ΑΤΟΜΙΚΗ ΒΟΜΒΑ ΚΑΙ Η ΛΗΞΗ ΤΟΥ Β’ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γιώργος Μπάλτας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Advertisements

Κανόνες και όρια κατά τη διάρκεια της εφηβείας
Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας
Διαχείριση Κρίσεων στη Σχολική Κοινότητα
Σεμινάριο Ανάλυσης Έργων Καθαρής Ενέργειας Ανάλυση Εκπομπών Αερίων Του Θερμοκηπίου με το Λογισμικό RETScreen ® © Υπουργός Φυσικών Πόρων Καναδά 2001 – 2005.
O ΨυχροΣ ΠολεμοΣ.
ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ Τάξη Έ.
ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΗΣ ΧΙΡΟΣΙΜΑ
Πριν πάνω από 60 χρόνια, μια βάρβαρη πρακτική εξόντωσης ανθρώπων, υπήρξε ένα από τα περισσότερο τεκμηριωμένα ιστορικά γεγονότα...
1ο Γενικό Λύκειο Έδεσσας «Νικόλαος Οικονομίδης»
Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ. Μέλη ομάδας : Οικονόμου Γιώργος Σαμαρά Νατάσα Φίτσιου Χριστίνα Χρήστου Γιάννης Χρυσοστομίδου Έλσα ΟΜΑΔΑ Α΄: ΟΙ ΚΑΤΑΧΡΕΩΜΕΝΟΙ.
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
ΧΙΡΟΣΙΜΑ.
η χιροσιμα και το ναγκασακι
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαι καλά με εμένα & με τους άλλους» Σχολικό έτος /Θ Δημ. Σχολ. Ροδοδάφνης.
Δ. Ασφάλειας & Υγιεινής Safety & Health Supervisor.
Παγκοσμιοποίηση: Η συμβολή και ο ρόλος του διαδικτύου.
Από τους μαθητές της Ε΄ τάξης Ζώη Αραδιπιώτη Άρη Αριστέιδου.
ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
Πυρηνική έκρηξη.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ο Β΄ Παγκόσμιος Πόλεμος
Κορκοβέλου Ρεγγίνα Κυπριανού Νεφέλη Εργασία για το μάθημα Νέα Ελληνικά και Λογοτεχνία Υπεύθυνη καθηγήτρια: Σπυροπούλου Ελένη Β’3 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα.
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ
ΤΟ ΤΕΙΧΟΣ ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ
Η Ρύπανση Του Νερού Στα Βριλήσσια
Ο διάλογος Αθηναίων-Μηλίων
Έρνεστ Μίλλερ Χέμινγουεϊ
Αρχιμήδης Ι αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή - τεχνολογίες διαδικτύου Τεχνολογίες προσβασιμότητας για άτομα με ειδικές ανάγκες ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ.
ΧΙΡΟΣΙΜΑ ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ.
28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 Η Ελλάδα πολεμά τον φασισμό.
ΓΕΓΟΝΟΝΤΑ ΤΟΥ 2ου ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων Ενότητα 6&7: Επιλογή Εργαζομένων Αθανάσιος Κουστέλιος Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Α' Παγκόσμιος Πόλεμος και Αίτια
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
Η Γενοκτονία του ποντιακού ελληνισμού – 100 έτη από την έναρξή της ( ) Υπεύθυνος: Κόκκορης Σπυρίδων ΠΕ01 Συμμετέχουσες: Κωνσταντινίδου Ιουλία ΠΕ16.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΨΥΧΡΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ( ) Καούνας Γεώργιος Καραλέκα Αντωνία – Νεφέλη.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΦΑΣΙΣΜΟΣ - ΝΑΖΙΣΜΟΣ Αναστασάκης Κωνσταντίνος Αντωνάκη Φωτεινή Βούτουνα Χρυσούλα Μπαλή Ιωάννα Παναγιωτοπούλου Όλγα-Μαρία.
ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ.
Μαστίχα Χίου. Η αποκλειστική καλλιέργεια της μαστίχας στη Χίο, έχει εξηγηθεί τόσο από επιστημονική όσο κι από θρησκευτική άποψη.
Το μοντέλο δομής κοινωνικών παραγόντων του Κ. Roberts
ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Διαχείριση Κρίσεων στη Σχολική Κοινότητα
ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ
Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος «Ο Ολοκληρωτικός Πόλεμος»
Β ΄ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ & ΤΟ ΕΠΟΣ ΤΟΥ 1940.
ΤΜΗΜΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ 13Κ3: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ
Η ατομική βόμβα από τη σκοπιά της φυσικής
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΣΠΟΡΟΙ TA ΕΙΔΗ ΤΩΝ ΣΠΟΡΩΝ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΑ ΥΒΡΙΔΙΑ.
ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΕΙΘΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΙΣ
H ευρωπαϊκή ενοποίηση. Από την ΕΟΚ στην ΕΕ
Κλιματική αλλαγή 1o Γυμνάσιο Χολαργού Τίτλος Έρευνας:
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Άγιος Παύλος»
Σε όλα τα όργανα της Ε.Ε. αντιπροσωπεύονται τα κράτη-μέλη.
Χιροσιμα.
Βιο-ομοειδή- Εκστρατεία ενημέρωσης ασθενών ιατρών
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ, ΜΙΧΑΙΑΣ ΕΙΡΗΝΗ
Συστήματα Υποστήριξης Αποφάσεων
Μάθημα: Οικιακή Οικονομία
Ελληνογγαλική Σχολή Πειραιά Ο Άγιος Παύλος
Ελευθεριοσ Βενιζελοσ.
Πριν πάνω από 60 χρόνια, μια βάρβαρη πρακτική εξόντωσης ανθρώπων, υπήρξε ένα από τα περισσότερο τεκμηριωμένα ιστορικά γεγονότα...
Αδολφοσ χιτλερ. Αδολφοσ χιτλερ Μουσολινι και χιτλερ.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
Κάθε χρόνο συμβαίνουν στη χώρα μας άπειρα τροχαία ατυχήματα, που έχουν ως αποτέλεσμα το θάνατο πολλών ανθρώπων αλλά και τον τραυματισμό τους. Από το σύνολο.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
Ατομική Βόμβα.
Β´ Παγκόσμιος Πόλεμος Ρίψη Ατομικής Βόμβας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΤΟΜΙΚΗ ΒΟΜΒΑ ΚΑΙ Η ΛΗΞΗ ΤΟΥ Β’ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

