«Bήματα για τη ζωή - Βήματα απ’ το Εγώ στο Εσύ»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ Για ποιους λόγους φεύγουν οι πελάτες και δεν ξανάρχονται Τρόποι να τους ξανακερδίσετε.
Advertisements

1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
Μέσα μαζικής ενημέρωσης Παναγιώτης, Τζέλο Δημήτρης, Άγγελος.
Στόχοι Οι μαθητές: να καλλιεργήσουν την προφορική τους έκφραση και να εκφράσουν ελεύθερα συναισθήματα και εμπειρίες τους σχετικά με τη θάλασσα και τα.
Εθισμός στο διαδίκτυο. Ο εθισμός στο Διαδίκτυο είναι μια σχετικά νέα μορφή εξάρτησης που έγινε γνωστή με την καινοτόμο έρευνα της Young (1996). Αναφέρεται.
O.T.S. FORUM Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων Εισηγητής: Σιάμμενου Γιούλη.
Αποφάσεις Προώθησης. Εισαγωγή  Προώθηση είναι η προσπάθεια να πειστούν οι άνθρωποι να αποδεχτούν προϊόντα, αντιλήψεις και ιδέες.  Στρατηγική προώθησης.
Πόσα και ποια είδη καλωδίων γνωρίζετε; Χάλκινο Καλώδιο, Συνεστραμένα Ζεύγη Καλωδίων, Ομοαξονικά Καλώδια, Οπτικές Ίνες.
Κεφάλαιο 7 Διαδικτύωση- Internet 7.1 Επίπεδο Δικτύου.
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Και η «σωστή» συμπλήρωση του μηχανογραφικού.
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος. Ικανοποίηση του πελάτη: το κλειδί για την πίστη των πελατών  Η ανώτερη εξυπηρέτηση του πελάτη δημιουργεί ικανοποίηση.
Οδηγιεσ για τη χρηση του Edmodo
Το πλαίσιο Διαλειτουργικότητας της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία ΙΙ
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
Ηγεσία Διαδικασία Λήψης Απόφασης
mke.uop.gr [open source doc / internet]
Εκρηξη Δορυφορου και μελετη Τροχιασ Θραυσματων
το αλσοσ μασ ειναι η μεγαλυτερη πηγη
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 7
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2015
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΨΩΜΙΟΥ Ο ΣΙΤΑΡΟΥΛΗΣ ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ ΣΧ. ΕΤΟΣ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Η σκοτεινή πλευρά του Διαδικτύου Εθισμός
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
Αρχεσ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Η/Υ ΤΑξη Β΄
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «Το νερό, πηγή ζωής»
ΕΡΕΥΝΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΘΕΜΑ : ΑΘΛΗΣΗ – ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΧΑΡΤΕΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΤ’3
15ο Γυμνάσιο –Λ.Τ Β΄ Λυκείου Τμήμα 3ο
ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας
7Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ Π.Ε. ΑΧΑΙΑΣ 10o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΙΟΥ
Βιωματικεσ δρασεισ Α΄Γυμνασιου Σχολική & Κοινωνική Ζωή
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2016
Διάλεξη 13η Προέλευση και λειτουργικότητα του εξεικονισμού της εκπαίδευσης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου.
Project: Εθισμός στο Internet
Το Διαδίκτυο.
"Για να σερφάρεις στο Internet με ασφάλεια"
«ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ»
Θετικό δημιουργικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
για τη σύνταξη των ερωτήσεων εργάστηκε ολόκληρο το τμήμα
Χρήση του Kidspiration στα πλαίσια των Οικολογικών Δραστηριοτήτων
Ι3: Διερεύνηση και καταγραφή παρουσίας στο Internet
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ - ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕ. Θ. Ε
Σωστή Χρήση & Κατάχρηση του Internet
Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού
15/11/2018 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (1) Ενότητα A1.1 Ο Δάσκαλος.
Οι μαθητές του ΣΤ’1 Ποιήματα για την καταπολέμηση του διαδικτυακού εκφοβισμού και της ρητορικής μίσους.
Οι μαθητές του ΣΤ’1 Ποιήματα για την καταπολέμηση του διαδικτυακού εκφοβισμού και της ρητορικής μίσους.
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
Emoticons σύμβολα που χρησιμοποιούνται για να περιγράψουν συναισθήματα σε μηνύματα και στο Internet. Από τη μαθήτρια Κων/να Κιούση Τμήμα ΒΗΥ1, σχ. έτος.
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γεωγραφίας
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
Ασφάλεια κινητού τηλεφώνου
110 ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος Τμήμα A4 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
Τα ψηλά βουνά -Η κατάρα του πεύκου-
Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες
ΠΩΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ Α1
Πάμπος Χρυσοστομου Σύμβουλος Πληροφορικής Λεμεσού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Bήματα για τη ζωή - Βήματα απ’ το Εγώ στο Εσύ» 37ο Νηπιαγωγείο Λάρισας Νηπιαγωγός: Στέλλα Αργυρούλη

