Ενότητα 2:Η παρέα Μάθημα:Τάσος το σαλιγκάρι Ι ΄Δημοτικό Λεμεσού (ΚΑ) Θεοδούλου Αφροδίτη Θεοδούλου Αφροδίτη Χατζηκυπρή Εύα Χατζηκυπρή Εύα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Advertisements

Δημιουργικές δραστηριότητες
Πρότυπο Εκπαιδευτήριο Ευρωπαϊκή Παιδεία
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Η φωνολογική επίγνωση.
EDG220 C: Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και
Δημιουργία παρουσίασης:
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
Από τις δασκάλες : Θώη Λεωνίδου-Αντωνίου Μαρία Ανδρέου
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Τα δικαιώματα των παιδιών
Πρόγραμμα αγωγής υγείας: «Γερά δόντια…. Καλύτερη υγεία»
Δημιουργία παρουσίασης:
ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
Όνομα:______________________________Τάξη:Β΄
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
Σωφρ. Χατζησαββίδης Η διδασκαλία της Πρώτης Γραφής και Ανάγνωσης
Προγραμματισμός Ενότητας στο μάθημα των Ελληνικών
Στο λειτουργικό σύστημα Windows, υπάρχουν εικονίδια (icons) τα οποία αναπαριστούν τις διάφορες οντότητες (φυλαγμένες πληροφορίες, προγράμματα που κάνουν.
Δυο δυο, στο θρανίο δυο δυο! Τα μικρόβια την τανάλια τη φοβούνται!
Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εργασία στο μάθημα : «Εικονική πραγματικότητα και Εκπαιδευτικές εφαρμογές τεχνητής.
EDG220 C: Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και εκπαιδευτική τεχνολογία Ακαδημαϊκό έτος: Υποχρεωτική εργασία: Τίτλος θεματικής ενότητας: Κυκλοφορώ με ασφάλεια.
Γράμματα…Λέξεις…Ιστορίες
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Δραστηριότητα ΤΙΤΛΟΣ : «ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Η ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ» ΤΙΤΛΟΣ : «ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Η ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ» ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ : KIDSPIRATION ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ.
Χρησιμοποίησέ το ξανά … και ξανά … και ξανά
Τιτίνα, η κότα σ
“Μια μέρα στη ζωή του μικρού Ιάσονα” Ο Μυκηναϊκός κόσμος μέσα από τα μάτια ενός παιδιού. Συνδέσεις στο σήμερα. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Επιμέλεια:
 Φρούτο Φρούτο  Λαχανικό Λαχανικό  Σωστό Σωστό.
Η εικονογραφικη μεθοδοΣ
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Αλίκη Καζταρίδου Σχολική Σύμβουλος 1ης Περιφ. Καστοριάς
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαστε ό,τι τρώμε»
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
Μερικές φορές το αποτέλεσμα εμφανίζεται αμέσως από κάτω.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
τις κεραίες του κουνάει και το σπίτι του φοράει.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Σειρά «Μαργαρίτα» Το αλφαβητάρι.
ΤΟ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
ΜΟΝΟΣ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΑΞΗ: Α΄ ΕΝΟΤΗΤΑ: Το σύννεφο έφερε βροχή ΜΑΘΗΜΑ: Μόνος στο σκοτάδι ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΣ ΧΡΟΝΟΣ: 3 Χ 80.
Σχέδιο Μαθήματος στα Ελληνικά Ενότητα 4: Το σύννεφο έφερε βροχή. Μάθημα: Χωρίς φως,σελ Επεξεργασία του Φφ.
Η συλλογιστική για το σχεδιασμό. Για το μάθημαΙ  « Παραδοτέα :  Ασκήσεις  Σχεδιασμός και κατασκευή ενός λογισμικού με το Αβάκιο  Ένα κείμενο
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Ένα γράμμα για την Ιωάννα Χατσίκου Ιωάννα
Τα μουσικά φθογγόσημα (τέταρτα-όγδοα-μισό) Τάξη: Γ’ Δημοτικού Ανδρέας Σκιαδάς.
Μια γατούλα έχω εγώ ποπό! Να τη χαρώ έχει γούνα τρυφερή παίζει, τρέχει εδώ κι εκεί.
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Ζάχος Δημήτριος, Ταφραλή Ελένη Ε΄ ΤΑΞΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 5: «Η εκκλησία του Χριστού μπαίνει στην ιστορία». Βασικό θέμα: «Η γενέθλια.
Τα σημεία στίξης Β΄τάξη.
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
Δραστηριότητες από τον κόσμο της Φυσικής
τις κεραίες του κουνάει και το σπίτι του φοράει.
BROWN BEAR, BROWN BEAR, WHAT DO YOU SEE?
τις κεραίες του κουνάει και το σπίτι του φοράει.
ΛΥΝΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Κ. Σαμαρά, Δασκάλα.
Α Π Ο Τ Ο Λ Η Σ Σ ΤΡΟΠΟΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ Παρατηρούμε και σημειώνουμε Αξιοποιούμε τη λίστα των ονομάτων Προχωρούμε σε ανάλυση και σύνθεση των γραφημάτων.
Κωδικοποίηση και Αποκωδικοποίηση Συλλαβών
Χατσίκου Ιωάννα Η παρέα Αντίο θάλασσα Α α Βιβλίο μαθητή Χατσίκου Ιωάννα
Σχέδιο μαθήματος στο μάθημα της Γλώσσας
Παίζουμε παντομίμα; Χατσίκου Ιωάννα
Μικροχώρι Νομού Ξάνθης Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου
Τάσος, το σαλιγκάρι Ένα σαλιγκάρι μέσα στη σακούλα!
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
Μικροχώρι Νομού Ξάνθης Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ενότητα 2:Η παρέα Μάθημα:Τάσος το σαλιγκάρι Ι ΄Δημοτικό Λεμεσού (ΚΑ) Θεοδούλου Αφροδίτη Θεοδούλου Αφροδίτη Χατζηκυπρή Εύα Χατζηκυπρή Εύα

