“Νιρέττα η Καρέττα” Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στα πλαίσια της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος και του περιβαλλοντικού προγράμματος «Ανακύκλωση – Γιατί.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Advertisements

Σχεδιασμός προγραμμάτων πρόληψης στο σχολικό περιβάλλον
«Μαθητές σε εθελοντική δράση» 2 ο Γυμνάσιο Καλλιθέας.
“Σταγόνες ζωής, Ιστορίες για το βιβλίο του ΕΝΟ”
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
ΠΗΝΕΛΟΠΗ GANDHI ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΦΑΝΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ.
ΗΜΕΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ ΕΛΒΙΡΑ ΤΣΑΝΗ ΜΠΑΖΑΚΑ Ph.D Environmental Eng.
2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΣΩ (ΖΩ)ΤΗ ΦΥΣΗ» ΤΑΞΗ Ε΄ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΣΑΜΑΝΤΖΗ.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
6 Μαρτίου 2013: ΑΦΟΡΜΗ για Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο ΔΙ.Δ.Ε. ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ Μαρία Π. Δοντά Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων.
ΟικοΚοινωνία Η Συμβολή στην Ανάδειξη & Διατήρηση της Πολιτισμικής Κληρονομιάς των Τσιγγάνων: δράσεις νέων για νέους Ηλεκτρονική Εφημερίδα Φύλλο 4 ο.
Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ανωγείων
Δημοτικός Οργανισμός Υγείας & Κοινωνικών Θεμάτων Δήμου Βόλου Δίκτυο Εθελοντών Κοινωνικής Προσφοράς του Δ.Ο.Υ.Κ “ Volo”
ΟικοΚοινωνία Η Συμβολή στην Ανάδειξη & Διατήρηση της Πολιτισμικής Κληρονομιάς των Τσιγγάνων: δράσεις νέων για νέους Ηλεκτρονική Εφημερίδα Φύλλο 2 ο.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων
Συνεργασία με το Δημοτικό Κάμπινγκ Αλεξανδρούπολης
Παρουσίαση εκπαιδευτικής βαλίτσας για τη Λίμνη της Ορόκλινης
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «NAI στη Ζωή ΌΧΙ στο τσιγάρο!»
Ενδημικά Ζώα / Πουλιά Του Τόπου Μας
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Η Ανακύκλωση στη σχολική μας μονάδα Α’ τάξη Ομάδα 5 ης Ερευνητικής Εργασίας.
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΚΠΕ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ 5 ο Δ. Σχ. Κιλκίς Υπεύθυνη προγράμματος: Αφροδίτη Ντίνου (ΠΕ11) Σχ. έτος (1 η χρονιά)
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ 4ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
Θέμα: Η περιθωριοποίηση της νεολαίας από το κοινωνικό σύνολο Δυσκολία οργανωμένης δράσης από νέους σχετικά με κοινωνικά ζητήματα Προτεινόμενη Λύση:
Εκπονώντας εκπαιδευτικά προγράμματα ευαισθητοποιούμε τους μαθητές μας σε κοινωνικά και περιβαλλοντικά ζητήματα Με τους μαθητές του Γ1 ασχοληθήκαμε με.
ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ : ΑΝΝΥ, ΕΛΕΝΑ, ΚΩΝ / ΝΑ, ΘΕΟΔΩΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΤΑΞΗ Ε ’1.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ- ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΧΕΛΩΝΑ
Προαγωγή δημιουργικότητας και καινοτομίας στην Επιστήμη στο Δημοτικό Σχολείο Η Επιστήμη προσφέρεται ιδιαίτερα για προαγωγή του πιο πάνω στόχου γιατί τα.
Καινοτομίες στη Μέση Εκπαίδευση Καινοτομίες στην Μουσική Εκπαίδευση ΑΧΛ2009.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ
ΑΡΧΕΛΩΝ Χρήστος Χαραλαμπίδης Σπύρος Ατματζίδης Ο Σύλλογος για την Προστασία της Θαλάσσιας Χελώνας ΑΡΧΕΛΩΝ, ιδρύθηκε το 1983 και είναι μη- κερδοσκοπικό.
Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων Π.Ε. Θεσπρωτίας
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
“Let’s give breath to earth!” (Ας δώσουμε μια αναπνοή στη Γη)
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ: ΚΑΛΕΝΗΣ ΣΑΒΒΑΣ ΖΕΡΒΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΟΥΡΛΩΤΗΣ.
Χελώνα καρέτα -καρέτα.
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
«Περιβάλλον- βότανα : Προστατεύω αυτό που με προστατεύει» είναι το θέμα του προγράμματος με το οποίο ασχολήθηκε η Β΄ τάξη με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Ανακυκλωση.
Μελέτη και βελτίωση του πάρκου απέναντι από το σχολείο μας από τα παιδιά της Γ τάξης ( ) Οι εργασίες, οι σχετικές με το project, ξεκίνησαν με αφορμή.
Μαρία Μάρκου ΔΊ Το περιβάλλον, [ αέρας, νερό, έδαφος ] είναι ο χώρος που ζούμε.Πολλές δραστηριότητες μας το ρυπαίνουν. Σημαντική ρύπανση του περιβάλλοντος.
Η ταυτότητα και η δράση του Εκπαιδευτικού οργανισμού Φωτόγραμμα
KAINOTOMA ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
Ο φίλος μας το περιβάλλον
REDUCE-REUSE-RECYCLE
Πρότυπο Πειραματικό 2/Θ ΔΣ Πανεπιστημίου Πατρών
Γυμνάσιο Ν. Περάμου Διεύθυνση Δυτικής Αττικής Σχολικό έτος:
Ομαλη μεταβαΣη απο το νηπιαγωγειο Στο δημοτικο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
«Μαθαίνω για τους Σεισμούς»
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Εορτασμός της επετείου της 28ης Οκτωβρίου 1940 Οργανώθηκαν σταθμοί-εργαστήρια Ιστορικά γεγονότα, Χορός, Μουσική-Τραγούδι, Κατασκευές 27 Οκτωβρίου 2017.
ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΤΥΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
2 Οκτωβρίου 2017 «Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού» Αθλοπαιδιές στον προαύλιο χώρο του Σχολείου μας. Ομιλία, συζήτηση και προβολή βίντεο στο Αμφιθέατρο.
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
Be cool, recycle in school 15 ο Νηπιαγωγείο Γαλατσίου Σχολ. Έτος:
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
Μεταγράφημα παρουσίασης:

