Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ & ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΘΕΜΑ: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ (ADIDAS) Διδάσκουσα: Ουρανία Βρόντου Φοιτήτριες: ΜΙΧΑΛΙΤΣΙΑΝΟΥ ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΣΙΑΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΕΥΤΥΧΙΑ

2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1) Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ADIDAS 2) Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ
3) ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ 4) MARKETING 5) ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ 6) ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ – ΧΟΡΗΓΙΕΣ 7) ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ STYLE 8) Η ΛΙΑΝΙΚΗ ΠΩΛΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΟ ΕΜΠΟΡΙΟ 9) ΑΝΑΛΥΣΗ SWOT 10) ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

3 Η ιστορια της adidas Το 1920, ο ιδρυτής της adidas Adi Dassler, μόλις 20 ετών, δημιούργησε το πρώτο ζευγάρι παπουτσιών, εμπνευσμένος από μία απλή ιδέα: Το όραμά του να παρέχει σε κάθε αθλητή το καλύτερο παπούτσι για το άθλημά του. Με το πάθος του για τον αθλητισμό, ήταν από την αρχή πολύ κοντά με τους αθλητές και πάντα ήταν παρόν στα σημαντικά αθλητικά γεγονότα. Ο Adi Dassler επικεντρώθηκε στα κλασσικά αθλήματα του στίβου (track & field). Οι αθλητές φόρεσαν τα ειδικά παπούτσια που σχεδίασε για πρώτη φορά, το 1928 στους Ολυμπιακούς Αγώνες στο ‘Αμστερνταμ. Μέχρι τα μέσα του 1930, ο Adi Dassler είχε ήδη δημιουργήσει 30 διαφορετικούς τύπους παπουτσιών για 11 αθλήματα, με την βοήθεια 100 εργαζομένων. Σε λιγότερο από δύο δεκαετίες, η adidas εξελίχθηκε σε ηγετική εταιρία στην παραγωγή παπουτσιών παγκοσμίως. Το ορόσημο στην πορεία του Adi Dassler ήταν η νίκη της ομάδας ποδοσφαίρου της Γερμανίας στο World Cup το Στον θρυλικό τελικό με αντίπαλο την ομάδα της Ουγγαρίας, η γερμανική ομάδα φόρεσε adidas ποδοσφαιρικά παπούτσια με τάπες στην σόλα των παπουτσιών τους.

4 Η Αποστολh της εταιρiας
Η adidas προσπαθεί να είναι ο παγκόσμιος ηγέτης στην βιομηχανία αθλητικών ειδών. Εστιάζονται στους καταναλωτές και ως εκ τούτου θα βελτιώνει συνεχώς την ποιότητα, εμφάνιση, αίσθηση και την εικόνα των προϊόντων τους και των οργανωτικών δομών τους για να ταιριάζουν και να υπερβαίνουν τις προσδοκίες των καταναλωτών και να τους παρέχει την υψηλότερη αξία. Εστιάζονται στην καινοτομία και το σχεδιασμό που προσπαθούν να βοηθήσουν τους αθλητές όλων των επιπέδων ώστε να επιτευχθεί η μέγιστη απόδοση με κάθε προϊόν που διοχετεύεται στην αγορά. Εστιάζονται στην παγκόσμια οργάνωση που είναι κοινωνικά και περιβαλλοντικά υπεύθυνη, καθώς και οικονομικά πιο συμφέρον για τους εργαζόμενους και τους μετόχους μας. Εστιάζονται στην δέσμευση για την συνεχή ενίσχυση των σημάτων και των προϊόντων τους και για την βελτίωση της ανταγωνιστικής θέσης. Είναι αφοσιωμένοι στην επίτευξη σταθερών οικονομικών αποτελεσμάτων.

