Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤμΗμα ΔιοΙκησηΣ &ΔιαχεΙρισηΣ Εργων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
MOOCs - Massive Open Online Courses.
Advertisements

Παντελής Μπαλαούρας, Ανοικτά ακαδημαϊκά μαθήματα στο Παν/μιο Αθηνών και στα ελληνικά ΑΕΙ.  P.Balaouras, C. Tsibanis, S. Bolis, L. Merakos. On the provision.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 10: MOOC1/18 20/5/2015 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Διάλεξη 10 MOOCs Εφαρμογές ΤΠΕ.
Ομαδική Παιδαγωγική Σύσκεψη Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων 53 ης Περιφέρειας Σχολικής Συμβούλου Προσχολικής Αγωγής – Ε. ΜΟΥΣΕΝΑ με θέμα: « Διοικητική λειτουργία.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Moocs - Καλές πρακτικές Ευγενία Τόκη Καθηγήτρια Εφαρμογών ΤΕΙ Ηπείρου, MSc, PhD Σπυρίδων Χρονόπουλος Επιστημονικός.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΥΤΟΜΑΤΗΣ ΜΙΣΘΩΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΩΝ.
1 Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας – Σχολή Ανθρωπιστικών & Κοινωνικών Επιστημών – ΙΑΚΑ Τομέας Ιστορίας Εργαστήριο Ιστορίας Εκπόνηση εργασιών στην ιστορία
Το 1989 τα Ηνωµένα Έθνη αναγνώρισαν το παιχνίδι ως δικαίωµα όλων των παιδιών, υπογραμμίζοντας τον θεµελιώδη του ρόλο στην παιδική ηλικία. Το παιχνίδι.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η Ι Α Σ Ω Ν Α Σ Τ Α Σ Σ Η Σ.
ΕΡΕΥΝΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Ιωάννης Δούρβας, εκπαιδευτικός ΠΕ20 Κύριες Πηγές Πληροφόρησης eureka.lib.teithe.gr:8080/bitstream/handle/.../Methodologia.doc.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Επιμέλεια Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
Δρ. Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης.
Μαθησιακά Αντικείμενα – Ανοικτά Μαθήματα: Σύγχρονες Τάσεις και Προκλήσεις.
Ψηφιακές τεχνολογίες στην εκπαίδευση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
Ενημέρωση για φοιτητές/τριες
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ανάπτυξη Ανοικτού Ακαδημαϊκού Μαθήματος
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 4η: Διαμόρφωση Ερευνητικού Σχεδιασμού
Εφαρμογές – Γεωργική Πολιτική και Εμπορία Αγροτικών Προϊόντων
ΕΠΑ.Λ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΜΑΔΑ Α΄
Βασικά στοιχεία για τα Μαζικά Ελεύθερα Διαδικτυακά μαθήματα MOOCs
Ανοιχτά Μαθήματα: Προσεγγίσεις και Προοπτικές
Τεχνολογία και Εκπαίδευση -Μάθηση από απόσταση
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΕΣ.
ΤΟ ΑΠΛΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ
Τζένη Παγγέ Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Το αθλητικό ιδεώδες στην ποίηση: η ταύτιση του κάλλους με το αγαθό
Ορισμός, μέσα και χαρακτηριστικά φαινομένου
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ερευνητική εργασία Α΄ και Β΄ τετραμήνου
Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες
“Επιχειρηματικότητα σε περίοδο οικονομικής κρίσης”
Πελοπίδας, Φαίδωνας, Νεφέλη, Μαρία.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
Πράξη με τίτλο «Συλλογική Δράση για την Απασχόληση Στην Κορινθία »
ΜΕΡΟΣ ΙV: Καθοριστικοί παράγοντες και Εμπόδια υιοθέτησης ΤΠΕ
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Σχέδιο προσέγγισης και υλοποίησης online μαθημάτων
για τη Σχολική Καινοτομία
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Επαγγελματική Εκπαίδευση και Αγορά Εργασίας
Βλάχου Βασιλική ΤΕΙ Θεσσαλίας
Project: Εθισμός στο Internet
για τη σύνταξη των ερωτήσεων εργάστηκε ολόκληρο το τμήμα
Εξωδικαστικός Μηχανισμός Ρύθμισης Οφειλών - Ελεύθεροι Επαγγελματίες
<<MOOCS AND WEBINARs>>
ΦΟΡΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Δυσγραφίας : Αξιολόγηση και Αντιμετώπιση Μαρτίου 2018 Ονοματεπώνυμο:_____________________________________________.
Nέο Πρόγραμμα Αθήνα, Ιούνιος 2014.
THOMAS H. CORMEN, et al., ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ, Β΄ έκδοση, ΠΕΚ 2016,
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Μάθημα 1ο- Παρουσίαση του μαθήματος και διάρθρωση της ύλης
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Ερώτηση της Δευτέρας 03 – 05 Δεκεμβρίου 2018 σε συνεργασία με την.
ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
THOMAS H. CORMEN, et al., ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ, Β΄ έκδοση, ΠΕΚ 2016,
Από την επικύρωση στην εφαρμογή
Πολιτική Έρευνα Πανελλήνια Κοινωνική Έρευνα.
NATIONAL SUPPORT SERVICES EPALE CY
Ερώτηση της Δευτέρας 21 – 23 Ιανουαρίου 2019 σε συνεργασία με την.
Ερώτηση της Δευτέρας 15 – 17 Οκτωβρίου 2018 σε συνεργασία με την.
ερώτηση της εβδομάδας του Newpost.gr
Ερώτηση της Δευτέρας 21 – 23 Ιανουαρίου 2019 σε συνεργασία με την.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.
ερώτηση της εβδομάδας του Newpost.gr
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Βέλτιστες πρακτικές Ανοικτής Διακυβέρνησης - Παραδείγματα Εφαρμογής
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤμΗμα ΔιοΙκησηΣ &ΔιαχεΙρισηΣ Εργων Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤμΗμα ΔιοΙκησηΣ &ΔιαχεΙρισηΣ Εργων   Τ.Ε.Ι. Θεσσαλίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων» Δημήτρης Τσέλιος, Επίκουρος Καθηγητής Γν. αντ. : Χρονοπρογραμματισμός χαρτοφυλακίων έργων με χρήση ευφυών μεθόδων» email : tselios@teilar.gr τηλ. : +30 2410 – 684590 Λάρισα, Μάιος 2017

