Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παρουσίαση προτεινόμενου εκπαιδευτικού προγράμματος
Advertisements

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
Εκπαιδευτικοι εν δρασει νεα πολυτροπικη διδακτικη
Συμμετοχή στο πρόγραμμα : «Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη ως πλαίσιο Εκπαίδευσης Νεοδιορισθέντων Εκπαιδευτικών: Ποιοτικοί Εκπαιδευτικοί για Ποιοτική.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Στέλλα Καραολιά Βαλεντίνα Θεοδοσίου 20 Απριλίου 2013
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Καινοτόμες δράσεις στο ΕΕΕΕΚ Κατερίνης: Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
 Εισαγωγή  Χωροταξική κατανομή  Προσωπικό  Μαθησιακές μέθοδοι  Επίλογος.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
Κολύμβηση στο Δημοτικό
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
Κοινότητες Πρακτικής και Μάθησης
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ Μάθημα: Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών & Παραγωγικών Δραστηριοτήτων και Πρακτική Άσκηση Τίτλος: Καταγραφή.
Σημαντικοί άξονες του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης Παναγιώτης Νταβαρίνος Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ02)
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ «EUGENE DELACROIX» [ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ] Γενική Συνέλευση 8/10/2014 ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών Μάθημα 6 Το εκπαιδευτικό έργο και οι γενικές όψεις και συνθήκες της εκπαίδευσης.
1 Σχέδια Εργασίας & Φυσική Αγωγή. 2 Σκοπός της συνάντησης η παρουσίαση, ανάπτυξη & εφαρμογή της μεθόδου διδασκαλίας με σχέδια εργασίας στη Φυσική Αγωγή.
Αποτελεσματικότητα της σχολικής μονάδας: ο ρόλος του διευθυντή Μαργαρίτα Χριστοφορίδου 14 Μαρτίου 2013.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη : από το θρανίο και το έδρανο στην κοινωνική-οικονομική αρένα Δημήτριος Καλαϊτζίδης Δρ Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης-Σχολικής.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
Αντικείμενο και κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήμης.
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ Το παραμύθι: «Η Σταχτοπούτα… σε νέες περιπέτειες!!!»
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Αξιοποίηση της μεικτής μάθησης με το LAMS στο Λύκειο Τσέχωφ: Αυτός ο πασίγνωστος- άγνωστος Σε συνεργασία με το Εργαστήριο Εκπαιδευτικού Υλικού & Εκπαιδευτικής.
Διδακτική της Πληροφορικής
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Η αξιοποίηση των tablets στη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ WIKI για την κλιματική αλλαγή
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
ΗΜΕΡΙΔΑ 49ης Περιφέρειας Δ. Ε
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Προσωπική Εκπαιδευτική Θεωρία
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
1/θέσιο Νηπιαγωγείο Βασιλικού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ. Θεσμός Αριστείας και ανάδειξη καλών πρακτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ. Επιμέλεια ΝΙΚΟΔΕΛΗΣ Θ. εκπαιδευτικός ΠΕ11 ΝΤΑΜΠΑΚΗΣ Β. εκπαιδευτικός ΠΕ11 ΜΙΣΑΗΛΙΔΗΣ Κ. εκπαιδευτικός ΠΕ11 ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ Α. σχολικός σύμβουλος ΠΕ11 Σχολικές Μονάδες που υλοποιήθηκε το έργο 2ο ,7ο , 9ο ,12ο ,13ο Δ.Σ. Κατερίνης, Δ.Σ. Περίστασης, Δ.Σ. Σβορώνου. Φορέας Λειτουργίας : Διεύθυνση Συμβουλευτικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού και Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων (ΣΕΠΕΔ) Φορέας Λειτουργίας: Διεύθυνση Συμβουλευτικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού & Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων (ΣΕΠΕΔ) Φορέας Λειτουργίας: Διεύθυνση Συμβουλευτικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού & Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων (ΣΕΠΕΔ) Φορέας Λειτουργίας: Διεύθυνση Συμβουλευτικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού & Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων (ΣΕΠΕΔ) 1

Εφαρμογή της δράσης στο σχολικό πρόγραμμα ή στη σχολική κοινότητα Θεσμός Αριστείας και ανάδειξη καλών πρακτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Εφαρμογή της δράσης στο σχολικό πρόγραμμα ή στη σχολική κοινότητα Για το σχεδιασμό της λάβαμε υπόψη: Το ΑΠΣ/ΔΕΠΠΣ, επιδιώχθηκε σύνδεση της διδασκαλίας με τους στόχους του Ο ψυχοκινητικός στόχος εισπνοή και εκπνοή μέσα στο νερό. Επίπλευση και προώθηση. Βύθιση από την επιφάνεια και από ύψος. Παιχνίδι-διασκέδαση. Φορέας Λειτουργίας : Διεύθυνση Συμβουλευτικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού και Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων (ΣΕΠΕΔ) 2