Στόχοi : Οι μαθητές :..Να γράφουν και να αναγνωρίζουν το γράμμα Σσς..Να επισημαίνουν και να χρησιμοποιούν σωστά τον τόνο..Να διακρίνουν τα σημεία στίξης (τελεία, παύλα, θαυμαστικό)..Να επισημαίνουν τα κεφαλαία γράμματα στην αρχή των ονομάτων και μετά από την τελεία

.. Να εντοπίζουν το τελικό ς στα ονόματα των αγοριών της τάξης καθώς και σε άλλα αντρικά ονόματα του περιβάλλοντός τους Να βρίσκουν λέξεις που ξεκινούν ή περιέχουν το σ..Να διακρίνουν τα φρούτα από τα λαχανικά..Να φτιάχνουν εικονογραφημένο κατάλογο με τα υλικά που χρησιμοποίησαν για την κατασκευή μιας σαλάτας Να διαβάζουν και να διακρίνουν τις λέξεις και τις προτάσεις του κειμένου

Διδακτικά μέσα..Το παραμύθι του Γιώργου Σακελλαρίδη "Ιστορία σε μια σαλάτα"..Βιβλίο   Λαχανικά, φρούτα..Τετράδιο Εργασιών Πίνακας..Εικόνα..Καρτέλες με τις λέξεις : Άρης, Ορφέας, Μαρίνα, σαλάτα, σαλιγκάρι, σακούλα..Καρτέλες με τα γράμματα σ, α, λ,ά,τ, α

Πορεία Διδασκαλίας l Αφόρμηση Επίσκεψη σε μια φρουταρία. Παρατήρηση και αγορά προϊόντων. Διάκριση φρούτων και λαχανικών. l Ξεχωρίζουμε τα φρούτα που περιέχουν το σ,ς και τα γράφουμε στον πίνακα. Τίθεται το ερώτημα «Ποιο γράμμα ακούγεται σε όλα τα φρούτα;» l Εντποπίζουμε και χρωματίζουμε το σ,ς

l Παρουσιάζουμε και τα λαχανικά που φέραμε στην τάξη και ρωτούμε τα παιδιά : «Τι θα γίνει αν ενώσουμε όλα τα λαχανικά;» Αναμένουμε να αναφερθεί η λέξη σαλάτα την οποία και αναλύουμε. Χρησιμοποιούμε καρτέλες με τα γράμματα της λέξης και καλούνται έξι παιδιά να τις βάλουν στη σωστή σειρά (επισήμανση του τόνου) l Φτιάχνουμε σαλάτα στην τάξη. Ακολούθως τα παιδιά δημιουργούν εικονογραφημένο κατάλογο των υλικών που χρησιμοποιήσαμε. Αναφέρεται και η θρεπτική αξία των λαχανικών και της σαλάτας. Η δραστηριότητα αυτή μπορεί να γίνει και στον ηλεκτρονικό υπολογιστή στο πρόγραμμα kidspiration.

