Αξιολόγηση Επιχειρηματικής Ιδέας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Έχεις ή δεν έχεις ιδέα Κάνε το όνειρο σου Αλεξανδρούπολη.
Advertisements

SWOT ANALYSIS.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ – PEST ANALYSIS
Welcome to Maastricht University Faculty of Economics and Business Administration Περιβαλλοντικό Μάρκετινγκ-Μάνατζμεντ Ανάπτυξη, Δοκιμή κ Λανσάρισμα Νέων.
Χρονικός Προγραμματισμός Έργων Ενότητα 2: Βασικές έννοιες στο σχεδιασμό και τη διαχείριση έργου Κλεάνθης Συρακούλης, Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Διοίκησης.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 6 ο.
Welcome to Maastricht University Faculty of Economics and Business Administration Περιβαλλοντικό Μάρκετινγκ-Μάνατζμεντ Στρατηγική Ανάλυση 8/12/2015 Δρ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 Η Επικοινωνία & ο Ρόλος της στις Επιχειρήσεις Παροχής Υπηρεσιών.
ΜΑΘΗΜΑ 5 Ο ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. Ο Κύκλος Ζωής Του Προϊόντος.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου. Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Επιχειρηματικός σχεδιασμός σημαίνει ότι ο επιχειρηματίας αποφασίζει τι θα κάνει, πώς θα.
Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων Ενότητα 2: Οργάνωση-Business Plan. Διδάσκων: Γεώργιος Ασπρίδης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Στρατηγική Επιχειρήσεων Ενότητα 2: Έννοια και Ιστορία της Στρατηγικής Νικόλαος Καρανάσιος Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Το Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Κεντρικής Μακεδονίας Το Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Κεντρικής Μακεδονίας Αγγελική.
Σεπτέμβριος 2013 «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ » ΚΥΠΡΟΥ Εργαστήριο Πολιτικής Οικονομίας & Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης. Επιβλέπων Καθηγητή: Ευστάθιος.
Ανάπτυξη και δοκιμή νέων προϊόντων και υπηρεσιών.
Σχεδιασμός για την κατάρτιση του Περιφερειακού Σχεδίου Ανάπτυξης της περιόδου ΕΥΔ ΠΕΠ Ν. ΑΙΓΑΙΟΥ/ ΑΙΓΑΙΟ ΕΠΕ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΤI EINAI ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ; Το άτομο που αναλαμβάνει ή ελέγχει μία επιχείρηση το οποίο φέρει το ρίσκο του κέρδους ή της ζημίας (Μικρό.
N. ΝΙΚΗΤΑΚΟΣ καθηγητής Παν. Αιγαίου Δ.Παπαχρήστος μέλος ΕΔΙΠ ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΤ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΙΓΑIΟΥ & ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ. Τμήματα Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών.
Αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των παρεμβάσεων των ΕΠ «Αειφόρος Ανάπτυξη και Ανταγωνιστικότητα» και «Απασχόληση, Ανθρώπινο Κεφάλαιο και Κοινωνική Συνοχή»
Χρηματοοικονομικές Αγορές*
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΙ & ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ
Β2Β Μάρκετινγκ και Προμήθειες στα Νοσοκομεία
Φροντίδα Ψυχικά Πάσχοντος στο Σπίτι
Mazi Travel Hotel Management Consulting
Αθλητική Διοίκηση Ενότητα 4: Στρατηγική στον αθλητισμό
«Η σημασία των STARTUPS στην Υλοποίηση της Νέας Βιομηχανικής Πολιτικής» 2 Φεβρουαρίου 2017, Βόλος.
Μορφές και πεδία εφαρμογής του Μάρκετινγκ - (Β2Β)
Επιχειρηματικό Σχέδιο
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία Ι
ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Εργασια Επιχειρηματικου σχεδιασμου
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
ΜΑΘΗΜΑ: ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ Ο. ΒΡΟΝΤΟΥ, PhD
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός των Πωλήσεων
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΣΥ.Π. Π.Ε.ΣΥ.Π.
«ΠΡΑΣΙΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ» ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Το Marketing Β΄.
Επιχειρησιακή Στρατηγική και Πολίτικη
Γενικό Πλάνο Ανάπτυξης της Νήσου Θηρασιάς
Κοινωφελης δημοτικη επιχειρηςη πειραια (κοδεπ)
Καθορισμός στόχων-Εναλλακτικές Στρατηγικές.
Τίνα Μπιρμπίλη Δημόσια Διαβούλευση και Συμμετοχή
Ανάλυση PEST και SWOT ΜΕΡΟΣ Β’
Τα Βασικά Στοιχεία του ΕΠ
Εφαρμογές Συστημάτων Πληροφόρησης σε Επιχειρήσεις Φιλοξενίας
Εκτίμηση αναγκών & Κοινωνικός σχεδιασμός
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ (II) Παράδειγμα (ΟΠΑΑΧ).
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
N. ΝΙΚΗΤΑΚΟΣ καθηγητής Παν. Αιγαίου Δ.Παπαχρήστος μέλος ΕΔΙΠ
Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου
Κατηγοριοποίηση Δήμων
ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΗΠΤΕΣ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ (EXECUTIVE SUMMARY)
Ο ρόλος του επιχειρηματικού σχεδίου
Διαδικασία και Μεθοδολογία
Υλικό οδηγός για την δημιουργία
Κεφάλαιο 4: Επιχειρηματικό Σχέδιο: Ο χάρτης που οδηγεί στην επιτυχία
ΟΡΑΜΑ: Παραγωγή ποιοτικών και ασφαλών προϊόντων φυτικής παραγωγής με εξαγωγικό προσανατολισμό.
Υλικό/ Αρχιτεκτονική Ηλεκτρονικών Υπολογιστών
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
Μάθημα [GD2011]: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΑΙΟ
ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
Φ. ΜΗΛΙΩΝΗ, Δ.Ν., Δ/ΝΤΡΙΑ ΝΠΙΔ ΕΠΑΝΟΔΟΣ
Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
| νέα εποχή στο ανθρώπινο δυναμικό_.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αξιολόγηση Επιχειρηματικής Ιδέας WELCOME! Αξιολόγηση Επιχειρηματικής Ιδέας