Εφαρμογή της δράσης στο σχολικό πρόγραμμα ή στη σχολική κοινότητα Θεσμός Αριστείας και ανάδειξη καλών πρακτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Εφαρμογή της δράσης στο σχολικό πρόγραμμα ή στη σχολική κοινότητα Για το σχεδιασμό της λάβαμε υπόψη: Το ΑΠΣ/ΔΕΠΠΣ, επιδιώχθηκε σύνδεση της διδασκαλίας με τους στόχους του Ο γνωστικός στόχος λειτουργία της ανθρώπινης αναπνοής βασικές αρχές της προώθησης έννοια της βύθισης βασικές αρχές προσωπικής υγιεινής και ασφάλειας βασικές αρχές ναυαγοσωστικής διάσωσης Φορέας Λειτουργίας : Διεύθυνση Συμβουλευτικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού και Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων (ΣΕΠΕΔ) 3

Εφαρμογή της δράσης στο σχολικό πρόγραμμα ή στη σχολική κοινότητα Θεσμός Αριστείας και ανάδειξη καλών πρακτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Εφαρμογή της δράσης στο σχολικό πρόγραμμα ή στη σχολική κοινότητα Για το σχεδιασμό της λάβαμε υπόψη: Το ΑΠΣ/ΔΕΠΠΣ, επιδιώχθηκε σύνδεση της διδασκαλίας με τους στόχους του Ο συναισθηματικός στόχος αυτοπεποίθηση μέσα στο νερό. ανάληψη πρωτοβουλιών στα πλαίσια του μαθήματος. αίσθημα της ασφάλειας στο υγρό στοιχείο. κοινωνικότητα Φορέας Λειτουργίας : Διεύθυνση Συμβουλευτικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού και Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων (ΣΕΠΕΔ) 4

Εφαρμογή της δράσης στο σχολικό πρόγραμμα ή στη σχολική κοινότητα Θεσμός Αριστείας και ανάδειξη καλών πρακτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Εφαρμογή της δράσης στο σχολικό πρόγραμμα ή στη σχολική κοινότητα Για το σχεδιασμό της λάβαμε υπόψη: Τις ιδιαίτερες συνθήκες – ανάγκες του κάθε σχολείου Απόσταση από το κολυμβητήριο Βιοτικό επίπεδο και πολιτισμική σύνθεση της περιοχής Ωρολόγιο πρόγραμμα Φορέας Λειτουργίας : Διεύθυνση Συμβουλευτικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού και Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων (ΣΕΠΕΔ) 5

Εφαρμογή της δράσης στο σχολικό πρόγραμμα ή στη σχολική κοινότητα Θεσμός Αριστείας και ανάδειξη καλών πρακτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Εφαρμογή της δράσης στο σχολικό πρόγραμμα ή στη σχολική κοινότητα Καταρτίστηκαν: πλάνα και φύλλα εργασίας, κριτήριο αξιολόγησης του γνωστικού επίπεδου των μαθητών πλάνο πρακτικής αξιολόγησης. τουλάχιστον δύο εκπαιδευτικοί βρίσκονται πάντα μέσα στην πισίνα διδάσκοντας το ίδιο αντικείμενο. Η δράση αξιολογήθηκε σε τρία επίπεδα. στις γνώσεις των παιδιών στην εσωτερική τους παρακίνηση στις στάσεις τους σε σχέση με το μάθημα. Η σχολική χρονιά κλείνει με γιορτή κολύμβησης και απονομή διπλώματος κολυμβητικής επάρκειας αντίστοιχο με τα αντικείμενα διδασκαλίας. Φορέας Λειτουργίας : Διεύθυνση Συμβουλευτικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού και Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων (ΣΕΠΕΔ) 6

Θεσμός Αριστείας και ανάδειξη καλών πρακτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Τρόποι δυνατής διεύρυνσης της εφαρμογής και σε άλλους τομείς/αντικείμενα της σχολικής μονάδας 5+1 από τα σχολεία που συμμετέχουν είναι στα 800 Χρησιμοποιείται 3η ώρα διδασκαλίας από την ευέλικτη ζώνη Γίνονται διδακτικές επισκέψεις από πάρα πολλά σχολεία Γίνεται εξατομικευμένη διδασκαλία σε άτομα με ειδικές ικανότητες και κινητικά προβλήματα Προτείνεται: Δημιουργία τμημάτων εξατομικευμένης διδασκαλίας σε μαθητές που έχουν φοβία για το νερό Φορέας Λειτουργίας : Διεύθυνση Συμβουλευτικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού και Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων (ΣΕΠΕΔ) 7

