ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Προσεγγίσεις στην εκπαιδευτική διαδικασία Ψυχολογία δασκάλου – μαθητή Ζητήματα μεθοδολογίας διδασκαλίας.
Advertisements

Κοντού Γ. Μαρία Ph.D, M.Sc., ΚΦΑ. Ο όρος «προβλήματα όρασης» καλύπτει ένα ευρύ φάσμα διαταραχών της οπτικής ικανότητας από τα μικρά προβλήματα όρασης.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΘΕΑΤΡΟΥ. Αρχαίο ελληνικό θέατρο Θεός Διόνυσος Διθύραμβος Αρχαίο δράμα Αριστοτέλης Αρίωνας Θέσπης.
Μεθοδολογία επιμόρφωσης δραστηριότητα ενότητας 8 επιμόρφωσης επιμορφωτών β' επιπέδου στις Τ.Π.Ε Κωνσταντίνα Ματσούκα Φιλόλογος.
Τουρκική παροιμία Στο πλαίσιο της σύγχρονης εποχής, όπου πολιτισμοί και παραδόσεις διασχίζουν τα εθνικά σύνορα της κάθε χώρας και αναμιγνύονται,
ΗΦΑΙΣΤΕΙΑ ΚΑΙ ΗΦΑΙΣΤΕΙΑΚΑ ΤΟΞΑ. Σε αυτή την παρουσίαση θα δείτε σημαντικές πληροφορίες για τα σημαντικότερα ηφαίστεια στον κόσμο.
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ( ΗΜΕΡΗΣΙΟ - ΕΣΠΕΡΙΝΟ ) Τάξη Β ΄ Ι. Π. Αμπελάς, Δρ Φιλοσοφίας Αναδιάρθρωση και εξορθολογισμός διδακτέας ύλης.
ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ Βασίλης Αργυρόπουλος
Παραδοτέο έργο : Προσαρμογή υλικού για τη διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής ως ξένης / δεύτερης γλώσσας σε άτομα με προβλήματα ακοής Η διδασκαλία,
Αξιοθέατα Ηπειρωτικής Ελλάδας
Η γυναίκα στην αρχαιοτητα
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: ΛΕΜΟΝΙΔΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΜΕΛΕΤΗΣ: ΠΕΙΡΑΙΩΣ- ΓΚΑΖΙ
Μαργαρίτα Παπαδάκη – Άννα Τσακάλη
Γεώργιος Κουρουπέτρογλου
Επεξεργασία και διαχείριση στερεών αποβλήτων
ΜΑΘΗΜΑ:ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
15/10/2017 Σχέδιο Δράσης 3C Πιλοτική εφαρμογή του Βιβλίου: «Οικονομική ευημερία για άτομα ώριμης ηλικίας» Lifelong Learning programme Φεβρουάριος 2013.
ΓΗ Μανέτα Γεωργία Μπιτούνη Κωνσταντίνα Κατσουλιέρη Μαριλένα
Χρόνος καί αἰωνιότητα στόν Πλωτῖνο Ενότητα 5η: Αἰωνιότητα ΙΙΙ Ελένη Περδικούρη Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Σπουδών Τμήμα Φιλοσοφίας.
Δομικά Πεδία της Σελίδας του Μαθητή (Αναλυτικά) – Ενδεικτικά Παραδείγματα
Χριστίνα Γεωργιάδη Δανάη Χατζηαποστόλου
PROJECT Β' ΛΥΚΕΙΟΥ ΡΙΟΛΟΥ
Ψηφιακό συμπιεσόμετρο κινητήρων Diesel ναυτικού τύπου
«Πειράματα σε ζώα & ανθρώπους και κλωνοποίηση»
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΤΡΙΒΙΖΑΣ
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ..
Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ, ΤΗ ΡΩΜΑΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ κΑΙ ΤΗ ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΠΟΧΗ καρολινα κορωνακου-παξιμαδη β’3.
4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ «Γ. ΡΙΤΣΟΣ»
Οι κατακομβεΣ στην ελλαδα
Η εικονομαχία αποτελεί να θεολογικό λατρευτικό ζήτημα που συντάραξε τη ζωή της βυζαντινής αυτοκρατορίας ολόκληρο τον 8ο και τις αρχές του 9ου μ.Χ. αιώνα.
ΑΤΟΜΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ζητειται ελπισ – το ποταμι αντωνησ σαμαρακησ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι-τριβίζουν τα στρουμπειάκια σαν ευγενικά χελιδονάκια» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Αλεξία Βγενοπούλου Τάξη: τμήμα.
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΔΕ ΣΑΠΩΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Αγγελικη χαραλαμποπουλου β3 Αρχαια ελληνικη γραμματεια (ιλιαδα)
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Την πρώτη φορά, εκτός από το βιβλίο, εγκαθίσταται και η πλατφόρμα Starlight η οποία στο μενού προγραμμάτων των Windows θα προσθέσει μία νέα.
Προτυπο γυμνασιο ευαγγελικησ σχολησ σμυρνησ μαθημα: θρησκευτικα
Το πένθος στην σύχγρονη Ελλάδα και στην Αρχαιότητα
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΄Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Μαρτυρία στα πέρατα του κόσμου
Βελγικά κέρματα ευρώ Κανδρέλη Παρασκευή – Μαρίνα Β’2
Διατροφή-Διαιτολογία
Αντισημιτισμός Μάθημα: Θρησκευτικά Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Ομάδα: Κοκομπάια
Κέλτες.
Νίκος Κ. Μπάρκας ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ ΙΙΙ Ανελκυστήρες, ράμπες.
Διατροφή γυναίκας, παιδιού
Μάλτα Μαθήτρια : Διονυσία Θωμά Τάξη : Β΄2
110 ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος Τμήμα Α1 ΜΟΡΦΕΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Αθανασοπούλου Ιωάννα Βελισσάρη Ελένη Βεντούρα Λουίζα Δελλαπόρτα Χριστίνα.
Εργασία Γυναίκες Στην Γαλλική Επανάσταση
ΒΑΣΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΠΟΥΛΟΥ Γ2 ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Ν. ΣΜΥΡΝΗ ΥΠ.ΚΑΘ.Π.ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
«ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΠΟΙΗΤΗΣ» ΜΙΛΤΟΣ ΣΑΧΤΟΥΡΗΣ
Ο Άνθρωπος ως Διάκονος του Πλησίον
Η αγιογραφία στους καθολικούς ναούς
Η παραβολή ταλάντων Σχολείο: ΠΓΕΣΣ Μάθημα Θρησκευτικά Ομάδα: Καρυδάκια
Ενώ ο Λύσανδρος βρίσκεται στη Ρόδο, οι Αθηναίοι, με ορμητήριο τη Σάμο, λεηλατούν τις ιωνικές πόλεις που ανήκαν στον Κύρο.
Ανανεώσιμες και μη ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
Η παραβολή του Σπλαχνικού Πατέρα
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ στα σχολεια.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
Ιστορική εξέλιξη της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Μέλλου Χριστίνα Μπέτσης Γιώργος Οικονόμου Ευαγγελία Χάμζα Κλέιτον
Παράδειγμα χρήσης λογισμικού παρουσίασης
Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία
Το Γερμανικό εκπαιδευτικό σύστημα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΞΑΝΘΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΕΙΕΣ Ι ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ Πολυξένη Μάντζου ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Θεοδωράκη Κατερίνα 601880 Καλοφώνου Λεονάρδα-Αναστασία 601856 Σταυρίδου Νικολέτα 601893 ΑΚΑΔΙΜΑΙΚΟ ΕΤΟΣ 2017-18 ΕΞΑΜΙΝΟ V

ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΩΝ ΧΑΛΚΕΩΝ

Κόκκινη εκκλησία ή Παναγία Χαλκέων Κόκκινη εκκλησία ή Παναγία Χαλκέων. Ο βυζαντινός ναός δεσπόζει στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, στη δυτική πλευρά της αρχαίας αγοράς της πόλης. Στο εσωτερικό του ναού υπάρχει ο τάφος του κτήτορα, κάτι που δεν συναντάται σε άλλη εκκλησία της πόλης , ενώ στον τρούλο, αντί για τον Παντοκράτορα, υπάρχει μία τοιχογραφία που αναπαριστά την Ανάληψη του Κυρίου.

Χτισμένη το 1028 μΧ. όπως αναφέρεται στην μαρμάρινη κτητορική επιγραφή του ιδρυτή πάνω από την Δυτική είσοδο του ναού, αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα σταυροειδούς εγγεγραμμένου σε τρούλο ναό έχοντας τέσσερις στήλες και τρείς τρούλους εκ των οποίων ο ένας κεντρικός.

Η Παναγία Χαλκέων πήρε το όνομά της από τη γειτονική χαλκευτική στοά που υπάρχει στην περιοχή ως και σήμερα και στην οποία λειτουργούν τα εργαστήριά τους χαλκωματάδες και αργυροχρυσοχόοι. Ο ναός πρωτύτερα ονομαζόταν «κόκκινη εκκλησία». Ο πατέρας Νεκτάριος εξηγεί ότι «η ονομασία αυτή προκύπτει από την αποκλειστική χρήση πλίνθων, που έχουν κόκκινο χρώμα, ως οικοδομικών υλικών με τη λεγόμενη τεχνική της κρυμμένης πλίνθου».

O ρόλος του φυσικού εισερχόμενου φωτός στη Παναγία των Χαλκέων τονίζει ορισμένους χώρους του ναού ,ποιο συγκεκριμένα τον τάφος του κτήτορα, σε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους

Ο παίκτης κατευθύνετε στον χώρο της εκκλησίας όπως του υποδείχθηκε από τον προηγούμενο γρίφο ψάχνοντας το επόμενο στοιχείο του. Εκεί τον πλησιάζει ένας άνθρωπος και του μοιράζει φυλλάδια μιας μάντισσας που λέει την μοίρα. Μπαίνει τελικά στην εκκλησία. Κατά την περιπλάνηση του στον χώρο , φτάνει στα ψαλτήρια , όπου ανακαλύπτει ένα βιβλίο διαφορετικό από τα υπόλοιπα και του τράβηξε το ενδιαφέρον. Καθώς ξεφύλλιζε το βιβλίο, συνειδητοποίησε ότι στην μέση οι σελίδες του ήταν σκαμμένες δημιουργώντας μια μυστική κρυψώνα που περιείχε ένα ξύλινο αντικείμενο με ένα κενό στο κέντρο. Το αντικείμενο ήταν τριγωνικό και στο κενό υπήρχαν ράγες με την προϋπόθεση ότι βιδώνει κάπου.

Μην έχοντας καταλάβει ακόμα σε τι ωφελεί. επεξεργάζεται το βιβλίο Μην έχοντας καταλάβει ακόμα σε τι ωφελεί... επεξεργάζεται το βιβλίο! Ψηλαφίζοντας το εξώφυλλο παρατηρεί ανάγλυφες κουκίδες. Μπαίνει στο κινητό του και ψάχνει την σημασία των κουκίδων που διώχνου να είναι από τον κώδικα Braille. Η λέξη που σχηματιστικέ είναι φως . Παρατηρεί τον φωτισμό και συνειδητοποιεί ότι μια ισχυρή δέσμη φωτός τον οδηγεί στον χώρο του μοναδικού τάφου μέσα στην εκκλησία. Αφού στάθηκε μπροστά στον τάφο, είδε μια επιγραφή. Που όμως αναφερόταν καθαρά στον τάφο.

