Γραμμένου Ευαγγελία.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Advertisements

Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω σωστά,μεγαλώνω σωστά» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
Τα φύλα στη λογοτεχνία Τάξη: Α΄ Λυκείου. Α΄φάση: Πριν από την ανάγνωση (ενδεικτικός χρόνος: τρεις διδακτικές ώρες) 1 η ώρα : τα παιδιά συζήτησαν για τα.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Διάρκεια: 15 ογδοντάλεπτες περιόδους Παραδοσιακά παραμύθια Εικονογράφηση των παραμυθιών (Πολιτισμός) Ζωντανεύω ένα κομμάτι από παραμύθι (Θεατρικό παιχνίδι)
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Ο ΦΥ ως εργαλείο και μέσο
Αριθμός παιδιών: 24 Αγόρια 13 Κορίτσια 11
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ- ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΔΡΑΓΟΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΕΩΤΣΑΚΟΥ ΜΑΤΙΝΑ.
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Επιμορφωτικό Σεμινάριο στις Ερευνητικές Εργασίες (Project) στην Α΄ & Β΄ Λυκείου Αθήνα, Σεπτέμβριος ο ΓΕΛ Περιστερίου.
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Καλλυντήριο Νομός Ροδόπης
Κάνε διπλό κλικ πάνω στην εικόνα και ανοίγει το power point
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Χριστίνα Φ. Βαμβούρη Σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Π.Ε. Δράμας
Οικολογική Κρίση Μαρουλιώ Πασχάλη, ΠΕ 15.
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Τι είναι το Portfolio Το Portfolio είναι ένα βιογραφικό σημείωμα στο οποίο παρουσιάζονται τα προσωπικά επιτεύγματα ενός ανθρώπου.
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
Τίτλος Σχεδίου Μαθήματος
~ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ Κ.Π.Α~ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ-ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
Το νερό στην λογοτεχνία
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Κανοντας μαθημα με… Σχεδια εργαςιας (projects) ςε τμημα ενταξης ΠΑΡΟΥΣΙΝΑ ΜΑΡΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ Τ.Ε. ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Παρουσίαση των δεδομένων με γραφικό τρόπο
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
NOMIKO-ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Επιμορφωτική Ημερίδα καθηγητών που εφαρμόζουν το ΣΕΠ στα ΕΠΑ.Λ.
Μαθηση για ολα τα παιδια
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
Παράδειγμα χρήσης λογισμικού παρουσίασης
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ : ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ Α΄ΒΟΗΘΕΙΩΝ
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
الشـــغل والطـــاقة الشغل
Εσθονία Project
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
ΚΕΣΠΕΜ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Ταξίδου Δήμητρα & Σίμογλου Αθανασία Επιστημονική Υπεύθυνη : Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Λένα Παπαδοπούλου.
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γραμμένου Ευαγγελία

Τα φύλα στη λογοτεχνία

ΣΕΝΑΡΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΤΑ ΦΥΛΑ ΣΤΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ- ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012-2013 ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ: ΓΡΑΜΜΕΝΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΜΕΘΟΔΟΣ: ομαδοσυνεργατική διδασκαλία με τη μέθοδο project, brainstorming, και διάφοροι γραμματισμοί: ταινίες, πίνακες ζωγραφικής, μουσική…

ΣΤΟΧΟΙ: Να τονιστεί η ιστορικότητα, η αμφίδρομη σχέση ανάμεσα στο λογοτεχνικό έργο και στο ιστορικό πλαίσιο Να κατανοήσουμε ότι το θέμα « φύλα» εμπεριέχει πληθώρα άλλων σχέσεων και πλέγματα σχέσεων: πατρικές, ερωτικές, συζυγικές, αδερφικές… Να δούμε μέσα από τα λογοτεχνικά κείμενα ανθρώπινους χαρακτήρες, ζωντανούς ,με ενδιαφέρον και πολυπλοκότητα κι όχι καρικατούρες. Να εντοπίσουμε ότι οι ρόλοι διαμορφώνονται, αλλάζουν και εξελίσσονται σύμφωνα με το εκάστοτε οικονομικό- κοινωνικό- πολιτικό και πολιτιστικό περιβάλλον. Να δούμε τις διαφορετικές αφηγηματικές τεχνικές, τις λογοτεχνικές σχολές, να συγκρίνουμε κείμενα, να εργαστούμε σε ομάδες, να παράγουμε κριτικό λόγο.   Βασική δυσκολία ήταν το « όχημα» με το οποίο θα αναδεικνύαμε τη θεματική μας ενότητα. Ευχή και κα

