ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ PENALTIES

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Ομάδα 37: Κατιρτζόλγου Ιωάννα(Α.Μ.:13809) Μελίδης Γεώργιος (Α.Μ.: 2707) Ομάδα 37: Κατιρτζόλγου Ιωάννα(Α.Μ.:13809) Μελίδης Γεώργιος (Α.Μ.: 2707)
Advertisements

Ο δρόμος για το Skippers meeting την Παρασκευή στις 19:00 Βήμα 1 Οδηγήστε στο Μικρολίμανο και παρκάρετε δωρεάν το όχημά σας στο parking του Ναυτικού Ομίλου.
Αναπτύχθηκε από το 1984, και διατέθηκε ως ελεύθερο λογισμικό υπό την άδεια GNU GPL από το U.S. Army Construction Engineering Research Laboratories
1. 1ο Πανελλήνιο βραβείο στο Πρόγραμμα: Δια Βίου Μάθηση/ “ Etwinning” ( Ηλεκτρονική Αδελφοποίηση Σχολείων) για την υλοποίηση.
YOUTUBE Σερασίδης Γιώργος, συντάκτης κειμένου Θέμης Σαχαρίδης, αφηγητής κειμένου Τζήκας Γιώργος, ευρετής π ληροφοριών Σκού π ρας Βασίλης, βοηθός συντάκτη.
ΗΥ-220 Εισαγωγή. ΗΥ-220 – Ιάκωβος Μαυροειδής2 Contacts Mailing List –mail majordomo “subscribe hy220-list” Βοηθοί –Βλάχος Βαγγέλης –Μιχελογιαννάκης.
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ WEBSITE. Tι προσφέρει ένα Web Site; Δηλώνει την ύπαρξη της επιχείρησης στον κόσμο του www Επιτρέπει την ολοκληρωμένη.
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟΥ ΨΥΧΙΚΟΥ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΣΥΛΛΟΓΟΥ Δεκέμβριος 2013 – Νοέμβριος 2015.
Ομονοίας 133, Καβάλα Τηλ.: / , Fax: / Website:
Α ’ Λυκείου Κεφάλαιο 2.  Σε κάθε υπολογιστή μαζί με το λειτουργικό σύστημα γίνεται εγκατάσταση εφαρμογών που μας διευκολύνουν.  Αυτές οι εφαρμογές είναι.
ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ. ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ Τ.Ε. ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ. ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ.
Λογισμικό (Software) Κεφάλαιο 2. Είναι το σύνολο των προγραμμάτων του υπολογιστή.
Η Συμβολή του Λιανεμπορίου Τροφίμων στην Εθνική Οικονομία: Μύθοι και πραγματικότητα 1 Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης.
ΚΑ2 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΣΥΜΠΡΑΞΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΣΧΟΛΕΙΩΝ Σεπτέμβριος 2016.
EBusiness Lab- Δραστηριότητες προώθησης της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας Σπύρος Συρμακέσης.
Μέθοδος CLIL - Εκπαίδευση Εκπαιδευτών για το Ευρωπαϊκό Έργο CLIL4U 1η Ιουλίου 2015 Intercollege - Λευκωσία Κλεονίκη Χρυσάνθου Μαρία Θεοδώρου CLIL4U LLP DK-KA2-KA2MP.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ (LIFE+) PROTEAS: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ REACH/CLP ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Εισηγήτρια:
Μετεωρολογικός Σταθμός με Raspberry Pi. Μετεωρολογικός Σταθμός Raspberry Pi Foundation Oracle.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 4.4: Αρχιτεκτονική και Εικονογραφημένο Βιβλίο Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και.
Ομονοίας 133, Καβάλα Τηλ.: / , Fax: / Website:
Κρυπτογραφία: Οργανωτικά Χειμερινό Εξάμηνο ΗΜΜΥ ΕΜΠ.
Υπηρεσίες υποστήριξης προς μΜΕ και ερευνητικούς φορείς.
Τίτλος: «Τροποποίηση Τρωτότητας και Προσαρμοστικότητας για Προκαταστροφικό Μετριασμό Κινδύνων και Καταστροφών» Διδάσκουσα: ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΣΑΠΟΥΝΤΖΑΚΗ, καθηγήτρια.
Ρούλα Κυρίλλου-Ιωαννίδου Ανώτερη Λειτουργός ΙΔΕΠ Λάρνακα 26 Απριλίου 2016 Αξιοποίηση του Erasmus+ από Νέους, Οργανισμούς και Επιχειρήσεις στην ΕΕΚ και.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ ΙΙ Θέμα «παιγνίδια» (website address) Διδάσκουσα: Καθηγήτρια Τζένη.
Η αγορά εργασίας στον διαδικτυακό τουρισμό Αλέξανδρος Καραβίτης Διευθυντής Λειτουργιών.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3ης ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΜΕΡΟΥΣ Οι νέες διαστάσεις του διαδικτύου web 2.0 Μαρία Β. Χατζή Δασκάλα, Δρ. Διδακτικής των Φ.Ε. Επιμορφούμενη ΠΑΚΕ.
3-month Marketing Plan Summer Spring Goals & Evaluation Website Ετοιμάσαμε το υλικό και μένει η υλοποίηση Survey Θα τρέξει το καλοκαίρι που είναι.
Επιχειρηματικότητα Ενότητα # 3: Γενικές επισκοπήσεις για την επιχειρηματική δράση στην πράξη στην Ελλάδα. Από την ιδέα στην υλοποίηση: Το νομικό πλαίσιο.
ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Εγκληματολογική προσέγγιση και νομική αντιμετώπιση Δρ. Φώτης Σπυρόπουλος Δικηγόρος (ΔΣΑ) – οικονομολόγος.
Infofarm Ενημέρωση Εξελίξεων και Διαφημίσεων στον FarmManager
Η ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΟΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΤΗ ΔΙΕΠΟΥΝ
ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΧΗΜΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Εισηγητής: Ανδρέας Γκόγκας, Τεχνικός Διευθυντής Αγώνων
Η σημασία της Επιχειρηματικής Ηθικής
Ημερίδα αποτίμησης της Πράξης
Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης
Τρίτη, 29 Νοεμβρίου 2011 Αθήνα, Ξενοδοχείο ‘Athens Park Hotel’
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΡΕΥΝΑΣ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Παπαϊωάννου Άλκηστις Ph. D. , M. Sc
ERASMUS PLUS HIGH SCHOOL DROP OUTS ONE IS TOO MANY
Παπαϊωάννου Άλκηστις Ph. D. , M. Sc
Εφαρμογεσ Πληροφορικησ Ταξη Α΄ ΚεφΑλαιο 2

Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Παρουσίαση Προγράμματος
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ Ταύτισε το μέλλον σου με την μεγαλύτερη βιομηχανία της ελληνικής οικονομίας.
Επιλογή Συστήματος Διαχείρισης Περιεχομένου
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Α2 β΄ τετράμηνο
Γρηγόριος Αμούτζιας Επίκουρος Καθηγητής Βιοπληροφορικής στη Γενωμική
Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ. Ε
Παρουσίαση και Ανάλυση της Χρήσης του forum
Crawler Parental Control
Ερ.66o: Άλλοι τρόπος πραγματοποίησης online προμηθειών;
Erasmus+ - TRAINING METHODS OF PROGRAMMING – INFORMATICS WITH THE USE OF GAMES - TRAINING FOR TRAINERS Η ΠΕΚΑΠ (Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής)
Εθελοντικό Σωματείο WEBSITE: GROUP: PROFILE:
Υπηρεσία Πολυτροπικής Ψηφιακής Βιβλιοθήκης με Προσβάσιμη Βιβλιογραφία για άτομα με Εντυπο-αναπηρία Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών - Πάντειο.
ΤΟΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΕ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΤΟΠΙΚΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ (CLLD/LEADER)
AEITT ΠΕΙΡΑΙΑ Τμήμα Μηχανικών Αυτοματισμού Μάθημα: Δίκαιο στην κοινωνία της πληροφορίας ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Εγκληματολογική.
Εκστρατεία για την υπεύθυνη κατανάλωση από τη Diageo Μάρτιος 2014
H συμβολή της πρώιμης παρέμβασης στην αντιμετώπιση της ΔΕΠ-Υ
Δυο λόγια σχετικά με το DRINKiQ και το αλκοόλ
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ & ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ
Ενημέρωση σε Διοικητικό Συμβούλιο ΑΝΑΔ (Info Day)
Lượng hóa link building
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΡΟΥΜΑΝΙΑΣ
ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ: ΣΤΑΘΜΟΣ ΖΩΗΣ
Εφαρμογές ιστού και δημιουργία ιστοσελίδων
Στρατηγική της Π.Ν.Α για τον Τουρισμό Αντιπεριφερειάρχης Ν.Αιγαίου
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΜΜΗΝΟΠΑΥΣΗΣ
Σοβαρά παιχνίδια και gamification
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ PENALTIES

