Θετικό δημιουργικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ Για ποιους λόγους φεύγουν οι πελάτες και δεν ξανάρχονται Τρόποι να τους ξανακερδίσετε.
Advertisements

TCP/IP Protocol Suite 1 Διάλεξη 2 η Με την ολοκλήρωση της ενότητας θα μπορείτε να: Το μοντέλο OSI και η σουίτα TCP/IP κατανοήσετε την αρχιτεκτονική του.
1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
Κεφάλαιο 8-Δίκτυα υπολογιστών ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Επικοινωνία και Διαδίκτυο 1.
Μέσα μαζικής ενημέρωσης Παναγιώτης, Τζέλο Δημήτρης, Άγγελος.
Αντικείμενο του παρόντος είναι να διερευνήσει τις προοπτικές του έντυπου τύπου, όπως αυτός διαμορφώνεται υπό το νέο πρίσμα της ταχύτατης ανάπτυξης του.
Εθισμός στο διαδίκτυο. Ο εθισμός στο Διαδίκτυο είναι μια σχετικά νέα μορφή εξάρτησης που έγινε γνωστή με την καινοτόμο έρευνα της Young (1996). Αναφέρεται.
O.T.S. FORUM Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων Εισηγητής: Σιάμμενου Γιούλη.
Κεφάλαιο 7 Διαδικτύωση- Internet 7.1 Επίπεδο Δικτύου.
Δίκτυα Επικοινωνιών Ενότητα # 5: Επίπεδο Δικτύου Διδάσκων: Θεόδωρος Αποστολόπουλος Τμήμα: Πληροφορικής.
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Και η «σωστή» συμπλήρωση του μηχανογραφικού.
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος. Ικανοποίηση του πελάτη: το κλειδί για την πίστη των πελατών  Η ανώτερη εξυπηρέτηση του πελάτη δημιουργεί ικανοποίηση.
Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία ΙΙ
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
Ηγεσία Διαδικασία Λήψης Απόφασης
Μάθημα: Ειδικά θέματα σε κινητά και ασύρματα δίκτυα.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
mke.uop.gr [open source doc / internet]
1η Εργαστηριακή Άσκηση - TCP/IP Όνομα: Σουλιώτη Βασιλική ΑΜ: 691
Κατανεμημένα Συστήματα
το αλσοσ μασ ειναι η μεγαλυτερη πηγη
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 7
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2015
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΨΩΜΙΟΥ Ο ΣΙΤΑΡΟΥΛΗΣ ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Ειδικά Θέματα σε Κινητά και Ασύρματα Δίκτυα: 1η εργαστηριακή άσκηση
Η σκοτεινή πλευρά του Διαδικτύου Εθισμός
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Επικοινωνία και Διαδίκτυο
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΕΡΕΥΝΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΘΕΜΑ : ΑΘΛΗΣΗ – ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
Ιστορική Εξέλιξη του Παγκόσμιου Ιστού
ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΤ’3
PROJECT 2B ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΜΠΑΛΑΣΗ
15ο Γυμνάσιο –Λ.Τ Β΄ Λυκείου Τμήμα 3ο
3.6 Δρομολόγηση 3ο Κεφάλαιο.
«Bήματα για τη ζωή - Βήματα απ’ το Εγώ στο Εσύ»
Εφαρμογές Πληροφορικής Κεφάλαιο 9
ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας
7Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ Π.Ε. ΑΧΑΙΑΣ 10o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΙΟΥ
Κεφάλαιο 4. Επίπεδο μεταφοράς
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2016
Διάλεξη 13η Προέλευση και λειτουργικότητα του εξεικονισμού της εκπαίδευσης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
Project: Εθισμός στο Internet
"Για να σερφάρεις στο Internet με ασφάλεια"
«ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ»
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
για τη σύνταξη των ερωτήσεων εργάστηκε ολόκληρο το τμήμα
Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Διαδικτυακών Εφαρμογών
Εισαγωγή στην Πληροφορική Κωδικος Διαφανειών: ΑΟΑ183
Ι3: Διερεύνηση και καταγραφή παρουσίας στο Internet
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ - ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕ. Θ. Ε
Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού
15/11/2018 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (1) Ενότητα A1.1 Ο Δάσκαλος.
Οι μαθητές του ΣΤ’1 Ποιήματα για την καταπολέμηση του διαδικτυακού εκφοβισμού και της ρητορικής μίσους.
Οι μαθητές του ΣΤ’1 Ποιήματα για την καταπολέμηση του διαδικτυακού εκφοβισμού και της ρητορικής μίσους.
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
Emoticons σύμβολα που χρησιμοποιούνται για να περιγράψουν συναισθήματα σε μηνύματα και στο Internet. Από τη μαθήτρια Κων/να Κιούση Τμήμα ΒΗΥ1, σχ. έτος.
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
110 ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. ΈΤΟΣ ΤΜΉΜΑ Α4
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
Ασφάλεια κινητού τηλεφώνου
110 ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος Τμήμα A4 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
Τα ψηλά βουνά -Η κατάρα του πεύκου-
Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες
ΠΩΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ Α1
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Θετικό δημιουργικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο ΤΜΗΜΑ Β5 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΡΑΦΗΝΑΣ

Περιεχόμενο Το διαδίκτυο και η επικοινωνία Πρόσβαση στο διαδίκτυο Πρόκληση ζημιών και προσωπικά δικαιώματα Η τεχνολογία του διαδικτύου Η ιστορία του διαδικτύου

ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Το Διαδίκτυο (αγγλ. Internet) είναι παγκόσμιο σύστημα διασυνδεδεμένων δικτύων υπολογιστών, οι οποίοι χρησιμοποιούν καθιερωμένη ομάδα πρωτοκόλλων, η οποία συχνά αποκαλείται "TCP/IP" (αν και αυτή δεν χρησιμοποιείται από όλες τις υπηρεσίες του Διαδικτύου) για να εξυπηρετεί εκατομμύρια χρήστες καθημερινά σε ολόκληρο τον κόσμο. Οι διασυνδεδεμένοι ηλεκτρονικοί υπολογιστές ανά τον κόσμο, οι οποίοι βρίσκονται σε ένα κοινό δίκτυο επικοινωνίας, ανταλλάσσουν μηνύματα (πακέτα) με τη χρήση διαφόρων πρωτοκόλλων (τυποποιημένοι κανόνες επικοινωνίας), τα οποία υλοποιούνται σε επίπεδο υλικού και λογισμικού. Το κοινό αυτό δίκτυο καλείται Διαδίκτυο.

Η τεχνολογία του διαδικτύου Το Διαδίκτυο είναι επικοινωνιακό δίκτυο που επιτρέπει την ανταλλαγή δεδομένων μεταξύ οποιουδήποτε διασυνδεδεμένου υπολογιστή. Η τεχνολογία του είναι κυρίως βασισμένη στην διασύνδεση επιμέρους δικτύων ανά τον κόσμο και σε πολυάριθμα πρωτόκολλα επικοινωνίας. Στην πιο εξειδικευμένη και περισσότερο χρησιμοποιούμενη μορφή του, με τον όρο Διαδίκτυο περιγράφεται το παγκόσμιο πλέγμα διασυνδεδεμένων υπολογιστών και των υπηρεσιών και πληροφοριών που παρέχει στους χρήστες του. Το Διαδίκτυο χρησιμοποιεί [μεταγωγή πακέτων] και τη [στοίβα πρωτοκόλλων] Σήμερα, ο όρος διαδίκτυο κατέληξε στο να αναφέρεται στο παγκόσμιο αυτό δίκτυο. Για να ξεχωρίζει, το παγκόσμιο αυτό δίκτυο γράφεται με κεφαλαίο το αρχικό "Δ". Η τεχνική της διασύνδεσης δικτύων μέσω μεταγωγής πακέτων και της στοίβας πρωτοκόλλων ονομάζεται [Διαδικτύωση].

