Ως προς τα εξής χαρακτηριστικά:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επιμορφωτική συνάντηση Διευθυντών Σχ. Μονάδων Κέρκυρας
Advertisements

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Στη διδακτική διαδικασία ο διδάσκων θέτει στόχους, στη συνέχεια μεριμνά για την επίτευξή τους και τέλος αξιολογεί το έργο του, το υλικό.
Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ
Το απλούστερο πρόγραμμα διαχείρισης για οδοντιάτρους.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Διδάσκοντας με τη βοήθεια λογισμικού υπολογιστικών φύλλων
Η οργάνωση ενός Υποθετικού Προγράμματος Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Διδακτικές προσεγγίσεις στο μάθημα της Πληροφορικής.
Μεθοδολογικά εργαλεία για το μάθημα της Πληροφορικής
«ΠΙΡΠΙΡΟΥΝΑ» Πειραματισμός για τη διδασκαλία της παραδοσιακής μουσικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση Δέσποινα Μπογδάνη – Σουγιούλ Ιούνιος 2002.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
Management Κώστας Γαλανάκης Διδάκτορας Μηχανικός Συστημάτων Καινοτομίας και Σχεδίασης & Ανάπτυξης Νέων Προϊόντων.
«Περισσότερες Εμπειρίες, Περισσότερες Γνώσεις, Περισσότερη Χαρά»
Διαφοροποίηση στα δοκίμια αξιολόγησης Πρακτικές εφαρμογές Ευαγγελία Μοναστήρα Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή.
ΔΙΑΛΟΓΟΣ Κοινωνικός διάλογος Χαιρετισμός Ενθάρρυνσ η/ ενίσχυση Διάλογος επικεντρωμένος στις δραστηριότητες Παραγωγικός Διάλογος Σχολιασμός (Επεξηγήσεις/
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Λήψη Αποφάσεων στην Ομάδα Γιάννης Ρουσσάκης.
Μελετώντας το πρώτο διάγραμμα όλοι οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι μέσα στην οικογένεια υπάρχει διάκριση σε όλους τους τομείς δήλωσαν περισσότεροι ότι.
Jigsaw: Τί είναι;.
8oς Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
Πανηγύρι Επιστήμης Παρουσίαση για γονείς
ΜΑΘΗΜΑ:. Ψυχολογία ΤΑΞΗ:. Α’ Λυκείου ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Ε. Ε. ανά τρίωρο
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΚΠΕ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ 5 ο Δ. Σχ. Κιλκίς Υπεύθυνη προγράμματος: Αφροδίτη Ντίνου (ΠΕ11) Σχ. έτος (1 η χρονιά)
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
Αξιολόγηση του έργου των Εκπαιδευτικών (Π.Δ. 152/2013)
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΦΙΛΙΠΠΩΝ
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
ΕΚΔΟΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ»
3.6(2) ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΦΥΛΛΩΝ (Excel, CALC,…)
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΣΕΝΑΡΙΩΝ Δεν βαθμολογείται ένα διδακτικό σενάριο (ούτε χαμηλά, ούτε υψηλά) Δεν βαθμολογείται ένα διδακτικό σενάριο (ούτε χαμηλά,
Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία;
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΑΞΗΣ & ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ Τ.Π.Ε. Καούκης Δημήτριος.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ (ΜΗ-ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ – WHILE – REPEAT) Καλλονιάτης Χρήστος Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα.
Ο μαθητής / τρια να μπορεί να (α) Πειραματίζεται και δημιουργεί πρωτότυπες και ενδιαφέρουσες συνθέσεις τελικής παρουσίασης για τα σχέδια κολλάζ που έχει.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
Βαρένα Μαρία ΑΕΜ 1640 Σαρπότα Μαρία ΑΕΜ  Μελέτη για την εξαγωγή και παρουσίαση συμπερασμάτων για τις απόψεις των φοιτητών και των καθηγητών που.
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
 Βιβλιογραφία (ελληνόγλωσση, ξενόγλωσση, λίγες ηλεκτρονικές σελίδες) δύσκολη η πρόσβαση για μαθητές, λίγοι υπερσύνδεσμοι  Αρχαίες ελληνικές διάλεκτοι.
4o Δ. Σ. ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ – Ε 1 ΄ ΤΑΞΗ ΤΣΟΥΜΑΡΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ Το θέατρο στην Ευρώπη.
Μεθοδολογία και Κριτήρια Επιλογής Πράξεων Ενημερωτική ημερίδα δυνητικών δικαιούχων Χανιά 26 Ιανουαρίου 2016.
Πολιτιστική Στρατηγική Ελληνικών Πόλεων
Δομή επιλογής Πολλές φορές για να λυθεί ένα πρόβλημα πρέπει να ελεγχθεί αν ισχύει κάποια συνθήκη Παράδειγμα 2: Να διαβαστεί ένας αριθμός και να επιστραφεί.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
KAINOTOMA ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
Πρακτική Άσκηση σε Σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Δημιουργία σεναρίου.
Αναζητώντας στοιχεία για την ζωή των προσφύγων στην Ελλάδα
Μ.Δίτσιου-Χρ.Παπαζήση-Γ. Παυλικάκης
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Τσίτσκαρη Ε. ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ Μάθημα 263 Τσίτσκαρη Ε.
Πληροφορική & Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ
Μεθοδολογικά εργαλεία για το μάθημα της Πληροφορικής
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ 2ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου
Project ΘΕΜΑ: Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ, ΤΡΑΓΙΚΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ Ιωάννα Κομνηνού.
Ονοματεπώνυμο : Χρυσούλα Αγγελοπούλου Καθηγήτρια Πληροφορικής
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
ΒΕΡΒΕΛΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ (Α.Μ. Δ201620)
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
Παρουσίαση κρίσιμου συμβάντος
Συστήματα Υποστήριξης Αποφάσεων
Δομή Παρουσίασης Γνωριμία με το βιβλίο Γεωγραφίας Α’ Γυμνασίου
“Το μέλλον φτιάχτηκε για να αλλάξει”
1/θέσιο Νηπιαγωγείο Βασιλικού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ως προς τα εξής χαρακτηριστικά: Αξιολόγηση μαθητών Ως προς τα εξής χαρακτηριστικά: Παρουσίαση Συνεργασία-Ρόλοι Ορθότητα των απαντήσεων στα φύλλα εργασίας Κάλυψη των ζητουμένων της εργασίας.