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ: PENALTIES Εικονική αναπαράσταση δύο ομάδων ποδοσφαίρου στη διαδικασία των πέναλτι. Υπάρχουν 16 ομάδες χωρισμένες σε 3 γκρουπ δυναμικότητας. Η κάθε ομάδα ανήκει σε ένα γκρουπ δυναμικότητας, έτσι: 5 ομάδες ανήκουν στο γκρουπ δυνατοί (π.χ. Αργεντινή), 6 ομάδες στο γκρουπ μέτριοι (π.χ. Πολωνία) και 5 ομάδες στο γκρουπ αδύνατοι (π.χ. Δανία). Κάθε ομάδα αποτελείται από 5 σουτέρ και 1 τερματοφύλακα. Το παιχνίδι ξεκινάει με τους σουτέρ των δύο ομάδων να σουτάρουν εναλλάξ τα πέναλτι στο τέρμα της άλλης ομάδας. Το αποτέλεσμα (νίκη, ισοπαλία ή ήττα) καθορίζεται από την κατάληξη των πέναλτι των 10 παικτών.

ΤΥΠΟΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤOΣ: ΣΟΥΤΕΡ-ΟΜΑΔΑ-ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ: Ο παίκτης προβλέπει την κατάληξη των πέναλτι για έναν ή περισσότερους σουτέρ. Οι εικονικοί παίκτες εκτελούν εναλλάξ από 5 πέναλτι. Το αποτέλεσμα της διεξαγωγής των πέναλτι μπορεί να είναι: Γκολ (ΓΚ) Απόκρουση (ΑΠ) από τον τερματοφύλακα ή Η μπάλα να καταλήξει έξω (ΕΞ) ΑΚΡΙΒΕΣ ΣΚΟΡ: ο παίκτης προβλέπει το ακριβές σκορ των δυο ομάδων π.χ. 3-2. ΤΕΛΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ: ο παίκτης προβλέπει το τελικό αποτέλεσμα του αγώνα. Το σημείο 1 για νίκη της Α ομάδας , το 2 για νίκη της B ομάδας , και το Χ για ισοπαλία. ΑΘΡΟΙΣΜΑ ΤΕΡΜΑΤΩΝ: ο παίκτης προβλέπει το σύνολο των γκολ που θα επιτύχουν και οι δύο ομάδες μαζί. Από 0-1, 2-3, 4-6 και 7+ (7 και άνω).

Διαθέσιμο στο website της ΟΠΑΠ Α.Ε. ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ Διαθέσιμο στο website της ΟΠΑΠ Α.Ε.

ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΔΕΛΤΙΟΥ: ΠΕΔΙΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ‘ΣΟΥΤΕΡ-ΟΜΑΔΑ-ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ’: Ο παίκτης προβλέπει την κατάληξη των πέναλτι . Έχει τη δυνατότητα επιλογής αυτόνομου ή συνδυασμό στοιχήματος. ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ: οι επιλογές του παίκτη είναι ανεξάρτητες μεταξύ τους και κάθε μία αποτελεί ξεχωριστό στοίχημα. Κάθε επιλογή είναι μία στήλη. Σύστημα: Επιλέγουμε ‘Αυτόνομο Στοίχημα‘ και περισσότερα από ένα σημεία για έναν ή περισσότερους σουτέρ. Απλό παιχνίδι: Επιλέγουμε ‘Αυτόνομο Στοίχημα‘ και ένα σημείο για έναν σουτέρ. Δυνατότητα απλού παιχνιδιού τυχαίας επιλογής‘ όπου επιλέγουμε τον αριθμό των παικτών (σουτέρ) και το σύστημα επιλέγει την κατάληξη (Σημείωση: Οι παίκτες (σουτέρ) ενδέχεται να είναι και από τις δύο ομάδες). Στο παράδειγμα έχουμε προβλέψει ότι ο σουτέρ 1 της ομάδας Α θα βάλει γκολ Στο παράδειγμα έχουμε προβλέψει ότι ο σουτέρ 3 της ομάδας Α θα βάλει γκολ ή θα αποκρούσει ο τερματοφύλακας και ότι ο σουτέρ 1 της ομάδας B θα βάλει γκολ

ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΔΕΛΤΙΟΥ: ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΟΣ: οι επιλογές του παίκτη αποτελούν ενιαίο στοίχημα και πρέπει να επαληθευτούν όλες για να κερδίσει το δελτίο. Αν επαληθευτούν όλες οι επιλογές του παίκτη του πεδίου ΣΟΥΤΕΡ-ΟΜΑΔΑ-ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ τότε το κέρδος θα είναι το γινόμενο των αποδόσεων των επιλογών του. Σε περίπτωση που δεν σημειωθεί η ένδειξη αν το στοίχημά μας είναι Αυτόνομο ή Συνδυασμός τότε το σύστημα αυτόματα επιλέγει την ένδειξη Συνδυασμός Στοιχήματος. Απλό παιχνίδι: Επιλέγουμε ‘Συνδυασμός Στοιχήματος‘ και ένα σημείο για κάθε σουτέρ και σε όσους σουτέρ θέλουμε. Σύστημα: Επιλέγουμε ‘Συνδυασμός Στοιχήματος‘ και περισσότερα από ένα σημεία για κάθε σουτέρ. Δυνατότητα απλού παιχνιδιού τυχαίας επιλογής‘ όπου επιλέγουμε τον αριθμό των παικτών (σουτέρ) και το σύστημα επιλέγει την κατάληξη (Σημείωση: Οι παίκτες (σουτέρ) ενδέχεται να είναι και από τις δύο ομάδες). Στο παράδειγμα έχουμε προβλέψει ότι ο σουτέρ 2 της ομάδας Α θα βάλει γκολ ή θα αποκρούσει ο τερματοφύλακας και ότι ο σουτέρ 1 της ομάδας Β θα βάλει γκολ. Στο παράδειγμα έχουμε προβλέψει ότι ο σουτέρ 1 της ομάδας Α θα βάλει γκολ και ότι το πέναλτι του σουτέρ 2 θα βγει έξω.

ΠΕΔΙΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ‘ΑΚΡΙΒΕΣ ΣΚΟΡ’: ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΔΕΛΤΙΟΥ: ΠΕΔΙΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ‘ΑΚΡΙΒΕΣ ΣΚΟΡ’: Ο παίκτης προβλέπει τον ακριβή αριθμό γκολ που θα πετύχει η κάθε ομάδα. Απλό παιχνίδι: επιλέγουμε ένα σημείο ανά ομάδα. Στο παράδειγμα έχουμε προβλέψει ότι το τελικό σκορ θα είναι 4-2. Σύστημα: επιλέγουμε περισσότερα από ένα σημεία ανά ομάδα. Στο παράδειγμα έχουμε προβλέψει ότι το τελικό σκορ θα είναι 3-1 ή 3-4. ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΔΕΛΤΙΟΥ: ΠΕΔΙΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ‘ΤΕΛΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ’: Ο παίκτης προβλέπει το τελικό αποτέλεσμα των δύο ομάδων. (1 νίκη ομάδας Α , Χ ισοπαλία , 2 νίκη ομάδας Β). Απλό παιχνίδι: επιλέγουμε ένα σημείο αποτελέσματος. Στο παράδειγμα έχουμε προβλέψει ότι οι δύο ομάδες θα έρθουν ισοπαλία (Χ). Σύστημα: επιλέγουμε περισσότερα από ένα σημεία αποτελέσματος. Στο παράδειγμα έχουμε προβλέψει ότι θα κερδίσει η ομάδα Α (1) ή η ομάδα Β (2).

ΠΕΔΙΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΆΘΡΟΙΣΜΑ ΤΕΡΜΑΤΩΝ: ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΔΕΛΤΙΟΥ: ΠΕΔΙΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΆΘΡΟΙΣΜΑ ΤΕΡΜΑΤΩΝ: Ο παίκτης προβλέπει το συνολικό αριθμό τερμάτων στο παιχνίδι. (0-1, 2-3, 4-6, 7+). Απλό παιχνίδι: επιλέγουμε ένα σημείο στο άθροισμα τερμάτων. Στο παράδειγμα έχουμε προβλέψει ότι οι δύο ομάδες θα πετύχουν συνολικά 0 έως 1 γκολ. Σύστημα: επιλέγουμε περισσότερα από ένα σημεία στο άθροισμα τερμάτων. Στο παράδειγμα έχουμε προβλέψει ότι οι δύο ομάδες θα πετύχουν συνολικά 2 έως 3 ή 7 και περισσότερα γκολ.

