ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
Advertisements

Μέσα μαζικής ενημέρωσης Παναγιώτης, Τζέλο Δημήτρης, Άγγελος.
O.T.S. FORUM Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων Εισηγητής: Σιάμμενου Γιούλη.
Δρ. Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - ΠΟΛΥΜΕΣΑ Δημήτριος Γ. Λιόβας.
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου. Πρόγραμμα τάξης 8:15 - 9:00Το σχολείο ξεκινά, παίρνουμε παρουσίες 9: :00Ανάγνωση και έκθεση 10: :00Ορθογραφία.
Φυσική Β΄ Λυκείου Άσκηση 1 (άσκηση 4, εργ. οδ. Α΄ Λυκείου)
Το πλαίσιο Διαλειτουργικότητας της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Παρουσιάστε το έργο σας σε Word, PowerPoint ή Visio
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
Η γλώσσα Logo Κάντε κλικ για να προσθέσετε σημειώσεις.
Δημήτριος Θεοδωρίδης Δρ Φυσικός) Δέσποινα Παπαδοπούλου Δρ Χημικός)
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Αρχεσ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Η/Υ Β΄ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
το αλσοσ μασ ειναι η μεγαλυτερη πηγη
Πτυχιακή εργασία της ΤΟΠΑΛΙΔΟΥ ΠΑΥΛΙΝΑ(1459)
Παρουσίαση επιστημονικής εκδήλωσης
Αν ταξίδευε το σεντούκι το 2016, ποιες περιοχές της γης θα επισκεπτόταν και τι θα συναντούσε εκεί; Σε αυτό το ερώτημα τα παιδιά της Δ, Ε και Στ των.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΓΡΑΠΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Τίτλος της έρευνας : Ο τίτλος της έρευνας πρέπει να είναι σύντομος και ακριβής (12-15 λέξεις). Ο τίτλος πρέπει να περιλαμβάνει.
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΨΩΜΙΟΥ Ο ΣΙΤΑΡΟΥΛΗΣ ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ ΣΧ. ΕΤΟΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Ένα ζευγάρι ηλικιωμένων παίρνει διαζύγιο…..
Πώς γεννήθηκαν οι μεγάλες ιδέες της επιστήμης των υπολογιστών…
ΕΞ΄ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
ΘΕΜΑ : ΑΘΛΗΣΗ – ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
Τα Βασικά δόγματα Γιώργος Λεπίδας Γ΄2.
Κίνηση στο Scratch.
Ιστορική Εξέλιξη του Παγκόσμιου Ιστού
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
Εφαρμογές Πληροφορικής Κεφάλαιο 9
Τίτλος: H Μοντελοποίηση στις Φυσικές Επιστήμες και στα Μαθηματικά
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Όνομα σχολείου Ημερομηνία
Εισηγητής Τσάμης Γεώργιος
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Ομάδα Εργασίας ΓΕΛ Συντονιστής: ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, Σύμβουλος Γ΄ ΙΕΠ
ETWINNING.
Διάλεξη 13η Προέλευση και λειτουργικότητα του εξεικονισμού της εκπαίδευσης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου.
Από τον Web 1.0 στον Web X
Εφαρμογές Πληροφορικής
Θετικό δημιουργικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
Ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Ασφαλής Χρήση του Διαδικτύου: Πως και Γιατί!
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ «Ταξιδεύοντας με ασφάλεια στο Διαδίκτυο»
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΤΟΠΟΘΕΣΙΑΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΗΜΑΝΣΗΣ HTML 5
Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού
8. ΚτΠ και προστασία του καταναλωτή Βασίλης Γ. Χατζόπουλος, Επ
Ομάδα Εργασίας ΓΕΛ Συντονιστής: ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, Σύμβουλος Γ΄ ΙΕΠ
ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΣΑΣ
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου.
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
Παρουσίαση επιστημονικής εκδήλωσης
Επίπεδα ενσωμάτωσης ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα
24/2/2019 Αλγοριθμική Σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Πληροφορικής(Δύο Περίοδοι) Ενότητα Α7.2.Μ1-Μ2 (Πώς Δημιουργούμε Ένα Πρόγραμμα για.
24/2/2019 Αλγοριθμική Σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Πληροφορικής(Δύο Περιόδοι) Ενότητα Α7.2.M5-M6 (Πώς Δημιουργούμε Ένα Πρόγραμμα για.
Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Τα ψηλά βουνά -Η κατάρα του πεύκου-
Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες
Εισαγωγή στη δημιουργία ιστοσελίδων Διδάσκων:
7 Έτη Mira Hansson Για μένα Full Stack Developer Δήλωση αποστολής
Παράδειγμα στόχος Έμπνευση Ενέργειες/εργασίες Πόροι Σκέψεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Σχολικό έτος 2017-18 Ε. Κανίδης (vkanidis@gmail.com) Α. Γόγουλου (rgog@di.uoa.gr) Η. Βεργίνης (iliasver@di.uoa.gr)

