1ο Γυμνάσιο Ανατολής Σχολικό έτος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δρ. Πολύκαρπος Ευριπίδου Η πρωτη βοηθεια είναι το συνολο των ενεργειων που θα παρασχεθουν σε ένα τραυματια η έναν ασθενη πριν την επεμβαση του.
Advertisements

O ρόλος του γονιού στην Ψυχοκινητική Ανάπτυξη του παιδιού. Κάτια Σοφιανού Παιδίατρος –Aναπτυξιολογος 2015.
Δ.Π.Θ. ΤΕΦΑΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ» ΜΑΘΗΜΑ: ΚΙΝΗΣΗ, ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ Υπεύθυνη καθηγήτρια Μ. Μιχαλοπούλου.
Εργασία Ecomobility Εκπαιδευτήρια Καντά Έτος: 2012 Υπεύθυνη Καθηγήτρια : Τζώρτζη Μαρία.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ »
ΜΕΤΡΗΣΗ ΣΤΑΘΜΗΣ ΑΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΤΜΗΜΑ ΤΕ.ΤΡΟ.. Μέθοδοι μέτρησης στάθμης Υγρών Πλωτήρος Αγωγιμότητας Χωρητικότητας Ραντάρ Υπέρηχοι Υδροστατικής πίεσης Διαφορικής.
Κεφάλαιο 23 Η ζωή στις εύκρατες περιοχές. Εύκρατες περιοχές Εύκρατες ονομάζονται οι περιοχές που βρίσκονται ανάμεσα στην τροπική ζώνη και τις πολικές.
Είναι ο κλάδος της Χημείας που ασχολείται με δύο κύρια ερωτήματα που αφορούν τις χημικές αντιδράσεις. Το πρώτο είναι το πως γίνεται μια αντίδραση, δηλαδή.
Κεφάλαιο 33 Οι σχέσεις των κρατών της Ευρώπης και η Ευρωπαϊκή Ένωση.
ΑΛΛΕΡΓΙΕΣ ΑΙΜΟΡΡΑΓΙΕΣ ΕΠΗΛΗΨΙΑ ΗΛΙΑΣΗ ΘΕΡΜΟΠΛΗΞΙΑ ΕΓΚΑΥΜΑΤΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑΓΜΑΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΩΡΙΑ.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 4.6: Χορός και Εικονογραφημένο Βιβλίο Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
Αποστολίδου Ευτέρπη Φυσιολογία Νοέμβριος ΙΣΟΖΥΓΙΟ ΤΩΝ ΥΓΡΩΝ & ΗΛΕΚΤΡΟΛΥΤΩΝ ΙΣΟΖΥΓΙΟ ΤΩΝ ΥΓΡΩΝ & ΗΛΕΚΤΡΟΛΥΤΩΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΝΕΡΟΥ: cc καθημερινά.
Κεφάλαιο 28 Η χλωρίδα και η πανίδα – Η βλάστηση της Ευρώπης.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ.
Προγραμματισμός Δράσης Επιχείρησης.
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ:ΕΝΑ ΕΥΡΥ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΑΖΗΤΑ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟΤΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ.
Δημιουργία-Επιμέλεια: Φιλιππούσης Γεώργιος
Οθόνη εισόδου στο περιβάλλον του λογισμικού
Ποιες είναι οι πιθανές παρενέργειες των ΟΒΕΑ;
ΟΡΙΣΜΟΙ ΑΡΘΡΟ 31: ΟΡΙΣΜΟΣ ΔΙΑΙΤΗΤΩΝ…………………………………………….
ΦΑΙΑΚΙΔΑ: ΕΝΟΤΗΤΑ 11 ζ Η Φαιακίδα αποτελεί ένα επεισόδιο της ενότητας του “Νόστου” της Οδύσσειας (αγώνας του Οδυσσέα να επιστρέψει στην Ιθάκη).
Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση
Δρ. Χριστακόπουλος Γιάννης
ΤΙΤΛΟΣ ανοιχτης εκπαιδευτικης πρακτικης
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Η πολύ λαίμαργη φάλαινα που έφαγε την θάλασσα (του Ευγένιου Τριβιζά)
Αισθητηρας λ 13/4/2018.
Παρουσίαση θέματος – Προϋποθέσεις επιτυχίας
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΡΙΑΝΟΥ ΣΤΗ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λιναρίτη Μαρία 6ο Γυμνάσιο Ηρακλείου.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ Οικονομικά Εργαλεία & Περιβαλλοντική Προστασία στην Ελλάδα ΜΑΘΗΜΑ 10.
1η Νοσηλευτική Ημερίδα Ελληνικής Εταιρείας Παιδιατρικής Νοσηλευτικής
Στισ γειτονιεσ των Αστεγων
Το νερο στη λογοτεχνια και στην επιστημη ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΕΛ ΚΑΣΤΟΡΕΙΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΣ ΜΑΘΗΤΕΣ: Επιβλέποντες εκπαιδευτικοί:
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Οι κάτοικοι και τα κράτη της Αφρικής
Κεφάλαιο 22 Η ζωή στα τροπικά δάση.
Σχολικός εκφοβισμός Ιστορίες (1ο μέρος) Παρατηρητές
Ήθη και έθιμα της Κεφαλονιάς
Αξιολόγηση VIDEO μικροδιδασκαλίας
Δημιουργική εργασία ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
Καρέκλη Ελένη Βοσινάκης Παντελής Ευαγγελακάκης Κωνσταντίνος
Θέμα Μεταπτυχιακής Εργασίας
7ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης
3ο Γυμνάσιο Τούμπας Θεσσαλονίκης Προκοπίου Αικατερίνη Φιλόλογος
Η Ένταξη παιδιών με απώλεια ακοής στη γενική εκπαίδευση
ΒΙΟΛΟΓΙΑ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ Γενικησ παιδειασ
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
ΛΙΠΙΔΙΑ.
Κεφάλαιο 35 Τα κράτη της Ασίας.
ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ 2o ΓΕΛ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ.
Εκπαιδευτικό Σεμινάριο
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΔΑΛΚΥΡΙΑΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ 2014.
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Νότιας Αμερικής
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΟΔΗΓΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΑΡΙΣΤΕΙΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Η ζωή στις πολικές περιοχές
Υλικό/ Αρχιτεκτονική Ηλεκτρονικών Υπολογιστών
Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
B' ΤΑΞΗ Το εσωτερικό του Η/Υ
59ο Γενικό Λύκειο Αθηνών Σχολικό έτος
به نام خدا فصل پانزدهم خازن در جریان مستقیم.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ 2014 – 2020
Ερευνητικη εργαςια Α΄ Λυκειου Τιτλος: "Τροποι ψυχαγωγιας των εφηβων" Τμημα : Α5 δευτερο τετραμηνο γΕΛ Παιανιας, ςχολικο ετος:
Γυμνάσιο Κωνσταντινουπόλεως Στροβόλου
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Γνωστική ανάπτυξη Piaget
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1ο Γυμνάσιο Ανατολής Σχολικό έτος 2015-16 Υλοποίηση δράσεων για την αντιμετώπιση της σχολικής βίας και του εκφοβισμού