Το δελτίο κερδίζει εάν το πέναλτι του σουτέρ 3 ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΔΕΛΤΙΟΥ: ΣΤΟΙΧΗΜΑ : Σουτέρ-Ομάδα-Αποτέλεσμα ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑ Επιλεγμένα σημεία:2 Πολλαπλασιαστής:2 Κληρώσεις:5 Στήλες:20 Αξία δελτίου:6,00 € ΑΠΛΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ Επιλεγμένα σημεία:1 Πολλαπλασιαστής:1 Στήλες:1 Αξία δελτίου:0,30 € 2 στήλες Οι εκτύπωση των προγνωστικών θα φαίνονται σε στήλες. Οι αποδόσεις θα είναι κάτω από τις επιλογές του παίκτη σε ξεχωριστή γραμμή για κάθε μια κλήρωση που έχει επιλέξει ο παίκτης (σε περίπτωση πολλαπλών κληρώσεων) Για να διατηρηθεί ένα λογικό μήκος της απόδειξης και να μην υπάρχει δυσχέρεια σε επόμενες λειτουργίες (π.χ. πληρωμή), η απόδειξη θα εμφανίζει μέγιστο 5 συνεχόμενων κληρώσεων Οι υπόλοιπες κληρώσεις (αποδόσεις) θα εκτυπώνονται αυτόματα μετά την εκτύπωση του δελτίου σε ξεχωριστή εκτύπωση. Για παράδειγμα: Αν ο παίκτης επιλέξει μέχρι 5 κληρώσεις, θα έχουμε μόνο μια απόδειξη με όλες τις αποδόσεις επάνω Αν ο παίκτης επιλέξει 8 κληρώσεις, τότε θα βγουν δύο εκτυπώσεις. Η μία θα είναι το δελτίο με τις αποδόσεις για 5 κληρώσεις και η άλλη θα είναι εκτύπωση των αποδόσεων για τις υπόλοιπες 3 κληρώσεις. Το δελτίο κερδίζει εάν το πέναλτι του σουτέρ 3 της Α ομάδας το αποκρούσει ο τερματοφύλακας ή το πέναλτι του σουτέρ 2 της Β ομάδας βγει έξω ή και τα δύο Το δελτίο κερδίζει εάν το πέναλτι του σουτέρ 3 της Α ομάδας μπει γκολ

ΣΤΟΙΧΗΜΑ : Σουτέρ-Ομάδα-Αποτέλεσμα ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΔΕΛΤΙΟΥ: ΣΤΟΙΧΗΜΑ : Σουτέρ-Ομάδα-Αποτέλεσμα ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑ Επιλεγμένα σημεία:3 Πολλαπλασιαστής:2 Κληρώσεις:5 Στήλες:20 Αξία δελτίου:6,00 € ΑΠΛΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ Επιλεγμένα σημεία:3 Πολλαπλασιαστής:1 Στήλες:1 Αξία δελτίου:0,30 € 2 στήλες Το δελτίο κερδίζει εάν το πέναλτι του σουτέρ 2 της Α ομάδας το αποκρούσει ο τερματοφύλακας ή βγει έξω και το πέναλτι του σουτέρ 2 της Β ομάδας βγει έξω Το δελτίο κερδίζει εάν το πέναλτι του σουτέρ 3 της Α ομάδας μπει γκολ, το πέναλτι του σουτέρ 4 βγει έξω και το πέναλτι του σουτέρ 1 της Β ομάδας μπει γκολ

ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΔΕΛΤΙΟΥ ΣΤΟΙΧΗΜΑ : Ακριβές σκορ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΔΕΛΤΙΟΥ ΣΤΟΙΧΗΜΑ : Ακριβές σκορ ΣΥΣΤΗΜΑ Σημεία:1 για Α ομάδα,2 για Β ομάδα Πολλαπλασιαστής:3 Κληρώσεις:3 Στήλες:18 Αξία δελτίου:5,40 € ΑΠΛΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ Σημεία:1 για κάθε ομάδα Πολλαπλασιαστής:1 Στήλες:1 Αξία δελτίου:0,30 € 2 στήλες Το δελτίο κερδίζει εάν το τελικό σκορ των ομάδων είναι 2 -1 , ή 2 - 5 Το δελτίο κερδίζει εάν το τελικό σκορ των ομάδων είναι 4 - 2

