Μικροχώρι Νομού Ξάνθης Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
Advertisements

1 Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ.
 Ερώτημα – Προβληματισμός: Περιέργεια- Πρόκληση-Εξερεύνηση  Χρόνος για ποιοτική εργασία μαθητών  Συζήτηση τρόπων εργασίας -σκέψης μαθητών Παρέμβαση.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Θεωρητικό πλαίσιο 1ου και 2ου κύκλου
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ για την καταγραφή απόψεων & αναγκών των εκπαιδευτικών της 31ης Ε.Π. Π.Ε. Αθηνών σε θέματα ενημέρωσης και επιμόρφωσης ΣΤΕΛΙΟΣ.
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
5ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΑΙΓΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ σχ. έτος: Φωτεινά χαμόγελα.
Πρόγραμμα Kidspiration
1 ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις.
Χρήση του Kidspiration στα πλαίσια των Οικολογικών Δραστηριοτήτων Διαμάντω Γεωργίου Η΄ Δημοτικό Σχολείο Ομόνοιας (ΚΒ΄) Λεμεσού.
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ -πληροφορώ»
Η χρήση των ηλεκτρονικών υπολογιστών στα σχολεία
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
Η χρήση του Kidspiration στα Ελληνικά Θέμα « Ανθρώπινα Δικαιώματα »
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
1ο βήμα : επιλογή ενός θέματος από το Α.Π της γνωστικής περιοχής. 2 ο βήμα: καταγραφή των μαθησιακών στόχων- επιδιώξεων. 3ο βήμα : σχεδιασμός δράσεων.
Μελέτη και βελτίωση του πάρκου απέναντι από το σχολείο μας από τα παιδιά της Γ τάξης ( ) Οι εργασίες, οι σχετικές με το project, ξεκίνησαν με αφορμή.
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής Εκπαιδευτικός: Κυριακή Ζαφείράκη Επιστημονική Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Μαρία Γραμματίκα Τάξη: Στ Αριθμός Παιδιών:
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής
Περιφερειακά ΚΕ.Σ.Π.Ε.Μ. Σαπών
ΔΕΚΑΡΧΟ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Αβραάμ Ιντζεβίδης
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
Μ. Δέρειο Νομού Έβρου Νετσμεττήν Πίσκα ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ:
ΚΕΣΠΕΜ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Ταξίδου Δήμητρα & Σίμογλου Αθανασία Επιστημονική Υπεύθυνη : Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Λένα Παπαδοπούλου.
Τα παιδιά κι ένα σεντούκι
Μεγάλο Ορφανό Νομού Ξάνθης
Μαθητές/τριες Δημοτικού: 12 Μαθητές/τριες Νηπιαγωγείου: 1
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Μειονοτικό Σχολείο: Δαρμένης Εκπαιδευτική ομάδα: Βάρναλη Σοφία & Χουσείν Χατζή Χαλήλ Αριθμός μαθητών:15 κορίτσια:10 αγόρια:
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εθισμός σε αυτά
Εκπαιδευτική ομάδα: Αλεξάνδρα-Ιωάννα Βερέττα Νετζμεττήν Πίσκα
Αγιοχώρι Νομός Ροδόπης
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Μειονοτικό Σχολείο Άνω Βυρσίνης
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Μειονοτικό Σχολείο Αγιοχωρίου
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΛΥΚΟΥ ΣΤΕΛΛΑ ΒΙΔΟΥΡΑ ΙΡΦΑΝ ΚΟΥΡΟΥ
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ 2013 – 2014 ΑΜΑΡΑΝΤΑ ΝΟΜΟΥ ΡΟΔΟΠΗΣ
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ σχολική χρονιά
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Ιάσμου Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ
Μυστήρια Επιστημονική φαντασία
Διδασκαλία παραγράφου στο μάθημα της Γεωγραφίας
Τα βήματα που ακολουθήσαμε για να ολοκληρώσουμε το πρόγραμμα
Ενότητα 2:Η παρέα Μάθημα:Τάσος το σαλιγκάρι Ι ΄Δημοτικό Λεμεσού (ΚΑ) Θεοδούλου Αφροδίτη Θεοδούλου Αφροδίτη Χατζηκυπρή Εύα Χατζηκυπρή Εύα.
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Δαρμένη Νομού Ροδόπης
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Μειονοτικό Σχολείο Μεγάλου Δέρειου
Περιφερειακά ΚΕ.Σ.Π.Ε.Μ. Σαπών
ΔΕΚΑΡΧΟ Ν. ΞΑΝΘΗΣ ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ Εκπαιδευτική ομάδα: Ανέτα Θεοδωρίδου
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Περπατώντας στα σοκάκια της Πάτρας … Τι εκπλήξεις με περιμένουν;» Σχ. Έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Αντιγόνη Κριπαροπούλου.
Α΄ τάξη Θετικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
Δομή Παρουσίασης Γνωριμία με το βιβλίο Γεωγραφίας Α’ Γυμνασίου
Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη
Το Μάθημα της Γεωγραφίας στην Υπηρεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γεωγραφίας
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Τέμενος Νομού Ξάνθης
Επιστημονική υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Η Συνθετική Δημιουργική Εργασία ως εναλλακτική μορφή αξιολόγησης της Αγγλικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο: Ένα παράδειγμα Χριστίνα Κάλφογλου Πειραματικό Γυμνάσιο.
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Μικροχώρι Νομού Ξάνθης Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ Μελίβοια Νομού Ξάνθης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μικροχώρι Νομού Ξάνθης Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Κινητά ΚΕΣΠΕΜ 2012-2013 Μικροχώρι Νομού Ξάνθης Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Εκπαιδευτική ομάδα: Θεοδωρίδου Ανέτα & Πίσκα Νετζμεντήν Επόπτης: Σταύρος Σταύρου

