Στρατηγική Αειφορικής Διαχείρισης Προορισμών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
 Τρέχουσα Διαχείριση των επιπτώσεων της κρίσης.  Στρατηγικός σχεδιασμός για τον περιορισμό των συνεπειών της.  Αντιστροφή του κλίματος στο μέλλον.
Advertisements

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Δρ. Κων/νος ΜαρινάκοςΤουρισμός και Τοπική Ανάπτυξη1 Δρ. Κων/νος Μαρινάκος Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδοχείων Αρκαδίας.
ENTI : ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ (Innovative Actions, under the ERDF ) ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ ΕΠΟΜΕΝΑ ΒΗΜΑΤΑ.
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ.
7η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΕΠ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ 2000 – η ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ.
“Capacity Building in Sustainable Public Procurement” Πρόγραμμα LIFE+ “Capacity Building in Sustainable Public Procurement” Πολύνα Γκιόκα Οικολογική Εταιρεία.
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/2005.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ
ΔΟΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΣΥΜΠΡΑΞΗΣ Κ.Ε.Κ. ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ Ε.Π.Ε. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ Κ.Ε.Κ. ΕΠΙΚΕΝΤΡΟΝ Α.Ε. ΚΕΝΤΡΟ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΩΝ.
Ε υ ρ ω π α ϊ κ ό Δ ί κ τ υ ο Ε μ π ε ι ρ ο γ ν ω μ ό ν ω ν & Τ ε χ ν ο μ ε σ ι τ ε ί α ς Μ Κ Ο www. euronet.org.gr.
Χαλκιδική 8/9 Ιουλίου 2006 Κ. Κοκκινοπλίτης Συντονιστής Οργανωτικής Γραμματείας Σχεδιασμού & Κατάρτισης Αναπτυξιακού Προγραμματισμού ΠΡΟΤΥΠΑ.
Μιχάλης Μεταξάς Innovatia ΕΠΕ, Τεχνικός Σύμβουλος Έργου Έργο LIGHT, Oι Βιβλιοθήκες συνεργάζονται με άλλα Πολιτιστικά Ιδρύματα και βελτιώνουν την πρόσβαση.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΑΓΟΡΕΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ Β.ΠΑΤΣΟΥΡΑΤΗΣ. ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ● Αύξηση των Επενδύσεων ● Τόνωση της Απασχόλησης ● Συγκράτηση Τιμών ● Βελτίωση.
1 Η εκπαίδευση ως στρατηγικός παράγοντας ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού Γεώργιος Δρακόπουλος Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Ημερίδα ΟΤΕΚ,
ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ
ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ
Lamans s.a. 1 / 9 INTERREG III A ΕΛΛΑΔΑ – ΙΤΑΛΙΑ Πρόγραμμα : Δίκτυο Κέντρων Υπηρεσιών για τον ολοκληρωμένο εναλλακτικό τουρισμό (TRIA net) ΕΡΕΥΝΑ.
Εξειδίκευση Αξόνων Στρατηγικής
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 2007 – 2013
ΚΙΛΚΙΣ - ΝΟΜΕΒΡΙΟΣ 2004 «Διατοπική- Διακρατική συνεργασία στο πλαίσιο της LEADER+» 4η Σύνοδος Ελληνικού Δικτύου LEADER+ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΑΣΙΛΙΕΙΟΣ Γενικός.
Τουριστική ανάπτυξη Κατευθύνσεις και μεθοδολογία του σχεδιασμού Αλέξης Χατζηδάκης
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Ε&Τ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
Ι.Π. Μεσολογγίου 01/12/2014 Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΠΑΝ ΣΤΟ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΑΠΕ
“Νέες Εναλλακτικές Καλλιέργειες: Προοπτικές - Νέες Προτάσεις για την Αγροτική Οικονομία” 16 Μαΐου 2013 Κιλκίς.
