Μύθοι κι αλήθειες για τους ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
« Ο ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ Η ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΛΙΓΝΙΤΗ » Νοέμβριος 2013 Κοντολέων Αντώνης Μέλος Δ.Σ.
Advertisements

Μήπως έχουμε ακρίβεια «Ελληνικής κατασκευής;» Γιώργος Μπάλτας Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Πολιτικές και θεσμικό πλαίσιο για την ελευθερία & ανεξαρτησία των μέσων ενημέρωσης Η επίγεια ψηφιακή τηλεόραση στην Ελλάδα: Νομικά ζητήματα και προκλήσεις.
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ “Προετοιμάζοντας την Ευρώπη για Παγκόσμια Ανταγωνιστικότητα” ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ: Τα Εθνικά Γραφεία.
ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΗ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗ
ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 13.2 Αρχές και οικονομικοί κανόνες για την κινητικότητα.
Δεκέμβριος 2009 Οι δαπάνες υγείας και η δημοσιονομική πολιτική μετά την κρίση Σάββας Ρομπόλης και Ηλίας Ιωακείμογλου Ινστιτούτο Εργασίας ΓΣΕΕ.
H μετάβαση στην ψηφιακή τηλεόραση. Ρυθμίσεις για μέρισμα και δικαιώματα χρήσης συχνοτήτων Δρ Νίκος Βλασσόπουλος Προϊστάμενος Δ/νσης Φάσματος ΕΕΤΤ.
Κεφάλαιο 3: Το ενιαίο ρυθμιστικό και νομικό πλαίσιο. 3.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του ενιαίου ρυθμιστικού πλαισίου. 3.2 Η αναγκαιότητα δόμησης του.
Η πρόκληση της ευρυζωνικότητας και οι δημόσιες υποδομές της Καθ. Σωκράτης Κ. Κάτσικας ΓΓ Επικοινωνιών Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
Ο ρόλος της ΚτΠ ΑΕ στην ανάπτυξη της ευρυζωνικότητας Εισηγητής Δρ. Ηλίας Κοντάκος Στέλεχος της ΚτΠ ΑΕ.
Συγκρίνοντας τα Φορολογικά Συστήματα στην Ευρωπαϊκή Ένωση
Οικονομικές Επιπτώσεις κινητής τηλεφωνίας
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Ειδικό Πρόγραμμα Φωτοβολταϊκά σε Κτίρια Ν. 3734/2009 Άρθρο 27 Α παρ.8 Ψηφίσαμε ειδική.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄
Αξιολόγηση Επενδύσεων στη Γεωργία (διάλεξη 5η)
To Ε.Σ.Ρ. στο ελληνικό θεσμικό πλαίσιο για τη ψηφιακή τηλεόραση Κων/νος Αποστολάς
1 Προϋπολογισμός 2007 Δεκέμβριος Ποια είναι τα κριτήρια αξιολόγησης του Κρατικού προϋπολογισμού ; Ο προϋπολογισμός του 2007, όπως και κάθε προϋπολογισμός,
Προκλήσεις κλάδου: Κόστος κινητής τηλεφωνίας Οι τιμές στην Ελλάδα έχουν προσεγγίσει το μέσο όρο των τιμών στην Ευρωπαϊκή Ένωση το Η πτωτική πορεία.
1 Ψηφιακή Μετάβαση : νομικά ζητήματα στην Ελλάδα και στην Ευρώπη Αλέξανδρος Οικονόμου Διδάκτωρ Νομικής - Δικηγόρος Ειδικός Επιστήμονας Εθνικού Συμβουλίου.
Το κράτος υπολογίζει τι θα εισπράξει και τι θα ξοδέψει την επόμενη χρονιά.
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
ΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ; Οι βασικοί οικονομικοί λόγοι για την κυβερνητική παρέμβαση είναι:  Ο επιχειρηματικός κύκλος- οι αποφάσεις σχετικά με.
Κλαδική Ανάλυση – Μελέτη της ICAP Group «Οι Συνέπειες της Κρίσης στους διαφόρους Κλάδους της Ελληνικής Οικονομίας» Διεύθυνση Οικονομικών Κλαδικών Μελετών.
ΕΣΟΔΑ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ - ΕΤΑΙΡΙΩΝ
Ερμηνεία Όρων που Χρησιμοποιούνται στο Μάθημα Απόδοση Προϊόντων Ο όρος «απόδοση προϊόντος» περιγράφει το ποσοστό της πρώτης ύλης που θα καταλήξει στο πιάτο,
ΤΟ Α.Ε.Π. ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΤΟΥ.. Τι ονομάζουμε Α.Ε.Π. ; Το ποσό που αξίζουν τα αγαθά και οι υπηρεσίες που παράγει μια οικονομία σε ένα συγκεκριμένο.
1 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ (ΕΥΔ ΕΠΑΕ)
ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΥΠΟ ΕΞΑΝΤΛΗΣΗ ΚΟΙΤΑΣΜΑΤΟΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ «ΝΟΤΙΟΣ ΚΑΒΑΛΑ» ΣΕ ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΙΚΟ ΧΩΡΟ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ Υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Υπουργείο.
Αποτίμηση και Προκλήσεις του Κλάδου της Κινητής Τηλεφωνίας στην Ελλάδα Οκτώβριος 2010 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ.
Ελληνικές Ιχθυοκαλλιέργειες Εμπορικό ισοζύγιο Εργαστήριο Πολιτικής Οικονομίας & Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης Υπεύθυνος Πρακτικής Παύλος Καρανικόλας Επιβλέπων.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
1 «Ο κλάδος των Κινητών Επικοινωνιών κυρίαρχος πυλώνας στη στρατηγική ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας», Νοέμβριος 2015.
Νικόλαος Καρανάσιος - ΓΕΝΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ 1 ΓΕΝΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΧΡΗΣΗΣ TEΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ Τέρμα Μαγνησίας Σέρρες ΤΟΜΕΑΣ ΠΟΣΟΤΙΚΩΝ.
1 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΙΣΘΗΤΙΚΩΝ ΚΥΠΡΟΥ ΑΠΟ ΚΥΠΡΟ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑ ΒΑΣΩ Χ’’ ΚΩΝΣΤΑΝΤΗ 5 ΙΟΥΛΙΟΥ 2016 Joannides+Co Limited 13, Agiou Prokopiou street CY-2406.
Φόρος δαπάνης.. Φόρος επί της δαπάνης. Το ποσό του εισοδήματος που μεταβιβάζεται από την φορολογούμενη μονάδα στο δημόσιο εξαρτάται από το μέγεθος της.
2 η Διημερίδα Επίκαιρα Ζητήματα Φορολογικού Δικαίου Δεκεμβρίου 2015.
Ελληνικά Ταχυδρομεία Α.Ε. Χρήστος Βαρσάμης Διευθύνων Σύμβουλος Ρυθμιστικό Πλαίσιο Ταχυδρομικής Αγοράς – Ρόλος της Ε.Ε.Τ.Τ. 1.
1 ΗΜΕΡΙΔΑ ΟΕΑΑ 18 Φεβρουαρίου 2011 Ανάπτυξη του Κλάδου Κινητών Επικοινωνιών στην Ελλάδα - Απαραίτητη Προϋπόθεση ένα Αποτελεσματικό Πλαίσιο Ρύθμισης Γιώργος.
Ομιλία Σπύρου Βούγια Υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων Αθήνα, 13 Απριλίου 2011 Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων 1.
Πρόεδρος Εφοριακών – Οικονομολόγoς MBA, Msc
Αριθμοδείκτης ιδίων προς συνολικά κεφάλαια
«Σημερινή Κατάσταση Δημογραφικές Εξελίξεις & Διεθνής Εμπειρία»
Ενοτητα 5. αμεσεσ ξενεσ επενδυσεισ
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΕΤΕΑΝ ΑΕ
Υπολογιςμος εθνικης παραγωγης – Πληθωριςμος και ανεργια
Commercial Broadcasters IPTV providers Mobile Service Providers
ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΥΚΛΩΝ
Αξιολόγηση επενδύσεων
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΩΝ «ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΚΑΤ’ΟΙΚΟΝ»
ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Η περίπτωση της Γερμανίας
Η μέθοδος της συνεισφοράς
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ Καθηγητής Δημήτρης Γκίνογλου
Γιώργος Γραμματικάκης
Εισηγητής : Β. Μαργιός, Αναλογιστής
ΔΙΑΣΥΝΟΡΙΑΚΗ ΡΟΗ ΚΕΡΔΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΦΥΓΗ ΔΙΠΛΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ
Το αξίωμα του πολίτη είναι:  τίτλος τιμής  η ουσία της Δημοκρατίας  αξίωμα με απεριόριστη διάρκεια  ύψιστη αρετή που περιέχει την ικανότητα του άρχειν.
Μελέτη Κόστους Κινητών Επικοινωνιών
ΓΕΝΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΧΡΗΣΗΣ
Τα ΜΜΕ από την Οπτική της Οικονομικής Θεωρίας
ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Φορολογικη λογιστικη Αγρότες.
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μύθοι κι αλήθειες για τους ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς Συνέντευξη Τύπου