Το διαδίκτυο και η επικοινωνία Με την εμφάνιση οποιουδήποτε νέου μέσου, ο τομέας της επικοινωνίας αναμφισβήτητα επηρεάζεται. Η επίδραση αυτή πηγάζει κυρίως από την τεχνολογία του νέου μέσου. Σε τι επίπεδο μπορεί η τεχνολογία του διαδικτύου να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούν και πληροφορούνται μαζικά οι άνθρωποι; Υπάρχουν διαφορετικές και αντικρουόμενες προσεγγίσεις πάνω στο θέμα. Σύμφωνα με την προσέγγιση της "ιντερνετοφιλίας" (ένα μείγμα κλασικής "πλουραλιστικής" προσέγγισης και τεχνολογικού "ντετερμινισμού"), το Διαδίκτυο, αλλά και η ψηφιακή τεχνολογία γενικότερα, έχουν την ικανότητα να δημιουργούν "εικονικούς χώρους", "εικονικές κοινότητες", όπου παύουν να υφίστανται οι κοινωνικές και πολιτιστικές διαχωριστικές γραμμές που υπάρχουν στον πραγματικό κόσμο και που τα παραδοσιακά μέσα επικοινωνίας αδυνατούν να ξεπεράσουν εύκολα. Η επικοινωνία μέσω του διαδικτύου καθίσταται άμεση και αμφίδρομη. Δίνεται η δυνατότητα σε κάθε χρήστη ηλεκτρονικού υπολογιστή συνδεδεμένου στο Διαδίκτυο, να πληροφορηθεί αλλά και να πληροφορήσει ανταλλάσσοντας απόψεις μέσω ενός πιο συμμετοχικοί και λιγότερο ελεγχομένου διαύλου επικοινωνίας. Οι χρήστες αποκτούν ολοένα και περισσότερο την ιδιότητα του παγκοσμίου πολίτη. Υπάρχει έντονη τάση, ήδη από την αρχή της εμφάνισής του διαδικτύου, να θεωρείται ένα άκρως δημοκρατικό μέσο μαζικής επικοινωνίας, το οποίο αποδιαμεσολαβεί την επικοινωνία και καθιστά ισχυρότερο τον μέσο άνθρωπο, καθώς δίνει στον τελευταίο τη δυνατότητα πρόσβασης σε μεγάλο όγκο πληροφοριών συγκεντρωμένων σε ένα "χώρο" και την δυνατότητα της προσωπικής επιλογής των πληροφοριών αυτών. Συνεπώς, η βασική θέση της προσέγγισης αυτής είναι ότι το Διαδίκτυο θα εκδημοκρατίσει την κοινωνία με το να βελτιώσει την επικοινωνία καταργώντας την ανάγκη για διαμεσολάβηση.

Διαδικτυακή εκπαίδευση Οι Η/Υ καθιστούν τη μάθηση μια διαδικασία ευχάριστη και ενδιαφέρουσα καθώς τη συνδυάζουν με το παιχνίδι , γεγονός που θα αμβλύνει τη διάθεση για πλάκα μέσα στη τάξη και θα περιορίσει την αδιαφορία , την πλήξη και την παθητικότητα των μαθητών . Ο σχολικός λόγος παύει να είναι ανούσιος και αποσπασματικός , στερούμενος μιας συνεκτικής εικόνας του κόσμου και το σχολείο αποκτά ένα καινούργιο ενδιαφέρον αφού η χρησιμότητά του δεν εξαντλείται στους τίτλους, τους βαθμούς, την προαγωγή από τάξη σε τάξη , τις εξετάσεις . Με την οργάνωση του γνωστικού υλικού, μειώνεται η προσπάθεια των μαθητών για αποστήθιση . Οι Η/Υ αποτελούν ένα άριστο εποπτικό μέσο που δίνουν τη δυνατότητα στους μαθητές να παρακολουθούν εφαρμογές των επιστημονικών θεωριών ή να βλέπουν να ζωντανεύουν μπροστά τους παλαιότερες ιστορικές εποχές . Διευκολύνεται έτσι η κατανόηση και εκμάθηση του μαθήματος . Η εισαγωγή των υπολογιστών στην εκπαίδευση εξασφαλίζει συγχρόνως προγράμματα διδασκαλίας που ενθαρρύνουν την αυτενέργεια του μαθητή, καθιστά δυνατή την αυτοδιδασκαλία ή και τη διδασκαλία από απόσταση. Η επικοινωνία με βιβλιοθήκες,επιστημονικά ιδρύματα , πανεπιστημιακές σχολές , μουσεία φέρνουν σε επαφή τους μαθητές με έναν πλουραλισμό απόψεων , τους βοηθούν να γνωρίσουν πρόσωπα και πολιτισμούς μακρινούς , να έχουν πρόσβαση σε δεδομένα πέρα από τον έλεγχο του δασκάλου .