5 οραμα και Διακυβερνηση
Το όραμά είναι σαφής: Να ενισχυθεί η κοινωνική και περιβαλλοντική δραστηριότητα της εταιρείας, δημιουργώντας προϊόντα που θα βελτιώσουνε τις ζωές των ανθρώπων. Προσπαθεί να είναι ο παγκόσμιος ηγέτης στη βιομηχανία αθλητικών ειδών και να έχει ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα. Ειδικότερα, είναι υπεύθυνη για τον τρόπο με τον οποιο κατασκευάζονται τα προϊόντα της. Στόχος της είναι να βελτιώσει τη ζωή των εργαζομένων που παράγουν τα προϊόντα της. Δεσμεύεται για την καλή διακυβέρνηση και την βιωσιμότητα της εταιρίας συμμετέχοντας σε κοινωνικές ,περιβαλλοντικές και κοινοτικές δραστηριότητες.

6 MARKETING Το τμήμα μάρκετινγκ της adidas είναι ένας οργανισμός παγκόσμιας κλάσης που φέρνει τα προϊόντα και τα εμπορικά σήματα στη ζωή των ανθρώπων μέσω του μηχανισμού της αγοράς. Είναι πίσω από όλες τις βασικές εκστρατείες σε όλες τις κατηγορίες. Η ομάδα μάρκετινγκ αποτελείται από διάφορους βασικούς τομείς: Επικοινωνίας, Product Marketing, Sports Marketing, Marketing Operations, Αccount Marketing και Δημοσίων Σχέσεων. Σε αυτό το τμήμα εργάζονται λειτουργικά με πολλές επιχειρήσεις ,καθώς και σε παγκόσμιο επίπεδο. Δεξιότητες και προσόντα Όλα τα μέλη της ομάδα μάρκετινγκ θα πρέπει να κατέχουνε κάποιες σημαντικές ιδιότητες: το πάθος για τη μάρκα, ικανότητα εργασίας και να έχουν επιρροή σε όλα τα επίπεδα της οργάνωσης, την ικανότητα να συνεργάζονται αποτελεσματικά με λειτουργικές ομάδες, ισχυρές δεξιότητες επικοινωνίας γραπτές και προφορικές και το άνοιγμα προς την αλλαγή . Κατάρτιση Το πρόγραμμα Product Manager Trainee επιτρέπει στους υποψηφίους να συμμετάσχουν σε ένα πρόγραμμα εκ περιτροπής που αγγίζει τη δημιουργία προϊόντων και την κατεύθυνση τους προς την αγορά. Προσφέρουν επίσης θέσεις με βάση τις επιχειρηματικές ανάγκες.

7 Διαφημιση Συνολική διαφημιστική δαπάνη ,81 € Διαφημιζόμενα Προϊόντα: Όπως παρατηρούμε από τον παραπάνω πίνακα η Adidas δεν έχει ισότιμη κατανομή χρημάτων σε όλα τα προϊόντα της, αφού η ζήτηση για αθλητικά είδη και αθλητικά παπούτσια είναι μεγαλύτερη απ’ ότι των υπολοίπων. Προϊόν Διαφημιστική Δαπάνη Διαφημιστική εταιρία ADIDAS αθλητικά είδη ,62 TBWA ATHENS ADIDAS αθλητ.παπούτσια ,79 SALOMON αξεσ.SKI 19.958,40 ADIDAS βιομ.αθλητ.ειδών 11.907,00

8 Προωθηση Πωλησεων-χορηγιεσ
Η γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών Adidas ελπίζει ότι με τη χορηγία του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2010, καθώς και με τα νέα προϊόντα που θα παρουσιάσει στο πλαίσιο της κορυφαίας ποδοσφαιρικής διοργάνωσης θα πετύχει ενίσχυση των πωλήσεών της που σημείωσαν πτώση κατά το Ο όμιλος Adidas, σύμφωνα με την πιο πρόσφατη παρουσίαση των οικονομικών του αποτελεσμάτων, το γ’ τρίμηνο του 2009 είχε πωλήσεις ύψους 3,1 δισ.$., μειωμένες κατά 7% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Το τμήμα μάρκετινγκ της αθλητικής εταιρείας με την 60ετή ιστορία ήδη διεξάγει μεγαλειώδη εκστρατεία για τις ανάγκες της διοργάνωσης. Στο Παγκόσμιο Κύπελλο του 2006 η Adidas σημείωσε τεράστια άνοδο πωλήσεων, καθώς, μεταξύ άλλων, πούλησε πάνω από 15 εκατ. μπάλες στη διάρκεια της διοργάνωσης. Σύμφωνα με την εταιρεία που κατασκευάζει τις μπάλες των αγώνων του Παγκόσμιου Κυπέλλου από το 1970, για τη διοργάνωση του 2010, ήδη, οι προπωλήσεις έχουν ξεπεράσει τις πωλήσεις του 2006.

