Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

N. ΝΙΚΗΤΑΚΟΣ καθηγητής Παν. Αιγαίου Δ.Παπαχρήστος μέλος ΕΔΙΠ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "N. ΝΙΚΗΤΑΚΟΣ καθηγητής Παν. Αιγαίου Δ.Παπαχρήστος μέλος ΕΔΙΠ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 N. ΝΙΚΗΤΑΚΟΣ καθηγητής Παν. Αιγαίου Δ.Παπαχρήστος μέλος ΕΔΙΠ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ αΙΓΑIΟΥ & ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ. Τμήματα Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών Υπηρεσιών & Μηχ. Αυτοματισμού ΤΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΡΓΟΥ 8η - 9η Διάλεξη N. ΝΙΚΗΤΑΚΟΣ καθηγητής Παν. Αιγαίου Δ.Παπαχρήστος μέλος ΕΔΙΠ ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΤ

2 Διοίκηση Έργου (Project Management)
Project Communications Management

3 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Communications Mgmt
περιλαμβάνει διαδικασίες που είναι απαραίτητες για τη εξασφάλιση, κατάλληλη δημιουργία, συλλογή, διανομή, αποθήκευση, ανάκτηση και τελική διάθεση των πληροφοριών του έργου

4 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Communications Mgmt
οι PM ξοδεύουν το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου τους στην επικοινωνία με την ομάδα έργου και τους εμπλεκόμενους του έργου (stakeholders) η καλή επικοινωνία ρίχνει γέφυρες με τους εμπλεκόμενους στο έργο, που έχουν διαφορετική κουλτούρα, διαφορετική εξειδίκευση, διαφορετικό επίπεδο γνώσεων, διαφορετικά ενδιαφέροντα και διαφορετικό τροπο σκέψης για την υλοποίηση του έργου

5 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Communications Mgmt
Plan Communication Management: η διαδικασία ανάπτυξης μέσω της κατάλληλης προσέγγισης και σχεδιασμού για την επικοινωνία του έργου με βάση τις πληροφορίες των ενδιαφερομένων για τις ανάγκες και τις απαιτήσεις, και τα διαθέσιμα οργανωτικά στοιχεία (assets)

6 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Communications Mgmt
Manage Communications: η διαδικασία της δημιουργίας, συλλογής, διανομής, αποθήκευσης, ανάκτησης και οριστική διευθέτηση των πληροφοριών του έργου, σύμφωνα με το Plan Communication Management

7 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Communications Mgmt
Control Communications: η διαδικασία παρακολούθησης και ελέγχου των επικοινωνιών σε όλη την το σύνολο του κύκλου ζωής του έργου για τη διασφάλιση των αναγκών πληροφόρησης των ενδιαφερομένων του έργου

8 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Communications Mgmt
Η επικοινωνία έχει πολλές διαστάσεις, όπως: Εσωτερική (μέσα στο έργο), εξωτερική (πελάτες, άλλα έργα, μήντια, κοινό) διαδικασίες & δραστηριότητες Τυπική-Formal (reports, memos, briefings), informal ( s, ad-hoc discussions) Vertical (up and down in the Organization), horizontal (peer to peer)

9 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Communications Mgmt
Official (newsletters, annual report), unofficial (off the record communications) Written, oral Verbal, non verbal (voice inflections, body language)

10 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Communications Mgmt
ακούγοντας ενεργά και αποτελεσματικά αμφισβήτηση ιδεών και καταστάσεων για να εξασφαλιστεί η καλύτερη κατανόηση εκπαίδευση για την αύξηση των γνώσεων της ομάδας, έτσι ώστε να μπορεί να είναι πιο αποτελεσματική διερευνητική για να προσδιορίσει ή να επιβεβαιώσει τις πληροφορίες ρύθμιση και διαχείριση των προσδοκιών

11 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Communications Mgmt
να πείσει ένα πρόσωπο, μια ομάδα ή μια οργάνωση για να εκτελέσει μια ενέργεια κίνητρα για την παροχή ενθάρρυνσης ή διαβεβαίωσης Coaching για βελτίωση της απόδοσης και την επίτευξη των επιθυμητών αποτελεσμάτων διαπραγμάτευση για την επίτευξη αμοιβαία αποδεκτής συμφωνίες μεταξύ των μερών? επίλυση των συγκρούσεων για την πρόληψη διαλυτικών επιπτώσεων συνοψίζοντας, ανακεφαλαιώνοντας, και εντοπίζοντας τα επόμενα βήματα, διαδικασίες & δραστηριότητες

