Θρησκευτικά Μια εργασία της ομάδας “Μπιπ - Μπιπ”

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ!
Advertisements

Πως διαχειριζόμαστε τον χρόνο μας;
Βρείτε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το μήνυμα.
Ενότητα 13. Μες το Μουσείο Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Γράφουμε λεζάντες
Αυτό το ΤΑΝΤΡΑ ήρθε από την Ινδία. Δεν πειράζει αν είσαι ή οχι προληπτικός, αξίζει ο κόπος να διαβάσεις...OK? Αυτό είναι ένα Tantra Totem Nepalese για.
Ποίημα στον Φίλο Jorge Luis Borges Κλικ για το επόμενο.
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
ΣΤΙΓΜΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ Υπάρχουν στιγμές στη ζωή, όταν σου λείπει κάποιος Τόσο πολύ, που θέλεις μόνο να τον πάρεις Απ’ τα όνειρά σου και να τον αγκαλιάσεις στην.
Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ Ερευνητική εργασία στα πλαίσια του σχολικού μαθήματος ‘Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας’ Ερευνητική ομάδα: Μοσχοβάκου Δανάη , Νικολοπούλου.
Οι Φιλόσοφοι της αρχαίας Ιωνίας
Βρείτε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το μήνυμα.
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Θρησκευτικά Γ΄ Γυμνασίου.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΜΕ ΑΛΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΑ ΕΙΔΗ
5. Χαρακτηρισμός των μαθηματικών γνώσεων των μαθητών.
«ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ ΑΘΩΟΤΗΤΑ» Βιβλιοθήκη Ζαγοράς Βιβλιοθήκη Ζαγοράς Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011 Δευτέρα 28 Νοεμβρίου :00 μμ 12:00 μμ Το Πολυμέρειο Λύκειο.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ Π.ΔΙΑΘΗΚΗΣ 1.Αίτια και αφορμές: ο εθνικιστικός φανατισμός στην Γερμανία, ο οποίος έβλεπε τον Χριστιανισμό ως επιβίωμα.
ΧΟΡΧΕ ΛΟΥΙΣ ΜΠΟΡΧΕΣ «Μαθαίνεις».
20/2/12 Μάριος Eυρυγένης Γιάννης Ελίζογλου Γ1
ΠΟΡΕΙΑ ΖΩΗΣ Ένα φυλλάδιο με ερωτήσεις οι οποίες τονίζουν τα πιο σημαντικά γεγονότα της ζωής μας ως τώρα. Οι απαντήσεις ήταν διαφορετικές από τον καθένα.
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
Φιλία.
Η ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ 07:34.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 : ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΟΥ;
 Ο Κωστής Παλαμάς γεννήθηκε στην Πάτρα στις 13 Ιανουαρίου 1859 από γονείς που κατάγονταν από το Μεσολόγγι. Πέθανε στην Αθήνα στις 27 Φεβρουαρίου 1943.
Τζόγος Περιεχόμενα: Γενικά Είδη τυχερών παιχνιδιών
Επιμορφωτική Ημερίδα Καθηγητών κλάδου ΠΕ04 Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011 Εισηγητής Σωκράτης Τουμπεκτσής Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών.
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Ο καλύτερος φίλος είναι αυτός
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ 102ου ΨΑΛΜΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΟΜΑΔΑ: ΠΡΟΦΗΤΕΣ ΜΕΛΗ: ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΔΑΝΑΗ ΣΟΥΣΑΝΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΣΤΑΜΑΤΙΑΔΗ ΣΟΦΙΑ.
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
 Το απόσπασμα του Ερωτόκριτου περιγράφει την συναισθηματική κατάσταση του ίδιου, δηλώνει τον έρωτα του και παρομοιάζει την επιθυμία του για έρωτα όπως.
ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ.
Παρουσιαζω τον εαυτο μου
Ευχές για καλή συνέχεια στο Ταξίδι της Ζωής
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
Κ.Π. Καβάφης “Όσο μπορείς”.
Τόμας Στερνς Έλιοτ Νόμπελ Λογοτεχνίας 1948 « Είναι σπουδαίο πράγμα όταν δύο ψυχές ενώνονται για να στηρίζουν η μία την άλλη στο έργο τους, στις επιτυχίες.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
Κωνσταντίνος Καβάφης Ο Κωνσταντίνος Καβάφης γεννήθηκε στις 29 Απριλίου 1863 στην Αλεξάνδρεια, όπου οι γονείς του, εγκαταστάθηκαν εγκαταλείποντας.
«DIFRIENDS» Κατερίνα Μαρία-Αγγελική Βασιλική Ανδριάνα Σενάριο για το μάθημα της Γλώσσας Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Κ. Κατερίνα Νικολοπούλου.
Συνέντευξη με νήπια.
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Αφήγηση αφήγηση.
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
Déjà vu(προμνησία) Presque vu (Tip of the tongue)
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΣΜΥΡΝΗΣ
Κων/νος Καβάφης Διαθεματική εργασία Λογοτεχνίας Σταυρούλα Μαγουλά
Το τέλος του κόσμου στον ινδουισμό
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ <<ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ>>
Σκέψεις της στιγμής Μουσική: Autumn Rose.
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Βασίλης Α. τάξη Στ
Ησαΐας Ο προφήτης του Εμμανουηλ
«Χριστός Ανέστη!» Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Τάξη: Β2
Θρησκευτικά Γ Γυμνασίου
«Ειρήνη» Γιαννησ ριτσοσ ποίημα
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
Για το μάθημα των θρησκευτικών Παπαγεωργίου Δανάη Παπαδημητρίου Μελίνα
Στη συνέχεια οι μαθητές έγραψαν τις δικές τους σκέψεις..
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Ο άνθρωπος ως διάκονος του πλησίον
Εξάντας Ελλήνων Φίλοι.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Θρησκευτικά Μια εργασία της ομάδας “Μπιπ - Μπιπ” Υπεύθυνος Καθηγητής: Γ. Καπετανάκης Σχολιασμός του ποιήματος “Ποίημα στους φίλους” του Χόρχε Λουίς Μπόρχες Παναγιώτης Αποστολάκος Δανάη Βελή Άννα Δριμή Ορέστης Καρβούνης Άκης Κοκκινίδης

