Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…» Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…» Σχολικό έτος 2012-2013 Όνομα σχολείου
Ξεκινώντας… Υπεύθυνος εκπαιδευτικός: Συνεργαζόμενοι: Τάξη: Τμήμα:
Καταγράφουμε τον τρόπο οργάνωσης της τάξης μας, πιθανώς τα χαρακτηριστικά ονόματα των ομάδων εργασίας, κάποια ζωγραφιά ή σύμβολο που είχαν υιοθετήσει κατά τη συνεργασία τους οι μαθητές κάθε ομάδας, μια μακρινή φωτογραφία (ώστε να μη διακρίνονται τα πρόσωπα) και ότι άλλο κρίνουμε εμείς και οι μαθητές μας χρήσιμο για την παρουσίαση των ομάδων που εργάστηκαν σε αυτό το Σχέδιο Εργασίας.
ΕΠΙΛΕΞΑΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ… Αναφερόμαστε συνοπτικά στην αφορμή που αποτέλεσε το έναυσμα για να ασχοληθούμε με τους μαθητές με αυτό το θέμα.
Η Δραση μαΣ…(5 τουλαχιστον διαφανειεΣ) Εδώ περιγράφουμε με συνοπτικό τρόπο δραστηριότητες με τις οποίες υλοποιήσαμε το πρόγραμμά μας, παραθέτοντας και κάποιες φωτογραφίες αποτύπωσης της διαδικασίας εξέλιξης των δράσεων π.χ. τα παιδιά να παρασκευάζουν ψωμί ή το παραγόμενο έργο τους, π.χ. το παραμύθι που δημιούργησε κάθε ομάδα, την αφίσα που φιλοτέχνησαν, ζωγραφιές, σκέψεις …, φύλλα εργασίας,…
Μας επισκέφθηκαν… Αναφερόμαστε στους εξωτερικούς συνεργάτες μας και στις παρεμβάσεις τους π.χ. στο πρόγραμμα «Κυκλοφορώ με ασφάλεια» από το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας και κάποιες χαρακτηριστικές , φωτογραφίες, εντυπώσεις,…. των παιδιών για αυτές τις παρεμβάσεις.
Η παρουσίασή μας… Εδώ αναφερόμαστε στον τρόπο παρουσίασης του προγράμματός μας και διάχυσης των αποτελεσμάτων του (σε εκδήλωση, με αφίσα, με …) ενδεχομένως στη σχολική αλλά και την τοπική κοινότητα αλλά και την ευρύτερη κοινωνία. Πάντα φροντίζουμε οι περιγραφές να είναι συνοπτικές (λακωνικές) και να υπάρχουν φωτογραφίες ή ένα βιντεοσκοπημένο απόσπασμα της παρουσίασης -όπου είναι εφικτό και εφόσον υπάρχει τέτοιο υλικό - (μακρινές λήψεις, χωρίς να διακρίνονται πρόσωπα).
Ας αξιολογηθούμε… Ποιες είναι οι εντυπώσεις των μαθητών μας από το πρόγραμμα; Υπήρξε αλλαγή στη στάση και τη συμπεριφορά τους αναφορικά με το θέμα που επεξεργάστηκαν; Εσείς, ως εκπαιδευτικός, πώς κρίνετε τα αποτελέσματα της υλοποίησης του προγράμματος; Προτάσεις για μια ενδεχόμενη επόμενη επεξεργασία του ίδιου θέματος. ( μπορείτε να παραθέσετε σχετικό υλικό από τους μαθητές, π.χ. ερωτηματολόγιο – αποτελέσματα που σας έδωσε η επεξεργασία του ή έκθεση των δικών σας παρατηρήσεων)
Κλεινοντασ… Κάτι ξεχωριστό κατά την άποψή μας, που προέκυψε από την υλοποίηση του προγράμματος (ποίημα, παροιμία, κάποιο μήνυμα, αφίσα, …) με το οποίο θα θέλαμε να κλείσουμε την παρουσίαση του προγράμματός μας.