ΔΗΜΟΣ ΕΡΕΤΡΙΑΣ Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Α Φάση: Στρατηγικός Σχεδιασμός Διαβούλευση.
ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ & Κοιν.Σ.Επ. Χορμόβα Γιάννα Γενική Γραμματέας Δήμου Καρπενησίου – Κοιν.Σ.Επ. «Ευρυτανική»
1 Δημόσιες σχέσεις και Περιφερειακή Ανάπτυξη: Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στο (δημοκρατικό) Αναπτυξιακό Σχεδιασμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Πρόδρομος.
ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ (ΕΕΔΕΓΕ)
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Δήμου Καρπενησίου
Επιχειρησιακό ΠρόγραμμαΕπιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Α΄ ΦΑΣΗ: Στρατηγικός Σχεδιασμός.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Innovation Culture and Creativity for a new Economy.
Τα Αποτελέσματα των Δράσεων της ΑΝ.Ε.ΒΟ. Α.Ε. Γεώργιος Γκάγκας Διαχειριστής της Πράξης.
1 η Συνεδρίαση Επιτροπής Παρακολούθησης ΕΠ Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Τα Βασικά Στοιχεία του ΕΠ.
Διάλεξη 9 η ( ) Καινοτομία στον τουρισμό: Από την θεωρία στην πράξη Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Cyprus Destination Partnership. Συνεταιρισμός Μοναδική συνεργασία μεταξύ του ΚΟΤ, CSTI και του μη κερδοσκοπικού Ιδρύματος Travel Foundation UK Ο συνεταιρισμός.
Η Δικτύωση αποτελεί ένα σύστημα αρχών και ενεργειών που βασίζεται σε νέες μορφές συλλογικής δράσης και παρέμβασης. Διαμορφώνει μια ευρύτερη δυναμική για.
Strategic Territorial Agendas for „Small and Medium-sized Towns” Urban Systems – STATUS, 9-10 May 2013 Strategic Territorial Agendas for “Small and Medium-sized.
Αστικός Τουρισμός Ο αστικός τουρισμός είναι μία από τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού οι οποίες φαίνονται να έχουν ιδιαίτερη απήχηση στη σημερινή εποχή.
ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ & ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΤΟΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
Πρόγραμμα Συνεργασίας ( Π.Σ.) Interreg V-A Πρόγραμμα Συνεργασίας
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΕΥΦΥΟΥΣ ΠΟΛΗΣ
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
ΩΣ ΤΡΙΤΟΣ ΠΥΛΩΝΑΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Ημέρα Καριέρας Λάρισα, 25 Απριλίου 2012
ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
«ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ»
Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
Ευάγγελος Σπινθάκης ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΣΥΜΠΡΑΞΕΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ (Ι) Α. Κουτσούρης.
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Η επιχείρηση………………………………… που εδρεύει στην περιφέρεια ……………………
Η επιχείρηση ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΣΠΡΟΙ ΒΡΑΧΟΙ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ, στην περιφέρεια ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ, εντάχθηκε στη Δράση «Ενίσχυση Τουριστικών.
Η επιχείρηση ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΑΝΕΦΑΝ ΑΕ, που εδρεύει στην περιφέρεια Β.ΑΙΓΑΙΟΥ. εντάχθηκε στη Δράση «Ενίσχυση Τουριστικών ΜΜΕ για τον εκσυγχρονισμό.
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Στρατηγική Αειφορικής Διαχείρισης Προορισμών Eco-Destinations ecodestinations-eplatform.eu