Το δελτίο κερδίζει εάν οι δύο ομάδες έρθουν ισοπαλία ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΔΕΛΤΙΟΥ ΣΤΟΙΧΗΜΑ : Τελικό αποτέλεσμα ΣΥΣΤΗΜΑ Επιλεγμένα σημεία:2 Πολλαπλασιαστής:2 Κληρώσεις:4 Στήλες:16 Αξία δελτίου:4,80 € ΑΠΛΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ Επιλεγμένα σημεία:1 Πολλαπλασιαστής:1 Στήλες:1 Αξία δελτίου:0,30 € 2 στήλες Το δελτίο κερδίζει εάν η ομάδα Α κερδίσει ή οι δύο ομάδες έρθουν ισοπαλία Το δελτίο κερδίζει εάν οι δύο ομάδες έρθουν ισοπαλία

ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΔΕΛΤΙΟΥ ΣΤΟΙΧΗΜΑ : Άθροισμα τερμάτων ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΔΕΛΤΙΟΥ ΣΤΟΙΧΗΜΑ : Άθροισμα τερμάτων ΣΥΣΤΗΜΑ Επιλεγμένα σημεία:2 Πολλαπλασιαστής:5 Κληρώσεις:2 Στήλες:20 Αξία δελτίου:6,00 € ΑΠΛΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ Επιλεγμένα σημεία:1 Πολλαπλασιαστής:1 Στήλες:1 Αξία δελτίου:0,30 € 2 στήλες Το δελτίο κερδίζει εάν οι δύο ομάδες σκοράρουν συνολικά 2 έως 3 τέρματα Το δελτίο κερδίζει εάν οι δύο ομάδες σκοράρουν συνολικά 2 έως 3 ή 7 και περισσότερα γκολ

ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΔΕΛΤΙΟΥ Συνδυασμός στοιχημάτων ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΔΕΛΤΙΟΥ Συνδυασμός στοιχημάτων ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΑ:3 Πολλαπλασιαστής:1 Κληρώσεις:4 Στήλες:16 Αξία δελτίου:4,80 € ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΑ:3 Πολλαπλασιαστής:2 Κληρώσεις:2 Στήλες:12 Αξία δελτίου:3,60 € 2 στήλες 1 στήλη 1 στήλη 1 στήλη 1 στήλη 1 στήλη Το δελτίο κερδίζει εάν ο σουτέρ 4 της Α ομάδας βάλει γκολ ή ο σουτέρ 2 της Β ομάδας βάλει γκολ ή το τελικό αποτέλεσμα είναι Χ ή οι δύο ομάδες σκοράρουν συνολικά 0 έως 1 γκολ Το δελτίο κερδίζει εάν ο σουτέρ 3 της Α ομάδας βάλει γκολ και το πέναλτι του σουτέρ 4 βγει έξω ή το ακριβές σκορ είναι 2-0 η το τελικό αποτέλεσμα είναι Χ

ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΔΕΛΤΙΟΥ: ΠΕΔΙΟ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΩΝ ΚΛΗΡΩΣΕΩΝ: Ο παίκτης επιλέγει τον αριθμό των συνεχόμενων κληρώσεων στις οποίες θέλει να συμμετάσχει με τις ίδιες προβλέψεις. Εάν ο παίκτης δε σημειώσει κανένα σημείο συμμετέχει μόνο στην τρέχουσα κλήρωση. Μπορούμε να επιλέξουμε μόνο έναν αριθμό συνεχόμενων κληρώσεων. Στο παράδειγμα συμμετέχουμε με τις ίδιες προβλέψεις σε 20 συνεχόμενες κληρώσεις ΠΕΔΙΟ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΗ: Ο παίκτης επιλέγει τον πολλαπλασιαστή του δελτίου. Εάν ο παίκτης δεν σημειώσει κανένα σημείο στην περιοχή του πολλαπλασιαστή τότε αυτός είναι ίσος με την μονάδα (1). Ο παίκτης έχει την δυνατότητα να συμπληρώσει μέχρι 3 επιλογές. Το γινόμενο των επιλογών του δίνει τον τελικό πολλαπλασιαστή του δελτίου. Στο παράδειγμα έχουν σημειωθεί οι αριθμοί 2,3 και 5. Το γινόμενό τους μας δίνει: 2Χ3Χ5=30 που είναι ο τελικός πολλαπλασιαστής του δελτίου.

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ / ΚΛΗΡΩΣΕΙΣ