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Στις δυσκολίες του σεναρίου θα συμπεριλαμβάναμε την αδυναμία διαχείρισης του χρόνου, την επανάπαυση κάποιων μαθητών, τη γλωσσική ανεπάρκεια στις εργασίες και την αδυναμία εμβάθυνσης . Σίγουρα απολαύσαμε τα λογοτεχνικά κείμενα, τα μελετήσαμε και εντοπίσαμε πλέγματα σχέσεων ανάμεσα στα φύλα απ’ το χθες στο σήμερα και πώς διαφοροποιούνται. Η λογοτεχνία δεν είναι κοινωνιολογία και αφορά σε όλους τους Ανθρώπους!

A’ ΦΑΣΗ ΠΡΟΑΝΑΓΝΩΣΗΣ: Κείμενα, φιλμ, τραγούδια, θεατρικά, ζωγραφική σχετικά με το θέμα μας. Διάβασμα μέσα στην τάξη κειμένων λογοτεχνικών και μη, συζήτηση με βάση τις προσωπικές εμπειρίες, επεξεργασία των κειμένων με ερωτήσεις και δημιουργία από τους μαθητές του ατομικού τους portfolio. Επίσης εφαρμόζοντας την «ιδεοθύελλα» έχουμε ήδη καταλήξει στα υποθέματα με τα οποία θα ασχοληθούν οι 3 ομάδες που σχηματίστηκαν:

2Η ΦΑΣΗ: ΚΥΡΙΩΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗ 20 ΩΡΕΣ 2Η ΦΑΣΗ: ΚΥΡΙΩΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗ 20 ΩΡΕΣ Σ’ αυτή τη φάση μελετήσαμε στη βιβλιοθήκη λογοτεχνικά κείμενα ποιήματα, διηγήματα, αποσπάσματα μυθιστορημάτων. Η επεξεργασία έγινε με φύλα εργασιών στην τάξη και εργασίες γραπτές στο σπίτι. Η κάθε ομάδα επιλέγει το βιβλίο που της κέντρισε το ενδιαφέρον και δουλεύει με συγκεκριμένα φύλλα εργασίας πάνω σ’ αυτό: -βιογραφικά του συγγραφέα -λογοτεχνική σχολή -αφηγηματικές τεχνικές

επιπλέον σε αυτή τη φάση: Ανάγνωση στην τάξη μικρών κειμένων με άξονες: - πρότυπο πατέρα- αφέντη - εγκατάλειψη παιδιών - μονογονεϊκή οικογένεια - ο θεσμός της προίκας - πλέγμα οικογενειακών σχέσεων ΓΥΝΑΙΚΑ

επόμενο βήμα: Δημιουργία 3 ομάδων Δημιουργία 3 ομάδων Ανάγνωση από τη κάθε μια ομάδα ενός βιβλίου Επεξεργασία φύλλων εργασίας

«γυναίκα πάσχουσα» «πατριαρχική οικογένεια» «προίκα: πίκρα ή δώρο»; Τα φύλα στη λογοτεχνIα «γυναίκα πάσχουσα» «πατριαρχική οικογένεια» «προίκα: πίκρα ή δώρο»;

3Η ΦΑΣΗ: ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ Δημιουργία από τις ομάδες πρωτότυπων εργασιών με βάση τα λογοτεχνικά κείμενα που διάβασαν : Αφίσα Οπισθόφυλλο Βίντεο Παρουσίαση με power point Πρωτότυπο λογοτεχνικό κείμενο: θεατρικό, διήγημα ή ποίημα

1η ομάδα: «γυναίκα πάσχουσα» Τα κείμενα τα οποία μελέτησαν οι μαθητές αυτής της ομάδας ήταν: «H ΦΟΝΙΣΣΑ» «ΝΟΖΟΥΝΤ ΑΛΙ» «ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ»