Διευκρίνιση όρων Σχολικός εκφοβισμός: επιθετική συμπεριφορά που είναι εσκεμμένη, απρόκλητη και επαναλαμβανόμενη, αποτελεί κατάχρηση εξουσίας και εμπεριέχει ανισότητα στη δύναμη αντικειμενική (π.χ. σωματική) ή αντιληπτή(π.χ. προσωπικότητας). Κατευθύνεται προς εκείνα τα θύματα που εκλαμβάνονται από τους θύτες (έναν ή πολλούς μαζί) ως αδύναμα, είτε σωματικά είτε ψυχολογικά

Θύτης και Θύμα Πιο δόκιμοι θεωρούνται οι όροι: Δεν είναι βοηθητικό να χρησιμοποιούνται ως ταμπέλες στο χώρο του σχολείου, καθώς είναι αρνητικά φορτισμένοι όροι και επηρεάζουν την αυτοεικόνα των μαθητών. Πιο δόκιμοι θεωρούνται οι όροι: μαθητής που ασκεί εκφοβισμό και μαθητής που δέχεται εκφοβισμό

Πώς προσεγγίσαμε το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού Κρίθηκε απαραίτητη η σωστή ενημέρωση των εκπαιδευτικών ώστε να αναγνωρίσουν το σχολικό εκφοβισμό να αναγνωρίσουν τη σημασία που έχει η αντιμετώπιση του προβλήματος από τη μεριά τους

Ενημέρωση των μαθητών

Ο ρόλος των θεατών στον εκφοβισμό

Οι απλοί παρατηρητές του βίαιου περιστατικού, ενδυναμώνουν με την αδιαφορία τους το θύτη, καθώς η αδυναμία ή απροθυμία τους να κάνουν κάτι, ερμηνεύεται ως συγκατάθεση για τη συνέχιση της επιθετικότητας. Όσοι δεν ανήκουν στην παρέα του θύτη και δεν είναι απλώς παθητικοί, αλλά δείχνουν να διασκεδάζουν με ό,τι γίνεται, επίσης τον ενδυναμώνουν με τη στάση τους. Όλοι αυτοί οι ρόλοι και οι δυναμικές μεταξύ των μαθητών θυτών, θυμάτων και θεατών, είναι απαραίτητο να αξιοποιηθούν προκειμένου να αντιμετωπιστεί το φαινόμενο.

