Γενικό Λύκειο Ανδραβίδας Σχολικό έτος:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Μαθητές σε εθελοντική δράση» 2 ο Γυμνάσιο Καλλιθέας.
Advertisements

ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ "ΑΛΚΥΟΝΗ". Η ιστορία των προσώπων µε ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και της εκπαίδευσής τους έχει περάσει διάφορα στάδια αλλαγών µε.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Πόση ενέργεια ξοδεύει η γειτονιά μου, Πόσο συμμετέχω εγώ σε αυτό? ΣΥΝOΠΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΙΑΣ ΕΕ.
Διασύνδεση των σχολικών μονάδων με τις τοπικές κοινωνίες.
ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ
ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ ΓΚΟΥΓΚΟΥΣΤΑΜΟΣ ΘΩΜΑΣ
4 ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ Σχ. Έτος
1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ : Η αυλή μας χώρος μόρφωσης, παιχνιδιού, δημιουργίας.
ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ Ο εθελοντισμός αποτελεί εξαιρετική μορφή κοινωνικής δράσης για την εξυπηρέτηση ανώτερων σκοπών, είτε για την ενίσχυση κοινωνικών ομάδων, είτε.
O ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΝΟΜΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΕΙΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΟΙΠΕΣ ΕΤΑΙΡΙΚΕΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ.
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ Τελετή Έναρξης Προγράμματος.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Ομάδα δράσης Πειραιά. Ποιοι είμαστε Είμαστε μια ανοιχτή ομάδα ενεργών πολιτών, οι οποίοι αγαπάμε την πόλη μας και πιστεύουμε ότι είναι καλύτερα να ανάβεις.
Όλοι μαζί μπορούμε! Το Β΄ Δημοτικό Τραχωνίου στα πλαίσια του υπό έμφαση στόχου της φετινής χρονιάς 2013 – 2014 « Η καλλιέργεια της ενεργού πολιτότητας.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ Τάξης «Κινηματογράφος: Τέχνη και Τεχνική» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Σαραντέα Μαρίνα ΠΕ19.
2ο Γενικό Λύκειο Κέρκυρας Σχ. έτ
Ερωτηματολόγιο Α ναρωτηθήκατε ποτέ πώς έφτασε σε εμάς αυτό το προϊόν, αυτό το δημόσιο αγαθό που λέγεται βιβλίο,που κρατάμε στα χεριά μας ; ΝΑΙ 64%
Η ΥΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ»
Ματίνα Αλεξίου Ανθή Χαλού Βασίλης Ζαχόπουλος Θοδωρής Μορέλλας
Γενικό Λύκειο Ανδραβίδας Σχολικό έτος:
Οκτώβριος, 2012 Ειδική Θεματική δραστηριότητα Β΄ Τάξης ΕΠΑΛ Τομέας Ηλεκτρολογικός.
ΜΑΘΗΜΑ 4ο (Κοινωνικές ομάδες)
“ Διαφορετική συμπεριφορική στάση των γονιών απέναντι στο έφηβο κορίτσι και στο έφηβο αγόρι ”.
Ασφαλής Κοινωνική Δικτύωση Μάθησης στην Τάξη Θεόδωρος Γούτας, M.Sc. Πληροφορικής ΠΕ19 28ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης.
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Ιχνηλατώντας το «καινούριο» στο σύγχρονο σχολείο.
Τίτλος Προγράμματος: Eκπαίδευση με στόχο την ειρήνη
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
«εάν όλοι βοηθούσαμε ο ένας τον άλλον, κανένας άνθρωπος δεν θα ήταν εξαρτημένος από την τύχη» ~ Μένανδρος ~
Γεωργάκη Άννα-Μαρία Φίλιου Δήμητρα Χαλός Αλέξανδρος Χαντρόι Βησσαρίων.
Χρησιμοποιώντας τις ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα: ένα σχέδιο διδασκαλίας στη Νεοελληνική Γλώσσα της Γ‘ Γυμνασίου Άννα Αγγελοπούλου.
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΘΑΛΑΣΣΟΥΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ ΠΕ10.50 ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΟΣΧΟΒΑ Γ.ΠΕ18.12-ΠΑΠΑΔΗΣ Δ.ΠΕ17.06.
Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη : από το θρανίο και το έδρανο στην κοινωνική-οικονομική αρένα Δημήτριος Καλαϊτζίδης Δρ Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης-Σχολικής.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Β’ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 1 Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος.
Μορφές αλληλεγγύης Σταφυλαράκη Ελεονώρα, Τσιόφα Κωνσταντίνα, Τσιόφας Ηλίας, Χουνουζίδου Ιωάννα.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Β’ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 1 Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος.
Διδάσκων: Αριστοτέλης Παπαδόπουλος Ημερομηνία διδασκαλίας: 22/4/2016 Σχολικό έτος: Μάθημα: Πολιτική Παιδεία Τάξη: Α’ Λυκείου Τίτλος μαθήματος:7.8.
Παρουσίαση Ερευνητικής εργασίας ομάδας 2
Γενικός τίτλος εργασίας: Συνάνθρωποι ή απάνθρωποι; Η επίδραση του εθελοντισμού στη ζωή, στην υγεία, στο περιβάλλον και στην κοινωνία γενικότερα.
Ελληνισμος και χριστιανισμοσ
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΣΜΥΡΝΗΣ
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
«Αυτοαντίληψη, επικοινωνία και συνεργατικότητα στο σχολικό περιβάλλον»
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ Σχολικό έτος : Τμήμα : Β2 ΜΑΘΗΤΕΣ: Κακαργιάς Βαγγέλης Θηραίος Γιάννης Γιαννακόδημος Ηλίας.
Εργασία Α’ τετραμήνου Τόσκα Ραβέσα Κοκκίνου Έλενα Σφακιανάκη Βασιλική Τζαβάρα Κωνσταντίνα.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Κλιματική αλλαγή 1o Γυμνάσιο Χολαργού Τίτλος Έρευνας:
Εκπαιδεύοντας τον παππού στο διαδίκτυο
1o ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ PROJECT Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Γυμνάσιο Ν. Περάμου Διεύθυνση Δυτικής Αττικής Σχολικό έτος:
Ομαδα: …? (Β2) Μαριάννα Αδαμάκη Δήμητρα Ζιώγα Γιώργος Κόκκινος
ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΩΣ ΚΟΙΝΟΝΙΚΟΠΟΙΗΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ
1ο Γενικό Λύκειο Θεσσαλονίκης Ομάδα εθελοντισμού
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Έννοια και Σκοποί του Νέου Λυκείου
Η ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΑΣ
Α’ Γενικού Λυκείου και ΕΠΑ.Λ.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
«Ενισχύοντας τη "φωνή" εκπαιδευτικών - μαθητών - γονέων στη διαμόρφωση θετικής σχολικής ζωής μέσω του Δικτύου Εκπαιδευτικών: “Σημερινός Μαθητής – Αυριανός.
Ευρωπαϊκή Εθελοντική Υπηρεσία (ΕVS)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ « Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΜΕ ΑΦΟΡΑ»
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γενικό Λύκειο Ανδραβίδας Σχολικό έτος: 2013-2014 Ερευνητική εργασία Α’ Λυκείου Θέμα: «Εθελοντισμός»

