Σύνδεση της μάθησης εντός και εκτός σχολείου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Advertisements

Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
ΤΠΕ στην εκπαίδευση, εκπαιδευτική πολιτική και επιστημονική θεώρηση
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Οι προοπτικές.
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Ενότητα 2.2 Σύγχρονες προσεγγίσεις στη Διδακτική μεθοδολογία
Στέλλα Καραολιά Βαλεντίνα Θεοδοσίου 20 Απριλίου 2013
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Επιμόρφωση στα Επιμόρφωση στα νέα βιβλία Συνάντηση πρώτη Μαθηματικά Γκουτζαμάνης Βασίλης – Σχολικός Σύμβουλος Ζυγούρη Έλενα – Σχολικός.
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Dr. ΜΗΤΣΙΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ- ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΟΣ.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ - ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
Διδασκαλία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο: Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων Ι Ενότητα 3: Τα Συναισθήματα Διδάσκουσα: Βασιλική Φωτοπούλου Τμήμα Επιστημών.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ενότητα 6: Ρεαλιστικά μαθηματικά και μοντελοποίηση Γιώργος Ψυχάρης Σχολή Θετικών επιστημών Τμήμα.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Επαγγελματική ανάπτυξη: κάποια γενικά χαρακτηριστικά
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας Δρ Κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Τι είναι/ περιλαμβάνει ένα περιβάλλον μάθησης;
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
Περιεχόμενο-Ανθρώπινη υποδομή και Διδακτικές προσεγγίσεις στο e-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.Ed.
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Φορεις και μορφες αξιολογησης: 2Ο Μαθημα
Προσχολική Παιδαγωγική
Εισαγωγή στο πρόγραμμα Mascil
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
Εκπαιδευτική Διαδικασία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο
Προσχολική Παιδαγωγική
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προσχολική Παιδαγωγική
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
Επιμορφωτική Ενότητα 17 Εμπλοκή των παιδιών στην αξιολόγηση Υποστήριξη της δημιουργικότητας και της διερεύνησης στη διδασκαλία και τη μάθηση των φυσικών.
Φύση της διερεύνησης: διάφορα είδη διερεύνησης
Φύση της Δημιουργικότητας
Συνεργασία και ομαδική εργασία
Εισαγωγικό Εργαστήριο Προωθώντας τη δημιουργικότητα στις Φυσικές Επιστήμες στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία.
Επιμορφωτική Ενότητα 13 Χρήση ΤΠΕ για την ενίσχυση της δημιουργικότητας και της διερεύνησης στις φυσικές επιστήμες στην πρώιμη σχολική εκπαίδευση.
Επιμορφωτική Ενότητα 5 Πρακτική έρευνα που στηρίζει τη δημιουργικότητα
Επιμορφωτική Ενότητα 2 Οι πόροι και το περιβάλλον μάθησης ως ουσιώδεις παράγοντες για τη δημιουργικότητα και τη διερεύνηση.
Επιμορφωτική Ενότητα 3 Έμφαση στη φύση της επιστήμης
Επιμορφωτική Ενότητα 4 Εστίαση στη διερευνητικές φυσικές επιστήμες - Σύνδεση με τη δημιουργικότητα.
Επιμορφωτική Ενότητα 1 Χρήση ερωτήσεων των δασκάλων και των παιδιών
Διάφοροι τρόποι έκφρασης
Εισαγωγή στο έργο CEYS (χρησιμοποιήστε ανάλογα με το πλαίσιο)
Επιμορφωτική Ενότητα 7 Ο ρόλος του παιχνιδιού και της εξερεύνησης στη διερεύνηση και τη δημιουργικότητα.
Επιμορφωτική Ενότητα 16 Aξιολόγηση για τη μάθηση Ποικιλία στρατηγικών που υποστηρίζουν δημιουργικές, διερευνητικές προσεγγίσεις της μάθησης.
Επιμορφωτική Eνότητα 10 Διαθεματικές εργασίες
Επιμορφωτική ενότητα 9 Ο ρόλος του/της δασκάλου/ας
Ερμηνεύνοντας την Πολιτική - άνοιγμα ευκαιριών για δημιουργικότητα
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Για τις παρεμβάσεις σας
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σύνδεση της μάθησης εντός και εκτός σχολείου Επιμορφωτική Ενότητα 11 Σύνδεση της μάθησης εντός και εκτός σχολείου

