Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ενημέρωση και αγωγή υγείας για τη νέα γρίπη στα σχολεία Α. Ξεκαλάκη Παιδίατρος Δ/νση Κοινωνικής και Αναπτυξιακής Παιδιατρικής Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού.
Advertisements

Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
1ο ΕΠΑΛ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ «Μικρές Αγγελίες – Μεγάλες Αλήθειες» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Βήματα στο σχολείο 1ο ΒΗΜΑ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ
ΣΤΗ Γ΄ΤΑΞΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ & Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Δημοτικός Οργανισμός Υγείας & Κοινωνικών Θεμάτων Δήμου Βόλου Δίκτυο Εθελοντών Κοινωνικής Προσφοράς του Δ.Ο.Υ.Κ “ Volo”
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Κέντρα Συμβουλευτικής & Επαγγελματικού Προσανατολισμού Νόμος 2525/97.
1 Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ.
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.1 Διεξαγωγή ανάλυσης αναγκών.
Ερευνητική Εργασία Β2 Λυκείου Γ.Ε.Λ. Βαθέος Αυλίδος.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
Συμμετοχή στο πρόγραμμα : «Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη ως πλαίσιο Εκπαίδευσης Νεοδιορισθέντων Εκπαιδευτικών: Ποιοτικοί Εκπαιδευτικοί για Ποιοτική.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Χριστίνα Φ. Βαμβούρη Σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Δράμας Δράμα 5/11/2013
ΠΑΙΔΕΣ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ ΜΙΑ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΜΙΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Συστηματική Διερεύνηση Επιλεγμένων Τομέων Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
Προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 7.2 Τα βασικά στοιχεία των περιεχομένων της κατάρτισης.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
«Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων Δευτέρα, 21 Ιανουαρίου 2013 Δημοτικό Θέατρο Ηλιούπολης.
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης.
Το Σας καλωσορίζει Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ηλείας.
Η πρόκληση για την Επαγγελματική Κατάρτιση
“Καλλιέργεια δεξιοτήτων προσέγγισης αγοράς εργασίας”
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ Π. Ε
Σωματείο « Επιχειρηματικότητα» Νέων. ΣΕΝ/ JA Greece ΚΕΣΥΠ Ηλιούπολης.
Μέθοδος Project Επιλογή του θέματος. Χωρισμός σε υποθέματα
«Χρονοδιάγραμμα Ενεργειών» ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΑΛΥΣΟΥ Ανιχνεύω, Γνωρίζω, Αγαπώ.
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Το πρόγραμμα συντονίζουν :
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Τα Αποτελέσματα των Δράσεων της ΑΝ.Ε.ΒΟ. Α.Ε. Γεώργιος Γκάγκας Διαχειριστής της Πράξης.
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
Αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας Λύκειο Αγίου Ιωάννη Οκτώβριος 2008 Γεώργιος Χατζηιωάννου Καθηγητής Μέσης Εκπαίδευσης.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ « Δεσμοί Αλληλεγγύης » Εργαστήρι Διαβούλευσης Α.Σ. «ΚΟΙΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΣΥΜΠΡΑΞΕΩΝ ΚΑΙ ΟΑΕΔ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΩΝ Τοπ.Ε.Κ.Ο.
ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ & ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΤΟΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
O πρώτος χρόνος της δράσης eTwinning
ΣΤΗ Γ΄ΤΑΞΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ & Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ
Κέντρο Ευρωπαϊκής Πληροφόρησης
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
«Μόνο ότι δέχεσαι με την ψυχή σου, αυτό μόνο μαθαίνεις και αυτό ενσωματώνεις στη ζωή σου και το χαρακτήρα σου» Dewey.
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης:
ΑΓΩΓΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΑΝΑΠΤΥΣΣΩ ΤΙΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΓΩ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΖΩΗΣ.
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
Ιθκιέρδο Μαρία Ιωακίνα
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Δ.Ι.Ε.Κ. Αμαρουσίου «Προσχολική εκπαίδευση και αγωγή: Προσεγγίζοντας το Ιταλικό εκπαιδευτικό σύστημα» Eσπερίδα για τη διάχυση των αποτελεσμάτων του προγράμματος.
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Διαδικασία/Βήματα υλοποίησης
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Α΄ ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΛΕΜΕΣΟΥ Κάτοχος Χάρτη Κινητικότητας
Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Project.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος 19/7/2018 Προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος Ο καθηγητής: Ενημερώνεται για τα προγράμματα Α.Σ. (νομοθεσία, διαδικασίες ….) Ζητά την έγκριση του Διευθυντή Βρίσκει πιθανό συνεργάτη Αναζητά μαθητές ως υποψήφια μέλη της ομάδας Επιλέγει το θέμα μαζί με τους μαθητές Ζητά τη βοήθεια του Υπευθύνου ΣΕΠ Συμπληρώνει την αίτηση υποβολής προγράμματος Ζητά από το σύλλογο διδασκόντων του σχολείου του την έγκριση του προγράμματος Υποβάλλει το πρόγραμμα στο ΚΕΣΥΠ για διαδικασία έγκρισης

