«ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΠΟΙΗΤΗΣ» ΜΙΛΤΟΣ ΣΑΧΤΟΥΡΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
2 ο ΓΕΛ ΣΠΑΡΤΗΣ ΤΑΞΗ:Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΣ ΧΟΡΟΣ ΚΑΙ ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ – ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΠΟΧΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:ΑΝΘΗ ΤΣΑΤΟΥΜΑ.
Advertisements

ΙΣΤΟΡΙΑ ΘΕΑΤΡΟΥ. Αρχαίο ελληνικό θέατρο Θεός Διόνυσος Διθύραμβος Αρχαίο δράμα Αριστοτέλης Αρίωνας Θέσπης.
Τουρκική παροιμία Στο πλαίσιο της σύγχρονης εποχής, όπου πολιτισμοί και παραδόσεις διασχίζουν τα εθνικά σύνορα της κάθε χώρας και αναμιγνύονται,
ΗΦΑΙΣΤΕΙΑ ΚΑΙ ΗΦΑΙΣΤΕΙΑΚΑ ΤΟΞΑ. Σε αυτή την παρουσίαση θα δείτε σημαντικές πληροφορίες για τα σημαντικότερα ηφαίστεια στον κόσμο.
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ( ΗΜΕΡΗΣΙΟ - ΕΣΠΕΡΙΝΟ ) Τάξη Β ΄ Ι. Π. Αμπελάς, Δρ Φιλοσοφίας Αναδιάρθρωση και εξορθολογισμός διδακτέας ύλης.
Αξιοθέατα Ηπειρωτικής Ελλάδας
Η γυναίκα στην αρχαιοτητα
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ
ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΜΕΛΕΤΗΣ: ΠΕΙΡΑΙΩΣ- ΓΚΑΖΙ
Μαργαρίτα Παπαδάκη – Άννα Τσακάλη
Εισαγωγή στην Αυτοάμυνα
Επεξεργασία και διαχείριση στερεών αποβλήτων
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
15/10/2017 Σχέδιο Δράσης 3C Πιλοτική εφαρμογή του Βιβλίου: «Οικονομική ευημερία για άτομα ώριμης ηλικίας» Lifelong Learning programme Φεβρουάριος 2013.
ΓΗ Μανέτα Γεωργία Μπιτούνη Κωνσταντίνα Κατσουλιέρη Μαριλένα
Χρόνος καί αἰωνιότητα στόν Πλωτῖνο Ενότητα 5η: Αἰωνιότητα ΙΙΙ Ελένη Περδικούρη Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Σπουδών Τμήμα Φιλοσοφίας.
Το σεισμικό τόξο που μας ενώνει 6ο Δημοτικό Σχολείο Αλίμου
Διερευνώντας το οικολογικό μας αποτύπωμα
Τα άγρια ζώα της ζούγκλας
Δομικά Πεδία της Σελίδας του Μαθητή (Αναλυτικά) – Ενδεικτικά Παραδείγματα
Χριστίνα Γεωργιάδη Δανάη Χατζηαποστόλου
PROJECT Β' ΛΥΚΕΙΟΥ ΡΙΟΛΟΥ
Ψηφιακό συμπιεσόμετρο κινητήρων Diesel ναυτικού τύπου
«Πειράματα σε ζώα & ανθρώπους και κλωνοποίηση»
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ..
Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ, ΤΗ ΡΩΜΑΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ κΑΙ ΤΗ ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΠΟΧΗ καρολινα κορωνακου-παξιμαδη β’3.
4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ «Γ. ΡΙΤΣΟΣ»
ΓΕΛ ΜΑΡΤΙΝΟΥ ΣΧ.ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ:Α ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ:ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Οι κατακομβεΣ στην ελλαδα
Στερεότυπα.
Εργασία Γυμναστικής Πρόλογος: ΡΙΚΑΡΝΤΟ ΜΠΑΡΙΑΜΠΑ
Η εικονομαχία αποτελεί να θεολογικό λατρευτικό ζήτημα που συντάραξε τη ζωή της βυζαντινής αυτοκρατορίας ολόκληρο τον 8ο και τις αρχές του 9ου μ.Χ. αιώνα.
ΑΤΟΜΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ζητειται ελπισ – το ποταμι αντωνησ σαμαρακησ
Γενικό Λύκειο Αναβύσσου Ερευνητική εργασία Β΄ τάξης Σχολικό έτος:
Ελβετία Ελένη Πλιάκου Β4.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΔΕ ΣΑΠΩΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Υπεύθυνος Καθηγητής: Καπετανάκης
Αγγελικη χαραλαμποπουλου β3 Αρχαια ελληνικη γραμματεια (ιλιαδα)
Προτυπο γυμνασιο ευαγγελικησ σχολησ σμυρνησ μαθημα: θρησκευτικα
Το πένθος στην σύχγρονη Ελλάδα και στην Αρχαιότητα
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΄Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Απολείπειν ο θεός Αντώνιον
Εκκλησιαστική τέχνη – Οι Ρυθμοί των Ναών
Διατροφή-Διαιτολογία
480 π .Χ . Βιέννη, Kunsthistorisches Museum
Αντισημιτισμός Μάθημα: Θρησκευτικά Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Ομάδα: Κοκομπάια
Θρησκευτικά Α’ Γυμνασίου
ΓΕΛ ΜΑΡΤΙΝΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ:Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Διατροφή γυναίκας, παιδιού
Μάλτα Μαθήτρια : Διονυσία Θωμά Τάξη : Β΄2
110 ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος Τμήμα Α1 ΜΟΡΦΕΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Αθανασοπούλου Ιωάννα Βελισσάρη Ελένη Βεντούρα Λουίζα Δελλαπόρτα Χριστίνα.
Εργασία Γυναίκες Στην Γαλλική Επανάσταση
ΒΑΣΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΠΟΥΛΟΥ Γ2 ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Ν. ΣΜΥΡΝΗ ΥΠ.ΚΑΘ.Π.ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
Ο Άνθρωπος ως Διάκονος του Πλησίον
Η αγιογραφία στους καθολικούς ναούς
Ενώ ο Λύσανδρος βρίσκεται στη Ρόδο, οι Αθηναίοι, με ορμητήριο τη Σάμο, λεηλατούν τις ιωνικές πόλεις που ανήκαν στον Κύρο.
Ανανεώσιμες και μη ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
Η παραβολή του Σπλαχνικού Πατέρα
ΟΜΑΔΑ 4 ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΓΚΟΥΝΤΑΣ ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΝΑΛΑΚΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΚΑΒΟΥΡΑΣ
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ στα σχολεια.
ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Μέλλου Χριστίνα Μπέτσης Γιώργος Οικονόμου Ευαγγελία Χάμζα Κλέιτον
Αθλητισμός στην Ευρωπαϊκή Ένωση
ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΑΙΩΝΕΣ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ ( )
Παράδειγμα χρήσης λογισμικού παρουσίασης
Αξιοπιστία Πληροφορίας στο Διαδίκτυο
Το Γερμανικό εκπαιδευτικό σύστημα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΠΟΙΗΤΗΣ» ΜΙΛΤΟΣ ΣΑΧΤΟΥΡΗΣ

ΒΟΥΤΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΛΛΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ ΒΟΥΤΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΛΛΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ

1)ΤΙΤΛΟΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΕΚΦΡΑΖΕΙ: Α) ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ-ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΚΛΙΜΑ Β)ΤΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΟΙΗΤΗ: στρατιώτης  παροδική ιδιότητα ποιητής  μόνιμη ιδιότητα Γ)ΠΡΟΤΑΞΗ ΙΔΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΠΟΙΗΤΗ

2)ΘΕΜΑ Η ΦΡΙΚΗ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΟΙ ΟΔΥΝΗΡΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ- ΠΟΙΗΤΗ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΣΕ Α’ ΠΡΟΣΩΠΟ ΩΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ

3)ΓΛΩΣΣΑ/ΥΦΟΣ ΓΛΩΣΣΑ:ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, ΑΠΛΗ, ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΥΦΟΣ:ΛΑΙΚΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ:ΛΑΙΚΟ, ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟ ΣΕ 7 ΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ 6 ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ:ΚΟΦΤΕΣ,ΑΠΟΥΣΙΑ ΣΤΙΞΗΣ,ΧΡΗΣΗ ΕΝΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ (μόνο) ΛΙΤΟΤΗΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΧΗΜΑΤΑ ΛΟΓΟΥ

4)ΜΕΤΡΟ/ΟΜΟΙΟΚΑΤΑΛΗΞΙΑ/ ΡΥΘΜΟΣ ΧΩΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΜΕ ΑΝΙΣΟ ΑΡΙΘΜΟ ΣΤΙΧΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ: -πρώτη στροφή : τέσσερις στίχοι -δεύτερη στροφή: πέντε στίχοι -Τρίτη στροφή: πέντε στίχοι ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΣΤΙΧΟΣ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΜΟΙΟΚΑΤΑΛΗΞΙΑ

5)ΣΧΗΜΑΤΑ ΛΟΓΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ: στίχος 4 (κύλησε η ζωή μου) στίχος 9 (πέρασε η ζωή μου) ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ στίχοι 12-14 (μόνο σταυρούς σε μνήματα καρφώνω) Ο τίτλος εκφράζει μια αντίθεση σε σχέση με το περιεχόμενο του ποιήματος

Επανάληψη: στίχοι 1,10 και 11 (δεν έχω γράψει ποιήματα) στίχοι 2 και 3 (μέσα σε κρότουσ) στίχοι 7 και 8 (μέσα στο φόβο)

6)ΕΙΚΟΝΟΠΟΙΪΑ Στίχοι 2-3 (ακουστική εικόνα: μέσα σε κρότους) Στίχοι 5-8 (στρατιώτης που τρέμει και ανατριχιάζει) Στίχοι 12,13,14 ( μόνο σταυρούς σε μνήματα καρφώνω)

7)ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ,ΕΡΓΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1919 Παράτησε την νομική για να αφοσιωθεί στην ποίηση Ξεκίνησε να γράφει ποίηση το 1941 Πολυβραβευμένος ποιητής Επηρεάστηκε από τον υπερρεαλισμό Απεβίωσε 29 Μαρτίου 2005 στην Αθήνα

8)ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΑ ΡΕΥΜΑΤΑ Υπερρεαλισμός ή σουρεαλισμός ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΠΟΙΗΜΑΤΟΣ

Βιβλιογραφία http://latistor.blogspot.com/2010/08/blog- post_25.html http://ischool.e- steki.gr/showthread.php?t=39865&page=3&fb_so urce=message