Περίγραμμα ενότητας Σύνδεση της μάθησης εντός και εκτός σχολείου: Εισαγωγή, στόχοι, σκεπτικό και υπόβαθρο Εξερεύνηση ευκαιριών σε εξωτερικό χώρο Εστίαση: μη τυπική μάθηση Εστίαση: άτυπη μάθηση Εστίαση: ο ρόλος του/της δασκάλου/ας Σχεδιασμός ευκαιριών για άτυπη, τυπική και υπαίθρια μάθηση

Σύνδεση της μάθησης εντός και εκτός σχολείου Ερωτήσεις που συζητήθηκαν Σύνδεση της μάθησης εντός και εκτός σχολείου Ερωτήσεις που συζητήθηκαν Ποια η σημασία της μη τυπικής και της άτυπης μάθησης; Πώς να χρησιμοποιήσουμε το περιβάλλον (εσωτερικό και εξωτερικό) με ευέλικτο τρόπο; Πώς μπορούν οι σχολικές εγκαταστάσεις και η υπαίθρια διδασκαλία να ενισχυθούν ώστε να ενεργοποιήσουν τη μάθηση φυσικών επιστημών; Τι στρατηγικές για άτυπη, μη τυπική και υπαίθρια μάθηση στις φυσικές επιστήμες χρησιμοποιείτε εσείς και άλλοι συμμετέχοντες; Στόχοι: Εξηγήστε στους συμμετέχοντες τη σημασία της μη τυπικής και της άτυπης μάθησης. Εξηγήστε στους συμμετέχοντες την ευέλικτη χρήση τόσο του εσωτερικού, όσο και του εξωτερικού περιβάλλοντος για τη μάθηση φυσικών επιστημών Ανταλλάξτε στρατηγικές άτυπης μάθησης στις φυσικές επιστήμες εντός του σχολικού περιβάλλοντος και στρατηγικές άλλων δραστηριοτήτων στις σχολικές τάξεις ή σε εξωτερικούς χώρους παιχνιδιού Προσφέρατε βοήθεια στην προσαρμογή των σχολικών εγκαταστάσεων και της υπαίθριας τάξης για χρήση στη μάθηση φυσικών επιστημών Εξασφαλίστε την εμπλοκή των συμμετεχόντων στην ανταλλαγή ιδεών σχετικά με την υπαίθρια μάθηση, την άτυπη και τη μη τυπική μάθηση για την ενίσχυση της μάθησης φυσικών επιστημών.

Σύνδεση με τις αρχές σχεδιασμού περιεχομένου 7. Η εκπαίδευση των δασκάλων θα πρέπει να εξοικειώνει τους δασκάλους με μια σειρά από τυπικές και άτυπες διαδικασίες μάθησης που βασίζονται στην διερεύνηση και τη δημιουργικότητα, με προσεγγίσεις διδασκαλίας και αξιολόγησης και με στρατηγικές και τη χρήση αυτών σε σχέση με πραγματικά προβλήματα στους τομείς των φυσικών επιστημών και των μαθηματικών. 14. Η εκπαίδευση των δασκάλων θα πρέπει να εφοδιάζει τους δασκάλους με γνώση και δεξιότητες για να χρησιμοποιούν διάφορα τυπικά, μη τυπικά και άτυπα περιβάλλοντα μάθησης, συμπεριλαμβανομένου του εξωτερικού περιβάλλοντος, των σχολικών εγκαταστάσεων και του ευρύτερου περιβάλλοντος εκτός σχολείου, στη διδασκαλία φυσικών επιστημών και μαθηματικών. 17. Η εκπαίδευση των δασκάλων θα πρέπει να αντιμετωπίζει με τους δασκάλους ζητήματα εξασφάλισης ευρείας παροχής, σχεδιασμού και χρήσης πόρων (συμπεριλαμβανομένων των ψηφιακών πόρων) μέσα και έξω από την τάξη για τη στήριξη της έρευνας και της δημιουργικότητας των παιδιών.

Σύνδεση της μάθησης εντός και εκτός σχολείου Γιατί είναι σημαντική; Σύνδεση της μάθησης εντός και εκτός σχολείου Γιατί είναι σημαντική; Προσέγγιση με ισχυρά κίνητρα για τη διδασκαλία και τη μάθηση Άτυπη μάθηση «Αυτό που κάνει την άτυπη μάθηση ελκυστική είναι το γεγονός ότι βασίζεται καθαρά στο ενδιαφέρον, και έχει χαρακτήρα εθελοντικό, αυτο-κατευθυνόμενο, πρακτικό και αυθεντικό. (Asghar, 2012).

