Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης – Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκπαιδευτικά υλικά.
Advertisements

ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Οι συντελεστές 3ο ΓΕΛ Ηλιούπολης Ερευνητική Εργασία
1 Πρόγραμμα «ΜΕΛΙΝΑ- Εκπαίδευση και Πολιτισμός»  Πρόγραμμα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, σε θέματα αισθητικής αγωγής.  1995.
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
Λεξεις και πλανα ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΒΑΔΙΑ ΣΟΦΙΑ ΜΑΛΑΤΕΣΤΑ ΒΑΡΒΑΡΑ ΣΑΜΑΡΑ
Ταλαντωσεις – Συνθεση Ταλαντωσεων – Εξαναγκασμενες Ταλαντωσεις
Animation Η παρουσίαση βασίζεται στην προσπάθεια να αναδειχθεί η αξία της βιωματικής μάθησης στη σύγχρονη εκπαιδευτική διαδικασία και ο ρόλος που διαδραματίζουν.
Pivot a time travel.
Ο Κλέφτης Ποδηλάτων (1948) του Βιτόριο Ντε Σίκα
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
Ένταξη Προοπτικού σε Φωτογραφία Ε.Μ.Π. Γεωμετρικές Απεικονίσεις και Πληροφορική Κουρνιάτης Ν.
Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες: Επεξεργασία φιλμ Επίπεδο γνώσεων: Προχωρημένοι χρήστες.
Τόσο ίδιοι – Τόσο διαφορετικοί δημιουργία ταινίας μικρού μήκους Συμμετοχή 7 ου Γυμνασίου Πάτρας
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
PICTURE START ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ν ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ν.ΣΕΡΡΩΝ Γραφείο Πολιτιστικών Θεμάτων.
ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
Εισαγωγή στο σενάριο   Τι είναι το σενάριο. Α. H τέχνη του να σκέφτεσαι σε εικόνες. -Προ-σχεδιο της τελικής ταινίας Β.Στο σενάριο δεν μπορείς να περιγράψεις.
Τα στάδια δημιουργίας μιας ταινίας
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
DLQ Βοήθημα για το μάθημα Ενότητα 2 – Παραγωγή Βοήθημα για τον εκπαιδευτή.
DLQ Βοήθημα για το μάθημα Ενότητα 1 – Προ Παραγωγή Βοήθημα για τον εκπαιδευτή.
(A) IΣOMETPIKH ΠΡΟΒΟΛH
Ο κινηματογράφος  έβδομη τέχνη
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
03 ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ Τάξης «Κινηματογράφος: Τέχνη και Τεχνική» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Σαραντέα Μαρίνα ΠΕ19.
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Τα είδη των ταινιών 3ο ΓΕΛ Ηλιούπολης
Computer Games Παναγιώτης Καζάκος 511/ Ελπίδα Μαυρικίδου 511/ Κώστας Τσιτσιρίκος 511/
Εισαγωγή στο σταδιο της παραγωγής-γυρίσματα Προετοιμαστείτε! Όποιος αποτυγχάνει να προετοιμαστεί, προετοιμάζεται για να αποτύχει!. Επιλογή κάμερας- Μη.
ΕΙΔΗ ΓΡΑΜΜΩΝ-ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
Η σκηνή στον κινηματογράφο
ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ Διευθύνει τα γυρίσματα κινηματογραφικών ταινιών Διευθύνει τα γυρίσματα κινηματογραφικών ταινιών Συντονίζει αυτούς.
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΑΙΝΙΩΝ
Παγκόσμια Ημέρα Κινουμένων σχεδίων
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Εφαρμογές συστημάτων ήχου & εικόνας (Κεφάλαιο 18) Τηλέφωνο 1 Προσωπική επικοινωνία: Ανταλλαγή νέων – ορισμός συναντήσεων – προώθηση σχέσεων Τηλεαπαντητικές.
Κινηματογράφος : Προβάλλοντας με δυο διαστάσεις τρισδιάστατα όντα και αλλάζοντας μέγεθος. Κινηματογραφιστές.