9 Χορηγιεσ (συνεχεια) Η adidas είναι Χορηγός των κορυφαίων αθλητικών διοργανώσεων και ομάδων. Το 2004 ήταν Επίσημος Υποστηρικτής των Ολυμπιακών Αγώνων ΑΘΗΝΑ 2004, Χορηγός του EURO 2004 και είναι Χορηγός της Εθνικής Ομάδας Ποδοσφαίρου και Πρωταθλήτριας Ευρώπης, της Εθνικής Ελλάδος Στίβου, της Εθνικής Άρσης Βαρών. Η adidas στο διεθνή χώρο κατέχει την 1η θέση σε επιτυχημένες συνεργασίες. Είναι Χορηγός του επερχόμενου Μουντιάλ 2006 στη Γερμανία και Επίσημος Υποστηρικτής των Ολυμπιακών Αγώνων του Πεκίνο το Είναι επίσης Χορηγός του UEFA Champions League καθώς και κεντρικός Χορηγός της FIFA, UEFA και άλλων Διεθνών Ομοσπονδιών. Ακόμη είναι Χορηγός της Εθνικής Γαλλίας, Ισπανίας, Γερμανίας, Αργεντινής, Κίνας, κ.ά., ενώ από συλλόγους χορηγεί μεταξύ άλλων τη Μίλαν, τη Ρεάλ Μαδρίτης, τη Μπάγερν και τον Άγιαξ. Τέλος, έχει συνεργασία με κορυφαίους αθλητές του Στίβου, του ποδοσφαίρου, παίκτες του NBA κ.ά. Αξίζει να σημειωθεί ότι η adidas είναι πρωτοπόρος στην τεχνολογία εξοπλισμού και την καινοτομία σχεδίασης. Τη μεγαλύτερη πρωτοπορία όλων των εποχών στο αθλητικό παπούτσι αποτελεί το adidas_1, το παπούτσι running με ηλεκτρονικό επεξεργαστή που έχει κερδίσει όλες τις εντυπώσεις παγκοσμίως. Για την adidas, η συνεχής έρευνα αγοράς και ειδικότερα η γνώμη των αθλητών και η στενή συνεργασία μαζί τους, οδήγησε σε πολύ σημαντικές καινοτομίες στα παπούτσια και στα υφάσματα, με αποτέλεσμα να αναγνωριστεί παγκοσμίως ως η κορυφαία αθλητική εταιρία. Η adidas εφοδιάζει τις κορυφαίες ομάδες και τους κορυφαίους αθλητές παγκοσμίως με τον άψογης τεχνοτροπίας και μοναδικού σχεδιασμού εξοπλισμό της και πραγματοποιεί αλματώδη βήματα για να εξασφαλίζει τις ολοένα και καλύτερες επιδόσεις των αθλητών.

10 Αθλητισμός και Style Το 2008, η Adidas έκανε ένα μεγάλο βήμα με την επέκταση του τμήματος Sport Style μέσω της εισαγωγής της adidas Essentials Style. H adidas Essentials Style αποτελεί μια ολοκληρωμένη σειρά υποδημάτων, ενδυμάτων και αξεσουάρ τα οποία είναι εμπνευσμένα από το εμπορικό σήμα, τόσο του Sport Performance όσο και του Sport Style, αλλά τα προσφέρει με διαφορετικά κανάλια διανομής και σε πιο προσιτή τιμή. Είναι προφανές ότι με τις υπάρχουσες τάσεις ο μηχανισμός της αγοράς έχει εκσυγχρονιστεί και είναι πιο γρήγορος απ’ότι τον παραδοσιακό τρόπο. Η adidas Essentials Style διανέμεται κατά κυρίως μέσω των επωνύμων καταστημάτων της στην Ασία, στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη.