12 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Communications Mgmt

13 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Communications Mgmt
Το βασικό πλεονέκτημα αυτής της διαδικασίας είναι ότι προσδιορίζει και τεκμηριώνει την προσέγγιση να επικοινωνούν πιο αποτελεσματικά και αποτελεσματικά τα ενδιαφερόμενα μέρη

14 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Communications Mgmt

15 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Communications Mgmt
Παράγοντες που επιδρούν στην επιλογή τεχνολογία επικοινωνιών: Επείγουσα ανάγκη για πληροφορίες Διαθεσιμότητα τεχνολογίας Ευκολία χρήσης Περιβάλλον έργου Ευαισθησία και εμπειστευτικότητα πληροφοριών

16 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Communications Mgmt

17 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Communications Mgmt
Μέθοδοι επικοινωνίας Interactive communication Push communication Pull communication

18 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Communications Mgmt
Το βασικό πλεονέκτημα αυτής της διαδικασίας είναι ότι επιτρέπει μια αποδοτική και αποτελεσματική ροή επικοινωνίας μεταξύ των εμπλεκόμενων μερών του έργου

19 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Communications Mgmt

20 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Communications Mgmt
Το βασικό πλεονέκτημα αυτής της διαδικασίας είναι ότι εξασφαλίζει μια βέλτιστη ροή πληροφοριών μεταξύ όλων των συμμετεχόντων, ανά πάσα στιγμή

21 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Communications Mgmt

22 Διοίκηση Έργου (Project Management)
Project Risk Management

23 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Risk Mgmt
Περιλαμβάνει τις διαδικασίες του σχεδιασμού διαχείρισης κινδύνων, αναγνώρισης και ανάλυσης κινδύνων, σχεδιασμού αντιδράσεων στην περίπτωση εμφάνισης κινδύνων και παρακολούθηση και έλεγχος εμφάνισης κινδύνων στα έργα

24 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Risk Mgmt
Οι διαδικασίες από τις οποίες συνίσταται είναι οι ακόλουθες: Plan Risk Management: διεργασία διευθέτησης δραστηριοτήτων της διαχείρισης κινδύνων Identify Risk: αναγνώριση κινδύνων, καταγραφή και χαρακτηριστικά τους Perform Qualitative Risk Analysis: ποιοτική κατάταξη κινδύνων για περεταίρω ανάλυση, εκτίμηση της πιθανότητας εμφάνισης και επίδραση στο έργο

25 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Risk Mgmt
Perform Quantitative Risk Analysis: ποσοτική ανάλυση της επίδρασης των κινδύνων σε σχέση με τους αντικειμενικούς στόχους του έργου Plan Risk Responses: δημιουργία αντιδράσεων, ενίσχυση των ευκαιριών και μείωση των απειλών που επηρεάζουν τους αντικειμενικούς στόχους του έργου Monitor and Control Risks: η διαδικασία υλοποίησης αντιδράσεων, παρακολούθηση των κινδύνων αναγνώριση νέων κινδύνων και εκτίμησή τους

26 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Risk Mgmt
οι κίνδυνοι πηγάζουν απο αβεβαιότητα που υπάρχει πάντα στα έργα γνωστοί είναι οι κίνδυνοι που μπορεί να αναγνωριστούν, να αναλυθούν και να σχεδιαστούν αντιδράσεις στην περίπτωση που εμφανιστούν άγνωστους κινδύνους δεν μπορεί να τους διαχειρστεί η ομάδα έργου εκ των προτέρων, γιαυτό πρέπει να σχεδιάστει ένα σχέδιο έκτακτης ανάγκης

27 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Risk Mgmt
Οι κίνδυνοι μπορούν να έχουν περισσότερες από μία αιτίες και να έχουν έκβαση σε περισσότερους παράγοντες, ή αντικειμενικούς στόχους: κόστος χρόνος αντικείμενο έργου ποιότητα

28 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Risk Mgmt
Η εμφάνισή κινδύνων συνοδεύεται και με επιρροή θετική ή αρνητική για το έργο Κίνδυνοι με θετική επιρροή ονομάζονται Ευκαιρίες Κίνδυνοι με αρνητική επιρροή ονομάζονται Απειλές Π.χ. Ευκαιρία είναι να βρεθεί συγκεκριμένος μήνα και δραστηριότητα της κρίσιμης διαδρομής, να εργαστεί ένα στέλεχος με ιδιαίτερα αυξημένες γνώσεις και παραγωγικότητα αυτό ο PM πρέπει να το αξιοποιήσει