l Για να δούμε όμως τι γίνεται μέσα σε μια σαλάτα. Διαβάζουμε το παραμύθι «Ιστορία μέσα σε μια σαλάτα του Γιώργου Σακελλαρίδη΄και «ψαρεύουμε» από αυτό όλες τις λέξεις που αρχίζουν ή περιέχουν το Σ,σ,ς. Τις γράφουμε στον πίνακα με άξονα το σ,ς 2o ογδοντάλεπτο l l Υπενθύμιση του προηγούμενου μαθήματος και συγκεκριμένα της κατασκευής της σαλάτας l l Αναφέρουμε ότι «Σε κάποιο ζωάκι που γνωρίσαμε αρέσει η σαλάτα. Σε ποιο λέτε;» Βλέπουμε ξανά τη σελίδα 20 όπου εμφανίζεται το σαλιγκάρι και ρωτούμε τα παιδιά : «Τι να έγινε εκείνο το σαλιγκάρι;»

l Παρουσιάζεται η εικόνα της σελίδας 30 του βιβλίου στον πίνακα και συζητούμε με τα παιδιά τα ακόλουθα : æ Ποιοι; æ Πού; æ Τι κάνουν; æ Τι να λένε; Τα παιδιά καλούνται να τοποθετήσουν στην εικόνα τις καρτέλες :Άρης, Μαρίνα, Ορφέας, σαλιγκάρι Τα παιδιά καλούνται να τοποθετήσουν στην εικόνα τις καρτέλες :Άρης, Μαρίνα, Ορφέας, σαλιγκάρι Η εκπαιδευτικός διαβάζει το κείμενο και στη συνέχεια το διαβάζουν οι μαθητές γρήγορα, αργά, ανάποδα, σιγά, δυνατά κτλ Η εκπαιδευτικός διαβάζει το κείμενο και στη συνέχεια το διαβάζουν οι μαθητές γρήγορα, αργά, ανάποδα, σιγά, δυνατά κτλ

l Αντικατάσταση λέξεων από το κείμενο με άλλες γνωστές τους λέξεις π.χ πεπόνι αντί σαλάτα Τιτίνα αντί Τάσο και σωστή ανάγνωση του κειμένου Τιτίνα αντί Τάσο και σωστή ανάγνωση του κειμένου l Εντοπίζουμε και ονομάζουμε τα σημεία στίξης. Τα αλλάζουμε και διαβάζουμε σωστά l Χρωματίζουμε όλα τα Σσς του κειμένου και γράφουμε τις λέξεις που το περιέχουν με άξονα το Σσ l Δίνονται στα παιδιά εικόνες σαλιγκαριού, σακούλας, σαλάτας και καλούνται να τις αντιστοιχίσουν με τις λέξεις l Παιχνίδι BOOM

3ο ογδοντάλεπτο l Ανακαλύπτουμε από την τάξη λέξεις που έχουν το Σσς και γεμίζουμε το καβούκι του Τάσου. Αναμένουμέ να βρουν όλα τα ονόματα των αγοριών και παρατηρούμε ότι τελειώνουν όλα στο ς. Επισημαίνουμε το κεφαλαίο γράμμα στην αρχή των ονομάτων l «Για να δούμε τι όνομα σκεφτόταν να δώσει ο Άρης στο σαλιγκάρι.» Διαβάζουμε αρκετές φορές το ποιηματάκι της σελίδας 31 και οι μαθητές χρωματίζουν όλα τα Σσς. Καλούμε τα παιδιά να γράψουν σε μορφή καταλόγου όλα τα ονόματα που σκεφτόταν ο Άρης

l Διεξάγονται ερωτήσεις όπως : p Γιατί σκέφτηκε το Σαλιάρης; p Γιατί θα τον ονόμαζε Σπιτούλη; p Εσείς τι όνομα θα δίνατε σε μια αρκούδα; αρκούδα; p Ποιο ζώο θα μπορούσαμε να ονομάσουμε «Αυτάκη»; ονομάσουμε «Αυτάκη»; l Τετράδιο Εργασιών (εντοπισμός του Σσς στον τίτλο του παραμυθιού και στις πινακίδες, υπενθύμιση της σωστής γραφής του Σσς, ανάλυση και σύνθεση της λέξης σαλάτα ) (εντοπισμός του Σσς στον τίτλο του παραμυθιού και στις πινακίδες, υπενθύμιση της σωστής γραφής του Σσς, ανάλυση και σύνθεση της λέξης σαλάτα ) l Σαλιάρη l Τάσο l Σούλη Σπιτούλη Σπιτούλη

Αξιολόγηση l Συντρέχουσα l Κριτήρια Αξιολόγησης Ù Αναγνώριση και γραφή του Σσς Ù Προφορική συμμετοχή στο μάθημα  Ανάγνωση του κειμένου και αναγνώριση των λέξεων του κειμένου