Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ.
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ για την καταγραφή απόψεων & αναγκών των εκπαιδευτικών της 31ης Ε.Π. Π.Ε. Αθηνών σε θέματα ενημέρωσης και επιμόρφωσης ΣΤΕΛΙΟΣ.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Επιμέλεια: Πουλημένου Ελένη
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
 Αντί για τον όρο Πληροφορική χρησιμοποιείται πλέον ο όρος Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών: ΤΠΕ (ICT: Information and Communications.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Πρόγραμμα Comenius Σύμπραξη σχολείων Ελλάδας – Τουρκίας - Ισπανίας - Γερμανίας.
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
“Καλλιέργεια δεξιοτήτων προσέγγισης αγοράς εργασίας”
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Οκτώβριος, 2012 Ειδική Θεματική δραστηριότητα Β΄ Τάξης ΕΠΑΛ Τομέας Ηλεκτρολογικός.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας ΣΤ’ τάξης.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ με ασφάλεια στο δρόμο»
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
ICTs and Project based method in Secondary Education - Οι ΤΠΕ και η μέθοδος project στη Δ/θμια Εκπαίδευση» Τσιροπούλου Σοφία, Βιολόγος Υπεύθυνη Σχολικών.
«eTwinning: Εργαλείο επικοινωνίας, συνεργασίας, γνώσης, διάδοσης καλών πρακτικών – στρατηγικών πρόληψης και αντιμετώπισης του Σχολικού και Διαδικτυακού.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
Αντικείμενο και κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήμης.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Διδακτική της Πληροφορικής
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
«Μόνο ότι δέχεσαι με την ψυχή σου, αυτό μόνο μαθαίνεις και αυτό ενσωματώνεις στη ζωή σου και το χαρακτήρα σου» Dewey.
Δημιουργία σεναρίου.
Πρόγραμμα Κομποστοποίησης ΕΕΕΕΚ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Τοπικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
ΔΑΣΚΑΛΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΑΝΕΤΑ ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ: Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Αγωγής : Πρόγραμμα Κυκλοφοριακής Αγωγής μέσω των ΤΠΕ με πρακτική εφαρμογή στην πόλη της Ναυπάκτου. Σχ. Έτος: 2014-15 ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ : Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Ναυπάκτου Δ/ΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ : Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Αιτωλοακαρνανίας ΤΗΛ. : 2634022061 ΔΗΜΟΣ / ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Ναυπάκτου FAX :2634022061 Email : mail@eeeek-nafpakt.ait.sch.gr ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΟΥ:11 ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΟΥ: 41 ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ: Καρβούνης Κωνσταντίνος ΠΕ: 03.50

Εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν στο Πρόγραμμα ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΠΕ) ΩΡΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ Σ ΩΡΑΡΙΟΥ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ) ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩ ΣΗ (ΦΟΡΕΑΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩ ΣΗΣ) ΚΑΛΥΒΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΠΕ 20.50 ΟΧΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΜΑΜΑΣΟΥΛΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΠΕ 10.50 ΝΑΙ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΝΑ ΠΕ 02.50

Μαθητές που συμμετείχαν στο Πρόγραμμα ΑΓΟΡΙΑ ΤΑΞΗ ΦΟΙΤΗΣΗΣ Κωνσταντίνου Ηρακλής ΣΤ Ζώγκος Παύλος Παπαγιαννόπουλος Δημήτριος Φλαγκάκης Αρσένιος ΚΟΡΙΤΣΙΑ Ράπτη Ειρήνη Δ Κομπούρα Σοφία Α Καρβούνη Φωτεινή Παγανιά Γεωργία

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ (ΠΟΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΑΜΕ) : Το παρόν Σχολικό Πρόγραμμα   «Πρόγραμμα Κυκλοφοριακής Αγωγής μέσω των ΤΠΕ με πρακτική εφαρμογή στην πόλη της Ναυπάκτου» Αξιοποιεί τις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας με απλά και δημιουργικά μαθήματα κυκλοφοριακής αγωγής, παιχνίδια κυκλοφοριακής αγωγής και παιχνίδια εξοικείωσης, που επιτυγχάνουν άμεσο οπτικό - ακουστικό αποτέλεσμα και επιτρέπουν τη μεταφορά του αποτελέσματος σε άλλα μέσα και υλικά. 