Η εκπομπή πια γίνεται μόνο μέσω ψηφιακού σήματος. Εισαγωγή ΕΙΤΗΣΕΕ Alpha ANT1 Mega ΣΚΑΙ STAR Μακεδονία TV Με το πέρασμα στην ψηφιακή εποχή, έγινε διαχωρισμός του Παρόχου Πολυπλεξίας - Δικτύου από τον Πάροχο Περιεχομένου. Οι τηλεοπτικοί σταθμοί είναι πάροχοι περιεχομένου, ενώ η Digea είναι πάροχος δικτύου. Η εκπομπή πια γίνεται μόνο μέσω ψηφιακού σήματος. * Η Digea μεταφέρει το περιεχόμενο των καναλιών και κύρια δραστηριότητά της είναι η παροχή υπηρεσιών δικτύωσης και πολυπλεξίας, αλλά και δικτύου ευρυεκπομπής, τόσο στα ιδιωτικά κανάλια εθνικής εμβέλειας, όσο και στους ιδιωτικούς περιφερειακούς τηλεοπτικούς σταθμούς της Ελλάδας

Τα ορόσημα της Ιδιωτικής Τηλεόρασης Νόμος για τη θέσπιση της Ιδιωτικής Τηλεόρασης - Ξεκινά η προβολή των προγραμμάτων της 1989 1995 Νόμος για τις προϋποθέσεις λειτουργίας των μη κρατικών σταθμών Συμφωνία ψηφιοποίη-σης του τηλεοπτικού σήματος στη διάσκεψη της Παγκόσμιας Ένωσης Τηλεπικοι-νωνιών 2006 2007-2008 Δημιουργία θεσμικού πλαισίου που καθορίζει προδιαγρα-φές για την υλοποίηση του έργου Εμφάνιση παρόχων δικτύου. Ξεκινά η ψηφιακή μετάβαση 2009 2012 Οριστικο-ποιούνται οι τελικές συχνότητες κι ο τελικός Χάρτης Συχνοτήτων Επίγειας Ψηφιακής Ευρυ-εκπομπής Τηλεοπτικού Σήματος  Διαγωνι-σμός παρόχου 2013 2014 Επιστρέ-φονται οι συχνότητες εκπομπής από τους μέχρι τότε κατόχους. Ανατίθε-ται η χρήση τους σε πάροχο δικτύου. Ολοκλη-ρώνεται η ψηφιακή μετάβαση 2015 1990, 1992, 1998, 2003: Διαγωνιστικές διαδικασίες αδειοδότησης που ουδέποτε ολοκλήρωσε η Ελληνική Πολιτεία

