Υπεύθυνη προγράμματος : Βανταράκη Χρυσάνθη

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το παιδαγωγικό πλαίσιο ενός έργου eTwinning. Το eTwinning προσφέρει προστιθέμενη αξία στην εκπαιδευτική διαδικασία μέσα από: •Τη Bιωματική Μάθηση •Τα.
Advertisements

Η ώρα είναι: 23:27 Για να δείτε την παρουσίαση κάντε κλικ σε κάθε οθόνη.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΑΣ «Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΕΡΕΣΙΩΤΩΝ»
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
European Citizenship Learning to get-Learning to give.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας
6ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ ‘’ΠΙΝΟΚΙΟ’’
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Δ/νσης Α/θμιας Εκπ/σης Σάμου
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
ΣΔΕ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Project: Το Αγρίνιο στο χρόνο
1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ : Η αυλή μας χώρος μόρφωσης, παιχνιδιού, δημιουργίας.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ-4ο ΓΕ.Λ. ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Δεδομένα, Πληροφορίες και Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Είμαστε το 10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ Σχολείο Κατερίνης
ΘΕΜΑ: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Όψεις της Πραγματικότητας Ερευνητική Εργασία Α΄ τάξης Γενικό Λύκειο Σπήλιου Μελέτη Περίπτωσης με αποτελεσματικές πρακτικές.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ Τάξης «Κινηματογράφος: Τέχνη και Τεχνική» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Σαραντέα Μαρίνα ΠΕ19.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ
Η ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ 07:34.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» Σχ. έτος Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λυμπέρη Παναγιώτα Τάξη: Β Κλασικό 13ο.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
ΤΕΧΝΗ καινοτομώ και δημιουργώ. Σεμινάρια Μνημειακής Τέχνης Με στόχο την αισθητική διαμόρφωση του περιβάλλοντα σχολικού χώρου. Οι καθηγητές παρακολούθησαν.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
Βασικες Εννοιες Φυσικης _2
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
Επηρεάζοντας έμμεσα το πρόβλημα
1.ΠΟΙΟΙ ΛΟΓΟΙ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ;
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΑΞΗ Β Σχολ. Έτος «Η έμπνευση γεννά έμπνευση» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Κατερίνα Θεοδωροπούλου, ΠΕ 06 Rob.
109 ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Μαθητές ΣΤ 2 Τάξης: Ιωάννης Αποστολίδης Μαθητές ΣΤ 1 Τάξης: Έλενα Ιωάννα Ηλιάδη, Κωνσταντίνα Στάμου, Διονύσιος Αλιτζανίδης,
Πανεπιστήμια Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική ηλικία Μάθημα: Δραστηριότητες από τον κόσμο.
2 ο ΕΠΑΛ Σερρών «Εξωραϊσμός του σχολικού χώρου με εικαστικές παρεμβάσεις» Σχολ. έτος
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
Παρουσίαση Ερευνητικής εργασίας ομάδας 2
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΤΗΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΗΞΗΣ
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
Το σώμα ως μια μηχανή.
Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ Στις μέρες μας, λίγοι είναι οι άνθρωποι που διακατέχονται από πραγματική αγάπη προς τους συνανθρώπους τους. Η ΑΓΑΠΗ όμως, είναι ένα.
Σχολικό Έτος 2015/16 Υπεύθυνη Καθηγήτρια : κυρία Μαυρομματάκη
Το σώμα ως μια μηχανή.
Ομάδα Εργασίας: Μαυροφρύφη Αφροδίτη Γκουντελίτσα Κατερίνα Ραφτογιάννη Παρασκευή-Δήμητρα Τορονίδου Μαρία Φλώρινα, Ιούνιος 2017.
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
«Ο κόσμος μου μέσα από το φακό»
2ο Δημοτικό Σχολείο Ασπροπύργου
ΓΕΛ ΚΑΤΩ ΑΧΑΙΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Πρότυπο Πειραματικό 2/Θ ΔΣ Πανεπιστημίου Πατρών
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
Την Τετάρτη οι μαθητές της Ε΄τάξης του σχολείου μας ,κατά τη διάρκεια εκπαιδευτικής επίσκεψης στη Θεσσαλονίκη ,είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν.
Προσθετική ανάλυση των αριθμών ως το 5
Ερευνητική Εργασία στην Θεματική Ενότητα Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες με θέμα “Χάσμα Γενεών και Τεχνολογία”
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΕΑΣ ΠΕΡΑΜΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
109ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΘΕΜΑΤΟΣ ΑΤΟΜΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
Ελληνογγαλική Σχολή Πειραιά Ο Άγιος Παύλος
1ο ΓΕΛ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΑΞΗ – ΑΤΑΞΙΑ -ΕΠΙΝΟΗΣΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Υπεύθυνη προγράμματος : Βανταράκη Χρυσάνθη “Αλλά….ζώ,, Υπεύθυνη προγράμματος : Βανταράκη Χρυσάνθη Παιδιά που συμμετέχουν : Project Καλλιτεχνικά Αλατζά Λαμπρινή Αμαξάς Παύλος Αντωνόπουλος Δημήτρης Ανδρικόπουλος Σταύρος Δημητρακόπουλος Δημήτρης Αράπη Μπόρα Κατζιώτη Μαρία Βλάχος Γιώργος Κουτρουμάνη Κωνσταντίνα Ζερδεβά Αφροδίτη Κουτσογιαννοπούλου Βασιλική Θανασά Βασιλική Κουτσοχέρας Χρήστος Καρβέλη Βενετία Κωστοπούλου Βασιλική Κόλλια Χριστίνα Λάτσι Δέσποινα Κουτρουμάνη Ηρώ Λινάρδος Κωνσταντίνος Μπούχελου Αγγελική Μάλκα Αντουέλα Παναγοπούλου Μαρία Μαρινόπουλος Δημήτρης Σέρμπος Ιωάννης Πέππα Αργυρώ Σταυροπούλου Μαρία Τακόπουλος Θεόδωρος Τουρκάκης Άγγελος Φλίγκου Βασιλική

ΣΚΟΠΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Σκοπός του προγράμματος είναι να εντοπίσουμε τα πράγματα που δεν αρέσουν στους μαθητές του σχολείου και να προσπαθήσουμε να αλλάξουμε την εικόνα αυτή, έτσι ώστε η παραμονή μας στο σχολείο να είναι πιο ενδιαφέρουσα. Πιστεύουμε ότι μέσα σε έναν ελκυστικό χώρο, η μάθηση μπορεί να γίνει ακόμα καλύτερη!

ΘΕΜΑ Αρχικά ξεκινήσαμε να βρούμε ιδέες για να πραγματοποιήσουμε αυτό που αρχικά επιθυμούσαμε, χωρίς να έχουμε κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό μας. Χωριστήκαμε σε ομάδες και περιηγηθήκαμε στο σχολείο για να βρούμε ιδέες που θα το έκαναν καλύτερο. Αυτό που εντοπίσαμε και κυριαρχούσε σε όλες τις ομάδες ήταν πως έλειπε το χρώμα και ειδικά στους εξωτερικούς χώρους. Απόφαση όλων των ομάδων ήταν πως στη κεντρική είσοδος του σχολείου θα μπορούσαμε να ζωγραφίσουμε κάτι, έτσι ώστε με την προσέλευση μας στο σχολείο η διάθεσή μας να γίνεται καλύτερη. Δεν θέλαμε όμως να ζωγραφίσουμε κάτι απλό αλλά κάτι με νόημα. Αναζητούσαμε επίκαιρα πράγματα τα οποία επηρεάζουν καθημερινά τους μαθητές. Αρχίσαμε να κάνουμε διάφορα σχέδια με θέμα το ‘’κόλλημα’’ του νέου με την τεχνολογία και πώς αυτή τον επηρεάζει καθημερινά. Ένα από τα κεντρικά θέματα είναι το πόσο έχει αλλοιώσει την καθημερινότητα μας η τεχνολογία που παρόλο που έχει διευκολύνει την ζωή μας σε αρκετούς τομείς, μας έχει όμως αναγκάσει να χάσουμε την επαφή μας με την φύση και τους συνανθρώπους μας. Το χειρότερο από όλα είναι ότι έχει επιφέρει τον εγκλωβισμό μας σε ένα κόσμο χωρίς συναισθήματα λόγω της κακής χρήσης από τους ανθρώπους. Οι άνθρωποι τελευταία όλο και περισσότερο συμπεριφέρονται με βάση το χρήμα και το ατομικό τους συμφέρον, γίνονται ατομιστές και υλιστές και καταλήγουν να μοιάζουν με μηχανές. Τα ιδανικά και οι άξιες έχουν αποδυναμωθεί και οι νέοι δεν ξέρουν πώς θέλουν να ζήσουν για να είναι ευτυχισμένοι.

‘’Φως και χρώμα στις επιστήμες και τις τέχνες’’ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΜΕΤ Η ομάδα του project πραγματοποίησε επίσκεψη στο Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας του Πανεπιστήμιου Πατρών με θέμα: ‘’Φως και χρώμα στις επιστήμες και τις τέχνες’’ έτσι ώστε μέσα από τα πειράματα, τις εικόνες και την συζήτηση να πάρουμε ιδέες για την πραγματοποίηση του δικού μας εικαστικού έργου.

.

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ Στο πλαίσιο του προγράμματος για την αλλαγή του σχολικού περιβάλλοντος αποφασίσαμε να επέμβουμε στο εσωτερικό χώρο του σχολείου με χριστουγεννιάτικες κατασκευές που δημιουργήσαμε μόνοι μας. Ο σκοπός μας ήταν, όπως και ο αρχικός, να δημιουργήσουμε ένα πιο ευχάριστο περιβάλλον τις ημέρες των εορτών.

ΠΡΟΣΧΕΔΙΑ ΤΟΙΧΟΓΡΑΦΙΑΣ Όλοι οι μαθητές έκαναν προσχέδια, προσεγγίζοντας ο καθένας το θέμα από διαφορετική πλευρά έτσι ώστε να καταλήξουμε στο τελικό σχέδιο που είναι πλέον ομαδικό και αποτελείται από τα επιμέρους έργα των ομάδων.

ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΙΧΟΓΡΑΦΙΑΣ

“Μόνο όλοι μαζί μπορούμε να αλλάξουμε τον εαυτό μας και τον κόσμο...’’ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ !