Η πορεία των Projects στα ΕΠΑΛ – ΓΕΛ (Πρώτος απολογισμός)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ι. Καραγιάννης,Σχ. Σύμβουλος ΠΕ03 Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ. Παρουσίαση του νέου Νόμου για τα ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. Μια πρώτη.
Advertisements

ΤΟ «ΝΕΟ» ΛΥΚΕΙΟ. 1.Το σχολείο πρέπει να μεταδίδει γνώση λειτουργική και όχι μνημονική. 2.Η γνώση δε μεταβιβάζεται αλλά χτίζεται με ενεργητικές διαδικασίες.
Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ.
Αξιοποίηση υλικού του Ψηφιακού Σχολείου στο μάθημα της Τεχνολογίας
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Βήματα στο σχολείο 1ο ΒΗΜΑ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
ΧΡΗΣΙΜΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ
Δομή του Νέου Προγράμματος Σπουδών Γενικού Λυκείου Απρίλιος- Μάιος 2011 ΤΑΣΟΥΛΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ.
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ για την καταγραφή απόψεων & αναγκών των εκπαιδευτικών της 31ης Ε.Π. Π.Ε. Αθηνών σε θέματα ενημέρωσης και επιμόρφωσης ΣΤΕΛΙΟΣ.
Εφαρμογή της καθοδηγούμενης διερευνητικής μεθόδου: πλεονεκτήματα, δυσκολίες και τρόποι αντιμετώπισης Σαλούστρου Πόπη ΓΕΛ Γαζίου.
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τμήμα Βπ– Τομέα Πληροφορικής 1 ου ΕΠΑΛ Λιβαδειάς Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Αθανασίου Παρασκευή ΠΕ19/ Σκίτσος Δημήτριος ΠΕ.
Η Τράπεζα Θεμάτων στο Νέο Λύκειο Δρ. Δημήτριος Σισιαρίδης Διευθυντής στο 1 ο ΕΠΑ. Λ Ελευθερούπολης.
17-19 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2012 Χώρος Αρχής Κρατικών Εκθέσεων Μακεδονίτισσα ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΩΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
H Πτυχιακή Εργασία στην ΑΣΠΑΙΤΕ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
Ερευνητικές εργασίες Πλαίσιο εφαρμογής – Επιλογή θέματος.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία;
Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
οργάνωση & διαδικασία ΠΑΤΜΑΝΟΓΛΟΥ Σ. – ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ Μ.
Ερευνητικές Εργασίες Α΄Λυκείου Μιχάλης Φωτιάδης ΠΕ17 Μηχανολόγος Ημερίδα στο Πρότυπο Πειραματικό Γενικό Λύκεια Ευαγγελικής Σχολής
Τ Ο «Ν ΕΟ Λ ΥΚΕΙΟ Η πρόταση του Υπουργείου Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.
Προετοιμασία μαθητών για Πανελλαδικές Εξετάσεις Αθανάσιος Κονταξής Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 12 Μηχανολόγος Μηχανικός
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Γενικά για το μάθημα Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ ΛΙΚΟ Χ ΗΜΕΙΑΣ ΣΤΗ Β /θμια Ε ΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Δρ. Γεωργιάδου Αναστασία Δρ. Γεωργιάδου Αναστασία Πειραματικό Γενικό Λύκειο Αναβρύτων Δρ. Γεωργιάδου.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ/ΠΡΟΪΟΝ/0311/22) Έρευνα για αξιολόγηση λογισμικού Engino KidCAD για τη χρήση του.
Η ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Η πορεία αύξουσας εξειδίκευσης των μαθητών
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής.
Γιάννης Τζωρτζάκης Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ12 Αξιολόγηση με Πίνακες Διαβαθμισμένων Κριτηρίων (rubrics) στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
1ο βήμα : επιλογή ενός θέματος από το Α.Π της γνωστικής περιοχής. 2 ο βήμα: καταγραφή των μαθησιακών στόχων- επιδιώξεων. 3ο βήμα : σχεδιασμός δράσεων.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Χριστίνα Αραμπατζή Σχολική Σύμβουλος φιλολόγων Η ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
Ερωτηματολόγιο Α.Κί.ΔΑ για τις βασικές πρόνοιες ενός Νέου Σχεδίου Αξιολόγησης Απόψεις Εκπαιδευτικών.
Διδακτική της Πληροφορικής
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
Ερευνητικές Εργασίες Project
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
Ερευνητικεσ εργασιεσ ΓΕΛ/ΕΠΑΛ ΟΙ νεΕΣ εγκυκλιοΙ του υπαιθ
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
ΔΑΣΚΑΛΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΑΝΕΤΑ ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ
ΗΜΕΡΙΔΑ 49ης Περιφέρειας Δ. Ε
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΘΕΟΛΟΓΟΣ. Ερωτηματολόγιο 278 μαθητές Β και Γ Λυκείου (Απρίλιος – Μάιος 2018)
Δομή Παρουσίασης Γνωριμία με το βιβλίο Γεωγραφίας Α’ Γυμνασίου
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Διαφοροποιημένη διδασκαλία και εναλλακτική αξιολόγηση
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η πορεία των Projects στα ΕΠΑΛ – ΓΕΛ (Πρώτος απολογισμός) Λεμονής Ψαρράς Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ12)