Ενότητα 2η

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ Κεφάλαιο 7: Υλοποίηση Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον 16 ώρες Κεφάλαιο 9: Από το Web 1.0 στο Web X.0 Κεφάλαιο 10: Υπηρεσίες και Εφαρμογές Διαδικτύου Κεφάλαιο 11: Εισαγωγή στην HTML 18 ώρες Κεφάλαιο 13: Εφαρμογές νέφους Κεφάλαιο 14: Επικοινωνία και Συνεργασία από απόσταση Κεφάλαιο 15: Κοινωνικά Δίκτυα Κεφάλαιο 16: Ασφάλεια και Προστασία στο Διαδίκτυο 16 ώρες

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ Ενότητα 2η: Θέματα Θεωρητικές Επιστήμης των Υπολογιστών Πρόβλημα Αλγόριθμοι Προγραμματισμός 21 ώρες Ενότητα 3η: Θέματα Εφαρμοσμένης Επιστήμης των Υπολογιστών Πληροφοριακά Συστήματα Δίκτυα 4 ώρες

Παράδειγμα Πρότασης Σχεδίου Δημιουργικής Εργασίας για την Α’ Λυκείου Ας Συνεργαστούμε !

Παράδειγμα Πρότασης Σχεδίου Δημιουργικής Εργασίας για τη Β’ Λυκείου

Ρήματα για τη διατύπωση προσδοκώμενων αποτελεσμάτων Στόχοι που αφορούν γνώσεις Στόχοι που αφορούν δεξιότητες Στόχοι που αφορούν στάσεις Αναγνωρίζω, απαριθμώ, αντιπαραθέτω, διαχωρίζω, επιλέγω, εξηγώ, κατατάσσω, κατηγοριοποιώ, κατονομάζω, περιγράφω, προσδιορίζω, συγκρίνω, συσχετίζω, ταξινομώ, συντάσσω Αποδεικνύω, επιλύω διορθώνω, εφαρμόζω, ελέγχω, θέτω, επαληθεύω, επεξηγώ, σχεδιάζω, συμπληρώνω, χρησιμοποιώ, επιλέγω, οργανώνω, επιδεικνύω Αμφισβητώ, αποδέχομαι, παροτρύνω, απορρίπτω, προτιμώ, υιοθετώ, υποκινώ, υποστηρίζω, ενθαρρύνω, εκτιμώ, διερωτώμαι, αρνούμαι

Ας σχεδιάσουμε – προτείνουμε … σε ομάδες

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Αλγόριθμος της Αμοιβής (Β’ Λυκείου): ανάλυση προβλήματος, διατύπωση αλγορίθμου σε φυσική γλώσσα, δομή επανάληψης & επιλογής, αναγνώριση προτύπου (μαθητές στη σειρά όπου σε κάθε επανάληψη αποχωρούν κάποιοι βάσει προτύπου, οπότε στο τέλος μένει ένας που «αμοίβεται») Κοινωνικά Δίκτυα (Α’ Λυκείου): υπηρεσίες, είδη δικτύων, θετικά & αρνητικά Σύγκριση αλγορίθμων σειριακής και δυαδικής αναζήτησης (Β’ Λυκείου): εκτέλεση αλγορίθμων, προϋποθέσεις εφαρμογής, αποδοτικότητα