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ (ΠΟΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΑΜΕ) : Διατηρεί αμείωτο το ενδιαφέρον μέσα από την αλληλεπίδραση Η/Υ - μαθητή και προσαρμόζεται στις ικανότητες και στις δυνατότητες των μαθητών, έτσι ώστε για όλους να επιτυγχάνεται το επιθυμητό αποτέλεσμα. Προσεγγίζει τη γνώση διαθεματικά και βιωματικά μέσω εκπαιδευτικών επισκέψεων στο Κυκλοφοριακό Πάρκο της Ναυπάκτου και γενικότερα μέσω δραστηριοτήτων στην πόλη (πεζοπορία, χρήση ποδηλάτου).Όλα αυτά θα συμβάλουν στην καλλιέργεια κοινωνικών δεξιοτήτων κυκλοφοριακής αγωγής των μαθητών στις μετακινήσεις τους εντός πόλης.

Β. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Με το πέρας του Προγράμματος, οι μαθητές είναι σε θέση : Να διακρίνουν τα βασικά σήματα οδικής κυκλοφορίας, Να διασχίζουν με ασφάλεια τις διαβάσεις, Να αναγνωρίζουν το χρώμα των φαναριών και να συμπεριφέρονται κατάλληλα, Να κυκλοφορούν αυτόνομα μέσα στην πόλη, Να προσανατολίζονται μέσα στην πόλη, Να αναγνωρίζουν τα δικαιώματα αλλά και τις υποχρεώσεις τους απέναντι στους άλλους πολίτες που κυκλοφορούν στην ίδια πόλη, Να υιοθετούν την κατάλληλη συμπεριφορά ώστε να αντιμετωπίζουν καταστάσεις που προκύπτουν κατά τη διάρκεια των μετακινήσεων (να είναι ευγενικοί, να βοηθάνε τους κυκλοφοριακά ανήμπορους, να διαχειρίζονται το θυμό τους σε προβληματικές καταστάσεις ), Να απευθύνονται στα κατάλληλα πρόσωπα όταν χρειάζονται βοήθεια

Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ – ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ: Η μέθοδος υλοποίησης που ακολουθήθηκε είναι η διαθεματική προσέγγιση μέσω ΤΠΕ και πιο συγκεκριμένα εκπαιδευτικών λογισμικών Κυκλοφοριακής Αγωγής και βιωματικά μέσω εκπαιδευτικών επισκέψεων. Συνεργασία με τους εξής φορείς : Δήμος Ναυπακτίας, Αστυνομικό Τμήμα Ναυπακτίας,

Πληροφορική (Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνιών), Δ. ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ Τα γνωστικά αντικείμενα που εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία του προγράμματος : Πληροφορική (Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνιών), Κοινωνιολογία (Κοινωνική και Κυκλοφοριακή Αγωγή), Γλώσσα (Εκμάθηση και γραφή λέξεων και προτάσεων σχετικά με την Κυκλοφοριακή Αγωγή).

Ε. ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΚΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2015-16 1ος ΜΗΝΑΣ Επιλογή θέματος του προγράμματος. Διερεύνηση αρχικών αντιλήψεων των μαθητών ως προς την Κυκλοφοριακή Αγωγή.

Ε. ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΚΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2015-16 2ος ΜΗΝΑΣ Αποσαφήνιση εννοιών που διδάχθηκαν οι μαθητές. Επιλογή κατάλληλων λογισμικών για την εκπαιδευτική διαδικασία.

Εκπαιδευτικά Λογισμικά που Αξιοποιήθηκαν στο Πρόγραμμα Μαθαίνω να Κυκλοφορώ με Ασφάλεια (Α’ Μέρος και Β’ Μέρος) Μαθαίνω τη Γλώσσα μου

Ε. ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΚΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2015-16 3ος ΜΗΝΑΣ Πραγματοποίηση βιωματικών εκπαιδευτικών επισκέψεων στο πάρκο της Ναυπάκτου και υλοποίηση δραστηριοτήτων μέσω εκπαιδευτικών λογισμικών.

Ε. ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΚΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2015-16 4ος ΜΗΝΑΣ Πραγματοποίηση βιωματικών εκπαιδευτικών επισκέψεων στην πόλη της Ναυπάκτου και πραγματοποίηση ποδηλατοδρομίας και υλοποίηση δραστηριοτήτων μέσω εκπαιδευτικών λογισμικών.

Ε. ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΚΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2015-16 5ος ΜΗΝΑΣ Σύνδεση γνώσεων των μαθητών που αποκτήθηκαν από τις βιωματικές επισκέψεις και από τις δραστηριότητες που έλαβαν χώρα μέσω προσομοίωσης με εκπαιδευτικά λογισμικά. Αναστοχασμός των μαθητών σχετικά με τα οφέλη του προγράμματος και ολοκλήρωση αυτού.

Φύλλα Εργασίας- Αξιολόγησης

Ευχαριστούμε Πολύ !!! Καλό Καλοκαίρι !!! Ασημακοπούλου Άννα Καλύβας Αντώνιος Μαμασούλας Βασίλης