Διοίκηση Δικτύων Διανομής

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Ρόλος της Πληροφορίας στη Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Advertisements

Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής
μείωση κόστους & βελτίωση καθαρής κερδοφορίας
Alexander Moore.
Ο παράγων «Άνθρωπος» κινητήριος Μοχλός στην ανάπτυξη των σύγχρονων εφοδιαστικών αλυσίδων Το προφίλ και τα χαρακτηριστικά των εργαζομένων στη Διεύθυνση.
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ (LOGISTICS)
Διαχείριση Εφοδιαστικής Αλυσίδας (Supply Chain Management -Logistics)
Επιλογές Marketing & Logistics
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων
Ομάδες Εργασίας ΕΚΜΝ Συμμετέχοντες στο Pre-conference symposium
Κατεύθυνση Τεχνολογιών Ηλεκτρονικών και Κινητών Υπηρεσιών
Εισαγωγή στην έννοια των Logistics
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
Τηλεματικές Εφαρμογές
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
Λειτουργίες (Logistics & Operations Management
Logistics partnership and national strategy: A 360° approach Ο πρωταγωνιστικός ρόλος των logistics στη σύναψη στρατηγικών συμμαχιών στην οικονομία και.
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΑΝΟΜΗΣ & ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
Διάγραμμα 1.1: Δίκτυο εφοδιαστικής αλυσίδας
Παραδείγματα Φορητών εφαρμογών
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Διάγραμμα 10.1: Η εφοδιαστική αλυσίδα του μέλλοντος Εικονικά δίκτυα Βασισμένο στην πληροφορία Προσανατολισμένο στην αξία για τον πελάτη Αυριανό μοντέλο.
Logistics Διαχείριση Εταιρικού Κινδύνου & Μείωση Λειτουργικού Κόστους
Πωλήσεις Αγορά Καθυστερημένα εισερχόμενα Απαξιωμένο απόθεμα Χρόνος
Διάγραμμα 4.1: Ευέλικτη ή λιτή εφοδιαστική αλυσίδα;
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
1. ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση Quantitative.
1. ΝΕΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση Quantitative.
Κανάλια Διανομής. Διακίνηση προϊόντων χωρίς ενδιάμεσους = Customer = Manufacturer A. Number of contacts without a distributor M x C = 3 X 3 =
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ
1 Η έννοια της διανομής υλικών. 2 Επιχειρησιακή Εφοδιαστική (Business Logistics) Απόθεμα (Inventory) Μέσα μεταφοράς (transportation) Διεξαγωγή παραγγελιών.
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ Πτυχιακή εργασία «Εφαρμογές Διαχείρισης Εφοδιαστικής Αλυσίδας» Συγγραφή: Βήτα Παναγιώτα ΑΜ:6683 Επιβλέπων.
Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Order Fulfillment and e-CRM (Customer Relationship Management) Γιώργος Θάνος Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2008.
Μοντέλα βελτιστοποίησης απόφασης στη διαδικασία της παραγγελιοδοσίας στο λιανεμπόριο Ομάδα εργασίας: Αρβανίτης Ηλίας Βολανάκης Ελευθέριος
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Ζαχαριάδου Κλειώ Εμμανουέλα (7717)
Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση
1. ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση Quantitative.
1. ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Κατεύθυνση: Διοικητική των Επιχειρήσεων Μάρτιος 2008.
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗ ΔΕΑ.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος Προ-συναλλαγής Στοιχεία που αφορούν την προετοιμασία πριν τη συναλλαγή Συναλλαγή Στοιχεία που περιλαμβάνονται άμεσα κατά τη συναλλαγή.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος % κωδικών επί συνόλου κωδικών % αξίας επί συνολικών αγορών Α Β Γ Δεν είναι όλα τα προϊόντα το ίδιο.
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ LOGISTICS : ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΗΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
Προγραμματισμός και Διαχείριση Επιχειρηματικών Πόρων - ERP
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Διοίκηση Δικτύων Εφοδιασμού Δρ. Παναγιώτης Ρεπούσης
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
Διάλεξη 10 η ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (MIS) TEI Κρήτης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Ανάπτυξη ΣΥΑ.
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
Πολιτιστική διαχείριση (Cultural management)- α΄ μέρος
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Αλυσίδα Εφοδιασμού και Μεταφορικά
Διοίκηση Δικτύων Διανομής
Τα Logistics στο χώρο της μαζικής εστίασης
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διοίκηση Δικτύων Διανομής Διοίκηση Εφοδιαστικών Αλυσίδων και Συστημάτων Φυσικής Διανομής & Διακίνησης Προϊόντων Ενότητες, Διαλέξεις & Περιεχόμενα Δρ. Παναγιώτης Ρεπούσης Διοίκηση Δικτύων Διανομής