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
6ο Δημοτικό Σχολείο Νάουσας Ημαθίας
3.4.2 Επικοινωνίες Οι άνθρωποι επικοινωνούν με τις κινήσεις, τον λόγο, την εικόνα και τη γραφή.
Επανάληψη Προηγούμενου Μαθήματος
ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΒΙΒΛΙΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2006 ΕΚΘΕΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ 1 ΟΥ ΓΕΛ ΕΠΑΝΟΜΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΛΣΑ ΒΑΡΔΑΚΑ.
Καζελίδου Ιωάννα - Παναγιωτάκη Ελένη - Δεματάς Αθανάσιος Φωτισμός του κτιρίου του Ωδείου Αθηνών ΣΦΠ 61.
Κινούμενη Εικόνα - Animation. … κάποτε ήταν το Κινούμενο Σχέδιο  Τα κινούμενα σχέδια είναι ταινίες, στις οποίες πρωταγωνιστούν ζωγραφιστές φιγούρες αντί.
DYNAMIC IDENTITY Αυτό το έργο έχει χρηματοδοτηθεί με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Το έγγραφο αυτό αντικατοπτρίζει τις απόψεις μόνο του συγγραφέα,
Το Θέατρο της Επινόησης Devised Theatre Άννα Τσίχλη Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών -Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Σχολή Καλών Τεχνών Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ " ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ " Εξέταση στο μάθημα της τεχνολογίας Σχολικό έτος Υπεύθυνη καθηγήτρια : κ. Μαυροματάκη.
«Πληροφορικη και τεχνεσ»
Μουσική αγωγή - Δυνατότητα για προσωπική έκφραση, και έκφραση συναισθηματικού κόσμου - Επαφή με μουσικές έννοιες και οικοδόμηση μουσικών γνώσεων (παλμός,
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
ΕλληνογαλλικΗ σχολΗ ΠειραιΑ « ΑγιοΣ ΠαΥλοΣ "
Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία
Τμήμα Α’2 Μαθητές: Καπαρελιώτης Νικόλαος Κοκοτσή Δέσποινα
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ : ΣΧΕΔΙΑΣΤΩΝ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ 1 ΕΠΑΛ ΝΙΚΑΙΑΣ
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
DISNEY'S.
Μαρίελλα Αναστασιάδου
«Παιδική Συναυλία» Οι φωτισμοί και τα χρώματα του πίνακα "περιλούζουν" έξι παιδικές μορφές και μία νεαρή κοπέλα, που πιθανόν είναι η μητέρα του μικρότερου.
Η ΕΦΕΥΡΕΣΗ & Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ Η ΕΦΕΥΡΕΣΗ & Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ Ρωμανός Πετρίδης Κινηματογραφικός Όμιλος Υπεύθυνη καθηγήτρια:
Τεχνικές κινηματογράφου
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Ηλεκτρικό πεδίο (Δράση από απόσταση)
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Πώς διηγούμαστε ιστορίες από την Αγία Γραφή για να προκαλέσουν εντύπωση στα παιδιά; Πρώτα απ’ όλα πρέπει να τις διηγηθούμε σε μια γλώσσα τόσο απλή και.
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
Επιστημονική ανάλυση κινηματογραφικών ταινιών
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 1 Βασικές Συμβουλές Φωτογραφίας
Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης – Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΣΕΝΑΡΙΟ – STORYBOARD ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΙΝΗΤΗ ΣΤΗΝ ΚΙΝΟΥΜΕΝΗ ΕΙΚΟΝΑ Ομάδα 23 Εξαρχοπούλου Κατερίνα Κοσμάς Σωτήρης Κυριακοπούλου Αγγελική Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μάντζου Π. Ακαδ. Έτος: 2017- 2018