Σύνδεση της μάθησης εντός και εκτός σχολείου Γιατί είναι σημαντική; Σύνδεση της μάθησης εντός και εκτός σχολείου Γιατί είναι σημαντική; Προσέγγιση με ισχυρά κίνητρα για τη διδασκαλία και τη μάθηση Υπαίθρια, μη τυπική και άτυπη μάθηση Ένα πλούσιο περιβάλλον μάθησης διεγείρει την περιέργεια και προκαλεί ερωτήσεις Ενθαρρύνεται η ανάληψη ευθύνης και η συνεργασία Αξιοποιεί τα ενδιαφέροντα των παιδιών Στηρίζει τη δημιουργική ανάπτυξη Κατευθύνεται από τα ενδιαφέροντα των παιδιών Αυθεντική μάθηση Εθελοντική συμμετοχή

Συνέργειες μεταξύ δημιουργικών και διερευνητικών προσεγγίσεων στη μάθηση (Creative Little Scientists, 2012) Συνέργειες Παιχνίδι και εξερεύνηση Κίνητρο και συναίσθημα Διάλογος και συνεργασία Επίλυση προβλημάτων και αυτενέργεια Ερωτήσεις και περιέργεια Αναστοχασμός και συλλογισμός Διδακτική στήριξη και εμπλοκή του εκπαιδευτικού Αξιολόγηση για τη μάθηση

Σύνδεση της μάθησης εντός και εκτός σχολείου Περιβάλλοντα μάθησης Σύνδεση της μάθησης εντός και εκτός σχολείου Περιβάλλοντα μάθησης Τυπική μάθηση Μη τυπική μάθηση Άτυπη μάθηση Υπαίθρια μάθηση

Σύνδεση της μάθησης εντός και εκτός σχολείου Περιβάλλοντα μάθησης Σύνδεση της μάθησης εντός και εκτός σχολείου Περιβάλλοντα μάθησης «Άτυπη μάθηση είναι η μάθηση που προκύπτει στην καθημερινότητα, στην οικογένεια, στο χώρο εργασίας, στις κοινότητες και μέσω των ενδιαφερόντων και των δραστηριοτήτων των ατόμων.» «Μη τυπική μάθηση είναι η μάθηση που έχει αποκτηθεί επιπλέον ή εναλλακτικά της τυπικής μάθησης. Σε ορισμένες περιπτώσεις είναι επίσης δομημένη με βάση εκπαιδευτικούς κανόνες, αλλά πιο ευέλικτη. Συνήθως προκύπτει σε περιβάλλοντα με βάση την κοινότητα, το χώρο εργασίας και μέσω των δραστηριοτήτων των οργανώσεων της κοινωνίας της πολιτών.» «Τυπική μάθηση προκύπτει σε εκπαιδευτικούς οργανισμούς και οργανισμούς κατάρτισης, αναγνωρίζεται από τις σχετικές εθνικές αρχές και οδηγεί σε πτυχία και πιστοποιήσεις. Η τυπική μάθηση είναι δομημένη σύμφωνα με εκπαιδευτικούς κανόνες, όπως το πρόγραμμα σπουδών, πιστοποιήσεις και απαιτήσεις σχετικά με τη διδασκαλία και τη μάθηση. http://www.slideshare.net/LKOTZE/life-long-learning-and-planing-lesson-2

Σύνδεση της μάθησης εντός και εκτός σχολείου Περιβάλλοντα μάθησης (Eshach, 2007) http://studypoints.blogspot.be/2015/02/describe-comparative-study-of-formal.html

Σύνδεση της μάθησης εντός και εκτός σχολείου Περιβάλλοντα μάθησης (Eshach, 2007)

Σύνδεση μάθησης εντός και εκτός σχολείου Άτυπη μάθηση (Falk et al

Σύνδεση της μάθησης εντός και εκτός σχολείου Προσδοκίες Σύνδεση της μάθησης εντός και εκτός σχολείου Προσδοκίες Ως άτομο Τι ελπίζετε να κερδίσετε από αυτή την ενότητα; Σημειώστε κάθε ερώτηση σε ένα διαφορετικό αυτοκόλλητο χαρτάκι (ένα για κάθε ερώτηση) Ως ομάδα Δείτε αν μπορείτε να ομαδοποιήσετε τις απαντήσεις - υπάρχουν κοινά στοιχεία/διαφορές;

