ΒΙΒΛΙΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΠΟΔΙΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συγχώρα με, Αγάπη μου, που Ζούσα Πριν σε Γνωρίσω
Advertisements

Φέρη Γαλιατσάτου: Η γλωσσική διδασκαλία στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Παρουσίαση του βιβλίου Το ασημένιο μενταγιόν
Ταξιδεύοντας … με τον καλύτερο μου φίλο …
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
Παρουσίαση του βιβλίου Τα κοριτσάκια με τα ναυτικά
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ Οκτώβριος – Μάιος 2012
Γιατί να μελετούμε Ιστορία;
Ποιήματα με ζωγραφιές σε μικρά παιδιά
Γ. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ- ΚΡΙΤΙΚΗ.
 Ερώτημα – Προβληματισμός: Περιέργεια- Πρόκληση-Εξερεύνηση  Χρόνος για ποιοτική εργασία μαθητών  Συζήτηση τρόπων εργασίας -σκέψης μαθητών Παρέμβαση.
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Σήμερα θα μιλήσουμε για το ηλεκτρικό ρεύμα. Εσείς πως τι νομίζεται πως είναι; Γράψτε στο τετράδιό σας τι πιστεύετε.
Χριστούγεννα όπως πραγματικά έγιναν
Επιμελήτρια παρουσίασης: Μαρία Γαϊτανίδου
Οι μαθητές της Β΄ τάξης μας συστήνουν βιβλία που διάβασαν…
Παρουςιαςη βιβλιου Ουρανία Μαρία Παπαδάκη.
Ο Μεγάλος Περίπατος του Πέτρου
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
O ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ ΚΑΙ Η ΡΕΝΕΣΜΗ
1ο Δημοτικό Σχολείο Νεάπολης Θεσσαλονίκης
Οι μαθήτριες Ε΄ Δημοτικού Σταυρίνα Άννα. Μια φορά και έναν καιρό στο σχολείο των κοντοπόδαρων καθώς παίζανε μπάλα εμφανίστηκε ένας μακροπόδαρος που τον.
ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ ΤΖΕΝΕΜΠΑ Το παραμύθι του 2 ου Νηπιαγωγείου Ιεράπετρας, στα πλαίσια της δράσης «όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους». ( Τα παιδιά.
Τα πρώτα βήματα μιας κριτικής ανάγνωσης
Ας θυμηθώ τις βασικές έννοιες που έμαθα!
ΟΙ ΔΥΟ ΦΙΛΕΣ ΣΟΦΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Δ1.
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΤΗΣ ΠΕΡΣΕΦΟΝΗΣ
Βιβλιοπαρουσίαση Άντρεα Σπύρου Ε’1.
ΤΑ ΤΡΙΑ ΜΙΚΡΑ ΛΥΚΑΚΙΑ.
Στο νησί του Αιόλου Γλώσσα Γ΄ δημοτικού «Τα απίθανα μολύβια»
ΑΛΚΗΣ ΖΕΗ Το καπλάνι της βιτρίνας
Παρουσίαση του βιβλίου …………..
ΚΥΡΤΣΙΔΟΥ ΣΕΒΑΣΤΗ  Τίτλος: τα κοριτσάκια με τα ναυτικά  Συγγραφέας: Ελένη Δικαίου  Εκδοτικός οίκος: Πατάκη  Έτος έκδοσης: 1991.
Μια αδελφή σκέτος μπελάς
Το βιβλίο που διάβασα 1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης 2015 Κατερίνα Γαλλιού Ε2.
ΔΡΑΣΕΙΣ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ 12/Θ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα “Εμπιστεύομαι – Δεν εμπιστεύομαι” Μαθαίνω να ζω με τους άλλους 6 ο Δημοτικό Σχολείο Μοσχάτου Τάξεις Δ1 & Δ2 Σχολικό έτος
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Διδασκαλια και Μαθηση με Χρηση ΤΠΕ
ΟΜΙΛΟΣ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ για την Α΄& Β΄ τάξη
9 ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Ιωνίας ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ - ΑμΕΑ Αφιέρωμα στην Από την ΣΤ΄ Τάξη Σχολ. Έτους Ιουνίου 2014 Σύνταξη κειμένων: κ. Μπλούκα.
Το πρόγραμμα «Ο Ιλυρρικός λαός από το χθες στο σήμερα» Μας έδωσε την ευκαιρία να…
Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ.
 Το βιβλίο αυτό μιλάει για ένα παιδί τον ντεντέκτιβ Κλούζ που ανακαλύπτει ενα φάντασμα που στοιχειώνει τον επιστάτη του σχολείου.  Τι γίνεται στο.
109 ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Μαθητές ΣΤ 2 Τάξης: Ιωάννης Αποστολίδης Μαθητές ΣΤ 1 Τάξης: Έλενα Ιωάννα Ηλιάδη, Κωνσταντίνα Στάμου, Διονύσιος Αλιτζανίδης,
Το ψέμα Ζωρζ Σαρή Μπουσμαλή Ξανθή Α’ Γυμνασίου Σχ. Έτος
Β΄ ΤΑΞΗ 2 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΙΝΙΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΒΑΛΑΣΗ ΑΚΡΙΒΗ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ.
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
Αγγελική Θεοδωροπούλου (Οκτώβριος 2014-Ιανουάριος 2015) Ελένη Καμάρη
25 Σεπτεμβρίου 2015 ΣΤ΄1 Γιωργοσ Λυγουρησ.
Βιβλιοπαρουσίαση Αντρέας Πεμπέτσιος E΄2.
The cool girls Παναγιώτα Ζαχαρία Χριστίνα Σοβαρά
ΤΟ ΜΠΟΥΛΙΝΚ ΣΤΑΜΑΤΕΙ ΕΔΩ
ΤΟ ΣΕΝΤΟΥΚΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΝΤΕ ΚΛΕΙΔΑΡΙΕΣ
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Είσαι της επιστήμης το καμάρι, είσαι της τεχνικής ο Παρθενών… Από το ποίημα «Λιλιπούπολη»
3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΤΕΜΙΔΑΣ Εμμανουέλα Καράλη Ε’1
ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΥΛΑΚΟΥ E’2 16/19/15.
Σεπτέμβρης 2015 Ε1’ Ελευθερία Μπάξα.
Ευσταθία Μπολιεράκη ε
ΤΟ ΚΑΠΛΑΝΙ ΤΗΣ ΒΙΤΡΙΝΑΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΒΡΑΝΤΑΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ 2015 Ε1’.
ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΓΙΩΤΑ 24/9/2015 Ε’1.
TO ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΜΙΑΣ ΞΕΝΕΡΩΤΗΣ 9
Περιπέτεια στη Σκουπιδανία
H Πολυάννα μεγαλώνει!!! Λίγα λόγια για το βιβλίο!
3ο Δημοτικό Σχολείο Αρτέμιδας Νταριάνα Ζαβούνη Ε’1
Το ημερολόγιο ενός Σπασίκλα 10
Κολλητές για Πάντα Νικολέτα Ναζίρη Ε’1.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΒΙΒΛΙΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΠΟΔΙΑ [της Ευγενίας Καποθανάση] Ε1 3ο Δημοτικό σχολείο Αρτέμιδας