Τι είναι το storyboard; Αποτελεί βασικό μέσο στο στάδιο προετοιμασίας ενός οπτικοακουστικού έργου (ταινίες, ντοκιμαντέρ, διαφημίσεις κ.λ.π) Είναι η τέχνη, όπου οι εικόνες είναι διατεταγμένες μαζί, με τέτοιον τρόπο, ώστε να απεικονίσουν την εκάστοτε ιστορία. Το στούντιο Walt Disney εντάσσει στον κινηματογραφικό χώρο τα storyboards, χρησιμοποιώντας σκίτσα πλαισίων από τη δεκαετία του 1920. Τα Storyboards τους επιτρέπουν να οικοδομήσουν τον κόσμο της ταινίας πριν την κατασκευάσουν. Ένα storyboard δουλεμένο με αυστηρότητα και λεπτομέρεια δεν αποκλείει των μεταβολών ή του αυτοσχεδιασμού στη διάρκεια των λήψεων ή και του μοντάζ. Ο Βασιλιάς των Λιονταριών. Εικονογραφημένο σενάριο από την Disney Σκίτσα του Πήτερ Γκρηναγουέη από το σενάριο της ταινίας «Ο μάγειρας, ο κλέφτης, η γυναίκα του και ο εραστής της», 1989

Βασικά στοιχεία ενός storyboard: Η γωνία λήψης και η θέση της μηχανής μέσα στον χώρο. Εάν δηλαδή η μηχανή τοποθετείται στο ύψος των ματιών του ανθρώπου, εάν το κάδρο είναι κεκλιμένο, κλπ. Αν το πλάνο είναι γενικό ή εστιασμένο σε κάποιο συγκεκριμένο σημείο. Η θέση και η σχέση των ανθρώπων και των αντικειμένων, τι βρίσκεται δηλαδή σε 1ο επίπεδο, τι σε 2ο και τι αποτελεί φόντο της εικονογράφησης του σεναρίου. Οι κινήσεις της κάμερας (γύρω από τον κάθετο άξονα της, γύρω από τον οριζόντιο άξονα, παράλληλα με το θέμα). Οι κινήσεις συνήθως περιγράφονται με το αρχικό πλάνο πριν ξεκινήσει η κίνηση της μηχανής και με το τελικό πλάνο της κατάληξης της κίνησης. Τα στοιχεία μεταβολής μέσα στο κάδρο: κινήσεις των ανθρώπων και των αντικειμένων, αλλαγή φωτισμού, κλπ. Οι φωτιστικές συνθήκες. Τα στοιχεία που αφορούν τον ήχο (ήχοι, διάλογοι, μουσική, ένταση των ήχων, κλπ ). Επιπλέον επεξηγηματικό στοιχείο στην σκηνοθεσία μπορεί να είναι και μία κάτοψη με τα σημεία που τοποθετούνται οι κά-μερες και οι χαρακτήρες.

Οι χρήσεις του εικονογραφημένου σεναρίου καλύπτουν 3 βασικές ανάγκες: Την επικοινωνία και την συνεννόηση μεταξύ των συντελεστών. Την πληρέστερη πρόβλεψη των τεχνικών αναγκών κάθε πλάνου (συνθήκες φωτισμού, εξοπλισμός). Αποτελεί ουσιαστικό εργαλείο στην συγκεκριμενοποίηση και την ανάπτυξη τόσο των χαρακτήρων όσο και της δομής του εκάστοτε έργου. Αποτελεί αναλυτικό οδηγό στη διάρκεια των λήψεων. Αυτή η ακολουθία κυνηγιού παρουσιάζεται έτσι, ώστε να γίνεται σαφής η ένταση των κινήσεων και της δυναμικής της σκηνής.

Παραδείγματα storyboards Τα σκίτσα αρχικά είναι απλά και στην συνέχεια εξελίσσονται με τις λεπτο-μέρειες που προστίθενται. Ως προς τα σκίτσα, ένα storyboard μπορεί να παρουσιάζει με α-πλό τρόπο την πλοκή, τις κινήσεις των χαρακτήρων, την δυναμική αυτών, όπως επίσης και τα μέρη-σημεία στα οποία διαδραματίζε-ται η εκάστοτε σκηνή.