Παρουσίαση κρίσιμου συμβάντος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Advertisements

Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Μέρος Α΄ - Έρευνα •Η έρευνα έγινε βάσει ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε παιδιά δημοτικών σχολείων του Ηρακλείου, στα οποία έχει γίνει χρήση υπολογιστών.
ΣΤΟΧΟΙ: ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος
Συνήθως, η συνισταμένη δύο δυνάμεων βρίσκεται υπολογιστικά
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Για τη διδασκαλία της Τριγωνομετρίας
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΥΤΕΡΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΟΥ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΤΥΧΗ ΤΟΥ Κάππας Κων/νος Επιμορφωτής ΤΠΕ -
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
ΟΜΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ:……………………………… ΤΙΤΛΟΣ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ: (το θέμα της ιστοεξερεύνησης)………………………………………….. Θα αναφέρετε το μάθημα στο οποίο θα γίνει η ιστοεξερεύνηση.
Εφαρμογή της καθοδηγούμενης διερευνητικής μεθόδου: πλεονεκτήματα, δυσκολίες και τρόποι αντιμετώπισης Σαλούστρου Πόπη ΓΕΛ Γαζίου.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
ΘΕΩΡΙΑ ΤΡΙΓΩΝΟΜΕΤΡΙΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2
Αναδόμηση σχεδίου μαθήματος Τίτλος: Μαγνητικές κούκλες
Ήχος, Επιχειρηματολογία στις Φ.Ε, εναλλακτικές αντιλήψεις μαθητών
Καθηγητής: C.V. Eπιμέλεια: G3MU05 τμήμα:Γ3 έτος:2014
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ/ΠΡΟΪΟΝ/0311/22) Έρευνα για αξιολόγηση λογισμικού Engino KidCAD για τη χρήση του.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Γεωλογία – Γεωγραφία Β ΄ Γυμνασίου
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
Πρακτική Άσκηση 2013 – 2014 Ιωσηφίδης Σταύρος Καραγγέλης Κωνσταντίνος
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ – ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Μαρκουλιδάκης Ανδρέας 1112.
Πρακτικη Ασκηση προοδος ΘΕΜΑ : κρισιμα συμβαντα
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΤΡΙΓΩΝΩΝ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Ένα Παιχνίδι Ρόλων στο Δημοτικό για τη Διδασκαλία των Διαδικασιών σε Logo Θωμάς Σκυλογιάννης Καθηγητής Πληροφορικής.
ΚΡΙΣΙΜΟ ΣΥΜΒΑΝ ΖΑΝΝΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ Γ ΄ΛΥΚΕΙΟΥ ( ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ) ΠΛΥΤΑ ΕΛΕΝΗ 08/03/2013.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ενότητα 7: Παράδειγμα από Α΄ Λυκείου: Ανισοτικές σχέσεις στο τρίγωνο Δέσποινα Πόταρη Σχολή Θετικών.
Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ενότητα 1: Σύγκριση δραστηριοτήτων (καθοδηγούμενων/διερευνητικών) Δέσποινα Πόταρη Σχολή Θετικών.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ 3 ΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Ζώη ΠανωραίαΞενιάς Κωνσταντίνος.
Διδασκαλία στην Β’ Λυκείου Τριγωνομετρία. Επίλυση προβλημάτων στην Τριγωνομετρία Κατανόηση την σχέση των τριγωνομετρικών αριθμών μεταξύ τους Συσχέτιση.
Εργασία στο Μάθημα: «Εκπαιδευτική τεχνολογία-Πολυμέσα» Διδάσκων : Άγγελος Γιαννούλας Ομάδα εργασίας Λινάρδος Γεώργιος Μπουντούρης Παναγιώτης Ντιγριντάκη.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Παρουσίαση ενός κρίσιμου συμβάντος
Μαθηματικά προσανατολισμού Β΄ Λυκείου
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
Παρέμβαση σε μαθητές Α’Λυκείου
Εργασία των φοιτητών: Κοσμάς Βασίλης Ραράκου Μαρία Αγγελική
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
Διδασκαλία Μοντελοποίησης
Πρακτική Άσκηση σε Σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Το σχολείο που ήταν οι δικοί μου, το σχολείο που είμαι και το σχολείο που θα ήθελα να είμαι. Ο σκοπός αυτής της ερευνητικής εργασίας είναι οι μαθητές.
Ενδοσχολική ΕΕΓΛ Σέρρες 16/6/2017.
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
Πορεία Διδασκαλίας-Στάδια Διδασκαλίας
EIKONIKO ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Συνεργατική διδασκαλία
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΡΙΣΙΜΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
Νικόλαος Τρουπιώτης - Γεωργία Βελέντζα
Παιχνίδι ρόλων Δρ. Δ. Δαποντας.
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
Πρακτική Άσκηση: Διδασκαλία σε Σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
ΣΤΟΧΟΙ: ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Τρεις αναλύσεις αξιολόγησης
1/θέσιο Νηπιαγωγείο Βασιλικού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παρουσίαση κρίσιμου συμβάντος                                                                                                                                του  Χριστοφοράκη Παναγιώτη