2η ομάδα : « Πατριαρχική οικογένεια» Τα κείμενα που μελέτησαν οι μαθητές ήταν: « ΕΡΩΦΙΛΗ» «ΤΟΥ ΝΕΚΡΟΥ ΑΔΕΡΦΟΥ» «ΣΤΕΛΛΑ ΒΙΟΛΛΑΝΤΗ» :

3η ομάδα «προίκα: πίκρα ή δώρο» Τα κείμενα στην ομάδα ήταν: «Η ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑ» «Η ΠΡΟΙΚΑ» «ΠΑΤΕΡΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ» Κοινός θεματικός άξονας εδώ είναι η προίκα και πως επηρεάζει τη ζωή των γυναικών και μερικές φορές καταστροφικά .

Κι αν έξω είναι άνοιξη, βαρύς χειμώνας στην καρδιά τους! Κι αν έξω είναι άνοιξη, βαρύς χειμώνας στην καρδιά τους! Ερωφίλη Αρετούσα Στέλλα Ρήνη Χαδούλα Νοζούντ Άλι Γιαννούλα Μοίρα κοινή με άλλο όνομα

Επιμέρους θέματα: Μονογονεϊκή οικογένεια Στα κείμενα «πατέρα στο σπίτι» του Παπαδιαμάντη και «τα ρέστα» του Ταχτσή, διαπιστώσαμε ότι ο πατέρας απουσίαζε απ’ τη ζωή της οικογένειας και του ήρωα αγοριού. Η ψυχοσύνθεση των παιδιών διαμορφώθηκε χωρίς το πατρικό πρότυπο. « δεν έχουμε πατέρα στο σπίτι» διατυμπανίζει ο μικρός ήρωας του Παπαδιαμάντη προκαλώντας τον οίκτο των γειτόνων.

Το μικρό παιδί δεμένο με τη μητέρα του (ελλείψει πατρός), εξαρτάται απ’ τις ψυχολογικές μεταπτώσεις της . Τα ρέστα κλεμμένα απ’ τον μπακάλη, ή χαμένα , τον στοιχειώνουν …

Φύλλα εργασιών: Για κάθε κείμενο δόθηκε ένα διαφορετικό φύλλο εργασίας , με αναλυτικές ερωτήσεις που αφορούσαν τόσο στο περιεχόμενο όσο και στη τεχνοτροπία . (για λόγους συντομίας εδώ παρουσιάζονται συμπυκνωμένα τα φύλλα εργασιών )

ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ: 1η ομάδα Περιγράψτε τη ζωή των γυναικών στη δεκαετία 1880 στην Αθήνα και την επαρχία. Ερευνήστε τη θέση της γυναίκας στη σύγχρονη εποχή: άλλαξε η θέση της ; Γιατί; Εικόνες και παραδείγματα Ερευνήστε και βρείτε στατιστικά στοιχεία για την κακοποίηση των γυναικών στην Ελλάδα και φτιάξτε γραφήματα με τα αποτελέσματα Βρείτε μη λογοτεχνικά κείμενα που να περιγράφουν τη γυναίκα στην εποχή που μελετάμε.

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 2η ομάδα Σε ποια σχολή ανήκουν τα λογοτεχνικά κείμενα που διαβάσατε; Ποια τα χαρακτηριστικά τους; Τι σήμαινε πατριαρχική δομή στην οικογένεια; Περιγράψτε τις σχέσεις και φτιάξτε ένα γράφημα που να την αντικατοπτρίζει. Τι γνωρίζετε για τον φεμινισμό; Τι προσέφερε στην αλλαγή της δομής της οικογένειας; Σχολιάστε τα ονόματα των ηρωίδων και περιγράψτε τη στάση ζωής που κρατούν στη ζωή.

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 3η ομάδα Τι γνωρίζετε για το θεσμό της προίκας στην ελληνική κοινωνία; Πώς λειτουργούσε το έθιμο της προίκας στην περιοχή σας; Προικοσύμφωνο, έκθεση προίκας, ευτράπελα… Πώς η προίκα λειτουργεί ως καταλύτης στο ‘ψήλωμα’ του νου της Χαδούλας;

Δεν υπάρχει πιο δυστυχισμένο απ’ των γυναικών το γένος…