Υποθέματα που προσεγγίζουμε & στόχοι Υποθέματα : Ταυτότητα , αυτοεκτίμηση Αυτορρύθμιση, αυτοέλεγχος, συγκέντρωση προσοχής Προσωπική ενδυνάμωση, αναγνώριση και διαχείριση συναισθημάτων Ατομικές και κοινωνικές δεξιότητες, επίλυση προβλημάτων, αποφυγή επιθετικότητας Κοινωνική επάρκεια-δεξιότητες φιλίας, συμμετοχή και συνεργασία στην τάξη, αποδοχή της διαφορετικότητας, αποφυγή θυματοποίησης Στόχοι: Διδασκαλία του κατάλληλου τρόπου σκέψης των παιδιών που θα τα καταστήσει ικανά ν’ αποκτήσουν τις δεξιότητες εκείνες που θα τα βοηθήσουν να αναγνωρίζουν και να διαχειρίζονται τα συναισθήματά τους. Απόκτηση ικανότητας ενσυναίσθησης, να μπορούν δηλαδή να μπαίνουν στη θέση των άλλων και να ενδιαφέρονται για τους συνανθρώπους τους. ( Από το ΕΓΩ στο ΕΣΥ). Αποφυγή συγκρούσεων και κατάλληλος χειρισμός αυτών, ώστε να επιλύονται τα προβλήματα με τον καλύτερο τρόπο.

H πρόσκλησή μας προς τους γονείς       ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ» Αγαπητοί γονείς σας καλούμε την Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου το απόγευμα στις 6μ.μ στο 37ο Νηπιαγωγείο Λάρισας προκειμένου να ενημερωθείτε σχετικά με το πρόγραμμα «ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ» και την εφαρμογή του στην τάξη μας κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά 2014-15. Με εκτίμηση, η Νηπιαγωγός Στέλλα Αργυρούλη  

Καλούμε τους γονείς να έρθουν και να παρουσιάσουν το παιδί τους στην τάξη .

Δημιουργήσαμε το δικό μας υλικό

Βρες τη θέση σου

Βρες το ζευγάρι σου

Στο ημερολόγιο της φιλίας δυο παιδιά ζωγραφίζουν κάτι από κοινού.

Η πινακίδα για το καρεκλάκι του βοηθού

Το καρεκλάκι του βοηθού

Οι κονκάρδες των ηθοποιών

Η χρονική εξέλιξη του προγράμματος 1)Διάστημα γνωριμίας με το πρόγραμμα-προσαρμογή των μαθητών 2)Διδασκαλία και απόκτηση νέου λεξιλόγιου 3)Αναγνώριση/ διαχείριση συναισθημάτων και ενσυναίσθηση 4)Εκτίμηση καταστάσεων και επίλυση προβλημάτων 5)Κατευθύνσεις για επεξεργασία ευαίσθητων θεμάτων- αξιολόγηση του προγράμματος.

Οι γονείς παρουσιάζουν το παιδί τους στην τάξη

Ο βοηθός φέρνει το αγαπημένο του παιχνίδι

Παιχνίδια ρόλων

Ανταλλαγή φιλοφρονήσεων

Η γωνιά με το λεξιλόγιο του προγράμματος

Μοιράζουμε εικονίτσες αντίστοιχες με αυτές που είναι κολλημένες στα καρεκλάκια μας.

Ένα χτύπημα στα κύμβαλα και… γρήγορα βρίσκουμε τη θέση μας!

Δημιουργήσαμε φύλλα εργασίας…

σχετικά με το πρόγραμμα!

Εκφράσαμε και ζωγραφίσαμε συναισθήματα

Το βραβείο βοηθού για κορίτσι και αγόρι

Αποτελέσματα-αξιολόγηση του προγράμματος: Βελτίωση των σχέσεων μεταξύ των παιδιών. Τα παιδιά λειτουργούν ομαλά σαν ομάδα και αλληλεπιδρούν χωρίς μεταξύ τους διακρίσεις. Ενδυνάμωση της προσωπικότητας και απόκτηση ενσυναίσθησης. Σύσφιξη των σχέσεων μεταξύ των γονέων. Εκτίμηση του έργου του εκπαιδευτικού από τους γονείς. Βιβλιογραφία: Bήματα για τη ζωή (Κουρμούση Νάντια-Κούτρας Βασίλης) Πηγές-Άντληση υλικού & ιδεών Κατά την εκτέλεση του προγράμματος χρησιμοποιήθηκαν εικονίδια από το kidspiration, γραφήματα από σελίδες του Internet (dreamsite.com) και υλικό από την ιστοσελίδα Popi-it.gr