Αειφόρος Ανάπτυξη & Επιχειρήσεις Η αειφόρος ανάπτυξη είναι μια σημαντική έννοια επιχειρηματικής πολιτικής, πρακτικής και θεωρίας. Οι επιχειρήσεις συμβάλουν στην αειφόρο ανάπτυξη μέσω αύξησης της περιβαλλοντικής τους αποδοτικότητας, η οποία θεωρείται όλο και περισσότερο ένα στοιχείο προτεραιότητας κατά το σχεδιασμό των στρατηγικών ανάπτυξης των τουριστικών επιχειρήσεων

Συμμετοχή στη διαδικασία λήψης αποφάσεων Τα τελευταία χρόνια η χρήση της συμμετοχής στη διαδικασία λήψης αποφάσεων έχει αυξηθεί ολοένα και περισσότερο, γεγονός που δείχνει την εμπλοκή των μερών που ενδιαφέρονται για τις αποφάσεις ή έχουν χρήσιμες γνώσεις να μοιραστούν. Ο όρος «συμμετοχή» μπορεί να συσχετιστεί με διαφορετικές έννοιες, από μία απλή μεταφορά πληροφοριών (μονής κατεύθυνσης), σε μια ενεργό συμμετοχή, που βασίζεται στη συνεργασία πολλών φορέων, όπως πολιτικών, πολιτών, εμπειρογνωμόνων, εταίρων. Με την ενεργό συμμετοχή νοείται η «συμμετοχή διαφόρων ενδιαφερόμενων», στους οποίους όχι μόνο δίνεται η δυνατότητα να ακούν και να παρακολουθούν, αλλά και η δύναμη να αλληλοεπιδρούν με τις διαδικασίες, αποδεχόμενοι την πιθανότητα ότι θα μπορούν και αυτοί να τις αλλάξουν.

Συνένωση Φορέων Η θεματική συνένωση δυνάμεων συναντάται στη χώρα μας κυρίως μέσα από κοινούς φορείς, σε τοπικό επίπεδο, με επίκεντρο τουριστικό πόρο-πόλο κάποιας συγκεκριμένης μορφής (πχ Πανελλήνιος Σύλλογος Ιαματικών Πηγών και Λουτροπόλεων Ελλάδας). Δεν έχει όμως ακόμη επιτευχθεί με επιτυχία η συνεργασία του Δημόσιου με το Ιδιωτικό στο χώρο μιας συγκεκριμένης θεματικής μορφής τουρισμού προς όφελος και των δύο μερών.

Παραδείγματα Συνένωσης Φορέων – Το παράδειγμα της Φιλανδίας Παραδείγματα Συνένωσης Φορέων – Το παράδειγμα της Φιλανδίας Λίμνη Ulu: Κοινοπραξία ανάπτυξης αγροτικών και τουριστικών δραστηριοτήτων Κοινοπραξία των τοπικών φορέων και ενώσεων «Βήμα προς βήμα» προσέγγιση. Στόχος: δικτύωση ΟΤΑ και Τουριστικών Επιχειρήσεων για την καλύτερη ανάπτυξη και προβολή του Τουρισμού σε συνδυασμό με τον τοπικό αγροτικό τομέα. Διαδικασία: Έρευνα από δυο Πανεπιστήμια ώστε να εντοπιστούν προβλήματα και ευκαιρίες. Δημιουργία αναπτυξιακού σχεδίου και συγκρότηση κοινής οργάνωσης τουριστικών επιχειρήσεων Σχεδιασμός νέων παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων που συνέβαλαν στην καλύτερη οργάνωση και προβολή της περιοχής Υιοθέτηση κοινής εμπορικής επωνυμίας Δημιουργία Τουριστικών Οδηγών Σημεία ενημέρωσης και πληροφόρησης Πρόγραμμα Μάρκετινγκ Επισκέψεις στην περιοχή επαγγελματιών του Τουρισμού για καλύτερη γνωριμία Ομάδες συνεργασίας ανάμεσα σε ιδιοκτήτες Δικτυακός Τόπος