Περιεχόμενα Λίγα λόγια για τον Χόρχε Λουίς Μπόρχες Λίγα λόγια για τον Χόρχε Λουίς Μπόρχες Σύντομη Περιγραφή Ποιήματος Σχολιασμός Πηγές Πληροφοριών Πηγές Εικόνων Τέλος

Λίγα λόγια για τον Χόρχε Λουίς Μπόρχες Ο Χόρχε Λουίς Μπόρχες (24 Αυγούστου 1899, Μπουένος Άιρες, Αργεντινή - 14 Ιουνίου 1986, Γενεύη, Ελβετία) ήταν Αργεντίνος συγγραφέας και θεωρείται μία από τις σημαντικότερες λογοτεχνικές μορφές του 20ού αιώνα. Παρόλο που είναι πιο γνωστός για τα διηγήματά του (όπου κυριαρχεί το στοιχείο του φανταστικού), ο Μπόρχες ήταν επίσης δοκιμιογράφος, ποιητής και κριτικός. Εκτός από τα διηγήματά του για τα οποία είναι περισσότερο γνωστός, ο Μπόρχες έγραψε επίσης ποίηση, δοκίμια, διάφορα σενάρια, και σημαντικό όγκο λογοτεχνικής κριτικής, προλόγους και βιβλιοκριτικές, επιμελήθηκε πολλές ανθολογίες, και μετέφρασε στα ισπανικά πολλά έργα από αγγλικά, γαλλικά και γερμανικά (ακόμη και από αρχαία αγγλικά και αρχαία σκανδιναβικά). Το γεγονός ότι τυφλώθηκε (όπως και ο πατέρας του, ενώ ήταν ενήλικας) επηρέασε πολύ τα μετέπειτα γραπτά του. Ιδιαίτερη θέση στα πνευματικά του ενδιαφέροντα έχουν στοιχεία από τη μυθολογία, τα μαθηματικά, τη θεολογία, τη φιλοσοφία και, ως προσωποποίηση αυτών, η αίσθηση του Μπόρχες για τη λογοτεχνία ως ψυχαγωγία — όλα αυτά ο συγγραφέας τα μεταχειρίζεται άλλοτε ως παιχνίδι και άλλοτε τα βλέπει πολύ σοβαρά.