29 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Risk Mgmt
ανάληψη κινδύνων, είναι ο βαθμός αβεβαιότητας μιας οντότητας που είναι διατεθειμένη να αναλάβει, εν αναμονή μιας ανταμοιβής Risk Tolerances, είναι ανοχές μέσα στις οποίες, τα ρίσκα γίνονται αποδεκτά και μέσα σε ισσοροπία με το κέρδος που θα έχουμε αν πάρουμε το ρίσκο

30 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Risk Mgmt
όριο κινδύνου, το οποίο αναφέρεται στο επίπεδο των επιπτώσεων κατά την οποία ένας ενδιαφερόμενος μπορεί να έχει ειδικό ενδιαφέρον κάτω από το όριο κινδύνου, ο οργανισμός θα αποδεχθεί τον κίνδυνο πάνω από το όριο κινδύνου, ο οργανισμός δεν θα ανεχθεί τον κίνδυνο

31 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Risk Mgmt
Κατηγορίες κινδύνων: Εξωτερικοί (κανονισμοί, περιβαλλοντικά, κυβερνητικά), εσωτερικοί (αλλαγές χρόνου, κόστους, αντικειμένου, απειρία, φτωχός σχεδιασμός, υλικά, εξολισμός, προσωπικό) τεχνικοί (αλλαγές στη τεχνολογία) απρόβλεπτοι (10% περίπου των κινδύνων). Τύποι κινδύνων: Business risks (win or loss) Pure (Insurance) Risks (only loss, τραυματισμοί, φωτιά κλπ) Προέλευση κινδύνων: Schedule Cost Quality resources κλπ.

32 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Risk Mgmt

33 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Risk Mgmt

34 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Risk Mgmt
Είναι η διαδικασία της διευθέτησης και διεύθυνσης των δραστηριοτήτων διαχείρισης ρίσκων στα έργα Ο PM, οι Stakeholders, η ομάδα έργου, ο πελάτης, ο Sponsor όλοι εμπλέκονται στη διάρθρωση της διαδικασίας διαχείρισης κινδύνων

35 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Risk Mgmt
Risk Management Plan: Περιγράφει πως θα διαρθρωθεί και θα γίνει η διαχείριση ρίσκων. Περιλαμβάνει τα ακόλουθα: Μεθοδολογία: προσέγγιση, πηγές και εργαλεία που αφορούν τη διαχείριση Ρόλους και υπευθυνότητες των μελών που απαρτίζουν την ομάδα έργου Προϋπολογισμός: για τον προσδιορισμό των contingency & management reserves

36 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Risk Mgmt
Timing: ορίζει πότε θα εφαρμόζεται η διαχείριση ρίσκων στο κύκλο ζωής ενός έργου Κατηγορίες ρίσκων: παρέχει ένα μέσο για την ομαδοποίηση των πιθανών αιτίων του κινδύνου (ιεραρχικά του τύπου Risk Breakdown Structure-RBS)

37 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Risk Mgmt
Definitions of risk probability and impact: Ανάλυση των ρίσκων σύμφωνα με την πιθανότητα εμφάνισης και της επίδρασης στο έργο με αριθμητικοποίηση της κλίμακας

38 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Risk Mgmt
Probability and impact matrix: Κατασκευή ενός πίνακα ορισμένο οριζόντια με το impact και κάθετα με την πιθανότητα αριθμητικοποιημένα (τα κελιά του πίνακα ορίζονται με το γινόμενο της πιθανότητας επί το impact) Ανοχές, reporting format για τη διάδοση και tracking: τρόπος καταγραφής σε αρχεία

39 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Risk Mgmt
διαδικασία της εύρεσης των κινδύνων που επηρεάζουν το έργο και καταγράφουν τα χαρακτηριστικά τους επαναληπτική διαδικασία γιατί σε όλο το κύκλο ζωής του έργου μπορούμε να αναγνωρίσουμε ρίσκα ή να εξελιχθούν

40 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Risk Mgmt

41 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Risk Mgmt

42 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Risk Mgmt
είναι η διαδικασία εκτίμησης της προτεραιότητας των κινδύνων για περαιτέρω ανάλυση δημιουργείται μία shortlist, γιατί ο έλεγχος και η ανάλυση όλων των κινδύνων κοστίζει το βασικό πλεονέκτημα αυτής της διαδικασίας είναι ότι επιτρέπει στους διαχειριστές έργου να μειώσουν το επίπεδο της αβεβαιότητας και να επικεντρωθούν σε κινδύνους υψηλής προτεραιότητας

