Ανάλαβε δράση για ένα καλύτερο Διαδίκτυο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής» Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής» ΜΟΝΑΔΑ Β’ - ΟΔΗΓΟΣ.
Advertisements

«Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ 2 ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΛΑΧΟΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΤΆ ΤΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ» Ζωή Πράππα, μέλος ΟΔΠ, εκπ / κός ΠΕ 70 Ε 2 τάξης Σουλτανίδης.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ - Bullying Πείτε Όχι Στο Bullying Αλλά Πείτε Ναι Στην Φιλία! Ποτέ Μην Αφήσεις Τον Άλλων Να Σε Ελέγχει! Μίλα Στον καθηγητή Σου! Μίλα.
Β’ Δημοτικό Ιδαλίου Γρούτα Ελένα Χαριδήμου Μελίνα.
‘’ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ’’. ‘’Ορισμός του Φαινομένου’’ Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλικά : school bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας, που.
Παπακωνσταντίνου Καλλιόπη - Κατσίρας Λεωνίδας Πολιτική και Δίκαιο, Β΄ τάξης Γενικού Λυκείου Συγγραφείς: Καλλιόπη Παπακωνσταντίνου –Λεωνίδας Κατσίρας Αίσθημα.
PROJECT ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλικά : school bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας, που εμφανίζεται.
…με ζωγραφιές του Γιάννη Γαΐτη Υπεύθυνος Καθηγητής: Παναγιωτόπουλος Β. ΠΕ02.
ΜΙΚΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ. Στο προηγούμενο μάθημα Επιθετικότητα- βλαπτική πρόθεση έναντι ενός στόχου Οι θεωρίες για την επιθετικότητα - Θεωρία.
«Σχολικός εκφοβισμός και κυβερνο-εκφοβισμός»
Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο
Cyberbullying Μια παρουσίαση από το 6ο Δημοτικό σχολείο Ν. Ηρακλείου Αττικής και τις μαθήτριες τις Στ1 τάξης: Τόνια Αντωνή Χριστίνα Βάιου Ευθυμία Παπαδογαμβράκη.
Εφηβοι Στο διαδικτυο Cyber Bullying Phishing Διαδικτυακός εθισμός.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ: Η ΝΕΑ ΜΑΣΤΙΓΑ Η βία μεταξύ των παιδιών ήταν ένα πρόβλημα χωρίς όνομα που τα τελευταία χρόνια γιγαντώθηκε και έγινε ιδιαίτερα σοβαρό. 0.
Πρακτική άσκηση φοιτητών
Μιχαέλα Φλώρου Α2 4ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας Βόλου
Αντιμετωπίζοντας τον Σχολικό Εκφοβισμό (Bullying)
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ - PROJECT
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Κέντρο Συμβουλευτικής
Έλενα Φελούκα, Eλένη Ανδρέου, Κωνσταντής Πεθαίνος
Εάν τις αγαπάς ΑΛΗΘΙΝΑ ενθάρρυνε ΟΛΕΣ τις γυναίκες που γνωρίζεις να κάνουν τακτικά αυτοεξέταση και να κάνουν τουλάχιστον μια φορά τον χρόνο μαστογραφία.
Η σκοτεινή πλευρά του Διαδικτύου Εθισμός
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Το bullying δεν είναι παιχνίδι Στ Τάξη 15ο Δ.Σ. Χανίων
Ορισμός, μέσα και χαρακτηριστικά φαινομένου
Σχολικός εκφοβισμός Bullying
Πελοπίδας, Φαίδωνας, Νεφέλη, Μαρία.
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Ψυχαγωγία Ενημέρωση Εκπαίδευση Πληροφόρηση
Ενδοσχολική βία Μαθητές: Υπεύθυνη Καθηγ.: Κα. Τσούτσουρα Α.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Διαδικτυακός εκφοβισμός (Cyber-bullying)
5ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΜΗΜΑ Α4 ΣΧ.ΕΤΟΣ
Bullying ή σχολικός εκφοβισμός
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΣ ΛΟΓΙΣΜΟΣ
bullying Ονόματα: Γιώργος Τριμίντζιος Πατσουμαδάκης Χρήστος Σ.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ
7Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ Π.Ε. ΑΧΑΙΑΣ 10o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΙΟΥ
Η δύναμη της εικόνας Το φετινό μήνυμα της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου είναι «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο». Η υποκατηγορία «Η δύναμη.
Εικόνα 6.1: Η οθόνη της «Βοήθειας» για την εκτύπωση εγγράφου.
Μουσείο μαραθώνιου δρόμου Ολυμπιακός Μαραθώνιος του 1896
Ερευνητική εργασία ταξίδι στο Διαδίκτυο 20/7/
Σχολικός Εκφοβισμός: Μορφές – Θύτες – Θύματα
Γίνε μέρος της λύσης, όχι του προβλήματος
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ.
που θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη, 6 Οκτωβρίου
Εργασία Πληροφορικής Ασφαλής Πλοήγηση στο Διαδίκτυο
Κοινωνικά Δίκτυα και Ανήλικοι Χρήστες: Κίνδυνοι και Προφυλάξεις
Πρακτική άσκηση φοιτητών
Αντιμετωπίζοντας τον Σχολικό Εκφοβισμό (Bullying)
Ευρύτερη Άποψη της Κοινωνίας των Πολιτών για την Κατάσταση στην Κύπρο - Γραφείο Επιτρόπου Εθελοντισμού και Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων.
Κατανοώντας τις συνέπειες μίας θετικής ψηφιακής ταυτότητας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ «Ταξιδεύοντας με ασφάλεια στο Διαδίκτυο»
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩΓΕΙΩΝ ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΒΒΑΛΟΣ.
Σωστή Χρήση & Κατάχρηση του Internet
ΣΥΛΛΟΓΗ ΠΟΙΗΜΑΤΩΝ Οι μαθητές του ΣΤ2.
Οι μαθητές του ΣΤ’1 Ποιήματα για την καταπολέμηση του διαδικτυακού εκφοβισμού και της ρητορικής μίσους.
Οι μαθητές του ΣΤ’1 Ποιήματα για την καταπολέμηση του διαδικτυακού εκφοβισμού και της ρητορικής μίσους.
Εικόνα 6.1: Η οθόνη της «Βοήθειας» για την εκτύπωση εγγράφου.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Ο σχολικός εκφοβισμός χαρακτηρίζεται από την επαναλαμβανόμενη, απρόκλητη παρενόχληση, κάποιου παιδιού το οποίο δυσκολεύεται να υπερασπιστεί.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Ιωάννης Σταυρόπουλος ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
10645/ΓΔ4/ ΥπουργικΗ ΑπΟφαση ΕγγραφεΣ, μετεγγραφεσ, φοΙτηση και θΕματα οργΑνωσηΣ τηΣ σχολικΗΣ.
Πρακτική άσκηση φοιτητών
Κατανοώντας τις συνέπειες μίας θετικής ψηφιακής ταυτότητας
ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΥΝΑΜΗ , ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΤΑ ΣΩΣΤΑ !!!
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ανάλαβε δράση για ένα καλύτερο Διαδίκτυο 1ο Δημοτικό Σχολείο Σίνδου Εργασία των παιδιών της ΣΤ2 Τάξης

ΠΡΕΣΒΕΥΤΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ

ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ Η ευαισθητοποίηση όλων για ένα ασφαλέστερο Διαδίκτυο. Η ενημέρωση όλων για τη σημασία και τα οφέλη από την ορθή και υπεύθυνη χρήση του Διαδικτύου. Η ώθηση του ενδιαφέροντος της Πολιτείας και των ΜΜΕ, στη σωστή ενημέρωση, ευαισθητοποίηση, εκπαίδευση. Η ενεργοποίηση όλων των φορέων, να δράσουν ως «Πρεσβευτές» της ημέρας αυτής. Η ενημέρωση του κοινού για τις προσπάθειες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την καταπολέμηση ανάρμοστου και παράνομου διαδικτυακού περιεχομένου.

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ

ΔΡΑΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΡΥΠΝΗΣΗΣ Saferinternet ΔΡΑΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΡΥΠΝΗΣΗΣ

Οι κύριοι στόχοι της δράσης Saferinternet.gr είναι: Η προστασία των ανήλικων χρηστών του Διαδικτύου από ακατάλληλο ή επιβλαβές περιεχόμενο. Η ενημέρωση των γονέων για τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να προστατευθούν αλλά και να προστατεύσουν τα παιδιά τους. Η προώθηση των θετικών πλευρών των διαδραστικών τεχνολογιών, ως εργαλεία της καθημερινής μας ζωής. Η εκπαίδευση των εκπαιδευτικών για την ασφαλή χρήση του Διαδικτύου, με στόχο την ενημέρωση μέσα στην τάξη. Η υποστήριξη, γονέων, εκπαιδευτικών, αλλά και ανήλικων χρηστών με κατάλληλο ενημερωτικό υλικό.