MOOC (Massive Open Online Courses): μια νέα προσέγγιση στη σύγχρονη διαδικτυακή εκπαίδευση (1) Όπως αναφέρει το Κέντρο Ανοικτών Διαδικτυακών Μαθημάτων Mathesis: «Πιστεύουμε ότι η χώρα μας δεν επιτρέπεται να μείνει έξω από τις επαναστατικές αλλαγές που συντελούνται παγκοσμίως σε αυτό το θέμα και κρίναμε ότι ήταν υποχρέωσή μας, ως μη κερδοσκοπικού οργανισμού που υπηρετεί δημόσιους σκοπούς και αξίες, να δημιουργήσουμε μέσα στις ΠΕΚ μια εθνική εστία διαδικτυακών μαθημάτων που θα παρακολουθεί τις διεθνείς εξελίξεις και θα προσπαθεί να συμβαδίζει με αυτές. ... Έτσι, το Mathesis προέκυψε φυσιολογικά ως η επέκταση των ΠΕΚ στον χώρο των Μαζικών Ανοικτών Διαδικτυακών Μαθημάτων (ΜΑΔΙΜ ή MOOCs = Massive Open Online Courses)».

MOOC (Massive Open Online Courses): μια νέα προσέγγιση στη σύγχρονη διαδικτυακή εκπαίδευση (2) «Η ιστορία που ακολουθεί μπορεί να μοιάζει με σενάριο επιστημονικής φαντασίας, είναι όμως πέρα για πέρα αληθινή. Ο 34χρονος μαθηματικός Rob Percival παρέδιδε ιδιαίτερα μαθήματα, ωστόσο, τα χρήματα που έβγαζε δεν επαρκούσαν για να εξασφαλίσουν μια άνετη ζωή στον ίδιο και την οικογένειά του. Για τρεις μήνες ο Rob είχε αφοσιωθεί πλήρως στο όνειρό του και τον Ιούνιο του 2014 είχε τα πρώτα απτά αποτελέσματα, όταν ανέβασε στο διαδίκτυο μια ολοκληρωμένη σειρά μαθημάτων 30 ωρών, αξίας 199 δολαρίων που αφορούσε στην ανάπτυξη ιστοσελίδων στο διαδίκτυο. ....Κάνοντας τους σχετικούς υπολογισμούς, από τους τέσσερις κύκλους μαθημάτων που έχει δημιουργήσει ο Rob, έχει διδάξει σχεδόν σε 125.000 μαθητές και έχει κερδίσει σχεδόν 3 εκατομμύρια δολάρια εκ των οποίων τα καθαρά έσοδα αγγίζουν τα 1 εκατ. δολάρια.»

Η μαθητεία στην τεχνική και επαγγελματική εκπαίδευση Η μαθητεία στην τεχνική και επαγγελματική εκπαίδευση. Μελέτη των ευρωπαϊκών παραδείγματων δυϊκής επαγγελματικής εκπαίδευσης. Σύμφωνα με το σύστημα δυϊκής επαγγελματικής εκπαίδευσης, οι σπουδαστές στα επαγγελματικά λύκεια θα κάνουν το ένα τρίτο της εκπαίδευσής τους στο σχολείο και το υπόλοιπο κομμάτι σε επιχειρήσεις σχετικές με τις σπουδές τους. «Μεταφέροντας την εμπειρία από τη χώρα του, ο υφυπουργός Παιδείας και Έρευνας της Γερμανίας Thomas Rachel έκανε λόγο για άνεργους νέους, μόλις κατά 7,7%, οι οποίοι κατά 2/3 απασχολούνται σε προγράμματα δυαδικής κατάρτισης και κατά 1/3 σπουδάζουν σε ανώτατα ιδρύματα. Ο ίδιος χαρακτήρισε σημαντική τη διαδικασία συναίνεσης η οποία προωθείται μέσω αντίστοιχων προγραμμάτων ανάμεσα στο κράτος, τις επιχειρήσεις και τους κοινωνικούς εταίρους, υπογράμμισε ότι κάθε πέμπτος Έλληνας απασχολείται στον τουριστικό τομέα και εξέφρασε την πρόθεση της χώρας του να συνδράμει με τη μεταφορά τεχνολογίας και τεχνογνωσίας.» Ναυτεμπορική 12/12/2013