ3 Καθηγητής: CV ΜαθηματικΑ Μαθητής: G3SN16 16-17 Τμήμα: Γ3 Καθηγητής: CV

Δ=β²-4αγ Διακρίνουσα Χ₁,₂=(-β±√Δ)/2α Εύρεση διακρίνουσας Με τον τύπο: Εύρεση λύσεων/λύσης Με τον τύπο: Χ₁,₂=(-β±√Δ)/2α

Η εξίσωση αχ²+βχ+γ=0 με α≠0 Αν Δ>0 έχει δύο άνισες λύσεις τις Χ₁,₂=(-β±√Δ)/2α Αν Δ=0 έχει μία διπλή λύση την χ=-β/2α Αν Δ<0 δεν έχει λύση (αδύνατη)

Συστήματα Ένα σύστημα μπορεί να λυθεί με μέθοδο αντικατάστασης ή με την μέθοδο αντίθετων συντελεστών.

…και λίγες αστείες εικόνες με… …μαθηματικά!