Παραδείγματα Συνένωσης Φορέων – Το παράδειγμα της Ισπανίας Παραδείγματα Συνένωσης Φορέων – Το παράδειγμα της Ισπανίας Αναβάθμιση του τοπικού «τουριστικού προϊόντος»: Κοινοπραξία με πρωτοβουλία διαφορετικών φορέων και του τοπικού Δήμου Συστηματικός και μακροχρόνιος σχεδιασμός με συμμετοχή και κινητοποίηση διαφορετικών ομάδων συμφερόντων. Στόχος: Βιώσιμη και ελεγχόμενη ανάπτυξη του Τουρισμού Διαδικασία: Έρευνα κατάστασης τουριστικής ανάπτυξης Συστηματική διαβούλευση φορών για το σχεδιασμό αναπτυξιακού σχεδίου Επιλογή 6 θεματικών περιοχών που χρήζουν ανάπτυξης Ποιότητα ζωής, Περιβάλλον Πολεοδομία κλπ. Στρατηγικές παρεμβάσεις σε 10 διαφορετικά πεδία Βασικά συστατικά επιτυχίας: Συστηματική, συναινετική και συμμετοχική διαδικασία Μακροπρόθεσμος και συνεπής σχεδιασμός από την Έρευνα έως την Υλοποίηση των έργων

Ανάπτυξη Αειφόρου Τουρισμού Στην προσπάθεια ανάπτυξης αειφόρου τουρισμού είναι ιδιαίτερα σημαντικός ο ρόλος των πολιτικών και των στρατηγικών που διαμορφώνονται σε εθνικό και τοπικό επίπεδο. Σημαντικότερος όλων είναι ο ρόλος των δράσεων που στοχεύουν στην ενίσχυση της εφαρμογής αειφόρων πρακτικών από τις τουριστικές επιχειρήσεις Ένας από τα σημαντικότερα εργαλεία ανάπτυξης αειφόρου τουρισμού είναι τα εργαλεία δικτύωσης και συνεργασιών

Εργαλεία δικτύωσης και συνεργασιών Η σύμπραξη δημόσιων και ιδιωτικών φορέων αποτελεί το κυριότερο εργαλείο ανάπτυξης αειφόρου τουρισμού. Σύμπραξη: Οι αρμόδιοι φορείς, που διαμορφώνουν με τις αποφάσεις και τις επιλογές τους το είδος και την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους επισκέπτες ενός τουριστικού προορισμού, θα συνεργαστούν με τεχνοκράτες του τομέα. Η σύμπραξη οραματίζεται, αποφασίζει και ενεργεί με κοινό σκοπό: Την αύξηση της ανταγωνιστικότητας του προορισμού σε όρους βιώσιμης ανάπτυξης.

Παράδειγμα Επιτυχημένης Σύμπραξης – Βαρκελώνη Στην περίπτωση της Βαρκελώνης: η δημιουργία του Οργανισμού Διαχείρισης Προορισμού, του Turisme de Barcelona, με σκοπούς: ενίσχυση της ελκυστικότητας του προορισμού, βελτίωση της αποτελεσματικότητας του μάρκετινγκ του προορισμού, αύξηση της παραγωγικότητας του προορισμού, βελτίωση ολόκληρης της διοίκησης του τουριστικού συστήματος, δημιουργία ανταγωνιστικής τουριστικής βιομηχανίας γενικότερα.

Συνεργασίες, Σύμπραξης Βαρκελώνης Ο Turisme de Barcelona ανέπτυξε στρατηγικές συνεργασίες για την προώθηση του τουρισμού κρουαζιέρας με ειδικά τουριστικά λεωφορεία με αφετηρία το αεροδρόμιο ανάλογα με τις αφίξεις των αεροπλάνων με το Επιμελητήριο της Βαρκελώνης για την δημιουργία δικτύου εμπορικών δρόμων με τα ξενοδοχεία της Βαρκελώνης και δημιούργησαν γραφεία πωλήσεων στην Νέα Υόρκη και το Μαϊάμι Το αποτέλεσμα των παραπάνω ενεργειών ήταν η Βαρκελώνη να αποκτήσει ισχυρή θέση στην αγορά της κρουαζιέρας.