43 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Risk Mgmt

44 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Risk Mgmt

45 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Risk Mgmt

46 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Risk Mgmt
γίνεται αριθμητική ανάλυση των πιθανοτήτων και της επίπτωσης των αναγνωρισμένων κινδύνων λαμβάνει χώρα στους κινδύνους που έχουν καταταχθεί από την προηγούμενη διαδικασία βοηθά στη λήψη αποφάσεων κάτω από την παρουσία αβεβαιοτήτων καθορίζετε ποιοι κίνδυνοι χρειάζονται αντίδραση, το συνολικό ρίσκο του έργου, η πιθανότητα να εκπληρωθούν οι αντικειμενικοί στόχοι του έργου

47 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Risk Mgmt
η ποιοτική ανάλυση είναι υποκειμενική ενώ η ποσοτική περισσότερο αντικειμενική λόγω της αριθμητικής προσέγγισης η ποιοτική ανάλυση απαιτείται ενώ η ποσοτική δεν είναι προαπαιτούμενο

48 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Risk Mgmt

49 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Risk Mgmt

50 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Risk Mgmt

51 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Risk Mgmt

52 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Risk Mgmt

53 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Risk Mgmt

54 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Risk Mgmt
είναι η διαδικασία ανάπτυξης δράσεων για την ενίσχυση των ευκαιριών και μείωση των απειλών απαιτείται ρεαλιστικός σχεδιασμός των αντιδράσεων σε κινδύνους και κατάλληλος σε σχέση με το επίπεδο σημαντικότητας του κινδύνου, όπως επίσης να είναι και αποτελεσματικός

55 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Risk Mgmt

56 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Risk Mgmt

57 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Risk Mgmt
είναι η διαδικασία υλοποίησης των πλάνων δράσεων αποφυγής, παρακολούθησης και ελέγχου των residual risk, αναγνώρισης νέων ρίσκων και η εκτίμηση της επίδρασής τους στο έργο το βασικό πλεονέκτημα της, είναι ότι βελτιώνει την αποτελεσματικότητα της προσέγγισης των κινδύνων καθ 'όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής του έργου με στόχο τη συνεχή βελτιστοποίηση της αντιμετωπίσης των κινδύνων

58 Διοίκηση Έργου (Project Management)
Project Procurement Management

59 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Procurement Mgmt
περιλαμβάνει τις διαδικασίες προμήθειας προϊόντος, υπηρεσίας, ή αποτελέσματος εκτός της ομάδας έργου ο οργανισμός μπορεί να είναι αγοραστής, ή πωλητής προϊόντων, ή υπηρεσιών έργου περιέχει τη διαχείριση συμβάσεων και αλλαγών συμβάσεων κατά την υλοποίηση των έργων και τις συμβατικές υποχρεώσεις της ομαδας έργου που απορρέουν από τη σύμβαση

60 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Procurement Mgmt
Οι διαδικασίες είναι οι ακόλουθες: Plan Procurement: διαδικασία τεκμηρίωσης αποφάσεων προμήθειας (make or buy) και καθορισμού της προσέγγισης και αναγνώρισης των δυνητικών πωλητών Conduct Procurement: διαδικασία επιλογής του μειοδότη μετά από διαγωνιστική διαδικασία, ή/και υλοποίηση της σύμβασης

61 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Procurement Mgmt
Control Procurement: διαχείριση σχέσεων προμηθευτή – αγοραστή, παρακολούθηση εκτέλεσης των συμβάσεων, διαχείριση των αλλαγών και των διορθώσεων που είναι αναγκαίες Close Procurement: περιγράφει το κλείσιμο της προμήθειας

62 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Procurement Mgmt

63 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Procurement Mgmt
η προμήθεια είναι μία τυπική διαδικασία οργανισμών για την αγορά αγαθών οι ιδιωτικοί οργανισμοί/φορείς διαθέτουν μεγάλη ευελιξία όσον αφορά τις προμήθειες οι δημόσιοι οργανισμοί/φορείς, επειδή καταναλώνουν δημόσιο χρήμα, πρέπει να είναι συμβατοί με νόμους και κανονισμούς που διέπουν κάθε βήμα της προμήθειας