Συγγραφέας Μπεατρίτσε Μαζίνι Εκδότης Μεταίχμιο Μεταφραστής Ελένη Τουλούπη Εικονογράφος Ντεζιντέρια Γκουιτσαρντίνι Κενρικός ήρωας Μέντα Δευτερεύοντα πρόσωπα Οι γονείς της Τόπος αφήγησης Ο τόπος αλλάζει λόγω του ταξιδιού της Μέντας. Χρόνος αφήγησης Κάποτε στο παρελθόν. Αξιοσημείωτη φράση: Σκεφτότανε συνεχώς «να το σκάσει από το σπίτι».

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ Η ιστορία μιλάει για ένα οχτάχρονο κορίτσι ,την Μέντα . Η Μέντα έχει δύο μεγάλα πόδια , σαν τηλεγραφόξυλα . Τα πόδια της είναι ακατάλληλα για χορό ή πολύ τρέξιμο , αλλά της χρησιμεύουν σε πολλά άλλα πράγματα , τα οποία θα τα ανακαλύψει όταν το σκάσει . Από ποιον να το σκάσει άραγε ; Απ’ τους γονείς της ,που προσπαθούν να μικρύνουν τα μεγάλα πόδια της . Στο μακρύ ταξίδι της , θα γνωρίσει πολύ κόσμο , αλλά επίσης και τις ικανότητες των ποδιών της , τις οποίες θα καταλάβουν κι οι γονείς της , που θα την αγαπούν έτσι όπως είναι.

1.Ποιος ήρωας του βιβλίου θα ήθελες να είσαι και γιατί; ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ 1.Ποιος ήρωας του βιβλίου θα ήθελες να είσαι και γιατί; 2.Γιατί επέλεξες αυτό το βιβλίο; 3.Γιατί προτείνεις αυτό το βιβλίο; 4.Με ποια επίθετα θα χαρακτήριζες τον αγαπημένο σου ήρωα;

Θα ήθελα πολύ να είμαι η Μέντα , γιατί θα… Το βιβλίο αυτό… Για τους λόγους που προανέφερα. Θεωρώ ότι η Μέντα… Ήταν τέλειο να είχα μεγάλα πόδια και να εξερευνούσα τον κόσμο. Περιλαμβάνει δράση καθώς επίσης… Είναι ένα θαρραλέο κι ασυνήθιστο κορίτσι. Και κάτι ασυνήθιστο και μας μαθαίνει… Να αγαπάμε τον άλλον γι’ αυτό που είναι.