Συμμετέχοντες: Αδαμοπούλου Αλεξάνδρα Κουσουνή Χαρά Αρβανίτης Δημήτρης Κούτουλα Κωνσταντίνα Βαρβαρέσου Γεωργία Λάμε Έλενα Γεωργακόπουλος Αντώμης Μυλωνάκη Κωνσταντίνα Γκούμας Νίκος Παπαγιαννακοπούλου Κατερίνα Δημόπουλος Γιάννης Τζανγκόλι Γιούλγια Δουβή Ανδριάνα Τόγια Ελένη Θεοδωροπούλου Βασιλεία Τομαρά Φένια Κονταλής Βασίλης Τσακουμάκος Γιάννης Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Παππά Ευγενία, κλ. ΠΕ06

Σκέψου παγκόσμια Δράσε τοπικά «Εθελοντισμός» Σκέψου παγκόσμια Δράσε τοπικά

Εισαγωγή Κατά τη διάρκεια του 1ου τετραμήνου ασχοληθήκαμε με το θέμα του εθελοντισμού, μια στάση ζωής που ενστερνίζεται ιδιαίτερες αξίες, όπως η αλληλεγγύη, η κοινωνική δικαιοσύνη, η κοινωνική συμμετοχή, ενώ οι εθελοντές με τη δράση τους, προωθούν θετικές στάσεις και αντιλήψεις για διάφορα κοινωνικά ζητήματα. Με σκοπό την διείσδυση στην βαθύτερη ευαισθητοποίηση των μαθητών, χωριστήκαμε σε 5 υποομάδες εξετάζοντας πιο εκτενώς τους ενδιάμεσους τομείς. Η ερευνητική μας εργασία απαρτίζεται εκτός των άλλων και από στατιστική έρευνα μέσα από γονείς, καθηγητές και μαθητές. Βασικά ερωτήματα αποτέλεσαν: «Ποια είναι τα συνηθέστερα σημεία δράσης των εθελοντών;» αλλά και «Ποια είναι τα συνηθέστερα εμπόδια ενασχόλησης με τον εθελοντισμό;».