Μετάβαση στην ψηφιακή εποχή - Πάροχος Δικτύου Τρεις διαφορετικές οντότητες μπορεί να υπόκεινται σε αδειοδότηση (Ν. 4070/2012, Αρ. 80): πάροχος δικτύου πάροχος πολυπλεξίας και πάροχος περιεχομένου (τηλεοπτικός σταθμός) Η δημοπράτηση των συχνοτήτων εκπομπής τηλεοπτικού σήματος ολοκληρώθηκε τον Φεβρουάριο 2014, μετά από διεθνή πλειοδοτικό διαγωνισμό Η Digea ολοκλήρωσε με επιτυχία την μετάβαση από την αναλογική στην ψηφιακή τηλεόραση μέσα σε 224 ημέρες Το τίμημα παραχώρησης ορίστηκε στα 18,3 εκ. ευρώ, με βάση ευρωπαϊκές πρακτικές, από τα υψηλότερα στην Ευρώπη Η έγκαιρη ολοκλήρωση της μετάβασης επέτρεψε την απελευθέρωση του Ψηφιακού Μερίσματος και τη δημοπράτησή του εντός του 2014 (κινητή τηλεφωνία), αποφέροντας άμεσα οφέλη για την Πολιτεία ύψους 386 εκ ευρώ.

Η Μετάβαση στην ψηφιακή εποχή - Digea Καλύπτει το 96,2% του πληθυσμού (από τα υψηλοτέρα ποσοστά κάλυψης στην Ευρώπη) Eφαρμόζει τιμοκατάλογο που ορίζει και ελέγχει η ΕΕΤΤ (προβλέπεται συγκεκριμένη και χαμηλή κερδοφορία ~8% κατά ΜΟ επί του επενδυμένου κεφαλαίου) Παρέχει υπηρεσίες σε 8 τηλεοπτικούς σταθμούς Εθνικής Εμβέλειας και 103 τηλεοπτικούς σταθμούς Περιφερειακής Εμβέλειας. Μηνιαίο κόστος εκπομπής περιφερειακού σταθμού: 1.300 ευρώ - 6.000 ευρώ το μήνα Δημιούργησε συμπαγές δίκτυο εκπομπής με ομοιογενή κάλυψη για όλους τους σταθμούς. Με το ψηφιακό δίκτυο όλοι οι σταθμοί (Εθνικής και Περιφερειακής εμβέλειας) αύξησαν την κάλυψη τους. Άνοιξε η τηλεοπτική αγορά και μικρότεροι σταθμοί απέκτησαν μερίδιο σε σημαντικό ποσοστό. Η μετάβαση στην ψηφιακή εποχή έγινε απροβλημάτιστα και κυρίως χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση της Πολιτείας. Η

Η ψηφιακή εποχή ενισχύει τον πλουραλισμό Ο ελληνικός πάροχος δικτύου Digea ενίσχυσε τον πλουραλισμό μέσα από την εξυπηρέτηση του μεγαλύτερου per capita αριθμού περιφερειακών καναλιών στην Ευρώπη

Τέλη φάσματος Τα τέλη φάσματος στην Ελλάδα (Digea) είναι τα πιο υψηλά σε όλη την Ευρώπη (18,3 εκ. ευρώ για 15 χρόνια ή 110,3 εκ. per capita) Η επιβάρυνση του ελληνικού παρόχου δικτύου είναι πάνω από 3,5 φορές υψηλότερη από τον ευρωπαϊκό ΜΟ, καθώς τα ετήσια τέλη που αντιστοιχούν per capita είναι 23,6 ευρώ ενώ στην Ελλάδα 110,3 ευρώ

