Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Τσαρτας Πάρις Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Πανεπιστήμιο Αιγαίου Σαραντάκου Ευθυμία Αρχιτέκτων Δρ χωροταξία – τουριστική ανάπτυξη ΑΘΗΝΑ 2015
Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Εισαγωγικά μαθήματα Ο σύγχρονος τουρισμός και η Ελλάδα ως προορισμός Ειδικές και Εναλλακτικές Μορφές Τουρισμού (ΕΕΜΤ) Οι Ειδικές και Εναλλακτικές Μορφές Τουρισμού: χαρακτηριστικά του τουριστικού προϊόντος και μεθοδολογία ανάλυσης της οργάνωσης και της λειτουργίας του Το ζήτημα της εισαγωγής ΕΕΜΤ σε μαζικούς τουριστικούς προορισμούς. Δυνατότητες και περιορισμοί. Εξέλιξη του ελληνικού θεσμικού πλαισίου ως προς την ανάπτυξη των ΕΕΜΤ
Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Ενότητες ΕΕΜΤ Ομάδα προϊόντων με κυρίαρχο κίνητρο τη γνωριμία (διαμονή, αθλητισμό, περιήγηση, παρατήρηση) με τη φύση και την ύπαιθρο. Ομάδα προϊόντων με κυρίαρχα κίνητρα τον πολιτισμό, τη θρησκεία, την επιστήμη και την εκπαίδευση Ομάδα προϊόντων με κυρίαρχα κίνητρα τους επαγγελματικούς λόγους Ομάδα προϊόντων με κυρίαρχο κίνητρο τη θάλασσα Ομάδα προϊόντων με κυρίαρχα κίνητρα τους κοινωνικούς λόγους, την υγεία και την ποιότητα ζωής Ομάδα προϊόντων με κυρίαρχο το θεματικό κίνητρο Ομάδα προϊόντων με κυρίαρχα κίνητρα τον παραθερισμό, το οργανωμένο real estate εξοχικών κατοικιών και τη χρονομεριστική μίσθωση