Όντας προϊδεασμένος από το αντικείμενο που βρήκε, ψάχνει κάτι που τα συνδέει. Μια στάμπα από κερί πάνω στην επιγραφή του ξενίζει. Παίρνει τον μεγεθυντικό φακό και το κραταει πάνω από την στάμπα του κεριού. Η δέσμες του φωτός πέρανε μέσα από τον φακό και καθώς το κερί θερμαίνετε και λιώνει αποκαλύπτετε μια μικροσκοπική πρόταση χαραγμένη στην επιγραφή << Εκεί που το κέντρο συναντά την χαρά και το r=20 η λεπίδα του Άρη ακoλουθει τον δικό της βορά. >> Μπαίνει στο κινητό του και ψάχνει τους συμβολισμούς. Βρίσκει ότι το σύμβολο του πλανήτη Άρη είναι ....Παίρνοντας τον χάρτη ψάχνει κάτι να έρχεται κοντά σε αυτό το σύμβολο. Βρίσκει αρκετές κυκλικές μορφές και μετρώντας πάνω στον χάρτη την ακτίνα που του δόθηκε λαμβάνοντας υπόψη του την λέξη χαρά ( παιδική χαρά στο κέντρο του πάρκου) βρίσκει τον σωστό κύκλο. Συμφώνα με τον συμβολισμό ο κύκλος υποδηλώνει ασπίδα και το βέλος σπαθί. Φέρνοντας στο μυαλό του τα λόγια << η λεπίδα του Άρη ακόλουθη τον δικό της βορά>>

Bγάζει την πυξίδα από το σακίδιο

Καταλήγει στο δρόμο απέναντι από το μικρό στέκι μια μάντισσας την όποια διαφήμιζαν τα φυλλάδια που μυρίζονταν έξω από την εκκλησία . Η μάντισσα του προτείνει να του πει το μέλλον με χαρτιά με σφαίρα και με ένα πινάκα ouja και τον όποιο πρέπει αυτός ν επιλέξει , καθώς και να της δώσει το ξύλινο αντικείμενο ( θα έχει ξεβιδώσει την πυξίδα) με το όποιο θα βγει ο συνδυασμός αριθμών . Οι αριθμοί αυτοί αντιστοιχούν σε συντεταγμένες. Στον δρόμο για το σημείο των συντεταγμένων θα παρατηρήσει περίεργα σχήματα στον δρόμο που όμως δεν βγάζουν κανένα νόημα. Από συγκεκριμένη οπτική γωνία όμως τα κόκκινα σχήματα δημιουργούν μια ημιτελής σπείρα που καταλήγει στο κόκκινο κτίριο.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%AF%CE%B1_%CF%84%CF%89%CE%BD_%CE%A7%CE%B1%CE%BB%CE%BA%CE%AD%CF%89%CE%BD http://odysseus.culture.gr/h/2/gh251.jsp?obj_id=6973 http://www.inthessaloniki.com/el/naos-panagias-chalkeon-thessalonikis http://www.archaiologia.gr/blog/2014/04/07/%CE%B7-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%87%CE%B1%CE%BB%CE%BA%CE%AD%CF%89%CE%BD-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%B8%CE%B5%CF%83%CF%83%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CE%BD%CE%AF%CE%BA%CE%B7/ http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2014/09/blog-post_301.html https://www.google.gr/search?biw=1366&bih=588&tbm=isch&sa=1&ei=dpclWuOyMcjcUYu0tYgI&q=%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CE%B1+%CF%84%CF%89%CE%BD+%CF%87%CE%B1%CE%BB%CE%BA%CE%B5%CF%89%CE%BD+%CE%A6%CE%A9%CE%A4%CE%99%CE%A3%CE%9C%CE%9F%CF%82+%CE%9A%CE%91%CE%A4%CE%9F%CE%A8%CE%97&oq=%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CE%B1+%CF%84%CF%89%CE%BD+%CF%87%CE%B1%CE%BB%CE%BA%CE%B5%CF%89%CE%BD+%CE%A6%CE%A9%CE%A4%CE%99%CE%A3%CE%9C%CE%9F%CF%82+%CE%9A%CE%91%CE%A4%CE%9F%CE%A8%CE%97&gs_l=psy-ab.3...2137.4571.0.5691.7.7.0.0.0.0.105.680.5j2.7.0....0...1c.1.64.psy-ab..0.0.0....0.1Of4Jszi6aU#imgrc=OD7cR5gk3EShGM: