1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
Advertisements

 Η ομάδα μας (ΚΟΚΚΙΝΗ) αποτελείται από τους : Αλεξάνδρα Ψ. Όλγα Σ. Κωνσταντίνο Γ. Γιώργο Β.  Οι επιβλέποντες καθηγητές : Ελισάβετ Καραΐσκου Βασίλης Πιτσιλαδής.
Επιστημονική ομάδα Πόσο έχουν επηρεάσει οι οικονομικές συνθήκες τη διατροφή και τον τρόπο ζωής των Ελλήνων; Μια πρώτη ματιά.
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
Τελικά είναι σημαντικός και χρήσιμος για τον άνθρωπο ο υπολογιστής
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Γυναικείο Ποδόσφαιρο Ποιος είπε ότι το ποδόσφαιρο είναι μόνο αντρικό άθλημα; Υπάρχουν και γυναίκες που είναι εξίσου ταλαντούχες. Γενικώς τα αγόρια έχουμε.
Πόσο βλέπουμε διαφημίσεις;
ΟΜΑΔΑ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ Βασίλης Βασιλειάδης Θοδωρής Βασιλειάδης Γιάννης Βορδάκης Γιώργος Γούλας.
Ερευνητική Εργασία «Η εικονική μας επιχείρηση» Ανάλυση δεδομένων ερωτηματολόγιου.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΦΥΛΟ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
Έρευνα για το διαδίκτυο
Ε.Ε. Τα ρούχα μας αυτοί οι άγνωστοι!!!
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΘΕΜΑ:ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΠΟΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ. ΟΜΑΔΑ:ΧΧΧΕ.
Μελετώντας το πρώτο διάγραμμα όλοι οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι μέσα στην οικογένεια υπάρχει διάκριση σε όλους τους τομείς δήλωσαν περισσότεροι ότι.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ για την υγεία
Νέοι και Κοινωνικά Δίκτυα
Η ΣΧΕΣΗ ΤΩΝ ΡΟΥΧΩΝ ΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
Εργασία στο μάθημα Οικιακής Οικονομίας Βαραμπούτη Βασιλική
Φύλο. Ακολουθείς τις τάσεις της μόδας… ΆνδρεςΓυναίκες  Φανατικά  Αναλόγως  Καθόλου.
ΧΟΡΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΕΦΗΒΩΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
ΝΕΟΣ ΜΟΝΟΣ … ΨΑΧΝΕΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΣΕ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΚΡΙΣΗ
PCO CONVIN αποτύπωση της αναγνωρισιμότητας της ρευματολογικής ειδικότητας και ο βαθμός χρήσης της από τον γενικό πληθυσμό ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 1 Ομάδα Εργασίας Θ2 «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ- ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης Πρακτική Άσκηση του Φ οιτητ ή Ελευθέριου Πανοδήμου Υπεύθυνος Πρακτικής Άσκησης:
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
ΔΙΑΣΧΟΛΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ «ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ - ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΟ ΕΠΑΛ» 2 Ο ΕΠΑΛ ΣΕΡΡΩΝ – ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Εισηγήτρια:
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ Γ. Π. Α Μια χαρτογράφηση των ιδιωτικών επιχειρήσεων που απασχολούν Γεωπόνους.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΦΩΤΙΑ ΤΑ ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΑ. ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ Σκοπός της ερευνητικής εργασίας είναι η διερεύνηση του τρόπου που διασκεδάζουν οι μαθητές τα Σαββατοκύριακα.
Πέτρος Ρούσσος, PhD Επίκ. Καθηγητής, Τμήμα Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ
Στατιστικές Υποθέσεις
Έλεγχος Υπόθεσης για το μέσο ενός πληθυσμού
Στατιστικές Υποθέσεις II
Συνθήκες Διαβίωσης Στη Ζίτσα
Τα επαγγέλματα παίζουν σημαντικό ρόλο στη ζωή μας;
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ Σχολικό έτος : Τμήμα : Β2 ΜΑΘΗΤΕΣ: Κακαργιάς Βαγγέλης Θηραίος Γιάννης Γιαννακόδημος Ηλίας.
Αλεξάνδρα-Μαρία Στελίνα Ολίνα Δέσποινα
Οι έφηβοι απαντούν Στην έρευνα πήραν μέρος αγόρια και κορίτσια ηλικίας ετών Εργασία από τον: Λάμπρο Ντινόπουλο.
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΙΑ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΡΟΥΦΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Το μουσικό ερωτηματολόγιο
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Δημοσκόπηση Τμήμα A1 Αλκοόλ και μαθητές.
Σταυρούλα Σαμαρτζή και Σμαράγδα Καζή Τμήμα Ψυχολογίας
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
Επίδραση του καπνίσματος στη διαμόρφωση της προσωπικότητάς μας.
Θέμα: «Ενημέρωση, ψυχαγωγία και σύγχρονα Μ.Μ.Ε.»
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
Στατιστικές Υποθέσεις
Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
Κριτήρια επιλογής του θέματος
Σύγχρονης Διαδικτυακής Κοινωνίας
Ερωτηματολόγια. Απαντήσεις σχετικά με την παιδική εργασία.
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: 2013-14 Β΄τετράμηνο Νέοι και ντύσιμο στη σύγχρονη εποχή

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Επιμέρους ερευνητικά ερωτήματα: Πόσο συχνά και από πού αγοράζουν οι νέοι ρούχα; Με ποιο κριτήριο ψωνίζουν π.χ. τιμή, μάρκα. Έχουν επηρεαστεί οι αγορές τους από την οικονομική κρίση; Κρίνουν κάποιον από τον τρόπο που ντύνεται;

Το ερωτηματολόγιο μοιράστηκε σε μαθητές της Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξης του σχολείου μας. Για τις ανάγκες της επεξεργασίας και ανάλυσης των αποτελεσμάτων – και λόγω του μικρού δείγματος- κάναμε αναγωγή των ποσοστών στα 100 καθώς και μετατροπή των δεκαδικών στον πλησιέστερο ακέραιο αριθμό.  

Φύλο: Άνδρας - Γυναίκα

Ηλικία: 15, 16, 17, 18 ετών

Πόσο συχνά αγοράζετε ρούχα; α) 1 φορά την εβδομάδα β) 1 φορά το μήνα γ) Σπανιότερα

Οι περισσότεροι μαθητές αγοράζουν ρούχα 1 φορά το μήνα. Αρκετοί είναι βέβαια και αυτοί που ψωνίζουν σπανιότερα. Μια φορά την εβδομάδα αγοράζει ρούχα μικρό ποσοστό μαθητών.

Από πού αγοράζετε ρούχα; α) Κατάστημα β) Διαδίκτυο

Αγοράζετε επώνυμα ρούχα; Ναι - Όχι

Οι περισσότεροι μαθητές φαίνεται ότι προτιμούν επώνυμα ρούχα. Το αποτέλεσμα αυτό είναι αναμενόμενο δεδομένου ότι οι έφηβοι επηρεάζονται ιδιαίτερα από τις διαφημίσεις και επιθυμούν να ακολουθούν τη μόδα.

Με ποιο κριτήριο αγοράζετε ρούχα; α) Τιμή β) Ποιότητα γ) Μάρκα Με ποιο κριτήριο αγοράζετε ρούχα; α) Τιμή β) Ποιότητα γ) Μάρκα

Οι περισσότεροι μαθητές απάντησαν ότι κριτήριο για την αγορά ρούχων είναι η ποιότητά τους. Αντίθετα με τις απαντήσεις στην προηγούμενη ερώτηση, η «μάρκα» των ρούχων φαίνεται να μην επηρεάζει ιδιαίτερα τους εφήβους, ενώ δεν ισχύει το ίδιο με την τιμή.

Προτιμάτε να ψωνίζετε την περίοδο των εκπτώσεων; Ναι - Όχι

Οι περισσότεροι μαθητές προτιμούν να ψωνίζουν την περίοδο των εκπτώσεων. Η οικονομική κρίση φαίνεται ότι έχει επηρεάσει και τις αγορές. Για αυτό το λόγο η πλειονότητα των μαθητών απάντησε ότι ψωνίζει στις εκπτώσεις.

Ακολουθείτε τη μόδα όταν αγοράζετε ρούχα; Ναι - Όχι

Οι περισσότεροι μαθητές απάντησαν ότι «ακολουθούν» τη μόδα όταν αγοράζουν ρούχα. Η μόδα –εξάλλου- απευθύνεται κυρίως στους νέους και τους επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό.

Σας έχει επηρεάσει η οικονομική κρίση στην αγορά ρούχων; Πολύ – Λίγο - Καθόλου

Η οικονομική κρίση φαίνεται ότι έχει «λίγο » επηρεάσει τους μαθητές στις αγορές τους. Υπάρχει και ένα μικρό ποσοστό που έχει επηρεαστεί «πολύ» από την κρίση καθώς και ένα μικρότερο που δεν έχει επηρεαστεί καθόλου.

Επηρεάζονται οι αγορές σας από τις διαφημίσεις και από τους επώνυμους; Ναι - Όχι

Οι περισσότεροι μαθητές απάντησαν ότι δεν επηρεάζονται από τις διαφημίσεις στις αγορές τους. Φαίνεται ότι οι νέοι είναι σήμερα πιο ενημερωμένοι και άρα πιο συνειδητοποιημένοι, σχετικά και με το ρόλο των διαφημίσεων αλλά και με το τι πραγματικά επιθυμούν να αγοράσουν.

Πιστεύετε ότι διαφοροποιείται το ντύσιμο των μαθητών στο σχολείο; Ναι - Όχι

Θα κρίνατε κάποιον από τον τρόπο που ντύνεται; Ναι - Όχι

Σας επηρεάζει τυχόν αρνητική κριτική για το ντύσιμό σας; Πολύ – Αρκετά – Λίγο - Καθόλου

Οι περισσότεροι μαθητές απάντησαν ότι δε θα έκριναν κάποιον από τον τρόπο που ντύνεται. Οι περισσότεροι επίσης απάντησαν ότι επηρεάζονται «λίγο» από τυχόν αρνητική κριτική για το ντύσιμό τους, ενώ κάποιοι «πολύ» και «αρκετά» και κάποιοι «καθόλου». Φαίνεται ότι οι περισσότεροι έφηβοι ενδιαφέρονται –από «λίγο» έως «πολύ» για την γνώμη που έχουν οι άλλοι για αυτούς.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Οι νέοι σήμερα είναι αρκετά ώριμοι στις αγορές τους αφού ψωνίζουν με κριτήριο κυρίως την ποιότητα του ρούχου. Ενδιαφέρονται για επώνυμα ρούχα και για τη μόδα-κυρίως τα κορίτσια- όχι όμως σε μεγάλο βαθμό. Η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει τις αγορές τους αφού οι περισσότεροι ψωνίζουν την περίοδο των εκπτώσεων.