Ηράκλειο 26 Ιουνίου 2014.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΤ΄ Τάξη 42ου Δημοτικού Σχολείου Πατρών
Advertisements

Μετατροπή αρχείων βίντεο Με το flv to Avi Converter.
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
O ρόλος του γονιού στην Ψυχοκινητική Ανάπτυξη του παιδιού. Κάτια Σοφιανού Παιδίατρος –Aναπτυξιολογος 2015.
ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Ν. Δ. Τριανταφυλλόπουλος Τετάρτη, 20 Ιανουαρίου 2016.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ »
Το video στην επικοινωνία  Διαφήμιση & Προώθηση Προϊόντων  Διασκέδαση- Ψυχαγωγία  Τηλεδιάσκεψη  Εκπαίδευση-Κατάρτιση.
Κεφάλαιο 23 Η ζωή στις εύκρατες περιοχές. Εύκρατες περιοχές Εύκρατες ονομάζονται οι περιοχές που βρίσκονται ανάμεσα στην τροπική ζώνη και τις πολικές.
Νίκη Βογιατζή MEd, Ειδική Παιδαγωγός Εξειδικευμένη στον αυτισμό.
Η ελληνική συμμετοχή στο πρόγραμμα Η αρχική ιδέα του να συμμετάσχουμε σε ένα πρόγραμμα σαν το Comenius γεννήθηκε από την ελπίδα ότι η παραγωγή εκ μέρους.
Κεφάλαιο 33 Οι σχέσεις των κρατών της Ευρώπης και η Ευρωπαϊκή Ένωση.
1 Σχέσεις με τους Καταναλωτές. 2 Σχέσεις με τους καταναλωτές Καμία επιχείρηση δεν μπορεί να αγνοήσει την ανάγκη για ένα πρόγραμμα δημοσίων σχέσεων προσανατολισμένο.
ΑΛΛΕΡΓΙΕΣ ΑΙΜΟΡΡΑΓΙΕΣ ΕΠΗΛΗΨΙΑ ΗΛΙΑΣΗ ΘΕΡΜΟΠΛΗΞΙΑ ΕΓΚΑΥΜΑΤΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑΓΜΑΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΩΡΙΑ.
Πληροφορική στο Νηπιαγωγείο Ιστορική αναδρομή Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση + Προσχολική Εκπαίδευση (2003), με την καθιέρωση ενός προγράμματος σπουδών.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΣΤΑ 800 ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΕΑΕΠ ΟΕΠΕΚ Οκτώβριος 2010 Ενδεικτικά σενάρια, δραστηριότητες.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ (BLOG) ΣΤΟ BLOGGER Τα διαδοχικά βήματα.
Κεφάλαιο 28 Η χλωρίδα και η πανίδα – Η βλάστηση της Ευρώπης.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ.
Movie Maker Windows Live Διήμερο εκπαιδευτικού 22/1/2016 Περιφερειακό Λύκειο Απ. Λουκά Κολοσσίου.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ Νίκος Σελλας, Μελετητής Workshops Αλεξανδρούπολη 15 Ιανουαρίου 2016.
ΚΕΝΤΡΟ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΩΝ (ΚΗΦΗ) ΜΙΧΑΕΛΑ ΦΟΥΚΑΚΗ, MsC Κοινωνική Λειτουργός, Υπεύθυνη ΚΗΦΗ Δήμου Γόρτυνας.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΛΥΚΕΙΟΥ
Ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη υλικού διαδικτυακής μάθησης
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΨΩΜΙΟΥ Ο ΣΙΤΑΡΟΥΛΗΣ ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Η πολύ λαίμαργη φάλαινα που έφαγε την θάλασσα (του Ευγένιου Τριβιζά)
Αισθητηρας λ 13/4/2018.
Παρουσίαση θέματος – Προϋποθέσεις επιτυχίας
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΡΙΑΝΟΥ ΣΤΗ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λιναρίτη Μαρία 6ο Γυμνάσιο Ηρακλείου.
1η Νοσηλευτική Ημερίδα Ελληνικής Εταιρείας Παιδιατρικής Νοσηλευτικής
Στισ γειτονιεσ των Αστεγων
Το νερο στη λογοτεχνια και στην επιστημη ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΕΛ ΚΑΣΤΟΡΕΙΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΣ ΜΑΘΗΤΕΣ: Επιβλέποντες εκπαιδευτικοί:
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Οι κάτοικοι και τα κράτη της Αφρικής
Κεφάλαιο 22 Η ζωή στα τροπικά δάση.
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΔΙΑΧΥΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία
ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας
Βδομάδα 6_18/2/16 Aims 1. Active verbs in –αω (conjugation B1)
Καρέκλη Ελένη Βοσινάκης Παντελής Ευαγγελακάκης Κωνσταντίνος
7ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης
COMENIUS-REGIO ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΙΛΩΤΑ
3ο Γυμνάσιο Τούμπας Θεσσαλονίκης Προκοπίου Αικατερίνη Φιλόλογος
Η ΑΝΩΣΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Η Ένταξη παιδιών με απώλεια ακοής στη γενική εκπαίδευση
Υλικό Υπολογιστών Καθηγητής: Α. Μιχαλάκης
ΒΙΟΛΟΓΙΑ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ Γενικησ παιδειασ
ΛΙΠΙΔΙΑ.
Κεφάλαιο 35 Τα κράτη της Ασίας.
Το εκπαιδευτικο λογιςμικο
Παρουσίαση εντολών: στκ στα - μπ πι αρ δε - σβγ
1o Δημοτικό Σχολείο Χίου
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Νότιας Αμερικής
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
15/11/2018 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (1) Ενότητα A1.1 Ο Δάσκαλος.
Παρουσίαση εντολών: στκ στα - μπ πι αρ δε - σβγ
Η ζωή στις πολικές περιοχές
Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ BLOG Στις διαφάνειες περιγράφονται τα διαδοχικά βήματα για τη δημιουργία blog στον blogger, τη μια από τις δωρεάν υπηρεσίες σχετικού λογισμικού,
Μια άλλη εκπαίδευση για τα παιδιά της μειονότητας στη Θράκη
Εθιμα διαφορετικΑ στηΣ ΕυρΩπηΣ τα στενΑ.
59ο Γενικό Λύκειο Αθηνών Σχολικό έτος
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
Project: Το Παιχνιδι Εργασία φοιτητριών.
Μακροπρόθεμοι Στόχοι Συγγραφή βιβλίου που να αφορά στην ιστορία του ΕΙΠ: -Έκδοση λευκώματος Επαγγελματική οργάνωση του εκθετηρίου-μουσείου Έκδοση φυλλαδίου.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Γνωστική ανάπτυξη Piaget
Σάββατο 8 Ιουνίου 2019 Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος
“Τα εργαλεία του WEB 2.0 στα Φιλολογικά Μαθήματα ”
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ηράκλειο 26 Ιουνίου 2014