Για να «σπάσει» η συμφωνία της σιωπής απαιτούνται συγχρονισμένες δράσεις από όλους τους ενδιαφερόμενους φορείς Ειδικά όσον αφορά τους θεατές – παρατηρητές είναι καλό να τους παρασχεθούν συγκεκριμένες οδηγίες για το πώς να απορρίπτουν τη βία με τις κατάλληλες ενέργειες, να δείχνουν ενσυναίσθηση και να αναλάβουν την ηθική ευθύνη τους για αλληλεγγύη και αλληλοσεβασμό

Αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού με ολοκληρωμένη σχολική πολιτική σε επίπεδο επιμέρους τάξεων και της σχολικής μονάδας συνολικά Αναβάθμιση του φυσικού περιβάλλοντος, (διακόσμηση τάξης με αφίσες - έργα των μαθητών, γκράφιτι στους τοίχους σχεδιασμένα από τους μαθητές Έμφαση στη δημιουργικότητα των μαθητών, μέσα από σχέδια εργασίας, πολιτιστικές δραστηριότητες, με τη συμμετοχή όλων των μαθητών του σχολείου, που θα αναδείξουν τη διαφορετικότητα, τα ιδιαίτερα ταλέντα και ικανότητες των μαθητών Ανάπτυξη της πρωτοβουλίας της διαμεσολάβησης των συγκρούσεων από συνομήλικους (διαμεσολάβηση συνομηλίκων)

Ο ρόλος των ποινών στην αντιμετώπιση του εκφοβισμού Οι ποινές τείνουν να σταματήσουν τον εκφοβισμό, αλλά μόνο προσωρινά Είναι αποτελεσματικότερες όταν το άτομο ή ο οργανισμός που τις επιβάλλει έχει κερδίσει το σεβασμό του θύτη. Όταν δε συμβαίνει αυτό στα σχολεία, οι θύτες δεν επηρεάζονται από την επικριτική στάση των εκπαιδευτικών Η αποδοχή που συνεχίζουν να λαμβάνουν οι θύτες για τη συμπεριφορά τους, από τους υπόλοιπους μαθητές, ειδικά στην εφηβεία, υπερτερεί έναντι του σχολείου που την απορρίπτει

Μη τιμωρητικές μέθοδοι διαχείρισης περιστατικών εκφοβισμού Διευθέτηση των συγκρούσεων από τον υπεύθυνο καθηγητή και από ομάδα μαθητών. Κύριος σκοπός της συνάντησης είναι η ανάπτυξη της ενσυναίσθησης σε θύτες, υποστηρικτές και παρατηρητές. Δίνεται έμφαση στα συναισθήματα του θύματος και όχι στο τι ακριβώς συνέβη ή ποιος έκανε τι. Δεν επικεντρωνόμαστε σε γεγονότα, αιτίες (γιατί το έκανες) και κατηγορίες (ποιος φταίει) αλλά στα συναισθήματα των θυμάτων, άρα και στην ευνσυναίσθηση των μελών της ομάδας υποστήριξης.

Η όλη προσέγγιση βοηθά τους θύτες να αντιληφθούν τα αρνητικά αποτελέσματα της συμπεριφοράς τους και τους ενθαρρύνει να την εγκαταλείψουν. Η προσπάθεια δημιουργίας ενοχών δε θεωρείται βοηθητική, καθώς συχνά οδηγεί σε αντεκδίκηση. Η μέθοδος αυτή αξιοποιεί τη δυναμική της ομάδας.

Η συζήτηση κινείται σε τρεις άξονες: τις συμπεριφορές, τα συναισθήματα και τις σκέψεις όλων των συμμετεχόντων στο χρόνο που διεξήχθησαν τα περιστατικά και στο παρόν

Συμμετοχή σε διεθνές πρόγραμμα πρόληψης, ευαισθητοποίησης και παρέμβασης Διεθνές Πρόγραμμα WeC.A.R.E. 2015-2016 με υπεύθυνους καθηγητές τον κ. Χρήστο Καρατζένη και την κ. Μάγδα Πάνου

Δείτε το video του C4C https://youtu.be/1Hlb8IfxqKQ

Θεματικές Ενότητες Προαγωγή του θετικού κλίματος και της ψυχικής ανθεκτικότητας στη σχολική κοινότητα αναγνώριση και διαχείριση συναισθημάτων κατανόηση των γνωστικών και ψυχολογικών διεργασιών του άγχους και προτάσεις για διαχείρισή του διαφορετικότητα στη σχολική κοινότητα

Το Διεθνές πρόγραμμα “WeC. A. R. E