64 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Procurement Mgmt
η πλειοψηφία των εταιρειών υπάρχει τμήμα προμηθειών ο PM πρέπει να είναι οικείος με τις διαδικασίες αυτές, παρόλο που μπορεί να μην εμπλέκεται άμεσα στις διαδικασίες απαιτεί ειδικές γνώσεις και κατανόηση των νόμων και ιδιαίτερα του αντικειμένου των διαπραγματεύσεων

65 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Procurement Mgmt
ο PM πρέπει: να γνωρίζει τις διαδικασίες να γνωρίζει τι θα κάνει ο πωλητής να κάνει διαπραγματεύσεις. να αναγνωρίζει τους κινδύνους και να τους κατανέμει στη σύμβαση για την ελαχιστοποίησή τους Understanding of Contract Terms and Conditions συνεργασία με τον Procurement Manager για αλλαγές στη σύμβαση να ολοκληρώσει το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης της σύμβασης στο γενικό χρονοδιάγραμμα του έργου

66 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Procurement Mgmt
στην αρχή θα πρέπει να αναλυθεί αν χρειάζεται να γίνει η προμήθεια, ή να κατασκευαστεί από την εταιρεία το προϊόν αν η απόφαση είναι υπέρ της προμήθειας θα πρέπει ο PM να δημιουργήσει το πλάνο της διαδικασίας και να περιγράψει την εργασία που πρέπει να γίνει από τον πωλητή επιπλέον, ο διευθυντής προμηθειών σε συνεργασία με τον PM πρέπει να προσδιορίσει τον τύπο της σύμβασης: RFP, IFB, RFQ

67 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Procurement Mgmt

68 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Procurement Mgmt
κατά τη διαδικασία αυτή δίνεται απαντήσεις στις ερωτήσεις: τι αγαθά θα αγοραστούν για το έργο πως θα τα αγοραστούν και ποιοί είναι οι υποψήφιοι ανάδοχοι αποφάσεις για αγορά, ή όχι μέρους του έργου, ή άλλων αγαθών, μπορεί να επηρεάσει το Project Schedule, ή και το κόστος και τους χρησιμοποιούμενους πόρους

69 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Procurement Mgmt
Procurement Management Plan: τύπος σύμβασης, evaluation criteria and metrics, θέματα κινδύνων, procurement documents, διαχείριση προμηθευτών, prequalified sellers list, πως θα παρθεί η απόφαση για «make or buy» και σύνδεσή του με το schedule και τους πόρου Procurement Statement of Work (SOW): αναλυτική περιγραφή του αντικειμένου του έργου (τεχνικά, νομικά, διαχειριστικά) που θα υλοποιηθεί μέσω της σύμβασης & περιγράφονται θέματα επικοινωνίας, reporting, αλλά και τα meeting

70 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Procurement Mgmt
Make or Buy Decisions: τι θα κατασκευάσει η ομάδα έργου και τι θα γίνει εξωτερικά Change Requests:μια απόφαση που αφορά προμήθεια αγαθών, υπηρεσιών, ή τους πόρους συνήθως απαιτεί μια αίτηση αλλαγής. άλλες αποφάσεις κατά τη διάρκεια του σχεδιασμού προμηθειών μπορεί επίσης να δημιουργήσουν την ανάγκη για πρόσθετα αιτήματα αλλαγής

71 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Procurement Mgmt
διαδικασία κατάθεσης προσφορών από τους υποψηφίους αναδόχους και επιλογή του πωλητή, του αναδόχου, με κριτήρια αξιολόγησης και βαθμολόγησης

72 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Procurement Mgmt

73 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Procurement Mgmt
παρακολούθηση της υλοποίησης των προμηθειών και των αλλαγών. προσπαθεί να εξασφαλίσει την ικανοποίηση των υποχρεώσεων που προκύπτουν από τη σύμβαση αλλαγές στη σύμβαση μπορούν γίνουν οποιαδήποτε στιγμή αρκεί να συμφωνήσουν αμοιβαία και τα δύο μέρη

74 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Procurement Mgmt

75 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Procurement Mgmt
διαδικασία της υλοποίησης όλων των προμηθειών υποστηρίζει το κλείσιμο του έργου, ή της φάσης, επειδή εμπλέκει την έγκριση, ή την επιβεβαίωση των παραδοτέων ολοκληρώνονται σύμφωνα με τη σύμβαση οι αξιώσεις μη επιλύσιμες αξιώσεις οδηγούνται στα δικαστήρια