Το μάθημα θα πρέπει να διδάσκεται σε χρονική έκταση: 1ο Ερώτημα Το μάθημα θα πρέπει να διδάσκεται σε χρονική έκταση: Τετραμήνου Έτους

29,2 % 52,9 % 70,8 % 47,1 % Τετράμηνο Έτος ΕΠΑΛ ΓΕΛ Το μάθημα θα πρέπει να διδάσκεται σε χρονική έκταση: ΕΠΑΛ ΓΕΛ Τετράμηνο 29,2 % 52,9 % Έτος 70,8 % 47,1 % 3

2ο Ερώτημα Σε ποιον ή σε ποιους από τους παρακάτω θεματικούς κύκλους εντάσσεται το θέμα της Ερευνητικής Εργασίας που επεβλέψατε; Επαγγελματικοί τομείς που λειτουργούν στο ΕΠΑΛ Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες Τέχνη και Πολιτισμός Μαθηματικά, Φυσικές Επιστήμες και Τεχνολογία Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη 4

ΕΠΑΛ ΓΕΛ Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες 52,9 % Τέχνη και Πολιτισμός 79,2 % 20,6 % Μαθηματικά, Φυσικές Επιστήμες και Τεχνολογία 44,1 % Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη 11,8 % Επαγγελματικοί τομείς ΕΠΑΛ 20,8 % 5

3ο Ερώτημα Το ενδιαφέρον των μαθητών/μαθητριών κατά τη διάρκεια του μαθήματος υπήρξε: Έντονο Αρκετό Περιορισμένο Ελάχιστο 6

0 % 26,5 % 54,2 % 52,9 % 37,5 % 14,7 % 8,3 % 5,9 % Έντονο Αρκετό Ενδιαφέρον μαθητών ΕΠΑΛ ΓΕΛ Έντονο 0 % 26,5 % Αρκετό 54,2 % 52,9 % Περιορισμένο 37,5 % 14,7 % Ελάχιστο 8,3 % 5,9 % 7

Πως θα χαρακτηρίζατε την Ερευνητική Εργασία που επεβλέψατε; 4ο Ερώτημα Πως θα χαρακτηρίζατε την Ερευνητική Εργασία που επεβλέψατε; Ερμηνευτική Πειραματική Περιγραφική Δημοσκοπική 8

Είδος Έρευνας ΕΠΑΛ ΓΕΛ Ερμηνευτική 18,8 % 24,1 % Πειραματική 9,4 % 11,1 % Περιγραφική 53,1 % 46,3 % Δημοσκοπική 18,5 % 9