Διοίκηση Δικτύων Διανομής Φυσική διανομή των προϊόντων μέχρι τον πελάτη Διοίκηση Εφοδιαστικών Αλυσίδων Το σύνολο των επιχειρήσεων που εμπλέκονται στις διαδικασίες παραγωγής, διακίνησης και διάθεσης ενός προϊόντος, από την προμήθεια των πρώτων υλών μέχρι την παραγωγή και την παράδοσή του στον τελικό πελάτη Ροή υλικών, πληροφοριών και χρημάτων Διαχείριση σχέσεων με πελάτες και προμηθευτές σε Β2Β αγορές

Βασικές Ενότητες 1ο Μέρος: Διοίκηση Εφοδιαστικών Αλυσίδων Οργάνωση & σχεδιασμός Στρατηγική & συντονισμός 2ο Μέρος: Σχεδιασμός, Οργάνωση & Λειτουργία Συστημάτων Διανομής & Διακίνησης Προϊόντων Σχεδιασμός δικτύων διακίνησης & Επιλογή Τοποθεσιών Συστήματα Αποθήκευσης & Διαχείριση Αποθεμάτων Συστήματα Μεταφοράς Προϊόντων

Στόχοι Κατανόηση των βασικών χαρακτηριστικών, των παραμέτρων σχεδιασμού και τις βασικές περιοχές απόφασης σε μια εφοδιαστική αλυσίδα Επιλογή στρατηγικής & βελτιστοποίησης της αλυσίδας αξίας Μέτρηση της αποδοτικότητας & διαχείριση σχέσεων σε μια εφοδιαστικής αλυσίδα Σχεδιασμός του δικτύου και επιλογή των σημείων αποθήκευσης, παραγωγής και διάθεσης Βέλτιστη διαχείριση των αποθεμάτων Βέλτιστη μεταφορά των προϊόντων Ανάπτυξη μοντέλων απόφασης στο excel και πολλά ακόμα…

Διαχείριση Εφοδιαστικών Αλυσίδων

Δομή Διαλέξεων Ορισμοί & Βασικά Χαρακτηριστικά των Αλυσίδων Εφοδιασμού Ορισμοί & Βασικά Χαρακτηριστικά των Αλυσίδων Εφοδιασμού Αρχές Σχεδιασμού Συνθήκες αβεβαιότητας που επικρατούν στις αγορές εφοδιασμού (supply uncertainty) Μεταβλητότητα στη ζήτηση των πελατών (demand uncertainty). Επιλογή Στρατηγικής Επιδιωκόμενο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα (τιμή, εξυπηρέτηση, διαφοροποίηση, ανταπόκριση) Λιτές και Ευέλικτες εφοδιαστικές αλυσίδες Περιοχές Απόφασης Φαινόμενο Bullwhip & Συντονισμός

Περιπτώσεις Μελέτης & Παιχνίδια Προσομοίωσης The National Bicycle Co. από τους Fisher M. and Raman A. The new Science of Retailing, Harvard Business Press, 2012. Moving from inflexible mass production supply chain to flexible mass customization. What happened? Παραδείγματα Εφοδιαστικών Αλυσίδων από τους Chopra and Meindl, Supply Chain Management, Pearson, 2015. Gateway and Apple: Two different journeys into retailing Zara: Apparel Manufacturing and Retail W.W. Grainer and McMaster-Carr: MRO Suppliers Toyota: A global auto manufacturer Amazon: Online sales Macy’s: Omni-channel retailing Παιχνίδι προσομοίωσης στην τάξη - The Beer Game