Διαδικτυακή εκπαίδευση Η προσωπική έρευνα και αναζήτηση αποτελεί πάντα την πιο αποτελεσματική πηγή γνώσης . Επίσης ο δάσκαλος απεγκλωβίζεται από τον παθητικό ρόλο της αναμετάδοσης τυποποιημένων γνώσεων και γίνεται καθοδηγητής και επόπτης της μαθησιακής διαδικασίας και εκμαιευτής της γνώσης . Μένει έτσι πολύτιμος χρόνος στους εκπαιδευτικούς και στους μαθητές για ουσιαστική επικοινωνία και ανταλλαγή ιδεών . Όλοι οι μαθητές έχουν πρόσβαση στο ίδιο υλικό ανεξάρτητα από την οικονομική τους κατάσταση και τον αριθμό των βιβλίων που υπάρχει στο σπίτι τους Η γνώση έτσι δεν είναι προνόμιο των λίγων αλλά γίνεται κτήμα των πολλών , αίροντας τις ανισότητες που υπάρχουν. Η αξιοποίηση της νέας τεχνολογίας από τα εκπαιδευτικά συστήματα υπόσχεται την εξασφάλιση της πρόσβασης εκπαιδευτικού και μαθητή σε όλο το εύρος ενός γνωστικού πεδίου , καθώς και της οικείωσής τους με τις τελευταίες εξελίξεις σε κάθε επιστημονικό κλάδο . Το τελευταίο θα σημάνει και την εκπλήρωση του αιτήματος για άμεση « διασύνδεση

Η τεχνολογία και η εκπαίδευση Τους υπολογιστές ως απλή τεχνολογία τους συναντάμε σε όλη την διάρκεια της σχολικής ζωής. Με την εισαγωγή των υπολογιστών στην εκπαιδευτική διαδικασία: οι μαθητές αποκτούν πρόσβαση σε νέες πηγές γνώσης, αναπτύσσουν συνεργασία με άλλους μαθητές, με την βοήθεια και την καθοδήγηση του δασκάλου. Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης, συναντάται και στην τριτοβάθμια εκπαίδευση χωρίς απαραίτητα την σύμπραξη του δασκάλου. Οι φοιτητές μπορούν να μπουν ανά πάσα στιγμή, μέσω του υπολογιστή, σε οποιαδήποτε βιβλιοθήκη, σε βιβλία, σε εκθέσεις, σε βιβλιογραφίες, σε πραγματικά μουσεία κ.τ.λ. Μεγάλη είναι όμως η συνδρομή των υπολογιστών στην μάθηση από απόσταση αφού μέσω αυτού, μπορεί να ζητήσει κανείς πληροφορίες για την σειρά των μαθημάτων, καθοδήγηση πάνω στο μάθημα κ.α. Τέτοιοι μέθοδοι διδασκαλίας έχουν εκμηδενίσει τις αποστάσεις, κάνοντας την εκπαίδευση πιο άνετη και πιο ενδιαφέρουσα. Η συνεχιζόμενη και ραγδαία ανάπτυξη στην επιστήμη και στην τεχνολογία, κάνουν όλο και περισσότερες γνώσεις και τεχνικές ικανότητες να προσθέτονται, πράγμα που κάνει απαραίτητη την συνεχή μόρφωση (διαβίου μάθηση).

ΤΕΛΟΣ!!!