Η δραστηριότητα... Στην 3η Γυμνασίου έπρεπε να διδαχθεί το κεφάλαιο της τριγωνομετρίας και ειδικότερα το σημείο που γίνεται η σύνδεση των τριγωνομετρικών αριθμών παραπληρωματικών γωνιών. Για το σκοπό αυτό, και σε συνεργασία με τον υπεύθυνο εκπαιδευτικό, διάλεξα τη δραστηριότητα του σχολικού βιβλίου. Η συγκεκριμένη δραστηριότητα ξεκινά ζητώντας από τους μαθητές να σχεδιάσουν ένα ορθοκανονικό σύστημα συντεταγμένων και να πάρουν ένα σημείο Μ πάνω σε αυτό. Το βήμα αυτό τους είπα να το υλοποιήσουν με τη βοήθεια ριζόχαρτου, που είχαν μαζί τους μετά από συνενόηση με τον διδάσκοντα, το οποίο θα τους βοηθούσε στη συνέχεια. Έπειτα, ζητείται να σχεδιαστεί το συμμετρικό του σημείου Μ ως προς τον κατακόρυφο άξονα. Στο σημείο αυτό, τους προέτρεψα να χρησιμοποιήσουν το ριζόχαρτο που απλά διπλώνοντάς το κατά μήκος του κατακόρυφου άξονα θα προέκυπτε το ζητούμενο. Τέλος, η δραστηριότητα ζητάει τη σχέση μεταξύ των τριγωνομετρικών αριθμών των γωνιών xOM και xOM' που είναι παραπληρωματικές.

Το συμβάν... Το ενδιαφέρον περιστατικό περιστρέφεται γύρω από το ενδιαφέρον γεγονός ότι ενώ οι μαθητές κατανόησαν πλήρως ότι οι γωνίες xOM = ω και xOM' = φ είναι παραπληρωματικές, είχαν δυσκολία στο να βρουν τους τριγωνομετρικούς αριθμούς της ω καθώς θεωρούσαν ότι θα έπρεπε να εφαρμόσουν τους τύπους που είχαν μάθει στο προηγούμενο μάθημα για το σημείο M'. Όλα ξεκαθάρισαν όταν τους υπενθύμισα πως ορίζεται η γωνία, ώστε να εφαρμόζονται οι προηγούμενοι τύποι, δηλαδή η τοποθέτηση της κορυφής της στην αρχή των αξόνων και της μίας πλευράς της στο θετικό ημιάξονα, γεγονός που δεν ικανοποιείται για το σημείο M'.

Η αξιολόγηση... Το συμβάν αυτό θεωρήθηκε κρίσιμο διότι η δυσκολία προήλθε από έλλειψη ή μη κατανόηση σε βάθος μίας προηγούμενης έννοιας και ήταν ένα σημείο στο οποίο το μάθημα έπρεπε να αλλάξει πορεία ώστε να καλυφθεί το κενό. Σε παρόμοια κατάσταση μελλοντικά δεν νομίζω πως θα αντιδρούσα αρκετά διαφορετικά διότι απ' ότι φάνηκε μετά από αυτό το σημείο δεν υπήρξαν άλλα προβλήματα.

Συμπεράσματα... Προετοιμάζοντας τα μαθήματα αυτά κατανόησα καλύτερα από άποψη περιεχομένου τα σημεία της ύλης που δίδαξα. Επίσης έμαθα να ψάχνω και να δημιουργώ δραστηριότητες και ασκήσεις, κάτι σημαντικό για το μέλλον. Διδάσκοντας σίγουρα έμαθα να είμαι σε εγρήγορση και να σκέφτομαι διαφορετικά, όπως θα σκεφτόταν ο μαθητής με την απορία του. Επιπλέον έμαθα να διαχειρίζομαι σε κάποιο βαθμό την τάξη και να αντιδρώ σε απρόοπτα. Τέλος, μιλώντας με τους εκπαιδευτικούς αποκόμησα πολλές εμπειρίες που θα αποδειχθούν χρήσιμο εφόδιο για το μέλλον.