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Το Internet με άλλο μάτι (Α’ Λυκείου): θετικά και αρνητικά, κοινωνικές σχέσεις (κοινωνικά δίκτυα), προτάσεις αξιοποίησης στην καθημερινή ζωή Τεχνητή Νοημοσύνη (Β’ Λυκείου): ιστορία, πεδία εφαρμογής, προοπτικές, αρνητικές & θετικές επιπτώσεις Επίλυση τριωνύμου & διερεύνηση προσήμου (Β’ Λυκείου): δομή επιλογής/επανάληψης, σχεδιασμός μενού (μπορεί να είναι και διαθεματικό)

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Ψάξε να το βρεις …. (Β’ Λυκείου): κρυπτογράφηση – κωδικοποίηση, μέθοδοι κρυπτογράφησης, Alan Turing, εφαρμογή της μεθόδου Καίσαρα Επικοινωνία με συγγενείς μου στο εξωτερικό (Α’ Λυκείου): δυνατοί τρόποι, εργαλεία Αρρώστησες;;; Μάθημα θα κάνεις!!!! (A’ Λυκείου): Σχεδιασμός και υλοποίηση ψηφιακής πλατφόρμας για την παρακολούθηση από το σπίτι (web camera, skype)

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Στα σύννεφα … (Α’ Λυκείου): ποιες είναι/τι είναι οι υπηρεσίες νέφους, αξιοποίηση στην καθημερινότητα, εργασία, σχολείο, πλεονεκτήματα/ μειονεκτήματα, χρησιμοποίηση και αξιολόγηση 2-3 εφαρμογών, πρόταση αξιοποίησης στην Ερευνητική Εργασία Αναπτύσσω το δικό μου παιχνίδι στο κινητό (Α’ Λυκείου): εξοικείωση με οπτικό προγραμματισμό, προγραμματισμός σε Android, χρήση πλατφόρμας, υιοθέτηση δημιουργικής σχέσης με την πληροφορική

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Ας προβάλουμε το σχολείο μας σε όλο τον κόσμο!!! (Α’ Λυκείου): ανάπτυξη ιστοσελίδας (HTML & CSS), αξιοποίηση/επεξεργασία πολυμέσων Ας γυμναστούμε! (Α’ Λυκείου): προγραμματισμός, Alice (ή SCRATCH) (animation με θέμα την κίνηση/άθληση), η έννοια του αντικειμένου Ρυθμός, Αρμονία, Μελωδία (Α’ Λυκείου): μουσική τεχνολογία, προγραμματισμός, χρήση προγραμμάτων ανοικτού λογισμικού για την παραγωγή ήχων Των ανθρώπων οι κοινότητες φτιάχνουν άλλους γαλαξίες! (Α’ Λυκείου): κοινωνικά δίκτυα, ιστορία, αναγκαιότητα, σύγκριση με σχετικά μέσα

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Ωκεανός δεδομένων (Α’ Λυκείου ή Β’ Λυκείου): εφαρμογές νέφους / πληροφοριακά συστήματα, επεξεργασία δεδομένων με excel Ας παίξουμε ! (Α’ Λυκείου ή Β’ Λυκείου): ορολογία (π.χ. για τα Δίκτυα ή άλλη ενότητα) - μπορεί να είναι ψηφιακό παιχνίδι π.χ. σταυρόλεξο Δες πώς το θέλεις: πήγαινε προς ή δώσε εντολές; (Β΄ Λυκείου): Goto ή δομημένος προγραμματισμός

Προτάσεις Θεμάτων για την Α’ Λυκείου Προγραμματιστικά Περιβάλλοντα Επεκτάσεις εφαρμογών σε AppInventor , Alice, κ.α. Συγκρίσεις κωδικοποίησης σε διαφορετικά προγραμματιστικά περιβάλλοντα Νέο προγραμματιστικό περιβάλλον

Προτάσεις Θεμάτων για την Α’ Λυκείου Ανάπτυξη ιστοσελίδων και αξιοποίηση CSS – Συγκριτική αξιολόγηση – Περιβάλλον Joomla Web 2.0 εργαλεία (π.χ. εννοιολογική χαρτογράφηση για την αναπαράσταση ενός πεδίου) Θέματα ασφάλειας (ιοί, spam emails, phishing) Αξιοποίηση κοινωνικού δικτύου στην εκπαιδευτική διαδικασία / σχολική λειτουργία Περιβάλλοντα ψηφιακής αφήγησης (επεξεργασία βίντεο, επεξεργασία εικόνας, κ.α.)

