STRATEGIC PARTNERSHIPS IN THE FIELD OF EDUCATION, TRAINING AND YOUTH ERASMUS+ PROGRAMME KEY ACTION 2: COOPERATION FOR INNOVATION AND THE EXCHANGE OF GOOD PRACTICES STRATEGIC PARTNERSHIPS IN THE FIELD OF EDUCATION, TRAINING AND YOUTH Multi-purpose center for adult education in clean environment ECO-Center ΑΚΑΔΗΜΑΪΚH ΜΑΘΉΜΑ ΓΕΝΕΤΙΚΆ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΜΈΝΟΙ ΜΙΚΡΟΟΡΓΑΝΙΣΜΏΝ (ΓΤΜ) – ΠΡΟΚΛΉΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΊ ECO-Center 2014-1-BG01-KA204-001645
ΟΜΑΔΕΣ-ΣΤΟΧΟΥΣ Ομάδες-στόχους ISCO Καθηγητές επαγγελματικής εκπαίδευσης στον τομέα της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης ενηλίκων: Βιολογία Χημεία Καθηγητές για ενήλικους στα Κέντρα επαγγελματικής εκπαίδευσης: Επιστημονική κατάρτιση ISCO 2320: Καθηγητές Επαγγελματικής εκπαίδευσης Καθηγητές Επαγγελματικής εκπαίδευσης διδάσκουν ή αναθέτουν την επαγγελματική ή επαγγελματικά μαθήματα σε ενήλικες και περαιτέρω εκπαιδευτικά ιδρύματα και σε ανώτερους μαθητές σε σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και κολέγια. Προετοιμάζουν τους μαθητές για την απασχόληση σε συγκεκριμένες επαγγελματικές ασχολίες ή περιοχές για τις οποίες δεν απαιτείται συνήθως ανώτατη ή ανώτερη εκπαίδευση. Επαγγελματίες σύμβουλοι προσωπικού και επαγγελματικού προσανατολισμού; Διευθυντές εκπαίδευσης Δημόσια Υγεία ISCO 2423: Επαγγελματίες προσωπικού και καριέρας Προσωπικό και careers επαγγελματίες παρέχουν επαγγελματικές υπηρεσίες που σχετίζονται με τις πολιτικές προσωπικού, όπως η πρόσληψη των εργαζομένων ή την ανάπτυξη, την επαγγελματική ανάλυση και επαγγελματικού προσανατολισμού. ISCO 2424: Επαγγελματίες για κατάρτιση και ανάπτυξη του προσωπικού Οι επαγγελματίες για κατάρτιση και ανάπτυξη του προσωπικού σχεδιάζουν, αναπτύξουν, εφαρμόζουν και αξιόλογου τα προγράμματα κατάρτισης και ανάπτυξης για να εξασφαλίζουν τη διαχείριση και το προσωπικό να αποκτήσει τις δεξιότητες και την ανάπτυξη των ικανοτήτων που απαιτούνται από τις οργανώσεις για την αντιμετώπιση οργανωτικών στόχων. ISCO 1345 Διευθυντές Εκπαίδευσης / Διευθυντές Υπεύθυνοι αγωγής σχεδιάζουν, κατευθύνουν, συντονίζουν και αξιολογούν το εκπαιδευτικό και διοικητικό πτυχές των υπηρεσιών εκπαίδευσης, πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, κολέγια και σχολές και τμήματα σε πανεπιστήμια και άλλα εκπαιδευτικά ιδρύματα. ISCO 2351 Ειδικοί σε θέματα μεθόδους εκπαίδευσης Οι ειδικοί σε θέματα μεθόδους εκπαίδευσης διεξάγουν έρευνες και ανάπτυξη ή παρέχουν συμβουλές σχετικά με τις μεθόδους διδασκαλίας, μαθήματα και βοηθήματα. Επανεξετάζουν και να εξετάζουν τις εργασίες των εκπαιδευτικών, τη λειτουργία των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και των επιτευχθέντων αποτελεσμάτων και προτείνουν αλλαγές και βελτιώσεις. ECO-Center 2014-1-BG01-KA204-001645