Σχεδιασμός & Υλοποίηση 19/7/2018 Σχεδιασμός & Υλοποίηση Προγράμματος Αγωγής Σταδιοδρομίας 1. Ενημέρωση και ευαισθητοποίηση όλων των μαθητών 2. Συγκρότηση ομάδας μαθητών 3. Διερεύνηση επιθυμιών – αναγκών – ενδιαφερόντων 4. Επιλογή θέματος 5. Καθορισμός σκοπών – στόχων 6. Προγραμματισμός ενεργειών 7. Μέθοδοι εφαρμογής - Πρακτικές 8. Αλληλοενημέρωση υποομάδων και ανατροφοδότηση 9. Παρουσίαση του προγράμματος – Διάδοση αποτελεσμάτων 10. Αξιολόγηση

Θεματολογία προγραμμάτων Αγωγής Σταδιοδρομίας Εργασιακό Περιβάλλον (π.χ Επικοινωνία στους χώρους εργασίας, Λήψη αποφάσεων, Διοικ. δομή και οργάνωση Επιχ/σεων – Οργανισμών, Υγιεινή – Ασφάλεια στους χώρους εργασίας) Οικονομική Δραστηριότητα της Τοπικής Κοινωνίας (π.χ Βιομηχανικός Τομέας, Βιοτεχνικός Τομέας, Οικογενειακές Επιχειρήσεις, ΜΜΕ) Εργασιακές Σχέσεις (π.χ Είδη εργασιακών σχέσεων, Εμφάνιση νέων μορφών απασχόλησης, Επαγγέλματα που χάνονται, Επαγγέλματα που αναπτύσσονται) Ευρωπαϊκή Διάσταση της Εκπαίδευσης και Απασχόλησης (π.χ Μετακινούμενοι πληθυσμοί, Εκπαιδευτικά Συστήματα και Συστήματα Κατάρτισης, Προγράμματα εργασιακής εμπειρίας) Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Ζωής (π.χ Διαπολιτισμική επικοινωνία, Συνεργασία με ομάδα, Προσωπική ανάπτυξη, Επίλυση προβλημάτων)

Προγραμματισμός ενεργειών 19/7/2018 Προγραμματισμός ενεργειών Χρονοδιάγραμμα Φάσεις προγράμματος Σχεδιασμός Σύνθεση Συλλογή υλικού Ανάθεση εργασιών Συμπεράσματα

Μέθοδοι Εφαρμογής - Πρακτικές 19/7/2018 Μέθοδοι Εφαρμογής - Πρακτικές Κατασκευή ερωτηματολογίου Συνεντεύξεις Επιτόπια παρατήρηση Ανταλλαγή πληροφοριών – εμπειριών από ειδικούς επιστήμονες ή εκπροσώπους φορέων σε θέματα Αγωγής Σταδιοδρομίας σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο Επικοινωνία με την τοπική κοινωνία (σχολική επιτροπή, γονείς, Δήμος, επαγγελματικοί φορείς) Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ) Παιχνίδια συνεργασίας Θεατρικά παιχνίδια

Μέθοδοι Εφαρμογής - Πρακτικές 19/7/2018 Μέθοδοι Εφαρμογής - Πρακτικές Παιχνίδια ρόλων και προσομοίωσης Έρευνα (ατομική – ομαδική) Καταιγισμός ιδεών Συνθετική δημιουργική εργασία (τα θέματα να εξετάζονται από όλες τις οπτικές γωνίες) Ομαδικές εργασίες Portfolio Αποδελτίωση εντύπων Ημερολόγια Δημιουργία περιοδικών Συζητήσεις σε ομάδες Βιβλιογραφία

Ημέρες Σταδιοδρομίας Είδος δραστηριοτήτων που μπορούν να συμπεριληφθούν Εκθεσιακό υλικό (posters, φυλλάδια, προγράμματα σπουδών, αφίσες κ.λ π.) Προβολές (video, ηλεκτρονικές προβολές κλπ) Ενημερωτικές συναντήσεις με γονείς – μαθητές – καθηγητές Ημερίδες για την εκπαιδευτική κοινότητα και την τοπική κοινωνία Παρουσίαση Προγραμμάτων Αγωγής Σταδιοδρομίας που συνδέονται με τους πιο πάνω άξονες και έχουν υλοποιηθεί στο σχολείο Πρόσκληση επαγγελματικών και εκπαιδευτικών φορέων