Με τους χαρακτηρισμούς: Αξιολόγηση μαθητών Με τους χαρακτηρισμούς: Ελλιπής ( 1 βαθμός) Επαρκής (2 βαθμοί) Πολύ καλή (3 βαθμοί) Εξαιρετική (4 βαθμοί)

Παρουσίαση Ελλιπής : Απόλυτη έλλειψη εποπτικότητας, επίπεδη παρουσίαση των αποτελεσμάτων, ελλιπής σχολιασμός. Επαρκής: Ενδιαφέρουσα παρουσίαση ,χωρίς ωστόσο κάτι διαφορετικό ή ξεχωριστό ως προς το περιεχόμενο. Πολύ καλή: Υπάρχει ποικιλία μέσων, υπάρχει πρωτοτυπία, λείπει η καινοτομία. Εξαιρετική: Άρτια παρουσίαση, αμεσότητα του κειμένου και ποικιλία σχολίων που καλύπτουν μεγάλο εύρος συμπερασμάτων.

Συνεργασία-Ρόλοι Ελλιπής: Δεν υπήρξε ουσιαστική συνεργασία μεταξύ των μελών της ομάδας, λίγοι μαθητές αναλαμβάνουν τον ρόλο άλλων. Επαρκής: Τα μέλη της ομάδας συνεργάζονται τόσο ώστε να φέρουν σε πέρας την εργασία που τους ανατέθηκε. Μετά το πέρας της εργασίας οι μαθητές μπορεί να επιθυμούν να αλλάξουν ομάδα. Πολύ καλή: Υπάρχει θετική αλληλεξάρτηση μεταξύ των μελών της ομάδας. Εξαιρετική: Όλοι ανέλαβαν ρόλους, τήρησαν χρονοδιαγράμματα, επιτέλεσαν το έργο τους με υπευθυνότητα.

Ορθότητα των απαντήσεων στα φύλλα εργασίας Ελλιπής: Τα μέλη της ομάδας έλαβαν σκόρ 35% στα φύλλα εργασίας επί του συνόλου των απαντήσεων. Επαρκής: Τα μέλη της ομάδας έλαβαν σκόρ 58% στα φύλλα εργασίας επί του συνόλου των απαντήσεων. Πολύ καλή: Τα μέλη της ομάδας έλαβαν σκόρ 80% στα φύλλα εργασίας επί του συνόλου των απαντήσεων. Εξαιρετική:Τα μέλη της ομάδας έλαβαν σκόρ 95% στα φύλλα εργασίας επί του συνόλου των απαντήσεων.

Κάλυψη των ζητουμένων της εργασίας Ελλιπής: Τα μέλη της ομάδας δεν ανταποκρίθηκαν σε κανένα ζητούμενο. Επαρκής: Τα μέλη της ομάδας ανταποκρίθηκαν σε ορισμένα από τα ζητούμενα με απλό τρόπο. Πολύ καλή:Τα μέλη της ομάδας κάλυψαν στο μεγαλύτερο ποσοστό όλα τα ζητούμενα ,με ορισμένες ελλείψεις. Εξαιρετική: Τα μέλη της ομάδας ανταποκρίθηκαν στον ρόλο τους καλύπτοντας όλα τα ζητούμενα που τέθηκαν.

Τελική βαθμολογία Η τελική βαθμολογία της κάθε ομάδας προκύπτει προσθέτοντας τους αριθμούς που αντιστοιχούν στον χαρακτηρισμό που της αποδόθηκε.