Τέλη αναλογικής τηλεόρασης Τα μέλη της ΕΙΤΗΣΕΕ από το 1995 ως σήμερα έχουν πληρώσει σε τέλη 98.588.577 ευρώ Πέρα αυτών, έχουν διαθέσει στο ελληνικό δημόσιο airitime συνολικής αξίας 47.370.850 ευρώ Για τις εκλογικές αναμετρήσεις 2002 – 2010 εκδόθηκαν οι Υπουργικές Αποφάσεις για την κατανομή αλλά και την αποτίμηση του διατιθέμενου airtime προς τα κόμματα συνολικής αξίας 28,2 εκ ευρώ Για τις εκλογικές αναμετρήσεις 2012 – 2015 το airtime σε αξία, με υπολογισμό 1% επί των ακαθάριστων εσόδων των τηλεοπτικών σταθμών, έφτασε τα 24,1 εκ. ευρώ Από το 2011 και μετά, η αξία του άνευ ανταλλάγματος διατιθέντος airtime για διαφημιστικό προεκλογικό χρόνο προβολής των κομμάτων (ομιλίες, συνεντεύξεις, δραστηριότητες κ.ο.κ) έφτασε το ποσό 24.170.385 ευρώ Επειδή δεν υπογράφηκαν οι ΥΑ για το αντιστάθμισμα προς τους τηλεοπτικούς σταθμούς, παρότι τα κόμματα χρησιμοποίησαν τον τηλεοπτικό χρόνο την περίοδο 2012 – 2015, το Ελληνικό Δημόσιο δεν απέδωσε στους τηλεοπτικούς σταθμούς τα ποσά που του αναλογούσαν.

Οι ιδιωτικοί τηλεοπτικοί σταθμοί υπόκεινται σε υπερφορολόγηση Φόροι κι άλλες επιβαρύνσεις Οι ιδιωτικοί τηλεοπτικοί σταθμοί υπόκεινται σε υπερφορολόγηση Οι ειδικές «φορολογικές επιβαρύνσεις» υπερέβησαν το 16% του κύκλου εργασιών των τηλεοπτικών σταθμών Η επιβολή ειδικών επιβαρύνσεων (Ειδικός Φόρος Τηλεόρασης, Αγγελιόσημο, τέλος υπέρ τυφλών) που επιβάλλονται από το ελληνικό κράτος επιβαρύνουν περίπου το 41% της δαπάνης των διαφημιζομένων, κάνοντας ακριβότερο το διαφημιστικό προϊόν. Αυτό συνέβαλε σημαντικά στη μείωση του κύκλου εργασιών των μελών της ΕΙΤΗΣΕΕ (48%), που ήταν πολλαπλάσια της μείωσης του ΑΕΠ (18%), την περίοδο 2008-2013. Υπολογισμός καθαρού εσόδου Τ/Ο Σταθμού Τιμολόγιο Τηλεοπτικού Σταθμού 100 Μείον: ΦΠΑ 23% 14 Ειδικός Φόρος Τηλεόρασης 20% 12,2 Αγγελιόσημο 21,5% 13,1 Έσοδο Τηλεοπτικού Σταθμού 60,8 Μείον: Τέλος Υπέρ Τυφλών 0,3% 0,2 Καθαρό Έσοδο Τηλεοπτικού Σταθμού 60,6  

Ειδικές εισφορές και κύκλος εργασιών μελών ΕΙΤΗΣΕΕ Οι ειδικές εισφορές που επιβάρυναν τον κύκλο εργασιών κατά 16% δείχνουν τη σημαντική επίπτωση στην κατάρρευση του κύκλου εργασιών των μελών της ΕΙΤΗΣΕΕ, που βαίνει συνεχώς μειούμενος * Έχει υπολογιστεί εφαρμόζοντας 2% επί του κύκλου εργασιών ** Έχει υπολογιστεί εφαρμόζοντας 0.3% επί του κύκλου εργασιών *** Το αγγελιόσημο έχει υπολογιστεί εφαρμόζοντας 21.5% επί του 80% του διαφημιστικού εσόδου. Το όφελος λόγω ΕΤΑΠ-ΜΜΕ είναι η αποφυγή της επιπρόσθετης επιβάρυνσης εάν η ασφάλιση ήταν ΙΚΑ.