Από τη θεωρία… στην πράξη Επεκταθήκαμε όμως πέρα από το θεωρητικό κομμάτι, συμμετέχοντας σε διαφορετικές και ενδιαφέρουσες δραστηριότητες μέσα σε ένα ομαδοσυνεργατικό πνεύμα. Με δημιουργική λοιπόν ατμόσφαιρα πραγματοποιήθηκε και μια συγκέντρωση ολομέλειας όπου συμπτύξαμε τις επιμέρους εργασίες σε μία. Αξιοσημείωτη βέβαια ήταν και η επίσκεψη της εθελοντικής οργάνωσης «ROMMEL» με ιδιαίτερα επιμορφωτικό χαρακτήρα. Αντλήσαμε σημαντικές πληροφορίες για τις αξίες του εθελοντισμού. Βαθιά προσκολλημένοι στον συντηρητισμό και τις στερεοτυπικές αντιλήψεις καταφέραμε να καταρρίψουμε αρκετούς μύθους, παίρνοντας μια γεύση νεωτερισμού.

Οι υποομάδες

Συνεισφορά - Αλληλεγγύη - Αλτρουισμός Εθελοντισμός είναι η ανιδιοτελής πράξη που μέσα από αυτήν, ο εθελοντής, δεν προσδοκά ανταλλάγματα, τίτλους, επαίνους, βραβεία και αξιώματα, παρά μόνο την χαρά της προσφοράς, καλλιεργώντας έτσι μια άλλη συμπεριφορά και ένα άλλο δημόσιο ήθος. Ο πιο προφανής λόγος που οι άνθρωποι γίνονται εθελοντές είναι το πάθος τους για κάτι που αγαπούν. Με τις δράσεις τους, συνιστούν μια επιμορφωτική λειτουργία η οποία συνδυάζει τον έρωτα του ερασιτέχνη, τη συνέπεια του επαγγελματία, την πειθαρχία του στρατιώτη και την ανιδιοτέλεια του ανώτερου ανθρώπου. Άτομα αλλά και οργανώσεις, αναλαμβάνουν να απαλύνουν τον ανθρώπινο πόνο, να περιθάλψουν και να στείλουν ένα μήνυμα ανθρωπιάς και συμπάθειας πιστεύοντας ότι: «Το πιο όμορφο πράγμα είναι να βλέπεις ένα πρόσωπο που υποφέρει να χαμογελά». Και ακόμα πιο όμορφο είναι να ξέρεις ότι είσαι ο λόγος πίσω από αυτό.

Το κίνημα του εθελοντισμού σήμερα Είναι φανερό πλέον ότι στη σημερινή τεχνοκρατούμενη κοινωνία, με τους ξέφρενους και αγχωτικούς ρυθμούς ζωής, με τους ανάλγητους νόμους της αγοράς και της στυγνής οικονομικής συνδιαλλαγής και με την άμβλυνση των ηθικών φραγμών, η έννοια του ανθρωπισμού έχει δυστυχώς παραμεριστεί στην καρδιά και στο νου των σύγχρονων ανθρώπων. Ο εθελοντισμός ως μια έκφραση του ανθρωπισμού έχει και αυτός υποστεί σταδιακή αλλοίωση τόσο ως προς την ένταση του στις διάφορες εκδηλώσεις του, όσο και ως προς το περιεχόμενό του. Ο εθελοντισμός είναι ένα θέμα που μας αγγίζει όλους, ανεξαρτήτως κοινωνικής τάξης και επαγγελματικής ιδιότητας. Συνιστά μια εξαιρετικά επιμορφωτική λειτουργία που ενδυναμώνει την κοινωνική αλληλεγγύη, ενισχύει την ενεργό συμμετοχή και τη συνύπαρξη, προσδίδοντας νέο περιεχόμενο στη ζωή μας.

Επιμέλεια: Ελένη Τόγια Βιβλιογραφία-Πηγές www.gd.uoi.gr www.ramnousia.com www.helping.gr www.skf.uoc.gr Επιμέλεια: Ελένη Τόγια