Προτάσεις Θεμάτων για τη B’ Λυκείου Επίλυση γνωστών προβλημάτων – Αλγόριθμοι (π.χ. προβλήματα από διαγωνισμούς πληροφορικής) Σύγκριση διαφορετικών κωδικοποιήσεων (π.χ. χρήση διαφορετικών επαναληπτικών δομών, χρήση πίνακα) Βάσεις Δεδομένων (π.χ. δημιουργία βάσης δεδομένων αγαπημένων μουσικών, της βιβλιοθήκης του σχολείου, των συμμαθητών μου/φίλων μου) Δίκτυα (εφαρμογές νέφους, δίκτυα / υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας)

Ας Αξιολογήσουμε …

Κλίμακα Διαβαθμισμένων Κριτηρίων (Rubric) Αποτελούν περιγραφικά σχήματα που κατασκευάζονται από τον εκπαιδευτικό ή από άλλους αξιολογητές για την ανάλυση των έργων ή των διαδικασιών υλοποίησης των έργων Μπορεί να αυξήσει την αξιοπιστία της αξιολογικής διαδικασίας

Κλίμακα Διαβαθμισμένων Κριτηρίων (Rubric) Βασικά κριτήρια αξιολόγησης των επιδιωκόμενων στόχων Ακριβείς περιγραφές των διαβαθμίσεων της κλίμακας Πολύ Καλή Καλή Μέτρια Ανεπαρκής Στόχοι Οι στόχοι της παρουσίασης είναι ξεκάθαροι για το κοινό στο οποίο απευθύνεται Οι προδιαγραφές & οι στόχοι της παρουσίασης είναι σε μεγάλο βαθμό ξεκάθαροι για το κοινό που απευθύνεται Περιορισμένος αριθμός στόχων δεν επιτεύχθηκε πλήρως Αρκετοί στόχοι δεν επιτεύχθηκαν πλήρως Περιεχόμενο Κάλυψη θέματος σε βάθος με ανάδειξη των σημαντικών σημείων και παροχή κατάλληλων πηγών. Πολύ καλή γνώση του θέματος. Περιλαμβάνει σημαντική πληροφορία για το θέμα ή παροχή σχετικών πηγών. Καλή γνώση του θέματος. Περιλαμβάνει σημαντική πληροφορία για το θέμα ή παροχή σχετικών πηγών αλλά υπάρχουν 1-2 λάθη στην τεκμηρίωση. Περιορισμένο περιεχόμενο/πηγές ή αρκετά λάθη στην τεκμηρίωση. Οργάνωση Καλά δομημένο υλικό με τη χρήση κατάλληλων επικεφαλίδων, συνδέσμων και ομαδοποίηση σχετικού υλικού. Χρησιμοποιεί επικεφαλίδες & συνδέσμους για την δόμηση του υλικού, αλλά υστερεί στη συνολική οργάνωση των θεμάτων Λογική οργάνωση περιεχομένου στο μεγαλύτερο μέρος Δεν υπήρχε καθαρή ή λογική δομή παρά μόνο πολλά επιμέρους γεγονότα Τεχνικά Η ποιότητα γραφικών, ήχου και βίντεο είναι εξαιρετική και όλες οι συνδέσεις λειτουργικές Η ποιότητα γραφικών, ήχου και βίντεο είναι ικανοποιητική και όλες οι συνδέσεις λειτουργικές Η ποιότητα γραφικών, ήχου και βίντεο είναι μέτρια ή/και κάποιες συνδέσεις μη λειτουργικές ….

Εργαλεία για τη δημιουργία Rubric Rubistar http://rubistar.4teachers.org/ RubricMaker http://www.teach-nology.com/platinum/samples/rubrics/index.html RubricBuilder http://www.rubricbuilder.com/ Rcampus – iRubric http://www.rcampus.com/indexrubric.cfm

Παράδειγμα ρουμπρίκας

Σχεδιασμός ρουμπρίκας