των Εκπαιδευτικών των Μαθητών Αμφοτέρων 5ο Ερώτημα Κατά την επιλογή των θεμάτων από τον Σύλλογο ελήφθησαν υπόψη οι επιθυμίες: των Εκπαιδευτικών των Μαθητών Αμφοτέρων 10

Επιλογή των θεμάτων από ΕΠΑΛ ΓΕΛ Εκπαιδευτικούς 20,8 % 41,2 % Μαθητές 2,9 % Αμφότερους 58,3 % 50,0 % 11

Με ποιο τρόπο διαμορφώθηκαν οι ομάδες μέσα στο τμήμα ενδιαφέροντος; 6ο Ερώτημα Με ποιο τρόπο διαμορφώθηκαν οι ομάδες μέσα στο τμήμα ενδιαφέροντος; Με κλήρωση Με τις επιθυμίες των μαθητών Με επιλογή από τον εκπαιδευτικό Με συνδυασμό προηγουμένων 12

Τρόπος διαμόρφωσης ομάδων μέσα στο τμήμα ενδιαφέροντος ΕΠΑΛ ΓΕΛ Κλήρωση 4,2 % 5,9 % Επιθυμίες των μαθητών 33,3 % 35,3 % Επιλογή από εκπαιδευτικό 11,8 % Συνδυασμός προηγουμένων 58,3 % 47,1 % 13

Η Ερευνητική Εργασία εκπονήθηκε: 7ο Ερώτημα Η Ερευνητική Εργασία εκπονήθηκε: Εξ ολοκλήρου στο σχολείο ή σε εκπαιδευτικούς χώρους Μεγάλο μέρος της στο σχολείο και μικρό στο σπίτι Μικρό μέρος της στο σχολείο και μεγάλο στο σπίτι Εξ ίσου στο σχολείο και στο σπίτι 14

Η Ερευνητική Εργασία εκπονήθηκε: ΕΠΑΛ ΓΕΛ Εξ ολοκλήρου στο σχολείο ή σε εκπαιδευτικούς χώρους 8,3 % 2,9 % Μεγάλο μέρος της στο σχολείο και μικρό στο σπίτι 50,0 % 29,4 % Μικρό μέρος της στο σχολείο και μεγάλο στο σπίτι 29,2 % 32,4 % Εξ ίσου στο σχολείο και στο σπίτι 12,5 % 15

8ο Ερώτημα Κατά την τελική παρουσίαση των εργασιών πόσοι μαθητές μίλησαν από κάθε ομάδα; Όλοι Αρκετοί Ένας 16

25,0 % 29,4 % 54,2 % 67,6 % 20,8 % 0,0 % ΕΠΑΛ ΓΕΛ Όλοι Αρκετοί Ένας Κατά την τελική παρουσίαση των εργασιών πόσοι μαθητές μίλησαν από κάθε ομάδα; ΕΠΑΛ ΓΕΛ Όλοι 25,0 % 29,4 % Αρκετοί 54,2 % 67,6 % Ένας 20,8 % 0,0 % 17

9ο Ερώτημα Συμφωνείτε ότι θα πρέπει να υπάρχει ατομική αξιολόγηση, όπως θα ισχύσει κατά το 2ο τετράμηνο; Ναι Όχι 18

Συμφωνείτε ότι θα πρέπει να υπάρχει ατομική αξιολόγηση, όπως θα ισχύσει κατά το 2ο τετράμηνο; ΕΠΑΛ ΓΕΛ Ναι 95,8 % 91,2 % Όχι 4,2 % 8,8 % 19

Επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών Άμεση επίβλεψη του μαθήματος και αρωγή από τον Σύμβουλο Παιδαγωγικής Ευθύνης 20

Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας Λ. Ψαρράς lpsarras@central.ntua.gr http://users.sch.gr/lpsarras