Σύνδεση της μάθησης εντός και εκτός σχολείου Αρχικές ιδέες Σύνδεση της μάθησης εντός και εκτός σχολείου Αρχικές ιδέες Ως άτομο Φύλλο καταγραφής: Μάθηση φυσικών επιστημών εκτός σχολείου Υπαίθρια μάθηση Μη τυπική μάθηση Άτυπη μάθηση Καταγράψτε κάποια παραδείγματα που έχετε συγκεντρώσει. Παρατηρήσατε κάτι σχετικό με τη μάθηση φυσικών επιστημών; Πώς; Τι;

Σύνδεση της μάθησης εντός και εκτός σχολείου Υπαίθρια & άτυπη μάθηση Εργαστείτε σε ομάδες των 4 ατόμων Πηγαίνετε έξω σε διαφορετικούς χώρους (3/4) στο άμεσο περιβάλλον σας, όπως για παράδειγμα: Παιδική χαρά σχολείου, κήπος, χώρος πάρκινγκ, δρόμος, πάρκο, οροφή κτιρίου, όχθη ποταμού... Εξερευνήστε το εξωτερικό περιβάλλον με όλες σας τις αισθήσεις και τραβήξτε φωτογραφίες ή να έχετε μαζί σας πράγματα από καταστάσεις/αντικείμενα που να μπορούν να ενεργοποιήσουν την υπαίθρια ή την άτυπη μάθηση φυσικών επιστημών Στείλτε τις φωτογραφίες εδώ (ηλεκτρονική διεύθυνση διαμεσολαβητή διαδικασίας μάθησης)

Σύνδεση της μάθησης εντός και εκτός σχολείου Υπαίθρια & άτυπη μάθηση Μοιραστείτε με όλη την ομάδα Παρουσιάστε τις φωτογραφίες/το υλικό σας στην ομάδα Ποια αντικείμενα ή καταστάσεις προκάλεσαν τη μάθηση φυσικών επιστημών;

Σύνδεση της μάθησης εντός και εκτός σχολείου Υπαίθρια & άτυπη μάθηση Ποιες πτυχές είναι σημαντικές για να προκαλέσουν τη μάθηση φυσικών επιστημών (για την απόκτηση επιστημονικών γνώσεων ή την πυροδότηση ερωτήσεων); Πώς θα μπορούσε να βελτιωθεί το σχολικό περιβάλλον για τη στήριξη της μάθησης φυσικών επιστημών; Προσθέστε ιδέες στην κόλλα Α3

Σύνδεση της μάθησης εντός και εκτός σχολείου Μη τυπική μάθηση Σύνδεση της μάθησης εντός και εκτός σχολείου Μη τυπική μάθηση Εξερευνήστε τις φωτογραφίες από τα περιβάλλοντα μη τυπικής μάθησης.

Σύνδεση της μάθησης εντός και εκτός σχολείου Μη τυπική μάθηση

Σύνδεση της μάθησης εντός και εκτός σχολείου Μη τυπική μάθηση Σύνδεση της μάθησης εντός και εκτός σχολείου Μη τυπική μάθηση Ποια χαρακτηριστικά πιστεύετε ότι είναι σημαντικά για ένα περιβάλλον μη τυπικής μάθησης για να προκαλέσουν τη δημιουργικότητα και το ενδιαφέρον για τις φυσικές επιστήμες; Πώς θα προετοιμάζατε μια επιτόπια επίσκεψη; (πχ. σε ένα μουσείο, μια θεματική επίσκεψη, σε έναν ζωολογικό κήπο...) Τι στόχους μπορεί να έχετε; Ποιος θα είναι ο ρόλος σας κατά την επίσκεψη; Τι θα αξιολογούσατε κατά την επίσκεψη; Πώς θα χρησιμοποιούσατε αυτές τις πληροφορίες; Τι δράσεις θα κάνατε μετά από μια επιτόπια επίσκεψη; (πχ. σε ένα μουσείο, μια θεματική επίσκεψη, έναν ζωολογικό κήπο...) Προσθέστε ιδέες στην κόλλα Α3

Σύνδεση της μάθησης εντός και εκτός σχολείου Άτυπη μάθηση Σύνδεση της μάθησης εντός και εκτός σχολείου Άτυπη μάθηση Εξερευνήστε τις φωτογραφίες από τα περιβάλλοντα άτυπης μάθησης.