Διασκεδάζουμε και Γνωρίζουμε με τα Πόδια Ευρωπαϊκές Πόλεις και Χωριά Τίτλος Προγράμματος Διασκεδάζουμε και Γνωρίζουμε με τα Πόδια Ευρωπαϊκές Πόλεις και Χωριά

Εταίροι Προγράμματος Βουλγαρία Γαλλία Ελλάδα Ισπανία Κύπρος Πορτογαλία Τουρκία

Σκοποί του Προγράμματος Προαγωγή της συνεργασίας και της κινητικότητας Ενίσχυση της ευρωπαϊκής διάστασης στην Εκπαίδευση Βασικοί Σκοποί του Προγράμματος

Επιμέρους Στόχοι του Προγράμματος Επιμέρους Στόχοι του Προγράμματος Να παρέχει πληροφορίες σχετικά με τις περιοχές όπου ζουν οι μαθητές, με αυξημένο κοινωνικό-πολιτιστικό ενδιαφέρον Να προάγει την ενεργή συμμετοχή και διερευνητική μάθηση μέσα από την αυτενέργεια των μαθητών Να προάγει την κριτική σκέψη, την ικανότητα επικοινωνίας και επίλυσης προβλημάτων Να δημιουργηθούν γέφυρες επικοινωνίες ανάμεσα στις διάφορες ηλικιακές ομάδες και διάφορες ευρωπαϊκές σχολικές μονάδες Να κατανοήσουν τις ομοιότητες και διαφορές ανάμεσα στις ευρωπαϊκές πόλεις Να κατανοήσουν την ακριβή γεωγραφική θέση του τόπου τους Να αποκτήσουν μια ευρωπαϊκή ταυτότητα μέσα από τη συμμετοχή των νέων των διάφορων ευρωπαϊκών χωρών σε κοινή βάση με κοινούς στόχους Διαθεματική – διεπιστημονική προσέγγιση της γνώσης & της μάθησης

Διάρθρωση του Προγράμματος 1ο βήμα Τα σύμβολα της πόλης Δημόσια μέσα μεταφοράς 2ο βήμα Το νερό 3ο βήμα Πάρκα & χώροι πρασίνου 4ο βήμα Γαστρονομία 5ο βήμα Παραδοσιακά παιχνίδια 6ο βήμα Τα μνημεία του τόπου μας 7ο βήμα Μουσεία 8ο βήμα Μουσική – παραδοσιακά μουσικά όργανα 9ο βήμα Ιστορία – γεωγραφία – πληθυσμός 10ο βήμα Τελικός μας μεγάλος περίπατος

ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ 19 δασκάλων κατά τη διάρκεια των δύο χρόνων. Κινητικότητα ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ 19 δασκάλων κατά τη διάρκεια των δύο χρόνων. Ισπανία Νοέμβριος 2012 Γαλλία Φεβρουάριος 2013 Τουρκία Απρίλιος 2013 Κύπρος Ιούνιος 2013 Βουλγαρία Σεπτέμβριος 2013 Πορτογαλία Νοέμβριος 2013 Ελλάδα Φεβρουάριος 2014 Μάιος 2014

Προϊόντα Συνεργασίας Κοινό μπλοκ (συντονίστρια χώρα Ισπανία) Επικοινωνία δασκάλων, μαθητών (χρήση ICT, ανταλλαγή εργασιών, βίντεο ...) Κοινό μπλοκ (συντονίστρια χώρα Ισπανία) Επιμέρους μπλοκ της εκάστοτε χώρας – σχολικής μονάδας Δημιουργία εμβλήματος(logo) από τους μαθητές της συντονίστριας χώρας (Ισπανία) Δημιουργία μασκότ της κάθε σχολικής μονάδας DVD με παραδοσιακά παιγνίδια, τραγούδια Βιβλιαράκι «Ευρωπαϊκές Συνταγές»

Παρουσιάσεις VIDEO BLOG MOVIE MAKER CALAMEO GLOGSTER ARTSTEPS PREZI VIDEO BLOG