Ποιές Είμαστε Βίκη Χαρίτου Strategy and Resources Αριάδνη Λαδά BCC Program Manager – Strategy and Communications Βίκη Χαρίτου Strategy and Resources

Τι είναι το BCC Το Business Coaching Center λειτουργεί ως κέντρο υποστήριξης της επιχειρηματικότητας παρέχοντας επιχειρηματική συμβουλευτική (Business Consulting) και Business Coaching σε νέους επιχειρηματίες που επιθυμούν να κάνουν το όνειρό τους πράξη. www.praksis.gr/bcc

Τι είναι το One up www.oneup.gr To One Up είναι μια πλατφόρμα Crowdfunding που υποστηρίζεται από το BCC. Όποιος θέλει μπορεί να «ανεβάσει» την επιχειρηματική του ιδέα στην πλατφόρμα, ακολουθώντας κάποια συγκεκριμένα βήματα προετοιμασίας και να αντλήσει χρηματοδότηση από το ευρύ κοινό. Βασίζεται στην ιδέα « λίγα από πολλούς».

Επιχειρηματική Ιδέα Χαρακτηριστικά μιας αξιόλογης επιχειρηματικής ιδέας: Λύνει ένα πρόβλημα / ικανοποιεί μια ανάγκη/ καλύπτει ένα κενό στην αγορά Είναι (μπορεί να γίνει) επικερδής Είναι ξεκάθαρη Είναι ρεαλιστική elevator pitch

The 3 phase model The Business Woman

Φάση 1η – the 3 Q’s Οι 3 βασικές ερωτήσεις για να ξεκαθαρίσεις την ιδέα σου: Τί θα πουλήσεις; Σε ποιόν θα το πουλήσεις; Πόσο θα χρεώσεις

Φάση 2: Business Roots Κάποια επιπλέον βασικά σημεία ανάλυσης: Είναι η ιδέα ρεαλιστική; Είναι βιώσιμη (έρευνα προϊόντος, έρευνα ανταγωνισμού, business plan, SWOT /PEST analysis); Ποιο είναι το Ελάχιστο Βιώσιμο Αγαθό (Minimum Viable Product); Υπάρχει κεφάλαιο εκκίνησης; Ποιος είναι ο βαθμός σχετικότητάς σας με το αντικείμενο;

SWOT Analysis

PEST Analysis