Σύντομη περιγραφή ποιήματος Το ποίημα παρουσιάζει έναν άνθρωπο, ο οποίος αν και δεν έχει λύσεις για τα πάντα, δεν μπορεί να αποτρέπει σφάλματα και οδύνες ή να αλλάζει το παρελθόν και το μέλλον, όμως δέχεται να είναι φίλος του άλλου και να τον στηρίζει κατά την είτε δύσκολη, είτε εύκολη πορεία της ζωής του. Τονίζει ότι δεν μπορεί με κανέναν τρόπο να περιορίσει τον φίλο του, αλλά επιθυμεί να του δώσει όσο χώρο χρειάζεται για να μεγαλουργήσει, και επισημαίνει ότι χαίρεται για τους θριάμβους και τις επιτυχίες του, σαν να ήταν δικά του επιτεύγματα. Ακόμα, σχολιάζει το γεγονός ότι δεν μπορεί να κατατάξει τον φίλο του σε κάποια κατηγορία ή το αντίστροφο, αλλά μπορεί να χαίρεται που είναι πραγματικοί φίλοι και να τον αγαπά όσο περισσότερο μπορεί.

Σχολιασμός Στο συγκεκριμένο ποίημα βλέπουμε το είδος του φίλου που όλοι επιδιώκουν να έχουν και που όλοι πρέπει να επιθυμούμε να είμαστε. Οι φίλοι δεν μπορούν να καθορίσουν το ποιοι είμαστε ή το ποιοι θα γίνουμε, αλλά δεν μπορούν και να μας δίνουν την λύση σε ό,τι μας απασχολεί. Ο πραγματικός λόγος ύπαρξης της φιλίας είναι η αγάπη, η στήριξη στις δύσκολες στιγμές και η κατανόηση. Μέσα από το ποίημα κατανοούμε επίσης ότι με βάση το σκεπτικό του συγγραφέα, δυνατά χαρακτηριστικά του φίλου είναι η ικανοποίηση του όταν βλέπει ότι επιτυγχάνουμε, άλλα και η επιθυμία του να δημιουργούμε και να γινόμαστε αυτό που πραγματικά θέλουμε να είμαστε. Σημαντικό θέμα που θίγεται στο ποίημα είναι το γεγονός ότι συχνά κατατάσσουμε τους φίλους μας σε τάξεις, μια εσφαλμένη πράξη. Δεν πρέπει να τοποθετούμε στους φίλους μας ταμπέλες γιατί αυτό που έχει πραγματικά σημασία είναι η ύπαρξη του δεσμού αυτού, της φιλίας.

Σχολιασμός Τέλος, στο ποίημα παρουσιάζονται και διάφορα μηνύματα συλλογικά. Ορισμένα ιδιαιτέρως σημαντικά είναι τα εξής: Να αρπάζουμε τις ευκαιρίες. Να ακούμε την καρδιά μας. Να εκτιμούμε τη ζωή. Να εκπέμπουμε αγάπη. Να θυμόμαστε ότι είμαστε περαστικοί σε αυτό τον κόσμο, ότι ουσιαστικά αυτή η ζωή είναι δική μας και πρέπει να τη ζήσουμε στο μέγιστο.

Πηγές Πληροφοριών Ελληνικό λήμμα της Βικιπαίδεια για τον Χόρχε Λουίς Μπόρχες https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A7%CF%8C%CF%81%CF%87%CE%B5_%CE%9B%CE%BF% CF%85%CE%AF%CF%82_%CE%9C%CF%80%CF%8C%CF%81%CF%87%CE%B5%CF%82

Πηγές Εικόνων https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A7%CF%8C%CF%81%CF%87%CE%B5_%CE%9B%CE%BF% CF%85%CE%AF%CF%82_%CE%9C%CF%80%CF%8C%CF%81%CF%87%CE%B5%CF%82#/medi a/File:Jorge_Luis_Borges_1951,_by_Grete_Stern.jpg https://www.tes.com/teaching-resources/blog/friendship-resources-eyfs-and-primary http://waitbutwhy.com/2014/12/10-types-odd-friendships-youre-probably-part.html https://superbpaper.com/?cid=2280