Σύνδεση της μάθησης εντός και εκτός σχολείου Άτυπη μάθηση Σύνδεση της μάθησης εντός και εκτός σχολείου Άτυπη μάθηση Πώς θα μπορούσατε εσείς ως δάσκαλος/α να στηρίξετε την άτυπη μάθηση (εντός και εκτός τάξης); Πώς θα μπορούσατε να αξιοποιήσετε την προηγούμενη άτυπη μάθηση στην τάξη; Πώς θα μπορούσατε να ενισχύσετε την άτυπη μάθηση στην τάξη; Προσθέστε ιδέες στην κόλλα Α3

Σύνδεση της μάθησης εντός και εκτός σχολείου Ρόλος δασκάλου/ας Συζήτηση & αναστοχασμός παραδειγμάτων από την τάξη Μικρά ζωάκια

Σύνδεση της μάθησης εντός και εκτός σχολείου Ρόλος δασκάλου/ας Συζήτηση & αναστοχασμός παραδειγμάτων από την τάξη Σχολή δάσους

Σύνδεση της μάθησης εντός και εκτός σχολείου Ρόλος δασκάλου/ας Συζήτηση & αναστοχασμός παραδειγμάτων από την τάξη Άμμος σε εξωτερικό χώρο

Σύνδεση της μάθησης εντός και εκτός σχολείου Ρόλος δασκάλου/ας Συζήτηση & αναστοχασμός παραδειγμάτων από την τάξη Ποιος ο ρόλος του/της δασκάλου/ας στο επεισόδιο; Πώς ενεργοποιούν τα παιδιά να εξερευνήσουν το εξωτερικό περιβάλλον; Πώς αξιοποιούν την άτυπη/μη τυπική μάθηση; Πώς χρησιμοποιούν το εξωτερικό περιβάλλον; Τι θα κάνατε διαφορετικά στη δική σας εφαρμογή; Προσθέστε ιδέες στην κόλλα Α3

Σύνδεση της μάθησης εντός και εκτός σχολείου Σχεδιασμός ευκαιριών για άτυπη, τυπική και υπαίθρια μάθηση Δείτε τις ιδέες σας (βλέπε κόλλες Α3). Ποιες προσεγγίσεις θα θεωρούσατε χρήσιμες για την ενεργοποίηση της άτυπης και της μη τυπικής μάθησης; Τι προκλήσεις εντοπίζετε; Σημειώστε 2 ή 3 δράσεις που θα αναλάβετε αξιοποιώντας το υλικό της ενότητας στο σχέδιο δράσης.

εντός και εκτός σχολείου Αναστοχασμός σχετικά με τα οφέλη Σύνδεση της μάθησης εντός και εκτός σχολείου Αναστοχασμός σχετικά με τα οφέλη Σε ποιο βαθμό εκπληρώθηκαν οι στόχοι στην αρχή αυτής της ενότητας; Έχετε ακόμα ερωτήσεις που χρήζουν απάντησης;

Περισσότερες πληροφορίες Creative Little Scientists (Έργο του 7ου ΠΠ της ΕΕ 2011 – 2014) Αρχές σχεδιασμού και πρότυπο υλικό βάσει επί τόπου εργασίας www.creative-little-scientists.eu Creativity in Early Years Science Education (Έργο της ΕΕ Erasmus+ 2014 – 2017) Υλικό προγράμματος σπουδών και επιμόρφωσης για τη συνεχή επαγγελματική ανάπτυξη (CPD) των δασκάλων για την προώθηση δημιουργικών προσεγγίσεων στις φυσικές επιστήμες στην πρώιμη σχολική εκπαίδευση www.ceys‐project.eu

εντός και εκτός σχολείου Σύνδεση της μάθησης εντός και εκτός σχολείου

© 2017 CREATIVITY IN EARLY YEARS SCIENCE EDUCATION Consortium Creativity in Early Years Science EDUCATION (2014-2017) www.ceys-project.eu © 2017 CREATIVITY IN EARLY YEARS SCIENCE EDUCATION Consortium This work is licensed under the Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License. To view a copy of this license, visit http://creativecommons.org/licenses/by- nc-nd/4.0/.