Για την επίτευξη των παραπάνω στόχων, το Saferinternet Για την επίτευξη των παραπάνω στόχων, το Saferinternet.gr υλοποιεί μια σειρά δραστηριοτήτων: διοργάνωση ενημερωτικών εκδηλώσεων για το κοινό, σεμινάρια προς εκπαιδευτικούς, προώθηση θεμάτων που σχετίζονται με την ασφάλεια στο Διαδίκτυο στα ΜΜΕ, δημιουργία έντυπου ενημερωτικού υλικού, τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές καμπάνιες. Η δράση Saferinternet.gr αποτελεί τον εθνικό εκπρόσωπο του Πανευρωπαϊκού Δικτύου Εθνικών Κέντρων Ενημέρωσης και Επαγρύπνησης Insafe, με 31 μέλη.

Safeline ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ

Σκοπός της Safeline είναι η καταπολέμηση κάθε είδους παράνομου περιεχομένου του Διαδικτύου, όπως: θέματα πορνογραφίας, ρατσισμού, ηλεκτρονικής χαρτοπαιξίας, προστασίας πνευματικής ιδιοκτησίας ηλεκτρονικού εκφοβισμού. Ο πρωταρχικός ρόλος της SafeLine είναι να παρέχει ένα σημείο επικοινωνίας για τους χρήστες που επιθυμούν την ποινική δίωξη και την αφαίρεση από το Διαδίκτυο παράνομου περιεχομένου. Τα στοιχεία των χρηστών που καταθέτουν καταγγελίες είναι άκρως εμπιστευτικά.

Η SafeLine φιλοδοξεί να αποτελέσει σημείο αναφοράς για τους χρήστες που επιθυμούν να προστατευτούν από το παράνομο περιεχόμενο του Διαδικτύου. Γι' αυτό τον σκοπό, η ιστοσελίδα της SafeLine περιλαμβάνει: μια συλλογή από συμβουλές για γονείς και παιδιά μια λίστα από συνήθεις ερωτήσεις με σκοπό να πληροφορήσει με απλό τρόπο τον χρήστη. Η λειτουργία της SafeLine υποστηρίζεται από το Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας, Ινστιτούτο Πληροφορικής και το SAFENET - Ελληνικό Όργανο Αυτορρύθμισης για το Περιεχόμενο του Διαδικτύου.

Help-line ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ

Η Γραμμή Βοήθειας help-line Η Γραμμή Βοήθειας help-line.gr παρέχει υποστήριξη και συμβουλές για θέματα που σχετίζονται με τη χρήση: του Διαδικτύου, του κινητού τηλεφώνου των ηλεκτρονικών παιχνιδιών Στελεχώνεται από εξειδικευμένους παιδοψυχολόγους. Η Γραμμή Βοήθειας αποτελεί τον εθνικό εκπρόσωπο του Πανευρωπαϊκού Δικτύου Γραμμών Βοήθειας (Helplines) στο πλαίσιο του Πανευρωπαϊκού Δικτύου Ενημέρωσης και Επαγρύπνησης Insafe.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ; Παρενόχληση είναι η επιθετική συμπεριφορά από πρόθεση, που επαναλαμβάνεται με τον καιρό. Τα παιδιά που γίνονται αντικείμενο παρενόχλησης αντιμετωπίζουν δυσκολίες στο να υπερασπιστούν τον εαυτό τους. Μερικοί τρόποι να φοβερίσει κανείς τους άλλους είναι με το: να τους βρίζει, να λέει ή να γράφει δυσάρεστα πράγματα για αυτούς, να τους αφήνει έξω από δραστηριότητες, να μην τους μιλάει, να τους απειλεί, να τους κάνει να νιώθουν άβολα, να παίρνει ή να καταστρέφει τα πράγματά τους, να τους χτυπά ή να τους κλωτσά ή να τους ωθεί να κάνουν πράγματα παρά τη θέλησή τους.

ΠΩΣ ΕΚΔΗΛΩΝΕΤΑΙ; Περιστατικά παρενόχλησης μεταξύ παιδιών και εφήβων μπορούν να συμβούν με διαφορετικές μορφές. Αυτές μπορεί να είναι: Λεκτικοί εκφοβισμοί (προσβολές, βρισιές, διάδοση φημών...) Ψυχολογικοί εκφοβισμοί (απειλές με σκοπό την πρόκληση φόβου στο θύμα, την απόσπαση χρημάτων και άλλων αντικειμένων ή απλά τον εξαναγκασμό του θύματος να κάνει πράγματα που δεν θέλει). Σωματική επιθετικότητα (καυγάδες και ξύλο), καταστροφή προσωπικών αντικειμένων και μικροκλοπές. Κοινωνική απομόνωση, είτε με την αποτροπή της συμμετοχής του ατόμου σε ορισμένες δραστηριότητες είτε με αγνόηση της παρουσίας του.