76 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Procurement Mgmt

77 Διοίκηση Έργου (Project Management)
Project Stakeholder Management

78 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Stakeholder Mgmt
περιλαμβάνει τις διαδικασίες που απαιτούνται για τον εντοπισμό των ανθρώπων, ομάδων, ή οργανισμών που θα μπορούσαν να επηρεάσουν ή να επηρεαστούν από το έργο, να αναλύσει τις προσδοκίες των ενδιαφερομένων μερών και τiς επιπτώσεις τους στο έργο, και να αναπτύξουν κατάλληλες στρατηγικές διαχείρισης για τους ενδιαφερόμενους με αποτελεσματική εμπλοκή στις αποφάσεις του έργου και την εκτέλεση

79 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Stakeholder Mgmt
Περιλαμβάνει: Identify Stakeholders: η διαδικασία εντοπισμού ατόμων ομάδων ή οργανισμών που θα μπορούσαν να επηρεάσουν ή να επηρεαστούν από την απόφαση, τη δραστηριότητα ή το αποτέλεσμα του έργου, και την ανάλυση και τεκμηρίωση των σχετικών πληροφοριών που αφορούν τα ενδιαφέροντα, τη συμμετοχή, τις αλληλεξαρτήσεις, επιρροή τους, και τις πιθανές επιπτώσεις για την επιτυχία του έργου

80 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Stakeholder Mgmt
Plan Stakeholder Management: διαδικασία ανάπτυξης κατάλληλων στρατηγικών διαχείρισης που ασκούν αποτελεσματικά τα ενδιαφερόμενα μέρη σε όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής του έργου, με βάση την ανάλυση των αναγκών & ενδιαφέροντων τους, και τις πιθανές επιπτώσεις στην επιτυχία του έργου

81 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Stakeholder Mgmt
Manage Stakeholder Engagement: διαδικασία της επικοινωνίας και συνεργασίας με τους εμπλεκόμενους για να καλύψει τις ανάγκες / προσδοκίες, στην αντιμετώπιση θεμάτων τους, όπως αυτά συμβαίνουν, και να προωθήσει κατάλληλα τα ενδιαφερόντα τους σε δραστηριότητες του έργου καθ 'όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής του έργου

82 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Stakeholder Mgmt
Control Stakeholder Engagement: διαδικασία παρακολούθησης συνολικά των ενδιαφερόμενων μερών του έργου (σχέσεις και στρατηγικές για την προσαρμογή και τα σχέδια για τη συμμετοχή των ενδιαφερομένων)

83 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Stakeholder Mgmt

84 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Stakeholder Mgmt

85 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Stakeholder Mgmt
το βασικό πλεονέκτημα αυτής της διαδικασίας είναι ότι επιτρέπει στον διαχειριστή του έργου να προσδιορίσει την κατάλληλη εστίαση για κάθε φορέα ή ομάδα ενδιαφερόμενων μερών

86 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Stakeholder Mgmt

87 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Stakeholder Mgmt

88 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Stakeholder Mgmt
το βασικό πλεονέκτημα αυτής της διαδικασίας είναι ότι παρέχει ένα σαφές, εκτελέσιμο σχέδιο για αλληλεπίδραση με ενδιαφερόμενα μέρη του έργου για την υποστήριξη των συμφερόντων του έργου

89 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Stakeholder Mgmt

90 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Stakeholder Mgmt

91 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Stakeholder Mgmt
το βασικό πλεονέκτημα αυτής της διαδικασίας είναι ότι επιτρέπει το διαχειριστή του έργου να αυξήσει την υποστήριξη και να ελαχιστοποιήσει την αντίσταση από τους ενδιαφερόμενους, αυξάνοντας σημαντικά τις πιθανότητες για την επίτευξη της επιτυχία του έργου

92 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Stakeholder Mgmt

93 Διοίκηση Έργου (Project Management) Project Stakeholder Mgmt
το βασικό πλεονέκτημα αυτής της διαδικασίας είναι ότι θα διατηρήσει ή θα αυξήσει την αποδοτικότητα και την αποτελεσματικότητα των δραστηριοτήτων συμμετοχής των ενδιαφερομένων μερών, όπως το έργο εξελίσσεται μέσω των αλλαγών του περιβάλλοντος

94 Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας…


Κατέβασμα ppt "N. ΝΙΚΗΤΑΚΟΣ καθηγητής Παν. Αιγαίου Δ.Παπαχρήστος μέλος ΕΔΙΠ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google