11 Η ΛΙΑΝΙΚΉ ΠΏΛΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ
Η λιανική πώληση είναι κινητήρια δύναμη για την ανάπτυξη της adidas. Παράλληλα αποτελεί μέσο για την επέκταση της διανομής, όπου οι υποδομές είναι αρκετά ανεπτυγμένες .Το λιανικό δίκτυο διανομής τους καθως και το εμπορικό σήμα προσελκύουν τους καταναλωτές ώστε να αγοράζουν τα προιόντα τους αποτέλεσε ορόσημο στην λιανική ιστορία της Adidas με το άνοιγμα του adidas Brand Center στο Πεκίνο, ένα μήνα πριν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Πεκίνο Το μεγαλύτερο κατάστημα λιανικής πώλησης της adidas είναι m2, ενώ στο Brand Center προσφέρει προϊόντα από όλες τις κατηγορίες adidas κάτω από μία στέγη. Για να εκμεταλλευτεί πλήρως τις δυνατότητες της νέας σειράς Style Essentials, η adidas έχει ανοίξει πολλά ειδικά καταστήματα, μέσω των συνεργατών τους στην Κίνα. Το 2008, η Adidas ξεκίνησε με επιτυχία την ηλεκτρονική πλατφόρμα του ηλεκτρονικού εμπορίου σε τέσσερις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές (Γερμανία, τις Κάτω Χώρες, τη Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο). Το 2009, οι Ηνωμένες Πολιτείες και επιλεγμένες χώρες της Ευρώπης λαμβάνουν τα προίοντα τους με αυτή την διαδικασία.

12 ΑΝΑΛΥΣΗ SWOT ΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΑΠΕΙΛΕΣ
Σε πολλές διοργανώσεις είναι ο μεγαλύτερος χορηγός Ισχυρή διοικητική ομάδα Αναγνωρισιμότητα και φήμη Πολυμορφία και ποικιλία στα προϊόντα που προσφέρονται στο διαδίκτυο (υποδημάτων, ενδυμάτων, αθλητικού εξοπλισμού,κλπ) Ισχυρό έλεγχο στο δικό της κανάλι διανομής Δεν έχει κακή φήμη, όπως παιδική εργασία και ρύπανση του περιβάλλοντος Στη βιομηχανία ποδοσφαίρου, έχει ένα οχυρό ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ Οι υψηλές τιμές σε ορισμένα προϊόντα Το ηλεκτρονικό εμπόριο περιορίζεται μόνο στις ΗΠΑ Η άμεση πώληση στους καταναλωτές δημιουργεί συγκρούσεις με τους δικούς της μεταπωλητές ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ Αύξηση της συμμετοχής των γυναικών στον αθλητισμό, όπως η Stella McCartney ( Adidas by Stella McCartney) Συνεργασία με άλλους σε απευθείας σύνδεση λιανοπωλητές να προσφέρουν προϊόντα Adidas Δυνατότητα εξωτερικής ανάθεσης της ανάπτυξης ιστοσελίδων και του ηλεκτρονικού εμπορίου σε τρίτους προγραμματιστές ΑΠΕΙΛΕΣ Ισχυρή φήμη της Νike στη βιομηχανία υποδημάτων και ενδυμάτων Αρνητική εικόνα που δημιουργήθηκε από τη χορηγία σε αθλητές (όπως Kobe Bryant και η περίπτωση της σεξουαλικής του επίθεσης) Αύξηση των τιμών στις πρώτες ύλες Συνεχιζόμενες προκλήσεις των δασμών εισαγωγής- εξαγωγής

13 ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

14 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ


Κατέβασμα ppt "ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google