Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Μέθοδος CLIL - Εκπαίδευση Εκπαιδευτών για το Ευρωπαϊκό Έργο CLIL4U 1η Ιουλίου 2015 Intercollege - Λευκωσία Κλεονίκη Χρυσάνθου Μαρία Θεοδώρου CLIL4U 537672-LLP-1-2013-1-DK-KA2-KA2MP.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Μέθοδος CLIL - Εκπαίδευση Εκπαιδευτών για το Ευρωπαϊκό Έργο CLIL4U 1η Ιουλίου 2015 Intercollege - Λευκωσία Κλεονίκη Χρυσάνθου Μαρία Θεοδώρου CLIL4U 537672-LLP-1-2013-1-DK-KA2-KA2MP."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Μέθοδος CLIL - Εκπαίδευση Εκπαιδευτών για το Ευρωπαϊκό Έργο CLIL4U 1η Ιουλίου 2015 Intercollege - Λευκωσία Κλεονίκη Χρυσάνθου Μαρία Θεοδώρου CLIL4U 537672-LLP-1-2013-1-DK-KA2-KA2MP

2 Η Παρουσίαση:  Τι είναι το CLIL  Χαρακτηριστικά  Τι είναι τo CLIL4U  Γιατί CLIL?  The 5 Cs  Bloom’s Taxonomy  Δείγμα μαθήματος Σχολής Επαγγελματικής Κατάρτισης (Sample VET lesson)  Μαθήματα στο διαδύκτιο (Online modules/main course) CLIL4U 537672-LLP-1-2013-1-DK-KA2-KA2MP

3 Τι είναι το CLIL; Content and Language Integrated Learning Ο όρος CLIL καθιερώθηκε από τον David Marsh το 1994 «Το CLIL είναι μια εκπαιδευτική προσέγγιση με διπλό στόχο, κατά την οποία χρησιμοποιείται επιπρόσθετη γλώσσα για την διδασκαλία και την εκμάθηση τόσο της γλώσσας όσο και του περιεχομένου » (EuroCLIC 1994) CLIL4U 537672-LLP-1-2013-1-DK-KA2-KA2MP

4 Τι είναι το CLIL4U;  Το CLIL4U είναι ένα Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα σε εξέλιξη, επιχορηγημένο από την Ευρωπαϊκή Ένωση.  Τα κράτη που συμμετέχουν στο συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι: η Δανία, η Ελβετία, η Ιταλία, η Ισπανία, η Μάλτα και η Κύπρος. CLIL4U 537672-LLP-1-2013-1-DK-KA2-KA2MP

5

6 Στόχοι του προγράμματος:  Ανάπτυξη υλικού το οποίο στηρίζει τη μέθοδο  πληροφορίες για τους γονείς και την συμμετοχή τους (ειδικά για τα δημοτικά σχολεία)  πληροφορίες για τους εργοδότες (για τις σχολές επαγγελματικής κατάρτισης)  δημιουργία υποδειγματικών σεναρίων  τράπεζα διαδικτυακού υλικού, προωθητικών βίντεο CLIL4U 537672-LLP-1-2013-1-DK-KA2-KA2MP

7 Τα αναμενόμενα αποτελέσματα είναι:  - 48 έτοιμα σενάρια της μεθόδου CLIL με ολοκληρωμένες οδηγίες και υλικό.  -6 διαφημιστικά βίντεο που δείχνουν πως η μέθοδος χρησιμοποιείται στις τάξεις.  -συλλογή υλικού αλλά και ιστοσελίδων με σχόλια από διάφορες πηγές του  διαδικτύου.  -συμβουλευτικό υλικό για γονείς παιδιών που φοιτούν στο δημοτικό σχολείο ως προς τη μέθοδο CLIL. CLIL4U 537672-LLP-1-2013-1-DK-KA2-KA2MP