Το Μικροχώρι είναι ένα μικρό χωριό στο νοτιοδυτικό τμήμα του νομού Ξάνθης. Σε αυτό κατοικούν 257 άνθρωποι σύμφωνα με την απογραφή που διενεργήθηκε το 2001. Αποτελεί το μικρότερο χωριό του Δήμου Τοπείρου.

Στα μάθημά των Κινητών ΚΕΣΠΕΜ συμμετείχαν όλοι οι μαθητές του δημοτικού σχολείου αλλά και κάποιοι μαθητές του γυμνασίου.

Πως εργαστήκαμε: Στα μαθήματά μας χρησιμοποιούσαμε ως βασικό εργαλείο το εκπαιδευτικό υλικό “ο σεβντάς του σεντουκιού”. Μέσα από τα κείμενα του διαμορφώναμε θεματικές ενότητες και καταλήγαμε στην παραγωγή ενός δικού μας έργου.

Βασική αρχή: Στα μαθήματά μας πραγματευόμασταν θέματα που εκπορεύονταν από το πλαίσιο και την καθημερινότητα των μαθητών καθώς αυτά τους κινούσαν έντονα το ενδιαφέρον.

Ένα παράδειγμα εργασίας:

Αναλυτικότερα: Ξεκινήσαμε με την ανάγνωση και επεξεργασία του κειμένου « Το ρολόι της Ξάνθης».

Γνωριμία με την έννοια της Πλατείας: Εξηγήσαμε τις άγνωστες λέξεις μας και αναφερθήκαμε στην ιστορία του ρολογιού. Ψάξαμε να βρούμε στον χάρτη την πόλη της Ξάνθης για να τοποθετηθούμε και γεωγραφικά. Δημιουργήσαμε στον υπολογιστή ένα φωτογραφικό κολλάζ με την εξέλιξη της πλατείας (παλιά και σήμερα) για να τοποθετηθούμε και στον χρόνο. Αναφερθήκαμε στην γενικότερη έννοια της πλατείας: Υπάρχουν σε άλλες περιοχές; Ποια είναι η πιο κοντινή πλατεία στο σχολείο μας; Υπάρχει πλατεία στο χωριό μας;

Ο ρόλος της πλατείας: Εστιάσαμε στον ρόλο της πλατείας. Τι κάνουν οι άνθρωποι εκεί; Πραγματοποιήσαμε παιχνίδι ρόλων μέσα στην τάξη με θέμα « περίπατος στην πλατεία».

Άντληση πληροφοριών/Σύγκρισης: Ενημερωθήκαμε και για άλλες πλατείες. Αντλήσαμε πληροφορίες από το κείμενο «Πλατεία Ομόνοιας» και συγκρίναμε τις δυο πλατείες.

Η τελική παραγωγή μας: Το Μικροχώρι είναι ένα χωριό που δε διαθέτει πλατεία. Παρόλο αυτά έχει σε κεντρικό σημείο ένα πάρκο (που είναι εννοιολογικά κοντά) στο οποίο συγκεντρώνονται οι χωριανοί και οι μαθητές. Επίσης τα κοντινά χωριά τόσο το Δέκαρχο, όσο και το Εύλαλο διαθέτουν πλατείες τις οποίες πολύ συχνά επισκέπτονται τα παιδιά. Το πλαίσιο λοιπόν μας κινητοποίησε να σκεφτούμε το τελικό μας έργο. Κατασκευάσαμε σε μακέτα την πλατεία του χωριού μας όπως την φανταζόμαστε και συντάξαμε επιστολή στον δήμαρχο με τις προτάσεις μας.

Η τελική παραγωγή μας

Γράψαμε ένα γράμμα στον δήμαρχο για να του πούμε τις προτάσεις μας σε σχέση με την πλατεία που θέλαμε στο χωριό μας.