Πρόσθετες Επιβαρύνσεις Σύγκριση φορολογικών επιβαρύνσεων Ελλάδας-Ευρώπης Οι πρόσθετες φορολογικές επιβαρύνσεις στην Ελλάδα είναι οι υψηλότερες στην Ευρώπη Η συνολική πρόσθετη επιβάρυνση στην Ελλάδα ειναι 41,8% Αμέσως μετά ακολουθεί η Γαλλία με 5,5% Χώρες (Ενδεικτκά) Πρόσθετες Επιβαρύνσεις Βουλγαρία Γαλλία 5.5% του συνολικού εσόδου που υπερβαίνει τα €11 εκ. Το διαφημιστικό έσοδο επωφελείται μείωσης φόρου 4%. Γερμανία Ιταλία Κύπρος Μεγάλη Βρετανία Πορτογαλία 4% του διαφημιστικού εσόδου, για την ανάπτυξη και προστασία του Κινηματογράφου. Σουηδία Τσεχία 2% του διαφημιστικού εσόδου υπέρ του Κρατικού Ταμείου Κινηματογράφου. Ελλάδα Συνολική πρόσθετη επιβάρυνση 41,8%, αποτελούμενη από: “αγγελιόσημο” 21.5% επί του διαφημιστικού εσόδου, ειδικός φόρος τηλεόρασης 20% επί του τζίρου, φόρος υπέρ τυφλών 0,3% επί του τζίρου

Διαφήμιση Οι τηλεοπτικοί σταθμοί στην Ελλάδα έχουν τις μεγαλύτερες απώλειες διαφημιστικού εσόδου στην Ευρώπη Το διάστημα 2009-2013 το διαφημιστικό έσοδο: στην Ελλάδα συρρικνώθηκε κατά 44,6%, ο αντίστοιχος ευρωπαϊκός μέσος όρος περιορίστηκε σε απώλειες 6,7% Στο διάστημα 2008-2013 το διαφημιστικό έσοδο στην Ελλάδα συρρικνώθηκε κατά 54% από το 2008.

Σωρευτικές Ζημίες Κατά την περίοδο 2008-2013, οι σωρευτικές ζημιές των μελών της ΕΙΤΗΣΕΕ υπερέβησαν τα 500 εκ. ευρώ

Ετησίως το ποσό φτάνει στα 350 εκ. ευρώ Συνεισφορά στην ελληνική οικονομία Από την έναρξη της ιδιωτικής τηλεόρασης, περίπου 8 δισ. ευρώ είτε αποδόθηκαν στο Ελληνικό Δημόσιο είτε επενδύθηκαν από τους τηλεοπτικούς σταθμούς. Ετησίως το ποσό φτάνει στα 350 εκ. ευρώ Ενδεικτικά: Το σύνολο των άμεσων και έμμεσων φόρων του κλάδου της τηλεόρασης είναι 2,15 δισ. ευρώ με μέσο όρο κατά έτος 93 εκ. ευρώ Οι τηλεοπτικοί σταθμοί αποδίδουν στα ασφαλιστικά ταμεία (με Αγγελιόσημο) 73 εκ. ευρώ ανά έτος και συνολικά για όλα τα χρόνια που δραστηριοποιούνται οι σταθμοί έχουν αποδώσει 1,7 δισ. ευρώ. Ο κλάδος έχει επενδύσει 4,1 δισ ευρώ και κατά μέσο όρο επενδύει 175 εκ ευρώ ετησίως μέσα από τη διαδικασία των παραγωγών τηλεοπτικού προγράμματος

Είναι αναγκαίο άμεσα Προτάσεις Να ξεκινήσει ο διάλογος ανάμεσα στην κυβέρνηση και στους εμπλεκόμενους φορείς του κλάδου. Να αξιοποιηθούν οι μελέτες και τα οικονομικά στοιχεία, και κυρίως να ληφθεί υπόψη η πραγματικότητα του κλάδου. Να γίνει σχεδιασμός που επιτρέπει τη βιωσιμότητα του κλάδου και ταυτόχρονα διασφαλίζει την ελευθερία και την πολυφωνία.