Θεσμός Αριστείας και ανάδειξη καλών πρακτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Τρόποι δυνατής διεύρυνσης της εφαρμογής και σε άλλους τομείς/αντικείμενα της σχολικής μονάδας Επέκταση της δράσης στις μικρότερες τάξεις και στο νηπιαγωγείο. Αναπτυξιακά χαρακτηριστικά, Χρόνος συμμετοχής Τροποποιημένα διδακτικά αντικείμενα Δεκτικά στη μάθηση της κολύμβησης, απουσιάζει η αίσθηση του φόβου για το νερό. Επέκταση στη δευτεροβάθμια. Ασφαλή κολύμβηση, αυτοδιάσωση, ναυαγοσωστική Διαθεματικά και περιβαλλοντικά θέματα με αφορμή τη κολύμβηση Διασκέδαση, εκτόνωση, συναισθηματική κάλυψη μέσα από το παιχνίδι στο νερό Φορέας Λειτουργίας : Διεύθυνση Συμβουλευτικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού και Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων (ΣΕΠΕΔ) 8

Γενικότερα συμπεράσματα Θεσμός Αριστείας και ανάδειξη καλών πρακτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Γενικότερα συμπεράσματα Οι γνώσεις των παιδιών βελτιώθηκαν ( 60% 94%) προσδοκίες για μεταφορά αυτής της γνώσης στη καθημερινότητα Η εσωτερική τους παρακίνηση ήταν και διατηρήθηκε υψηλή ( >90%) Οι στάσεις τους σε σχέση με το μάθημα ήταν θετικές( 90% 95%) Οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς κατέγραψαν θετικές στάσεις Εκπαιδευτικός Α: «Το πρόγραμμα είναι χρήσιμο για κάθε παιδί και μπορεί να αποδειχθεί και σωτήριο στην μετέπειτα ζωή του κάθε μαθητή/τριας. » Εκπαιδευτικός Β: «Πιστεύω ότι το μάθημα της κολύμβησης δεν είναι απλώς ένα μάθημα που τα παιδιά μαθαίνουν κολύμπι. Το παιδί μαθαίνει μέσα από το κολύμπι πειθαρχία και ενισχύει την αυτοπεποίθηση του. Αυτό έχει αντίκτυπο και στην επίδοση του στο σχολείο καθώς και στο τρόπο που λειτουργεί μέσα στην ομάδα της τάξης.» Φορέας Λειτουργίας : Διεύθυνση Συμβουλευτικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού και Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων (ΣΕΠΕΔ) 9

Γενικότερα συμπεράσματα Θεσμός Αριστείας και ανάδειξη καλών πρακτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Γενικότερα συμπεράσματα Κλειδί της επιιτυχίας ήταν η πρωτοβουλία του εγχειρήματος από τη βάση Οι προϋποθέσεις υλοποίησης αφορούν κύρια την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών που θα διδάξουν τη δραστηριότητα ώστε το μάθημα να είναι ασφαλές και αποτελεσματικό. Οι δράσεις διάχυσης είχαν σημαντική απήχηση. Η ελληνική πραγματικότητα επιτάσσει την υλοποίηση του μαθήματος της κολύμβησης σε ευρεία κλίμακα ως αναγκαιότητα το μάθημα της κολύμβησης μπορεί να δημιουργήσει νοοτροπίες που θα συμβάλουν στη ασφάλεια των μαθητών στο υγρό στοιχείο Φορέας Λειτουργίας : Διεύθυνση Συμβουλευτικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού και Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων (ΣΕΠΕΔ) 10

Θεσμός Αριστείας και ανάδειξη καλών πρακτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Τεκμηρίωση της δράσης σε ότι αφορά τη συμβολή του έργου στη βελτίωση της διδακτικής πράξης Η ομάδα που υλοποιεί το πρόγραμμα έχει καταγράψει τους στόχους της δράσης και έχει εκπονήσει εγχειρίδιο με ολοκληρωμένα σχέδια μαθήματος και φύλλα αξιολόγησης Φορέας Λειτουργίας : Διεύθυνση Συμβουλευτικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού και Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων (ΣΕΠΕΔ) 11

Θεσμός Αριστείας και ανάδειξη καλών πρακτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Τεκμηρίωση της δράσης σε ότι αφορά τη συμβολή στη λειτουργία της σχολικής τάξης/μονάδας Ξεκίνησε και συνεχίζει να ξεκινά από τις σχολικές μονάδες Οι γονείς συμμετέχουν ενεργά Η συμμετοχική διαδικασία και το αντικείμενο της δράσης, όπως φάνηκε από τις στάσεις των εκπαιδευτικών, εξασφάλισε τη συνεργασία των εκπαιδευτικών της κάθε σχολικής μονάδας Φορέας Λειτουργίας : Διεύθυνση Συμβουλευτικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού και Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων (ΣΕΠΕΔ) 12