Ενδεικτικοί Φορείς Δημόσιου και Ιδιωτικού τομέα για δημιουργία Σύμπραξης ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΤΟΜΕΑΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ ΕΟΤ Περιφερειακή Ενότητα ΔΟΤ ΤΕΔΚΔ Δήμοι (Πολιτιστικοί Οργανισμοί, Πολεοδομία, Τεχνικές Υπηρεσίες κ.λπ.) Επιμελητήρια Αρχαιολογία Λιμενικό Ταμείο Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας Λιμεναρχείο Αστικές Συγκοινωνίες ΚΤΕΛ Υπηρεσίες Υγείας Αστυνομία και άλλοι … Ένωση Ξενοδόχων Ομοσπονδία Ενοικιαζόμενων Δωματίων Σύλλογος Εστιατόρων Εμπορικοί Σύλλογοι Σύλλογοι Καταστηματαρχών Σωματείο Ξεναγών Σύλλογος Τουριστικών Γραφείων Σύλλογος Ενοικιαζόμενων Αυτοκινήτων Σωματείο Ταξί Σύλλογος Προστασίας Περιβάλλοντος Σωματείο Αρχαιοφυλάκων Σύλλογος Ξενοδοχοϋπαλλήλων Εργατικό Κέντρο Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων Ινστιτούτο Καταναλωτών και άλλοι …..

Ενδεικτικοί Φορείς Δημόσιου και Ιδιωτικού τομέα για δημιουργία Σύμπραξης Το σχήμα αυτό φαίνεται πολύπλοκο, ο ρόλος όμως του καθένα είναι διακριτός και η αλληλολειτουργία και η αλληλοσυμπλήρωση τους θα οδηγήσει στην επιτυχία επίτευξης των κοινών στόχων. Κοινός παρονομαστής των οργανισμών διεθνώς είναι ο προσδιορισμός και η αποδοχή από όλα τα εμπλεκόμενα μέρη των εξής σημείων: Ενιαίο όραμα Κοινός σκοπός Χάραξης ενιαίας στρατηγικής Καθορισμός στόχων

Βασικές Αρχές περιβαλλοντικής Αειφορίας

Ενσωμάτωση της Αειφορίας στην Τουριστική Ανάπτυξη Οι γενικές τάσεις και προτεραιότητες αλλάζουν Πρωταρχική πρόκληση για τον τομέα του τουρισμού είναι να παραμείνει ανταγωνιστικός Μακροπρόθεσμα, η ανταγωνιστικότητα εξαρτάται από την αειφορία Η σωστή ισορροπία μεταξύ της ευεξίας των τουριστών, των αναγκών του φυσικού και πολιτιστικού περιβάλλοντος, καθώς και της ανάπτυξης και της ανταγωνιστικότητας των τόπων προορισμού και των επιχειρήσεων, απαιτείται μια ολοκληρωμένη και ολιστική πολιτική προσέγγιση της οποίας όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη επιδιώκουν τους ίδιους στόχους.

Κίνητρα επιχειρήσεων για Υιοθέτηση Αειφόρων πρακτικών

Βιώσιμη «Πράσινη» επιχειρηματικότητα Οι βασικότερες προϋποθέσεις για την οικονομική βιωσιμότητα της πράσινης επιχειρηματικότητας είναι: Διαθεσιμότητα φυσικών πόρων Συμμόρφωση επενδυτών με αρχές Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και αποδοχή κοινωνικού περιβάλλοντος Θεμιτή αξιοποίηση πόρων Καταλληλότητα επιχειρηματικού σχεδίου μακροχρόνιας προοπτικής και με εναλλακτικές προτάσεις διαχείρισης Επενδύσεις που να σχετίζονται με την ανάπτυξη της περιοχής (Δημόσιος τομέας, τοπική αυτοδιοίκηση) Θεσμοθετική υποστήριξη-ένταξη (δίκτυα σήμανσης ποιότητας, συνεργασία με περιβαλλοντικές Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις)

ecodestinations-eplatform.eu