ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ – ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ Για ποιους λόγους φεύγουν οι πελάτες και δεν ξανάρχονται Τρόποι να τους ξανακερδίσετε.
Advertisements

Αντικείμενο του παρόντος είναι να διερευνήσει τις προοπτικές του έντυπου τύπου, όπως αυτός διαμορφώνεται υπό το νέο πρίσμα της ταχύτατης ανάπτυξης του.
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Βόρειας Αμερικής Κεφ. 39 Ουρδας Ιωάννης 2013.
Γ.Ν.Π «ΤΖΑΝΕΙΟ» Το Γ.Ν.Π «ΤΖΑΝΕΙΟ» προσφέρει τις υπηρεσίες του αδιάλειπτα από το 1873.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΞΑΓΩΓΩΝ B2B-B2D Πριν μόλις χρόνια η ανάπτυξη σε ξένες αγορές εξαρτιόταν αποκλειστικά από τις διαδικασίες των εκθέσεων και.
Γ ΕΝΙΚΟ Ν ΟΣΟΚΟΜΕΙΟ Π ΑΙΔΩΝ «Η Α ΓΙΑ Σ ΟΦΙΑ » Θηβών & Παπαδιαμαντοπούλου, Γουδή.
> > Ερευνητική εργασία Β λυκείου. Κανελλοπούλου Αλεξία Πατσούρα Εύη Σινάνος Νίκος Σίνανος Παναγιώτης Σχολικό έτος Σχολικό έτος Γενικό.
1 ΓΕΝΙΚΑ ΠΕΡΙ ΝΕΟΠΛΑΣΙΑΣ Δρ. Παπαδημητρίου Μαρία Νοσηλεύτρια -Ιατρός Καθηγήτρια-Διευθύντρια ΣΕΥΠ ΤΕΙ Πατρών Χρήστος Ν. Χριστόπουλος, MD Ακτινοθεραπευτής.
Πώς μπορεί ένας νέος Δερματολόγος να είναι Αποτελεσματικός και Ανταγωνιστικός, με το λιγότερο δυνατό κόστος? Νικόλαος Γ. Αποστολάκης.
ΑΦΗΓΗΣΗ Ορισμός (ενότητα 3) Μορφές αφήγησης (ενότητα 3) Δομή αφηγηματικού κειμένου (ενότητα 3) Το ρήμα στην αφήγηση (ενότητα 5) Οπτική γωνία (ενότητα 8)
Κανονικά πολύγωνα. Κανονικά πολύγωνα στη φύση, τέχνη, ανθρώπινες κατασκευές, Μαθηματικά …
Κοινωνικές Συνεταιριστικές Επιχειρήσεις
Φροντίδα Ψυχικά Πάσχοντος στο Σπίτι
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
Το Πλαίσιο της Παροχής Σ.Υ.Υ. Ορισμοί
Motor Festival IV (πρώην Auto Battleships Festival)
Κεντρο πληροφορησησ ανεργων τησ γ.σ.ε.ε.(κεπεα)
Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη
Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Θρησκευτικά Α Γυμνασίου
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Γέρικο Νομού Έβρου Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Εκπαιδευτική ομάδα: Αλεξάνδρα- Ιωάννα Βερέττα & Νετζμεττήν Πίσκα.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Συνεδρία 5 Μέρος 2ο Ιστολόγια (Blogs)
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ Ν.ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΠΡΟΙΚΑ
Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία
Ιουδαϊσμός Εργασία των μαθητριών: Φωτιάδου Αναστασία
Ρομαντισμός.
ΡΥΠΑΝΣΗ ΤΟΥ ΕΔΑΦΟΥΣ.
Ψυχαγωγία Ενημέρωση Εκπαίδευση Πληροφόρηση
ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ (ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΒΙΑ)
Ισθμός της Κορίνθου Νικόλας-Κωνσταντίνος Μπαρτζώκας
Πρακτική άσκηση στην κοινότητα
Πρακτική Άσκηση στην Κοινότητα Α’ & Β΄ Εξάμηνο
Tάσεις 2 – Social media Social media content Apps for learning Videos
Social Media Apostolos Sinioris.
Μεςα κοινωνικης δικτυωςης
ΛαϊκέΣ παραδόσειΣ ήθη και έθιμα
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
4ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου Ενημέρωση Γονέων
Ά Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Α.
Γιατί τα πλοία επιπλέουν; Από τον Νεύτωνα στον Αρχιμήδη
Μαρία Αμπατζή, Ε2, Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ
Ιστοσελίδες νέας γενιάς και εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης στην εκπαίδευση Ρέθυμνο, 1η Νοεμβρίου
Προφίλ Facebook.
Διαχείριση εγγράφων Microsoft Office Word.
Επικοινωνούμε; Από τα σήματα καπνού… στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΟΡΙΣΜΟΙ Επιθεώρηση
Διδακτικη της ιστοριας με ΤΠΕ 4ο μαθημα
«Το κάπνισμα στην καθημερινή ζωή των μαθητών
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ «Ταξιδεύοντας με ασφάλεια στο Διαδίκτυο»
Ο ρόλος της κοινωνικής δικτύωσης (social media) στην ευαισθητοποίηση των εφήβων και στη διάχυση πληροφοριών για την πρόληψη του σχολικού εκφοβισμού.
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Ιάσμου Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΣΕΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΗΦΑΙΣΤΕΙΩΝ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΠΛΑΔΑΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
ΚΡΗΤΙΚΟΣ – Δ. ΣΟΛΩΜΟΥ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑΣ
Διαδραστική Μάθηση © 2018.
Δημήτρης Παπαστεργίου // Δήμαρχος Τρικάλων
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
A.ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΛΟΧΡΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Μεσα Κοινωνικησ Δικτυωσησ
Φ. ΜΗΛΙΩΝΗ, Δ.Ν., Δ/ΝΤΡΙΑ ΝΠΙΔ ΕΠΑΝΟΔΟΣ
Social Media Networks.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΜΕ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ή ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΟΤΑ Εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό.
Σεμινάριο -e – Τασούλα Βερβενιώτη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ – ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ. 2017-18 ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ – ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ

Πελάτης - Τί πρέπει να ξέρουμε ; Ποιός είναι ο πελάτης Τί είδους υπηρεσίες επιθυμεί Που μένει, εργάζεται Πως αποφασίζει Πότε Ποιές επιλογές αξιολογεί

Αριστοτέλης – 7 λόγοι πίσω από την ανθρώπινη δράση Τύχη Φύση Αυθορμητισμός Συνήθεια Αιτία Πάθος Επιθυμία Στάγειρα 384 π.χ. Εύβοια 322 π.χ.

Η Διαδικασία των 6 σταδίων ΚΙΝΗΤΡΑ Απόλαυσης Ορθολογικά/Λειτουργικά Ηθικά ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ Προσδιορισμός Ιεράρχηση ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ : Σκέψη Αυθόρμητη «Μηχανική»

Αντικείμενα επιθυμίας...

Παράγοντες επηρεασμού της αγοραστικής συμπεριφοράς

Μάρκετινγκ & φάσεις κύκλου ζωής οικογένειας Ανύπαντροι Νιόπαντρα ζευγάρια Οικογένειες με παιδί < 6 ετών Οικογένειες με παιδί > 6 ετών Ώριμα ζευγάρια με οικον. εξαρτ. παιδιά Ηλικιωμένα ζευγάρια, τα παιδιά έχουν φύγει, ο αρχηγός της οικογένειας εργάζεται Ηλικιωμένα ζευγάρια, τα παιδιά έχουν φύγει, ο αρχηγός της οικογένειας δεν εργάζεται Ο επιζών εργάζεται Ο επιζών δεν εργάζεται

Ίεράρχηση αναγκών

Αγοραστική συμπεριφορά τραπεζικού πελάτη

Ορθολογικά κίνητρα απόφασης Μεγιστοποίηση οφέλους / μείωση κόστους Χρόνος συναλλαγών Ευελιξία της τράπεζας και αμεσότητα ανταπόκρισης Ελαχιστοποίηση γραφειοκρατίας Άνεση συναλλαγών Ποιότητα εξυπηρέτησης μετά την πώληση

Ψηφιακό μάρκετινγκ – αναζήτηση πληροφορίας Google Adworks / fb διαφήμιση Βελτιστοποίηση αναζήτησης (SEO) Ιστοσελίδα Αναφορές από άλλες ιστοσελίδες Κριτικές / blogs

Βαθμός ικανοποίησης Ποιότητα < Προσδοκία  απογοήτευση Ποιότητα = Προσδοκία  ικανοποίηση Ποιότητα > Προσδοκία  ενθουσιασμός !

Οι προσδοκίες συνάρτηση των... Διαφήμισης Πωλητών Φήμη και εικόνα του προϊόντος Πληροφορίες από τον κύκλο μας Διαδικασιών

Λόγοι απογοήτευσης Χαμηλή ποιότητα υπηρεσίας Ελλιπής γνώση του υπαλλήλου Τιμή Χρόνος αναμονής Διαφορετική υπηρεσία από την επιθυμητή Κακή ανταπόκριση μετά την αγορά

Τι κάνει ο δυσαρεστημένος πελάτης ; Τίποτα Αποφύγει την επανάληψη αγοράς Κάνει αρνητικά σχόλια στον κύκλο του Κάνει παράπονα στον πάροχο Κάνει καταγγελία σε επίσημο φορέα

Τί κάνει ο δυσαρεστημένος πελάτης.. 91% των μη παραπονούμενων, απλώς φεύγουν 6 – 7 φορές πιο ακριβή η προσέλκυση νέου πελάτη 65% up selling/cross selling σε υπάρχοντες πελάτες

Γιατί φεύγουν οι πελάτες μου ;

Διαχείριση παραπόνων

Το φανταζόσασταν ; Συγγνώμη Αποζημίωση

Διαχείριση παραπόνων Ακούστε με προσοχή, χωρίς διακοπή Προσπαθήστε να επαναλάβετε το παράπονο με δικά σας λόγια Μιλήστε ήρεμα και καθαρά Αναλάβετε την ευθύνη για το πρόβλημα Ξεκινήστε την επίλυση άμεσα ή αναθέστε το σε κάποιον που μπορεί Επανέλεγχος (follow up)

Σημασία διαχείρισης παραπόνων

Θέλω να έχω παράπονα ; Αναγνώριση σημείων βελτίωσης της υπηρεσίας Βελτίωση επικοινωνίας με τον πελάτη Πληροφόρηση της διοίκησης Έναυσμα για αλλαγές στην επιχείρηση Καλύτερη κατανόηση του πελάτη Καλύτερη κατανόηση του ανταγωνισμού Αύξηση πιστότητας Δημιουργία νέων υπηρεσιών / αγορών

Επίσης… 55% θα πλήρωναν περισσότερο για καλύτερη εμπειρία 55% θα πλήρωναν περισσότερο για καλύτερη εμπειρία 84% ενοχλούνται όταν ο υπάλληλος δε γνωρίζει 67% αναφέρουν τη μη ικανοποιητική εμπειρία ως λόγο αναζήτησης άλλου προμηθευτή 13% το λένε σε 15 ή περισσότερους (εάν είναι δυσαρεστημένοι) 72% το λένε σε 6 ή περισσότερους (εάν είναι ευχαριστημένοι)

Υπηρεσίες & Social media…

Τμηματοποίηση αγοράς ΓΙΑΤΙ ;

Τμηματοποίηση αγοράς – πετυχημένη όταν : Αγοραστές κάθε τμήματος διαφέρουν από τους αγοραστές των άλλων Τουλάχιστον ένα από τα τμήματα έχει αρκετά μεγάλο μέγεθος ώστε να είναι ενδιαφέρον Ο στόχος μπορεί να προσεγγιστεί από το μείγμα μάρκετινγκ

Συνήθης Τραπεζική Τμηματοποίηση αγοράς Λιανική τραπεζική Χονδρική Private banking Corporate banking Γεωγραφικά Δημογραφικά Ταξικά Κλαδικά

Προσδιορισμός αγοράς - στόχου

Στρατηγικές στοχοθέτησης

Στρατηγική τοποθέτησης (positioning)