ΟΜΑΔΕΣ-ΣΤΟΧΟΥΣ Ομάδες-στόχους ISCO Ειδικοί επιστήμονες επί των διδακτικών μεθόδων; Αναλυτές διοίκησης και οργάνωσης; Ειδικοί επιστήμονες επί της εκπαίδευσης ενηλίκων: Διαχείριση Οικονομολογία ISCO 1345 Διευθυντές Εκπαίδευσης / Διευθυντές Υπεύθυνοι αγωγής σχεδιάζουν, κατευθύνουν, συντονίζουν και αξιολογούν το εκπαιδευτικό και διοικητικό πτυχές των υπηρεσιών εκπαίδευσης, πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, κολέγια και σχολές και τμήματα σε πανεπιστήμια και άλλα εκπαιδευτικά ιδρύματα. ISCO 2421 Αναλυτές διοίκησης και οργάνωσης Οι αναλυτές διοίκησης βοηθούν τους οργανισμούς να αποκτήσουν μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και επιλύουν προβλήματα οργάνωσης. Μελετούν τις οργανωτικές δομές , μεθόδους , συστήματα και διαδικασίες . ISCO 2424 Επαγγελματίες για κατάρτιση και ανάπτυξη του προσωπικού Οι επαγγελματίες για κατάρτιση και ανάπτυξη του προσωπικού σχεδιάζουν, αναπτύξουν, εφαρμόζουν και αξιόλογου τα προγράμματα κατάρτισης και ανάπτυξης για να εξασφαλίζουν τη διαχείριση και το προσωπικό να αποκτήσει τις δεξιότητες και την ανάπτυξη των ικανοτήτων που απαιτούνται από τις οργανώσεις για την αντιμετώπιση οργανωτικών στόχων. ISCO 2351 Ειδικοί σε θέματα μεθόδους εκπαίδευσης Οι ειδικοί σε θέματα μεθόδους εκπαίδευσης διεξάγουν έρευνες και ανάπτυξη ή παρέχουν συμβουλές σχετικά με τις μεθόδους διδασκαλίας, μαθήματα και βοηθήματα. Επανεξετάζουν και να εξετάζουν τις εργασίες των εκπαιδευτικών, τη λειτουργία των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και των επιτευχθέντων αποτελεσμάτων και προτείνουν αλλαγές και βελτιώσεις. ECO-Center 2014-1-BG01-KA204-001645
Βιολογία; Χημεία; Επιστημονική κατάρτιση ΟΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Καθηγητές επαγγελματικής εκπαίδευσης στον τομέα της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης ; Ενηλικωνκαθηγητες για ενήλικους στα Κέντρα επαγγελματικής εκπαίδευσης Βιολογία; Χημεία; Επιστημονική κατάρτιση Επίπεδα του ΕΠΕΠ 6 / 7 Οι μέθοδοι διδασκαλίας και μάθησης Online (www.uni-ecoaula.eu); Offline (CD); Κείμενο Εκτίμηση εκπαιδευόμενος Online τεστ; τεστ που Βασίζεται στο χαρτί AK ΑΚ3: Οι γενετικά τροποποιημενοι μικροοργανισμοί (ΓΤΜ) στην παραγωγή και την ασφάλεια των τροφίμων ΑΚ4: Η αξιολόγηση του κινδύνου των γενετικά τροποποιημένων μικροοργανισμών (ΓTΜ) και των παράγωγων προϊόντων τους Στάθμιση της αξιολόγησης - Πιστωτικές μονάδες του ECVET ΑΚ3 – 3 ECVET πιστώσεων που έχουν εισπραχθεί και αποδεικνύεται με πιστοποιητικό ΑΚ4 – 2 ECVET πιστώσεων που έχουν εισπραχθεί και αποδεικνύεται με πιστοποιητικό ECO-Center 2014-1-BG01-KA204-001645
ΟΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Επαγγελματίες σύμβουλοι προσωπικού και επαγγελματικού προσανατολισμού; Διευθυντές εκπαίδευσης Δημόσια Υγεία Επίπεδα του ΕΠΕΠ 5 / 6 Οι μέθοδοι διδασκαλίας και μάθησης Online (www.uni-ecoaula.eu); Offline (CD); Κείμενο Εκτίμηση εκπαιδευόμενος Online τεστ; τεστ που Βασίζεται στο χαρτί AK ΑΚ3: Οι γενετικά τροποποιημενοι μικροοργανισμοί (ΓΤΜ) στην παραγωγή και την ασφάλεια των τροφίμων ΑΚ4: Η αξιολόγηση του κινδύνου των γενετικά τροποποιημένων μικροοργανισμών (ΓTΜ) και των παράγωγων προϊόντων τους Στάθμιση της αξιολόγησης - Πιστωτικές μονάδες του ECVET ΑΚ3 – 3 ECVET πιστώσεων που έχουν εισπραχθεί και αποδεικνύεται με πιστοποιητικό ΑΚ4 – 2 ECVET πιστώσεων που έχουν εισπραχθεί και αποδεικνύεται με πιστοποιητικό ECO-Center 2014-1-BG01-KA204-001645
ΟΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Ειδικοί επιστήμονες επί των διδακτικών μεθόδων; Αναλυτές διοίκησης και οργάνωσης; Ειδικοί επιστήμονες επί της εκπαίδευσης ενηλίκων Διαχείριση Οικονομολογία Επίπεδα του ΕΠΕΠ 5 / 6 Οι μέθοδοι διδασκαλίας και μάθησης Online (www.uni-ecoaula.eu); Offline (CD); Κείμενο Εκτίμηση εκπαιδευόμενος Online τεστ; τεστ που Βασίζεται στο χαρτί AK ΑΚ3: Οι γενετικά τροποποιημενοι μικροοργανισμοί (ΓΤΜ) στην παραγωγή και την ασφάλεια των τροφίμων ΑΚ4: Η αξιολόγηση του κινδύνου των γενετικά τροποποιημένων μικροοργανισμών (ΓTΜ) και των παράγωγων προϊόντων τους Στάθμιση της αξιολόγησης - Πιστωτικές μονάδες του ECVET ΑΚ3 – 3 ECVET πιστώσεων που έχουν εισπραχθεί και αποδεικνύεται με πιστοποιητικό ΑΚ4 – 2 ECVET πιστώσεων που έχουν εισπραχθεί και αποδεικνύεται με πιστοποιητικό ECO-Center 2014-1-BG01-KA204-001645
Η ΑΡΘΡΩΤΗ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ: ΣΥΝΤΟΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΑK 'ΓΝΩΣΗ ΜΕΡΟΣ AK Περίληψη ΑΚ3: Οι γενετικά τροποποιημενοι μικροοργανισμοί (ΓΤΜ) στην παραγωγή και την ασφάλεια των τροφίμων ΑΚ 3 αποτελεί ένα σύντομο πρόλογο για την γενετική τροποποίηση (ΓΤ) στην παγκόσμια βιομηχανία τροφίμων και την παγκόσμια πολιτική για τις τεχνολογίες της ΓΤ. Το εκπαιδευτικό υλικό παρουσιάζει ορισμένους ορισμούς που σχετίζονται με τη φύση και την ασφάλεια των γενετικά τροποποιημένων τροφίμων. Περιγράφονται οι διάφορες ταξινομήσεις σχετικά με τα συστατικά των τροφίμων που παράγονται με τη χρήση ΓΤΜ. Περιγράφονται οι βασικές αρχές για την αξιολόγηση της ασφάλειας των ΓΤΜ στα τρόφιμα. Παρέχονται πληροφορίες για τα εργαλεία που εφαρμόζονται για την ανάπτυξη μιας διαδικασίας αξιολόγησης της ασφάλειας των τροφίμων με ΓΤΜ. Χαρακτηρίζονται τα στοιχεία που πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά την αξιολόγηση της ασφάλειας. Παρουσιάζονται στοιχεία σχετικά με τους κινδύνους για την ανθρώπινη υγεία που φοριούνται από τα γενετικώς τροποποιημένα τρόφιμα και οι προσεγγίσεις για την εκτίμηση του κινδύνου αυτού. Παρουσιάζονται οι πτυχές της ασφάλειας που είναι ειδικές για τους ΓΤΜ. Έγινε μια ανασκόπηση των μοριακών μεθόδων που χρησιμοποιούνται για τον έλεγχο των γενετικά τροποποιημένων τροφίμων. Έχει δοθεί προσοχή στις προσεγγίσεις για την εκτίμηση της μεταφοράς γονιδίων, της γενετικής σταθερότητας και της μικροβιακής παθογένειας. ECO-Center 2014-1-BG01-KA204-001645
Η ΑΡΘΡΩΤΗ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ: ΣΥΝΤΟΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΑK 'ΓΝΩΣΗ ΜΕΡΟΣ AK Περίληψη ΑΚ4: Η αξιολόγηση του κινδύνου των γενετικά τροποποιημένων μικροοργανισμών (ΓTΜ) και των παράγωγων προϊόντων τους AK 4 παρέχει πληροφορίες σχετικά με την έννοια της πραγματικής ισοτιμίας του ΓTΜ. Περιγράφονται διαφορετικές ομάδες ΓTΜ και τα προϊόντα που προέρχονται από αυτές και εφαρμόζονται για κατανάλωση από τον άνθρωπο και τα ζώα. Παρέχονται πληροφορίες σχετικά με τις προσεγγίσεις που εφαρμόζονται κατά την εκτίμηση του περιβαλλοντικού κινδύνου των ΓTΜ και των προϊόντων τους. Εξετάζονται οι επιπτώσεις των τροφίμων και ζωοτροφών από ΓTΜ στην υγεία των ανθρώπων και των ζώων. Παρουσιάζεται μια σύντομη επισκόπηση των αναμενόμενων και μη αναμενόμενων αντιδρασεων που προκύπτουν από την έκθεση σε ΓΤΜ ή / και τη χρήση ΓΤΜ. Εκτιμάται ο πιθανή επίδραση των ΓΤΜ στην εντερική μικροχλωρίδα και το ανοσοποιητικό σύστημα. Τέλος, παρουσιάζεται μια σύντομη περιγραφή των σύγχρονων εξελίξεων στον τομέα της ανίχνευσης και έγκρισης των ΓΤΟ. ECO-Center 2014-1-BG01-KA204-001645