Η ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ; Μερικοί άνθρωποι θέλουν να πιστεύουν ότι η παρενόχληση είναι απλά μέρος της ανάπτυξης και ότι είναι ένας τρόπος να μάθουν τα παιδιά και οι νέοι να υπερασπίζονται τον εαυτό τους. Ωστόσο, η παρενόχληση μπορεί να κάνει τα νέα άτομα να νιώθουν μοναχικά, δυστυχή και φοβισμένα, να αισθάνονται ανασφαλή και να πιστεύουν ότι κάτι δεν πάει καλά με αυτά. Χάνεται η εμπιστοσύνη στον εαυτό τους και μπορεί να μην θέλουν να ξαναπάνε στο σχολείο. Επιπλέον, συνεχής, επίμονη και έντονη παρενόχληση έχει οδηγήσει σε τρομερές συνέπειες όπως η αυτοκτονία παιδιών σε πολλές Ευρωπαϊκές χώρες.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ Cyber bullying

Είναι η χρήση της τεχνολογίας, ιδιαίτερα των κινητών τηλεφώνων και του Διαδικτύου, με σκοπό την εσκεμμένη (συναισθηματική) αναστάτωση ενός ατόμου. Οι συμπεριφορές που μπορεί να προκύψουν περιλαμβάνουν: Αποστολή κειμένων, e-mail, ή άμεσων μηνυμάτων με κακό περιεχόμενο. Η δημοσίευση δυσάρεστων φωτογραφιών ή μηνυμάτων για άλλους σε ιστολόγια (blogs) ή άλλες ιστοσελίδες. Χρήση του ονόματος ξένου χρήστη με σκοπό τη διάδοση φημών και ψεμάτων για κάποιον τρίτο (κλοπή ταυτότητας). Νεκρές κλήσεις. Προσβλητικά προφορικά μηνύματα.

ΣΕ ΤΙ ΔΙΑΦΕΡΕΙ Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ Δεν αποτελεί νέο φαινόμενο, αλλά κάποιες πτυχές του διαφέρουν από άλλες μορφές εκφοβισμού: 24/7 εισβολή στον χώρο του σπιτιού ή τον προσωπικό χώρο. Το κοινό μπορεί να είναι πολύ μεγάλο και να λάβει τα μηνύματα άμεσα. Όσοι εκφοβίζουν μπορεί να επιχειρήσουν να παραμείνουν ανώνυμοι. Το προφίλ του θύτη και του θύματος. Μερικές περιπτώσεις εκφοβισμού μπορεί να είναι το αποτέλεσμα απερισκεψίας ή άγνοιας των συνεπειών. Πολλά περιστατικά εκφοβισμού μπορούν να λειτουργήσουν ως αποδεικτικά στοιχεία.

ΒΑΣΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΝΕΟΥΣ Πάντα να σέβεστε τους άλλους – να είστε προσεχτικοί τι λέτε στο Διαδίκτυο και τι φωτογραφίες στέλνετε. «Σκέψου πριν δημοσιεύσεις»: οτιδήποτε στέλνετε στο Διαδίκτυο, μπορεί να γίνει δημόσιο πολύ γρήγορα και θα μπορούσε να μείνει εκεί για πάντα. Αντιμετωπίστε τους κωδικούς σας, όπως την οδοντόβουρτσά σας: κρατήστε τους για τον εαυτό σας. Μπλοκάρετε τον θύτη: μάθετε πώς να μπλοκάρετε ή να αναφέρετε όποιον συμπεριφέρεται άσχημα. Δεν απαντάτε, δεν ανταποδίδετε! Κρατείστε τις αποδείξεις: μάθετε πώς θα κρατάτε τα προσβλητικά μηνύματα SMS ή e-mail, εικόνες ή συνομιλίες. Μιλήστε για τον διαδικτυακό εκφοβισμό: Σε έναν έμπιστο ενήλικα ή στη Γραμμή Βοήθειας www.help-line.gr. Στο σχολείο σας: οι εκπαιδευτικοί σας μπορούν να σας βοηθήσουν.

Μην κάθεστε με σταυρωμένα τα χέρια Μην κάθεστε με σταυρωμένα τα χέρια! Εάν αντιληφθείτε περιστατικό «cyberbullying» υποστηρίξτε το θύμα και αναφέρετε τον εκφοβισμό. Σκεφθείτε: πώς θα αισθανόσασταν, εάν είχατε πέσει εσείς θύμα και κανείς δεν ήταν κοντά σας για να σας στηρίξει;

ΠΗΓΗ: WWW. SAFERINTERNET.GR ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΗΓΗ: WWW. SAFERINTERNET.GR