Η ρίψη της ατομικής βόμβας είχε καταλυτική σημασία για την τελική έκβαση του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου. Οι απόψεις για την αναγκαιότητα της ρίψης της διίστανται.

Η πρώτη άποψη υποστηρίζει την αναγκαιότητα της ρίψης: Ελαχιστοποίηση των Συμμαχικών απωλειών Επίσπευση της λήξης του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου Για τους Αμερικάνους τα θετικά ήταν: Εδραιοποίηση της παγκόσμιας δύναμής της Επίδειξη δύναμης, κυρίως προς την αναδυόμενη Σοβιετική Ένωση Τόνωση εθνικής υπερηφάνειας (αίσθημα ασφάλειας)

Αντίθετα θεωρείται ότι η ρίψη ήταν καταστροφική για τους εξής λόγους: Οι καταστροφικές συνέπειες σε άνθρωπο και περιβάλλον (θάνατος 130.000 ανθρώπων εν ριπή οφθαλμού και οι μετέπειτα τερατογενέσεις που ακολούθησαν) Τα γεγονότα της περιόδου 1945 μαρτυρούν ότι ο πόλεμος ήταν στη δύση του οπότε, η ρήψη της ατομικής βόμβας δεν ήταν απαραίτητη Δημιουργήθηκε παγκόσμια ανασφάλεια για την τυχόν επανάληψη της ρίψης ενός όπλου με τόσο απαράμιλλα φονικές δυνατότητες.

Καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι βρισκόμαστε σε αρνητική θέση ως προς το να κρίνουμε, αν ήταν η καλύτερη και πληρέστερη απόφαση η ρίψη της βόμβας, για το τέλος αυτό του καταστροφικού και αιματηρού Πολέμου και να αποδώσουμε ευθύνες στους υπεύθυνους για την απόφαση αυτή.

Συγγραφείς: Μαργέτη Ολυμπία Α2 Αγγελική Κυριαζή Α2 Γιάννης Κλίμης Α2 Μιχάλης Μελάς Α3 Έλενα Αγγελή Α1 Λαμπρόπουλος Χρήστος Α2