Εφοδιαστική Αλυσίδα ενός laptop Morisson M. It’s a Global Economy: The supply chain for laptops & educational resources, 2012

Διεθνής Εφοδιαστικές Αλυσίδες Heaney, B (2011), Supply Chain Visibility Excellence – Fostering Security, Resilience, and Efficiency, Aberdeen Group, March 2011

Στρατηγική & Σχεδιασμός Πηγή: Αυλωνίτης Γ., Ήντουνας Κ., Δημητριάδης Σ., Βιομηχανικό Μάρκετινγκ, 2015

Πηγή: Λάιος Λ. Διοίκηση Εφοδιασμού, 2013 Ανάγκη για συντονισμό (Coordination) Πηγή: Λάιος Λ. Διοίκηση Εφοδιασμού, 2013

Σχεδιασμός, Οργάνωση & Λειτουργία Συστημάτων Διανομής & Διακίνησης Προϊόντων

Δομή Διαλέξεων Σχεδιασμός Δικτύων Διακίνησης Προϊόντων Σχεδιασμός Δικτύων Διακίνησης Προϊόντων Αντιστοίχιση προσφοράς και ζήτησης Επιλογή προμηθευτών, σημείων αποθήκευσης, σημείων παραγωγής και σημείων πώλησης Μοντέλα και μέθοδοι βελτιστοποίησης στο excel Στρατηγικές & σχήματα διακίνησης προϊόντων Απευθείας μεταφορά στον πελάτη, παραλαβή από τον πελάτη κ.α. Χρήση εταιριών παροχής υπηρεσιών logistics Επιλογή τοποθεσίας

Δομή Διαλέξεων (συνέχεια) Διαχείριση Αποθεμάτων Έλεγχος, πολιτικές, κόστη, βέλτιστες ποσότητες παραγγελίας, σημεία αναπαραγγελίας, αποθέματα ασφαλείας Συστήματα Μεταφοράς Προϊόντων Επιλογή μέσων μεταφοράς Δρομολόγηση και χρονοπρογραμματισμός οχημάτων Μοντέλα και μέθοδοι βελτιστοποίησης στο excel

Περιπτώσεις Μελέτης & Ασκήσεις DHL – Σχεδιασμός Εφοδιαστικής Αλύσίδας Επιλογή προμηθευτών, ποσοτήτων παραγωγής και επιλογής μέσων μεταφοράς με στόχο την μείωση του κόστους Σχεδιασμός πράσινης εφοδιαστικής αλυσίδας – μείωση εκπομπής CO2 Διαχείριση Αποθεμάτων στην Squirrel Hill Cosmetics και στην HK Fashion Retailer Pearson case studies

Πώς να σχεδιάσω το δίκτυο φυσικής διακίνησης και να αντιστοιχίσω την προσφορά με την ζήτηση? Suppliers Warehouses / DCs Cross Docks Stores Customers Product Categorization Multiple Carriers Normal demand curve Demand shifts quickly Product Flow Rates Supplier Capacity Customer Locations Products Demand Pattern Consolidation Centers & DCs Vendors Cross Docks Zone Base Transport Rates for Product Set Warehousing Restrictions Sourcing Policies Warehouse Capacity Warehouse Capability on Handling Products Utilization & Limitations Constantly modify supply chain to meet new demand curve

Πόσες αποθήκες χρειάζομαι? Daskin and Lee Maass (2015), Springer

Ποια ποικιλία προϊόντων να διαθέτω σε κάθε αποθήκη?

Επιλογή τοποθεσίας – Χάρτης εγκληματικότητας στο Σαν Φρανσίσκο

Ποιο είναι το κόστος για την εξυπηρέτηση των πελατών? Λύση ενός προβλήματος δρομολόγησης και χρονοπρογραμματισμού στόλου οχημάτων για την εξυπηρέτηση ενός συνόλου πελατών

Επικοινωνία Δρ. Παναγιώτης (Πάνος) Ρεπούσης prepousi@aueb.gr