“Νιρέττα η Καρέττα” Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στα πλαίσια της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος και του περιβαλλοντικού προγράμματος «Ανακύκλωση – Γιατί Μπορούμε και Θέλουμε»

Με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος, προγραμματίσαμε την παρουσίαση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Νιρέττα η Καρέττα & τα θαλάσσια απορρίμματα». Το εκπαιδευτικό υλικό είναι εγκεκριμένο από το Υπουργείο Παιδείας, ενώ έχει αποσπάσει το «8ο Τιμητικό Βραβείο για τη Μεσόγειο». Το πρόγραμμα στοχεύει στη διαμόρφωση αντιλήψεων και συμπεριφορών της νεότερης γενιάς για το περιβάλλον και στην αποτύπωση μακροχρόνιων εντυπώσεων για τη σημασία της συμβίωσης μεταξύ όλων των ειδών του πλανήτη μας. Η ευαισθητοποίηση σχετικά με την προστασία της θαλάσσιας χελώνας έχει ιδιαίτερη σημασία για τους μαθητές του σχολείου μας, αφού ζουν σε μία από της περιοχές διαβίωσης και ωοτοκίας της. Αυτό σημαίνει ότι οι μαθητές θα χρειαστεί να εφαρμόσουν στην πράξη όλα όσα έμαθαν από το πρόγραμμα. Περιλάμβανε: 1. Ενημέρωση και προβολή εκπαιδευτικού υλικού. 2. Ανατομία της θαλάσσιας χελώνας με τη βοήθεια της μασκότ. 3. Χορό και τραγούδι. 4. Βιωματικές δράσεις και παιχνίδι.