8 Συνέχεια  ένα εγχειρίδιο της μεθόδου CLIL  διαδικτυακό μάθημα γλώσσας για εκπαιδευτικούς ειδικότητας  μάθημα για εκπαιδευτές πάνω στη μεθοδολογία του CLIL και μάθημα γλώσσας για τους εκπαιδευτές ειδικότητας που οδηγεί σε ένα διαγνωστικό κατάρτισης επιπέδου (με συμβουλές ως προς το πώς μπορούν να βελτιώσουν το επίπεδο) και τέλος  πιστοποιητικό σύμφωνα με το Κοινό Σχέδιο Αναφοράς για τις Γλώσσες (CEFR) CLIL4U 537672-LLP-1-2013-1-DK-KA2-KA2MP

9  Όλα τα αποτελέσματα του CLIL4U είναι διαθέσιμα και δωρεάν προς χρήση από οποιοδήποτε οργανισμό.  Η ιστοσελίδα είναι www.languages.dkwww.languages.dk CLIL4U 537672-LLP-1-2013-1-DK-KA2-KA2MP

10 Έτοιμα σενάρια για επαγγελματικές σχολές  How to get a free website  How to use FTP software  How to use HTML  Netiquette  Copyrights and Graphics  Fish and Sea Food  The Braking System  Motor-mechanics:the electrical system CLIL4U 537672-LLP-1-2013-1-DK-KA2-KA2MP

11  Wiring a Plug  Tunnelbau  Photovoltaics  The Digestive System  DOMOTICS  IHC Programming  The Web PageTask  Office Administration Duties CLIL4U 537672-LLP-1-2013-1-DK-KA2-KA2MP

12

13 ΟΦΕΛΗ  Οι μαθητές είναι πιο επιτυχημένοι και πιο πρόθυμοι από τους συμμαθητές τους στις παραδοσιακές τάξεις  Οι μαθητές βλέπουν το περιεχόμενο από μια διαφορετική και ευρύτερη προοπτική, όταν αυτό διδάσκεται σε άλλη γλώσσα (πολύ-προοπτική / πολυπρισματική θεώρηση) (Wolff, 2004)  Οι μαθητές/ φοιτητές αναπτύσσουν πιο ακριβείς ακαδημαϊκές έννοιες, όταν εμπλέκεται μια άλλη γλώσσα (Lamsfuss-Schenk, 2002)  Με το CLIL, η εκμάθηση του συγκεκριμένου θέματος είναι διαπολιτισμική. (Christ, 2000) CLIL4U 537672-LLP-1-2013-1-DK-KA2-KA2MP

14 Οι καθηγητές CLIL δεν διδάσκουν το είδος της γλώσσας που μαθαίνουν οι μαθητές συνήθως σε ένα μάθημα γλώσσας. CLIL4U 537672-LLP-1-2013-1-DK-KA2-KA2MP

15 Οι μαθητές/φοιτητές του CLIL δεν ακολουθούν πρόγραμμα σπουδών το οποίο είναι βασισμένο στην ανάπτυξη της γραμματικής. Οι μαθητές/φοιτητές του CLIL δεν μαθαίνουν τουριστική γλώσσα όπως «Μπορείτε να μου πείτε το δρόμο για τον Πύργο του Άιφελ;» ή «Πόσο κοστίζει αυτή η μπλούζα; Οι μαθητές/φοιτητές του CLIL δεν μαθαίνουν τη γλώσσα μέσα από το είδος των θεμάτων που βρίσκονται συνήθως στα βιβλία γλώσσας, όπως «Η οικογένειά μου», «Ταξίδι» ή «διαφήμιση». CLIL4U 537672-LLP-1-2013-1-DK-KA2-KA2MP

16 Με την μέθοδο CLIL δεν διδάσκονται Βασικές Δεξιότητες Διαπροσωπικής Επικοινωνίας {Basic Interpersonal Communication Skills (BICS)}. CLIL4U 537672-LLP-1-2013-1-DK-KA2-KA2MP

17 Τι είδους γλώσσα λοιπόν διδάσκουν οι εκπαιδευτικοί του CLIL; το ειδικό λεξιλόγιο του μαθήματος για το θέμα που μαθαίνουν, όπως «έδαφος», «οροπέδιο», «εκβολές ποταμών» ή «πλημμύρα» για τη γεωγραφία CLIL4U 537672-LLP-1-2013-1-DK-KA2-KA2MP

18 Αναγκαία γλώσσα για την διεξαγωγή του μαθήματος: «Υπάρχει/ Πρώτον / Συμφωνώ / Διαφωνώ» Γλώσσα για οργάνωση σκέψης και λύσεις προβλημάτων Αυτό το είδος της εκμάθησης γλωσσών ονομάζεται CALP - Γνωστική Ακαδημαϊκή Γλωσσομάθεια. {CALP – Cognitive Academic Language Proficiency.} Jim Cummins (1979). CLIL4U 537672-LLP-1-2013-1-DK-KA2-KA2MP

19

20  Λογική ανάπτυξη αυτού του οποίου μπορεί να γνωρίζουν ή να μην γνωρίζουν ήδη οι μαθητές  Ανοικοδόμηση της γνώσης του περιεχομένου όπως το κτίσιμο ενός τοίχου Περιεχόμενο (Content) CLIL4U 537672-LLP-1-2013-1-DK-KA2-KA2MP

21  Μακριά από την παραδοσιακή διδασκαλία και διαλέξεις  Οι μαθητές πρέπει να «κάνουν περισσότερα» αφού δεν γνωρίζουν την γλώσσα, γι αυτό μελετούν μαζί και σε ομάδες. Επικοινωνία (Communication) CLIL4U 537672-LLP-1-2013-1-DK-KA2-KA2MP

22  «Τι μπορούν» να κάνουν είτε σχετικά με α. περιεχόμενο και επιδεξιότητες ή β. καινούρια γλώσσα Ικανότητες (Competences) CLIL4U 537672-LLP-1-2013-1-DK-KA2-KA2MP

23  Οι μαθητές συσχετίζουν αυτά που μαθαίνουν με το περιβάλλον τους  Οι καθηγητές δείχνουν την σχέση του μαθήματος με την καθημερινή ζωή και το περιβάλλον των μαθητών Κοινότητα (Community) CLIL4U 537672-LLP-1-2013-1-DK-KA2-KA2MP

24 Ανάπτυξη ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΣΚΕΨΗΣ  Ανάκληση (Recalling)  Επανάληψη (Repeating)  Απαρίθμηση (Listing)  Κατανόηση (Understanding) Γνωστική Ικανότητα – Cognition CLIL4U 537672-LLP-1-2013-1-DK-KA2-KA2MP

25 Bloom’s Taxonomy CLIL4U 537672-LLP-1-2013-1-DK-KA2-KA2MP

26 Ποια είναι η λέξη κλειδί του CLIL; ΑΝΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗ

27 Ανακεφαλαιώνοντας What is CLIL4U  Τι είναι το CLIL  Χαρακτηριστικά  Γιατί CLIL?  The 5 Cs  Bloom’s Taxonomy  Δείγμα μαθήματος Επαγγελματικής Σχολής Sample VET lesson  Μαθήματα στο διαδύκτιο (Online modules/main course) CLIL4U 537672-LLP-1-2013-1-DK-KA2-KA2MP

28 Ευχαριστούμε ! Ας δούμε τώρα το CLIL σε πρακτικό επίπεδο! Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας: chrysanthou.n@unic.ac.cy theodorou.m@intercollege.ac.cy www.languages.dk CLIL4U 537672-LLP-1-2013-1-DK-KA2-KA2MP


Κατέβασμα ppt "Μέθοδος CLIL - Εκπαίδευση Εκπαιδευτών για το Ευρωπαϊκό Έργο CLIL4U 1η Ιουλίου 2015 Intercollege - Λευκωσία Κλεονίκη Χρυσάνθου Μαρία Θεοδώρου CLIL4U 537672-LLP-1-2013-1-DK-KA2-KA2MP."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google